Sahi had al in t andere topic gereageerd. Rest zwaai, fijne avond! Wij hebben net de boys weggebracht naar opa en oma voor een nachtje logeren, avondje afgesproken met 4 vrienden, wordt vast een latertje
@Sahi ook ik ga nu even mijn mening geven, alvast sorry als het hard overkomt... Ik zou maandag nog even afwachten, maar als ik hoor hoe hij nu doet en de laatste tijd deed verwacht ik daar niet teveel van. Persoonlijk zou ik er een punt achter zetten. Hij laat je nu zolang in onzekerheid zitten, doet geen moeite voor je en nu dit er ook nog bij?! Nee, sorry, dit hoef je niet te pikken. Hak die knoop door, voor jou maar ook voor Y. Nu is er nog geen ruzie, maar ik denk dat als dit zo door gaat dat jullie met fikse ruzie uit elkaar gaan, en dat is voor Y. ook niet leuk. Het is makkelijk praten zo vanaf de zijlijn, en als ik in jouw schoenen had gestaan had ik ook niet geweten of ik het had gedaan... Maar het lijkt me veel beter. Veel sterkte alvast voor jullie gesprek maandag en een dikke knuffel! @mama05 nee ik denk dat hij voorlopig nog niet in een groter bed gaat. Hij vliegt nu al alle kanten op in bed, laat staan als ie een groter bed heeft. Dan valt ie er denk ik zo uit... Nee voorlopig blijft ie nog maar mooi in zijn ledikantje hihi. Zo vervelend dat jullie zo blijven kwakkelen met die ontstekingen steeds... Dikke knuf hoor, hopelijk is de ellende snel voorbij!!! @Gejanne heerlijk een avondje plezier zonder kids, geniet ervan! Hier een gezellige avond gehad. Lekker bij een vriendin van ons blijven mee eten. R had het speelhuisje opgehaald bij haar, maar had nog iets van haar in de auto liggen, vergeten af te geven. Dus zijn we na Stijn zijn middagslaapje weer die kant op gegaan. Meteen blijven eten dus, en Stijn heeft zich prima vermaakt. Hij is zo gek op haar, en zij ook op hem, heerlijk om te zien! Fijne avond dames, en slaap lekker voor straks!
Dolfijnjes, wat heerlijk dat de boel bijna klaar is. Vervelend dat bijten, hier deed L. het als hij last van zijn mondje had door doorkomende tanden (heeft het overigens nu al tijden niet gedaan). Mama05, aaaah de schat. Voor jullie heel zwaar deze periode, maar vind het ook zo sneu voor J. En hoe nu verder? weer een kuur? Poookie, leuk een nieuwe kamer voor S. Hebben jullie het trouwens nog uitgeprobeerd om hem op een andere kamer te laten slapen? Sahi, vreselijk wat een rot situatie. En inderdaad ontzettend vernederend. Hoop dat je hem gelijk het huis uit hebt gezet? En wat ik uit je verhaal lees is dit niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik zei tot nog toe dat ik heel hard hoop dat jullie weer samen komen, maar na dit te lezen weet ik dat niet zo goed en denk ik eerder wijs die vent alsjeblieft de deur. Alhoewel jij natuurlijk je eigen gevoel moet blijven volgen. Hoe is het nu met je nek? Heel veel sterkte! Hier een wat stressige dag. L. zat totaal niet lekker in zijn velletje, denk dat hij onwijs last heeft van zijn kiezen of er komt een griepje aan, maar denk het eerste. Hele dag gemopperd, gejengeld en aan het eind van de dag was het helemaal mis. Heb hem nog nooit zo over zijn touren zien gaan, huilen huilen en niks was goed. Waren bij schoonzusje voor een etentje, dus had ook niet veel bij de hand. Uiteindelijk gauw naar de winkel gefietst voor zetpillen en dentinox en toen was het goed . Maar ow wat was hij zielig. Hij ligt nu zonder eten op bed, wilde echt niks hebben, dus ben benieuwd.
@Rrianne ooh jeetje wat vervelend dat ie zo overstuur was... Arme knul. Zullen inderdaad de kiesjes zijn als ik dat zo hoor. Hopelijk zijn ze gauw door! Hier inmiddels al 4 stuks compleet erdoor en nu bezig met hoektandjes, zijn er ook al 2 door... Gaat hard allemaal! Hopelijk wil L vannacht een beetje doorslapen ondanks dat ie niet gegeten heeft... Nee we hebben hem nog niet op de andere kamer laten slapen omdat ik tot de ontdekking kwam dat de luxaflex nog teveel licht door laat, ik weet zeker dat ie dan of niet slaapt of slecht slaapt aangezien hij gewend is om in het pikkedonker te slapen 's nachts. Dus eerst maar ff iets anders voor het raam hangen voordat ie daar gaat slapen. Zo en nu languit op de bank
wherona: dank je wel voor je lieve en ferme woorden. Wat ik al tegen mama zei, ik moet het echt even van anderen horen denk ik. Het kan ook niet zo doorgaan, maar ik moet echt gaan accepteren dat het echt zo is, de situatie waar ik nu doorheen ga. Ik vind het gewoon ongelofelijk dat mij dit overkomt. gejanne; ja ik spuw altijd meteen in beide topics, vaak ook hetzelfde verhaal poookie: jij ook bedankt voor de knuffel en de lieve woorden. En ieder ander zou ik zeggen dat dit niet meer kan, nu mezelf het nog even wijs maken leuk dat Stijn zo gek is op je vriendin rrianne: mn nek speelt weer op nu ik uit de visite weg ben, dus ik denk eerder dat het spanning is. En ik denk inderdaad dat dit een zoveelste druppel is en dat ik nu een knoop moet doorhakken. Maar dat vind ik dus vreselijk moeilijk. maar dit kan niet, Yanna moet ook niet opgroeien met een papa met woede-uitbarstingen en een mama die dat accepteert. Wat voor voorbeeld zijn we dan? Wat rot dat L zo'n last van zn mondje heeft zo heb vanmiddag nog even de woonkamer om gegooid en dingen als een family-planner en zo weg gelegd. Even lekker frustratie-ruimen. de verjaardag was super gezellig, Yanna heeft de visite helemaal om haar vingertje gewonden. Mijn broertje zet altijd baby-tv aan als Yanna er is en nu was er bezoek, dus dan gaat er geen tv aan. Yanna was echt boos! heel de tijd boos brabbelen en bij iedereen op haar manier vragen. Steeds naar de tv en afstandsbediening wijzen en bij iedereen even langs om het nog eens te zeggen. en dat 'boze' brabbeltje dr bij, haha! T was echt zo schattig. Ze was ook niet echt aan het jengelen ofzo, maar gewoon blijven vragen en proberen en wel laten merken dat ze het er niet mee eens was. en mijn ooms en tantes vinden dat natuurlijk prachtig, haha, heerlijk Dus ik heb genoten hoor Ze was precies wakker geworden van een vieze broek toen ik naar huis wou gaan, dus dat kwam goed uit, maar nu ligt ze lekker te keten. Hopen dat ze zo gaat slapen, dan ga ik er zelf ook achteraan.
@Sahi in ieder geval heb je hier heel wat meiden die achter je staan en je steunen en proberen te helpen. het is een hele moeilijke periode voor je maar ik weet zeker dat het je gaat lukken want je bent veel sterker dan je denkt
Ik sluit me bij de woorden van Wherona aan, het komt goed!! Yanna nog een beetje makkelijk weer in slaap gevallen? Andere dames allemaal een goede nacht gehad? Even afkloppen, maar hier alweer een goede nacht gehad, onvoorstelbaar, na al die maanden eindelijk een nacht of 5 op rij doorgeslapen... Verder weinig plannen vandaag, echte zondag. R is net uit bed, Stijn gaat er dadelijk alweer in, die is wat jengelig en drammerig. Dan gaan wij even met de tuin bezig, speelhuisje op de plek zetten en zandbak vullen enzo. Fijne dag allemaal!
Poookie, wat heerlijk 5 nachten achter elkaar! Hopelijk zet het door, heb je een idee waar het aan ligt dat hij nu zo goed gaat? Nacht ging opzich goed, rond één-en nog een x overstuur wakker, erg warm, hoesten en verhoging, dus een zetpilletje gegeven en toen lekker doorgeslapen tot vanmorgen 9 uur (hoor hem af en toe wel rommelen, maar valt steeds weer in slaap). Vanmorgen was het een uur het zonnetje in huis en toen was het mis. Vermoed dat het inderdaad zijn kiezen zijn, alhoewel hij opeens ook erg hoest en snottert. Sahi, hier slaat stress ook altijd direct op mijn nek en schouders. Wherona heeft het heel mooi verwoord ben het er absoluut mee eens! Zet hem op meis.. Dikke knuff. Wat overigens heerlijk dat Y. zich zo heeft vermaakt en jullie hier samen zo van hebben genoten! Drama om wta te bestellen via de z8 site en maat 86 vliegt er nu uit.... Boeeeeeehhhh!
Hoiiiiiii!!! @ Gejanne: En? Was het laat?? Gezellig vast en zeker! @ Rrianne: Balen vd Z8 site en uitverkoop!!! Hoop dat je tóch nog iets hebt kunnen scoren... @ Sahi: You go girl!!!! Wherona heeft het inderdaad mooi verwoord!! @ Poookie: Heerlijk zeg!!! Hier de nachten weer aardig goed, maar vroeeeeeggggggg!!!!! Hier gisteren héérlijk met vriendinnen uit eten geweest en was dus héél laat thuis... Helaas Micah om 5.15 uur alweer wakker... Ik heb dus 3 uurtjes slaap gehad (hahaha) Gelukkig een week vakantie hier, dus kan enigszins bijtrekken. Al ga ik morgen én dinsdag werken op/aan het werk... (BSO/KDV dag vd boys, dus handen vrij voor nadenk-werk) Net heerlijk een chocoladetaart gebakken met Ryano, superleuk!! Ow en lekker natuurlijk! Fijne zondag allemaal!!!!!
Inderdaad wat een drama op de z8 site!!! Bestelling geplaatst betaald en toen knalde die er weer uit! Geld is wel afgeschreven maar nog geen bevestingsmailtje dus ben benieuwd! @sahi had van de week al gestuurd hoe ik vond dat hij je behandelde en dan dit er nog achteraan! Eens met de woorden van wherona en anderen!
Joehoe, de mol is ook weer wakker. Nou ja voel me altijd een soort van mol als ik nachten heb, je leeft toch drie dagen in het donker . @ z8 sale, drama! De sale begon ook nog eens veel te vroeg (zie topic onder aanbiedingen). Ik heb een jurkje, een vest en joggingbroek besteld. Wel maat 92 alvast, 86 vloog er echt uit. @ sahi, je moet doen wat je hart je in geeft. Ik kom heel heel vaak in huiselijk geweld situaties, ik vind julle laatste incident daar eigenlijk wel onder vallen. Ik heb 1 prioriteit en dat is de veligheid van m'n dochter. Mocht dit bij ons gebeuren dan zouden wij per direct afscheid van elkaar nemen (nadat ik eerst wat meppen terug heb gegeven ) Wat nu klein lijkt kan steeds groter worden. laat je niet vernederen, want daar ben je te goed voor. Daarnaast zijn jullie de rolmodellen voor Y. Y ziet nu wat "normale" omgangsvormen zijn en neemt dit gedrag voor normaal aan. Dit gedrag is echter niet goed te praten en ook niet normaal. Maar ja, alleen jij kan beslissen. Kom later meer reageren, maar mort mezelf nu eerst even uit bed gaan slepen .
wherona: ja ik kom hier alleen maar sterker uit, dat is ook zo.. vandaag gaat het ook wel weer lekker met mezelf. en alle meiden nogmaals bedankt voor de lieve woorden he! Super dat jullie me zo steunen, doet me echt heel goed! poookie: yanna heeft nog best een tijdje gekletst, maar ik was moe, dus ben er toch doorheen in slaap gevallen. ze heeft tot 830 uitgeslapen, dus helemaal super rrianne: buuh stom dat die site eruit ligt... karine: weer zo vroeg, jemig. hoe hou je het vol? linda: rekeningafschrift is ook een bewijsje hoor, mocht het mislopen. daantje: ja die nachten lijken me zo gek, mn vriendinnetje werkt ook regelmatig nachten, ik vind het knap hoor, pff wat je zegt is helemaal waar, en ik zie het vaak genoeg in mijn werk. Ik heb nooit begrepen dat die vrouwen maar in die situatie bleven zitten, maar nu snap ik het. Ik wil mn gezinnetje het liefst bij elkaar houden en dat het gewoon weer goed is. En we haddden het ook leuk samen, dat kan ik gewoon nog niet loslaten. Maar natuurlijk is dit gedrag onacceptabel! Ik moet Yanna hier ook tegen beschermen, want als ik dit normaal vind, vindt zij het later ook normaal als zij een foute man treft (ik noem maar wat). net even lekker met vriendinnetje en onze exen en de honden wezen wandelen, leuk dat we met zn 4en (5en eigenlijk met Yanna) dingen blijven doen, t was gewoon heel gezellig Nu zijn ze even de boot verven en ben ik met Yanna thuis, ga ik zo het eten verzorgen
hallo meiden, heb ff vluchtig bij gelezen. @babyr, een jongen wie had dat gedacht? leuk hoor!! en nu een leuke naam met de W zoeken. hmzz kan zo snel niets leuks bedenken. @wheroon, ja wel last van kwaaltjes ben nu echt de hele dag misselijk en moe. heb echt nergens zin in. @hier, heb een ziek meisje al vanaf woensdag, vandaar dat ik niet ben komen kletsen. ze is hangerig, eet en drinkt steeds minder. en vanmorgen zagen we in ene rode vlekken overal. dus wij hap gebeld. nee we mochten niet langskomen gewoon aankijken. toen dacht ik ja misschien is t wel de 5e ziekte en ik ben zwanger dus wil ik toch wel ff naar laten kijken. nou alsof we iets onmogelijks vroegen. na veel zeuren en vragen (wilt u geen tefelonisch consult we kunnen u met een uurtje terug bellen) NEE WE WILLEN DAT ER EEN ARTS NAAR KIJKT!!!! nou ja we mochten komen stonden ook na 3 min weer buiten. allergische reactie was het antwoord. ja een reactie waarop?? nu zitten er ook blaasjes bij maar lijkt niet op waterpokken ofzo dus morgen ochtend maar naar eigen ha. maak me zorgen zowel om mn meisje, mezelf en dat kleine kruimeltje dat in mn buik zit. misschien is t iets ernstigs, misschien niet....
hallo dames, Hier gisteren ontzettend druk dagje gehad, in de ochtend met Elke gaan zwemmen, erna heen en weer gereden naar België voor babyborrel van een vriendin, zijn er maar een uurtje geweest want in de avond hadden we hier nog ene feestje en moesten Elke nog weg brengen...gelukkig wel allemaal erg gezellig geweest. Gisterennacht voor het eerst Elke logeren gahd bij manlief zijn broer, ging gelukkig erg goed, heb zelf alleen dramatisch geslapen...droomde over Elke, heel onrustige dromen dus werd ook superonrustig wakker, had er zo naar uit gegekeken uit te slapen terwijl dat niet lukte, dus deze morgen in combi met hormonen helemaal over mijn toeren...erna nog maar even terug op bed gaan liggen en toch nog even lekker geslapen, dus nu weer wat vrolijker Blijkbaar doet het onbewust toch meer met me als ik gedacht had als ze der niet is!! Verder heb ik de rest wel ff bijgelezen, spring hier weer in...ga zo lekker met hubbie serietje op bed kijken, alleen ff reactie op sahi @sahi: pfff, balen zeg, lijkt inderdaad weer een grens overgegaan met deze actie...deur staat hier altijd open als ge der ff uit wilt he!! Sterkte ermee hoor!
meiden, heb vanmorgen foto gemaakt van de uitslag. misschien herkennen jullie het. maak me best wel zorgen... vlekken voelen ook warm aan, en ze lijken te jeuken. ze krabt al de hele dag op haar rug.
@ MBTC: Ik herken de vlekken helaas niet. Maar Martijn zegt dat deppen met azijn kan helpen bij allergische reacties. Hoop dat je HA morgen beter kijkt dan de HAP!! Als er nou vanavond écht wat is, dan móet je gewoon weer bellen hoor, daar zijn ze voor!!!!
@karine, ja alleen dan bellen we beverwijk ipv haarlem. is nu al de 2e keer dat we niet worden geholpen. toen j een week of 3/4 was had ze 3 bv voedingen gemist wilde ook geen fles (was ze ook niet aan gewend) en geen water ofzo. ze bleef maar huilen en ik werd er gestressed van. toen man hap gebeld nee we moesten wachten tot de volgende dag want ze konden wel wat missen. volgende dag naar ha gegaan direcht door naar rkz en naar ka ze heeft toen 2 dgn in het zh gelegen. ka vond t onzin dat we die nacht niet zijn geholpen omdat juist die kleintjes zo snel uitdrogen. dus haarlem staan niet echt hoog in t vaandel bij ons.
oh en karine, sorry vergeten te zeggen. bedankt voor de tip! ze slaapt eindelijk misschien als ze straks wakker word toch ff doen.
@mbtc jeetje ziet er niet fijn uit... Vind ze bij ons op de HAP ook altijd zo makkelijk met alles... Hopelijk heeft jullie eigen HA morgen wel een duidelijk antwoord. Sterkte!
mbtc: he jakkes, wat stom dat de HAP zo kortaf deed Ik snap dat je je zorgen maakt! Morgen je eigen ha bellen? Ik heb die vlekken zelf als ik te heet heb gedouched, maar als ze er ziek bij is, dan zal dat het niet zijn. vaneke: ow wat herkenbaar, zo'n 1e keer logeren! Wij zijn gaan stappen toen Yanna voor het eerst ging logeren, hadden we wat afleiding. ja we kunnen best binnenkort weer eens een date plannen, even kijken hoe het allemaal uitkomt. Ik plan mezelf aardig vol om maar wat te doen te hebben... hier een gezellige avond gehad, na het eten nog een filmpje gekeken, fijn Ben zelf wel weer relaxed, K vroeg nog of het wel ging na gisteren, ik wilde het er bij onze vrienden eigenlijk niet over hebben, maar kreeg vanuit mn ooghoek een goedkeurend knikje. Heb gezegd dat ik het absoluut grens overschrijdend vond en dat we het hier 1 op 1 morgen over moeten hebben. Dat vond hij ook. En hij vroeg of het wel ging met mn nek enzo, nou dat gaat wel weer. Hij voelt zich absoluut schuldig, dat sterkt mij juist in de gedachte dat hij het niet onder controle heeft, dit gedrag. En dat het dus nooit te garanderen is dat hij dit nooit meer zal doen. En wie weet wordt het alleen maar erger.