Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ MBTC: Hoe is de nacht gegaan???

@ Sahi: Jeetje... Hoop dat jullie vandaag een goed gesprek hebben!
    In ieder geval wat duidelijkheid...

@ mama: Wat een bikkel is J met zijn oren zeg!! Maar is er niks aan te doen dat hij er geen last meer van heeft??
    (Had vorige keer niet gereageerd, vandaar nu...)

@ Rrianne: Nog gelukt bij Z8-sale??

Hier lekker geslapen! Micah wel weer wakker geweest , maar ging snel verder met een beetje dentinox... Vanmorgen was Ryano om 5.45 uur wakker omdat hij moest plassen en die is bij mij gekropen, Martijn moest er toch uit om te werken. Micah was om 6.50 uur wakker... Jihaaaaaaa!!!! Uitslapen!!!
    Hahahaha ;)

Straks aankleden en kids naar BSO/KDV, kan ik nog even werken/ alles op orde maken met mijn duo-partner.
    Fijne maandag!!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie heerlijk zeg al 5 nachten. Wat een leuke zandbak heeft Stijn.

@Rianne hun weerstand verlaagd ook wat door doorkomende tanden/kiezen dus zou best kunnen (vertelde onze ha) Wij hebben nu kies nummer 3 gehad dus nog 1 te gaan en dan nog de hoektanden.

@Karine dat is dan weer effe minder he na een leuke avond der weer erg vroeg uit te moeten. En dan heb je vakantie en ga je toch werken volgens mij kan jij ook niet stil zitten he.
    Woehoe jippie dat Micah heeft uitgeslapen nu Ryano nog J

@Daantje moest wel lachen om je reactie van een mol voelen, nu weer effe geen nachten meer draaien?

@MBTC wat een nare hap waar ben je geweest? rode vlekken met blaasjes en jeuk zou ik snel zeggen waterpokken en ja daar moet je mee oppassen als je zwanger bent. Klinkt niet als de 5e/6e kinderziekte. Hopelijk kan je vandaag bij de ha terecht.

@VanEke lekker druk bezig geweest. Denk dat ik hetzelfde zou reageren als jij mocht Davey uit logeren gaan zou het heel vreemd vinden.

@All dadelijk om 11.10 intake bij de vk hopelijk kunnen we het hartje horen dan ben ik er wat geruster op en kan ik met alle gerustheid zeggen yes we zijn 12 weken J

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, kg noord. Is t dichstbij vanaf velsen.

Ze heeft lang geslapen nu ook vlekkken in t gezicht. Gaan zo naar ha. Ze vond t volkomen logisch dat ik er nog eens naar wilde laten kijken.

4. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    jippie net het hartje gehoord :D super blij. Donderdag weer een echo i.v.m. combitest :cool:

5. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @Wherona: Hoera!! Goed nieuws, lekker he zo die 12 weken grens voorbij en dan ook nog eens zeker weten dat het goed zit :)

@MBTC: al bij de HA geweest?

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Wherona heerlijk geluid he :D Fijn hoor!!!

Hier een lekkere langzaamaandag, hihi. Loop nog steeds in de pyjama, Stijn ligt inmiddels in bed na een boterhammetje. Hij had meer zin om te gooien dan om te eten, opstandig ventje. Hij ligt nu ook te kletsen ipv slapen, zal mij benieuwen of ie nog in slaap gaat vallen. Beetje rommelig de laatste dagen met zijn middagslaapje... Ach ja zolang de nachten goed gaan vind ik het niet zo heel erg.

@Mbtc wat zei de HA?

Nou ik ga me zo maar eens douchen en in de kleren hijsen en even de stofzuiger erdoor halen. De kat is onwijs aan het haren, niet normaal...

Zwaai!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mbtc: hoe is t nu? Nog wijzer geworden bij de ha?

wherona: jaaa een hartje gehoord!!

nou net via de app een belofte gehad voor een gesprek hoor, dus ik heb vast weer wat te melden vanavond laat :p

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Ha weet niet wat het is. Heeft fotos gemaakt en gestuurd naar dermatoloog. Hoop snel telefonisch contact met dermatoloog te hebben. Nog steeds die onzekerheid getsie!
    @wherona, oh wat fijn en leuk!

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @VanEke jazeker wel blijft toch altijd wel spannend of het wel/niet goed gaat met je ukkie

@Poookie lui wijf ;) :D hihi

@Sahi succes vanavond hoop dat je duidelijkheid krijgt en wees sterk he meis

@MBTC wat vervelend zeg dat ze niet weten wat het is, hopelijk heb je snel duidelijkheid.

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Mtbc oh zeg jeetje wat een vlekken kan het geen gordelroos of wondroos zijn??? Jeetje hopelijk heb je snel contact!!

Wherona wauw super zeg om weer hartje te horen van jullie kleine!!!

Sahi heel veel succes vanavond!!!!!

Pookie heerlijk is dat hè dat hadden wij gisteren om half twee allemaal snel in de kleren omdat ik iets verkocht had op mp en die gene wou gelijk op halen hahah anders misschien wel de hele dag in pyjama gelopen!!!

Karine wat zul jij een active dag hebben met dat uitslapen!!!!!! ;)
    Maar helaas is dit wat ze kunnen doen voor hem had ook al gevraagd om het weg te zuigen maar kan niet omdat achter trommelvlies is :((
    Ze hebben weer kweek gemaakt en vrijdag weer bellen

Hier vandaag ook vrije dag en kids vakantie dus lekker rommelen in huis!!!
    De oudste lekker bij vriendin aan spelen middelste speelt thuis met vriendje en jairo net wakker mee aan spelen!!!

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wherona oh wat fijn zeg!!
    ik heb net ook nog weer even geluisterd.

Heb de griep te pakken, koorts, koppijn en echt verrot. koppijn van het vele hoesten en niezen en zit helemaal vol in mn hoofd :)
    gaat wel weer over...

mama wanneer houdt het nou eens op he!

mbtc oh ik dacht ook aan de 5e of 6e ziekte, lois had ook zulke vlekken alleen wel met witte blaasje in het midden. lois had er ook zon last van.
    Hoop dat het snel wegtrekt!!!

sahi nou ben benieuwd! laat hem nu maar eens goed duidelijk zijn, of hij wil er voor vechten of niet. dat nonchelante gedoe heb je niks aan...
    sterkte en zet hem op!

pookie oh katte haren leuk he!! onze hond heeft van die harde haren die overal insteken dat is pas drama!

vaneke hoe gaat het met jou!????

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, ziet er niet goed uit, enig idee wanneer ze weer contact opnemen? Wat heeft je meisje alweer mooie lange haartjes!

Vaneke, stom is dat he? Dat je dan zelf niet lekker slaapt.. Jou zwangerschapshormoontjes doen het geloof ik ook goed he;)

Sahi, succes! Ben benieuwd hoe het verloopt..

Poookie, heerlijk af en toe zo'n pyama-luier dag. En heeft hij nog geslapen?

Rica, beterschap!

Wherona, wat een tof nieuws, lekker van na-genieten meis. Dank voor de info (van de verminderde weerstand), er stond me al iets van bij het hier een x gelezen te hebben, maar wist het niet zeker meer..

Karine, en productief dagje? Wat fijn dat er een 7 op de klok stond vanmorgen.

Daan, was dit je laatste nachtdienst? of? Lijkt me ook pittig die nachtdiensten icm je kleine meisje.

Gejanne, leuke avond gehad en genoten van het ochtendje uitslapen?

Z8 sale, raar he? Dat juist maat 86 er uit vloog. Ik wilde dolgraag de jeans, alle maten waren er nog behalve 86. Had dit x niet veel op mijn verlanglijstje, de 2 shirts die ik wou hebben, heb ik kunnen scoren.

Ik had me al enigzins voorbereid dat de kiezen (denk tot nog toe dat dat het toch echt moe zijn) een opgave zou zijn. Maar dit? Hij is echt compleet uit zijn doen, zo ken ik hem helemaal niet. Keihard huilen midden in de winkel, in de auto, tijdens het wandelen en dat zijn juist de dingen die hij ontzettend fijn vind als hij niet lekker in zijn velletje zit. Al de derde dag, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren. Waren de kiezen bij jullie ook zo'n drama?

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, ha zei eind van de middag of morgen ochtend. Heb nog nix gehoord. Dermatoloog moet ook tijd hebben om er naar te kijken. Dank je voor t compliment. T is heel springerig en wild op het moment. Weet niet of t met slag of krullen gaan worden. Normaal heeft ze staartjes maar daar had ze natuurlijk echt geen zin in vandaag!

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sahi, Ik hoop dat hij vandaag nog is geweest om te praten. Net als alle andere dames had ik geloof ik de hoop ook al opgegeven. Je bent nu al lang genoeg aan het wachten en hij heeft vaak genoeg de kans gehad. Ik weet dat het ook niet makkelijk is om zo’n lange relatie in één keer op te geven. Maar je moet wel door. Je hebt Y ook. Gelukkig heb je al goed nieuws van de Hypotheker gehad. Hoe kan hij het ook maken om met een tas naar je te gooien. Loop dan weg. Het huis is groot genoeg toch. Jij hoeft niet je mond te houden alleen voor een tel. Gesprek. Hoe is het nu met je nek. Wat ik nu ga typen klinkt misschien heel hard, maar hij kan je nu al geen liefde geven (ja in bed, maar lost niks op) waar zou je dan nog op wachten. Je bent een sterke vrouw en je red je heel goed ook zonder hem. Ben heel benieuwd wat hij heeft te zeggen/ vertellen.

@Pookie, wat een leuke zandbak. En lekker aan de klus voor S’je. JOEPIE, de goede nachten zijn onderweg :D:D

@Rrianne, Ik denk ook dat het de tanden zijn nu ik het zo lees. Alle hoektanden komen namelijk allemaal tegelijk door. Ze heeft ook steeds haar vingers in de mond. Hopelijk zijn ze allemaal snel door. Ff lekker een zetpilletje geven. Mirthe had ook zo haar dagen wel. Ze kunnen ook last van de oortjes dan hebben he.

@wherona, ben het met je woorden naar Sahi eens. Leuk het hartje horen. Super.

@MBTC, och die arme schat. Heeft ze allang koorts en drinkt ze dan wel goed. Eten is dan niet heel belangrijk maar drinken wel. Vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Maar wel fijn dat ze je wel serieus nemen.

@Z8, was het gister helemaal vergeten. So kwamen langs en toen gegeten om 12 uur en kwam m’n moeder nog even langs en toen weer weg. Dus ben het glad vergeten. Maar zie wel dat het niet heel erg was. Vanochtend nog even gekeken, maar kon ook niet echt iets vinden. Maar zal nog ff goed kijken.

@Hier, zondag werd mirthe om kwart v 8 Wakker. Heerlijk. Was alweer een tijdje geleden. Ik mocht nog even uitslapen. Het was toen 9 uur (viel mee) ’s ochtends lekker lui geweest en middags op stap met vriendinnen. Eerst een High Tea in Muiden en later naar de voorstelling van Peter Pan in de Ziggo Dome. Lag uiteindelijk om kwart voor 12. Het was een super gezellige middag/ avond.

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Karine: was vrij laat ja :) Waren kwart voor 3 thuis, zijn rond elven naar mn schoonouders gegaan om de jongens op te halen. Gelijk daar meegegeten, dus dat was weer ideaal :)
    Balen dat Micah zo vroeg wakker was gisterochtend ('nacht')

Mbtc: vervelend die uitslag, heeft ze het vaker of nu voor t eerst?

Wherona: geruststelling weer dan dat hartje horen he!

Poookie: heerlijk toch zo'n 'relax' dagje, hier is het nu vakantie, dus was ook niet heel druk. Ben alleen druk geweest met de was.

Rrianne: zeker genoten, waren kwart voor 3 thuis! Wel raar hoor om dat thuis te komen zonder kids en de volgende ochtend die lege bedjes haha. Daarna weer heerlijk geknuffeld!

Sahi: ben benieuwd hoe het gegaan is vanavond!

Al weer een aantal zwangeren hier he!
    Wij 'gaan' ook voor een baby, onze derde :) Dinand duurde ook anderhalf jaar ongeveer, dus kijk er niet raar van op als de derde (als het gaat lukken) ook even duurt. Wens is er al paar maandjes, meer bij mij dan bij manlief! Zullen wel zien.

Vanochtend bij het CB geweest met Dinand, weegt nu 10,3 kg. Lijntje gaat eindelijk weer omhoog. Hij was zo'n dikkerd toen hij geboren werd (9 pond), maar daar is nu niks meer van te zien ;) Jarno was op deze leeftijd wel een stukje dikker!

Zometeen lekker douchen en op tijd naar bed, morgen een dagje werken en dan de rest van de week lekker thuis! Zaterdag dagje HH-beurs!

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @gejane, dit is de 1ste x dat ze zulke uitslag heeft. Ze heeft wel ernstig eczeem maar dit lijkt in niets op eczeem.
    Oh leuk hoor, een 3e kan me nu niet voorstellen dat ik hierna noig zwanger wil worden. Ben de heke dag zo kotsmisselijk. Bah!

Zo ga naar bed zit op man te wachten die is een rondje sz en zw doen om te vertellen dat we in oktober een kindje verwachten.
    Maar hij is nog niet terug, slaap lekker meiden!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, snel klaar met praten. Alles ging heel vriendschappelijk. Zolang niemand nog een ander huis heeft, laten we de financien even hoe we het de laatste maand hebben gedaan.
    K gaat kijken met die vriendin van ons voor een huurhuis, dat hij daar in ieder geval tijdelijk kan intrekken. Zij zoekt sowieso al voor een huis, met minimaal een kamer voor Yanna (ze is onze oppas) en een kamer voor haar dieren en 1 voor haarzelf. Dan kan K best logeren. En als dat rond is, zetten we ons huidige huis te koop, al bespreken we de volgende stappen dan wel weer.
    En dan pas ga ik ook op zoek naar wat anders. Als we het huis nu al te koop zetten, hebben we het risico dat Yanna een aantal keer moet verhuizen en dat is absoluut niet handig. Voor haar doen we het dus in gedeeltes.
    In ieder geval maandelijks even de financien doornemen, zeker nu de jaarlijkse belastingen er weer aankomen enzo.
    alles ging dus heel vriendschappelijk en we willen ook best af en toe dingen samen met Yanna doen.
    Maar hoop op een toekomst samen; nee, dat moeten we allebei even niet willen. ook hij vindt het lastig, maar omdat ik zo duidelijk hoop heb, wil hij niet laten merken dat hij ook twijfelt. Maar voor nu even niet. Hij heeft het gevoel dat ik zijn moeder ben geworden en dat kan hij voorlopig niet loslaten.
    Naja, ik kan er een boek over volschrijven, maar ik ben alweer een stuk rustiger zo met wat meer duidelijkheid en rust.

Vergeet ik helemaal te zeggen dat hij me ijzersterk vindt hoe ik het allemaal doe hier thuis en met Yanna enzo :) Fijn dat ie dat dan wel zegt :D

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mbtc: weltrusten meis! En hopelijk snel een antwoord op de vlekjes van J!

gejanne: oooohhh ook nog eens voor een baby :D Ik wil ook, whaha :p Nee hoor, dat komt wel weer later als ik groot ben :)
    ik weet nog wel dat Yanna bijna de helft woog van Dinand bij de geboorte en moet je nu eens zien! Yanna was bij de 14 maanden controle 10,2 kg

dolfijnjes: lekker dat je hebt kunnen uitslapen. Ik ben zo enorm opgelucht na ons gesprek vanavond, ook al is het natuurlijk nooit fantastisch. beter nu de klap dan later

rrianne: Yanna was ook wel jengelig met de kiezen, maar niet zo erg hoor! Blijf je moeder gevoel volgen hoor!

mama: t blijft maar tobben met die oren van Jairo he :(

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sahi, Ik zat het net ff te lezen. Ben blij dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dit creeërd eerst ook weer wat rust naar jou toe. Je weet nu wel gelijk waar je aan toe bent. De dingen die jullie nu hebben besproken zijn sowieso duidelijk voor elkaar. Zolang het zo ook goed gaat is dat voor jullie allen fijn. Al blijft het natuurlijk heel moeilijk.

Ga je nou zelf ook al rond kijken naar een woning? Of wacht je eerst totdat K een huisje heeft en dat als het huis verkocht is jij gaat verhuizen/ rondkijken.

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Fijn dat het een goed gesprek was Sahi!!
    Rustig rondkijken voor je eigen woning is niet verkeerd... Knuf

@ Gejanne: Wauw... Voor de derde!! Tof!!
    En mijn boys zijn beide geen slapers geweest en ik moet zeggen dat het aardig went :) wel heerlijk dat jullie genoten hebben en jullie jongens ook :)

@ MBTC: Hoe was het verder met J vandaag?? Nog meer bijgekomen of blaasjes of iets?? Balen dat je nog steeds zo misselijk bent door de zwangerschap!!

@ Wherona: Wat heerlijk dat je het hartje weer gehoord hebt!!
    En ik ben inderdaad niet een enorme stilzitter.. hihihi

@ Rica: Top dat jij ook weer zijn hartje hebt gehoord!!

@ Rrianne: Zal morgen vast niet zo zijn die 7 op de klok ;) En ja, was een zéér productieve dag!!!
    Jammer van die broek! Had je hem niet in 92 kunnen bestellen dan?? :D

Ik ga nu lekker slapen dames... Welterusten!!!

Deel Deze Pagina