Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes: ja ik ben gewoon opgelucht dat hij zei dat het echt klaar is. Wist niet dat ik die duidelijkheid beter vond dan hoop houden ;)
    Eerst gaat K even voor een huisje kijken, hij heeft binnenkort al een bezichtiging bij een particulier, dus als dat wat is, dan kunnen we meteen verder kijken naar de volgende stappen voor mij. Dus ik hou het wel even rustig, het is niet dat ik hier niet goed zit ofzo.

karine: ik duim voor een goeie nacht voor je :)
    En inderdaad, een mens kan zich redelijk aanpassen aan slaapgebrek ;) Maar let wel op jezelf he?! Mijn aanbod staat hoor, een keer de jongens hier :p ;)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Ryano was om 5 uur wakker om te plassen en Micah om 6.15 uur en ik zit dus nu alweer beneden. Helaas wil hij dan écht niks meer te maken hebben met een bed ;) Verder lekker geslapen.
    Vandaag nog even aan mijn leesproject werken terwijl de boys weer op BSO/KDV zitten.

@ Sahi: Fijn dat je de rust voelt met de duidelijkheid!!
    En bedankt voor je lieve aanbod ;)

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne bij de eerste 2 kiezen vond ik het wel meevallen wel wat onrustiger in de nacht en wat hangeriger overdag maar was te doen alleen met de laatste 2 pfffff dat was echt pittig heel erg sjaggie was ie het lijkt me ook wel pijnlijk voor ze.

@Sahi fijn zo een gesprek en duidelijkheid

@MBTC en weet je het al

@Gejanne leuk joh voor een 3e gaan succes ;)

Zo net bloed wezen prikken wel 5 buisjes vol hihi ben reuze benieuwd naar mijn glucose. Donderdag avond hebben we een echo i.v.m. de combinatietest dus ook best wel spannend. bij Davey niet gedaan dit keer wou ik het toch wel.

@Rica wanneer mag jij weer naar de vk?

@MBTC wanneer heb jij eigenlijk je afspraak staan?

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sahi fijn om te horen dat je gerust gesteld bent. En voordat het huis verkocht is ben je waarschijnlijk toch een tijdje verder. Kun je ook alvast rondkijken.

@hier. Ben aan het werk. Mirthe heeft geslapen tot half 8. Heerlijk. Manlief moest naar de kaakchirurg dus kon lekker helpen vanochtend.
    Zal weer. Tot later

O ja een oud forumlid heeft een jonge gekregen vannacht. Genaamd Sem. Weer haar profielnaam zo niet meer zoontje heet J.oël

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wherona vrijdag...
    5 buisjes, gelukkig voel je er niks van :)

hier nog steeds
    in de lappenmand maar lois nu ook!
    rotnacht gehad maar vanochtend was alles goed, wel wat zeurderig maar ach slaaptekort..
    moeder voor moeders was weg en ze begint me in één te duiken en naar haar hoofd te grijpen en te krijsen...ik schrok me dood. zweten en warm...
    toen is ze bij mij gaan hangen al huilend en beetje futloos.
    Het zijn van die aanvallen lijkt wel, dat ze naar haar hoofd grijpt. of het is gewoon flinke hoofdpijn wat bij velen begint met griep of haar oren maargoed heb de dokter gebeld, ze kijken vanmiddag er even naar.
    ze wil weer niet eten en drinken dus ben bang dat haar oren de boosdoeners zijn. jammer dat ze niet kunnen praten zeg!!!!!!
    ze ligt nu op bed na wat gejammer, zetpil erin en ff tot rust komen.
    Ik ben echt moeeeeeee maarja we gaan gewoon door!

sahi dus jullie gaan echt ook apart een huisje zoeken?
    dolfijnjes angeliclove??? ofzoiets? bedoel je haar?

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Wherona en bedankt he haha, lui wijf zegt ze :p

@Mbtc balen, nog steeds die onzekerheid. Hopelijk hoor je snel wat van de dermatoloog!

@mama05 lekker he zo'n pyjama dagje, moet kunnen af en toe. Al had ik het beter vandaag kunnen doen als ik zo naar buiten kijk, prutweer :(

@Rica oooh beterschap met je griepje... Ja die kattenharen zijn idd niet het ergste, hier ook een hondje met prikhaartjes die overal in blijven hangen. Hond is wit, en ik draag meestal zwarte kleding, zo fijn... Not...

@Rrianne klein uurtje geslapen... Merk dat de middagslaapjes nu echt korter worden. Hier waren de eerste kiesjes ook echt drama, idd huilen tijdens dingen die hij normaal leuk vond... Heel erg. Weet niet meer hoelang het duurde, volgens mij een week ofzo.

@dolfijnjes ja ik durf het nog steeds niet te hard te zeggen, maar de goede nachten lijken er nu eindelijk aan te komen na al die maanden! Klinkt als een gezellige dag die je hebt gehad zondag, heerlijk :)

@Gejanne leuk hoor voor een derde. Begint bij mij ook steeds meer te kriebelen voor een tweede, maar voorlopig mag ik nog niet (medicatie) en R wil het niet doordat het in het begin zo moeilijk ging met Stijn (prematuur, RS virus etc), en financieel gaat het voorlopig ook nog niet.

@Sahi fijn dat jullie gepraat hebben en dat je nu wat meer rust hebt. Lief dat hij nog even zei dat ie je zo sterk vind, dat vind ik ook!!!

@Karine jemig wat vroeg weer haha. Maar zo te zien ben je er al wel aan "gewend" inmiddels :)

@Wherona spannend hoor, donderdag een echo. Ik zal duimen dat alles goed is :)

@Rica ahw, beterschap voor Lois! Idd op zulke momenten zou je willen dat ze konden praten om te zeggen waar ze last van hebben... Sneu!

Net even de enveloppen van de trouwkaarten geschreven, waren er niet zoveel (30) maar toch een zere hand haha. Tja wanneer schrijf ik nou eigenlijk, alleen boodschappen briefjes maar verder niet haha :p Nu zo even wat eten en dan even ontspannen.

R appt me net dat ie alweer klaar is met werken voor vandaag, hij zit nu ff bij mijn tante op de koffie. Kwam haar tegen bij zijn laatste klant (supermarkt). Wat een mazzelpik toch ook, nou alweer vrij :) Scheelt dat al zijn klanten vandaag in 1 plaats zaten.

Denk dat we straks even gaan oriënteren voor verf voor de bovenverdieping. Heb het helemaal te pakken haha. R laat normaal dat soort dingen aan mij over, maar gister toch even samen staan overleggen en we zijn er al helemaal uit hoe t moet worden. Heb er helemaal zin in, alleen onze portemonnee niet, dus we doen het in kleine stapjes hihi.

Nou echt even een hapje eten, hongerrrr! Zwaai!

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @pookie, heel verhaal weer. Leuk al even kijken naar kleurtjes.
    Gaan we gewoon samen einde zomervakantie aan de klus toch?

@rica, beterschap meid bij jullie ziekenboeg.

Hier weer klaar met werken. Zal zo aan de poets hier een of andere k*t kat in huis geweest wn. Heeft in de bijkeuken gesproeid. Dus mag weer aan de slag

8. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dolfijnjes, je bedoeld Misja, ze heeft in dit topic niet echt meegeschreven, meer met ons andere oktober topic! Bevalling in drie kwartier, zonder VK. Is vriendin van me geworden via ZP :) Was dus totaal verbaasd vanmorgen toen ze het wappte, moest officieel nog 13 dagen :)

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi, fijn voor jou de duidelijkheid, snap dat anderen het 'vaag' vinden hoe alles gaat ;) Als het voor jullie zelf goed is zo, en voor de kleine Y , dan is het helemaal goed!!

Karine: ooo, weer zo vroeg, balen is dat steeds :(

Wherona: bedankt :)

Rica: beterschap voor je kleine meisje! En Dolfijnjes bedoeld Misja ;)

Poookie: snap dat je er nog wel even tegen aan hikt dan met zo'n start! Hier zal het financieel wel goedkomen verwacht ik, al wil ik dan liever wel stoppen met werken, vind met 3 kids blijven werken wel zwaar denk ik. Maar liever raak ik mijn baan ook niet kwijt, als de kids dan groter zijn moet je er weer helemaal opnieuw inkomen. Zullen wel zien hoe het loopt.
    Wel leuk al die opknapplannetjes voor je huis, heb hier ook nog zoveel wensen :) Maar idd, onze portemonnee is nu ook zo goed als leeg, dus even sparen maar weer!

Hier lekker kort dagje gewerkt, 7 tot 1, daarna lekker gelunched met collega. Manlief vandaag thuis bij de kids, dus we zitten nu allebei lekker op de bank te relaxen. Werk komt wel weer :D

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow leuk zo via het forum vriendinnen. Wist wel dat ze bijna op het end liep. Heb haar nog op Facebook. Maar leuk om te horen/lezen

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @uitslag dermatoloog. Het is netelroos. Lijkt alsof je door de brandnetels bent gerold vandaar de naam. (Al vind ik t daar niet echt op lijken) bij kleine kindjes komt het vaak door virale infectie. Plekken zijn binnen een week verbleekt en weggetrokken. Gelukkig is t nix ernstigs en houd ze er niets aan over!

@wherona, 27mrt echo en 6mrt afspr vk. Morgen komt mvm langs.

@rica, jeetje beterschap!

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heb ik idd ook nog aan gedacht, netelroos, had mijn moeder vroeger ook.
    Maar die had dan echt grote harde bulten die verschrikkelijk jeukten.
    Gelukkig houdt ze er niets aan over!

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Klussers Voor een brusje!(Nodlijst)
    Daantje - Maart

Zwanger:
    - VanEke
    - BabyR
    - Wherona
    - Rica
    - MBTC

Uitgerekend:
    - VanEke 13-06-2013
    - BabyR 01-08-2013
    - Wherona 31-08-2013
    - Rica 17-09-2013
    - MBTC ??-10-2013

Afspraken:
    21-02-2013 Wherona echo combitest
    22-02-2013 VanEke controle VK
    06-03-2013 MBTC intake VK
    13-03-2013 BabyR 20WekenEcho
    27-03-2013 MBTC Echo

Jongen/Meisje
    VanEke - Verrassing
    BabyR - Jongen
    Wherona - ????
    Rica - ????
    MBTC - ????

14. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    weer even het lijstje boven gehaald en meteen weer wat ik wist erin gezet...
    Gejanne, wilt ge der ook bij als nu jullie aan de slag gaan?

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Prima!!

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie leuk hoor al die opknapplannen wel balen he dat je portomonee niet meewerkt. Als ik wat in mijn hoofd heb wil ik der meteen voor gaan ook maar je moet dan wel de middelen hebben he.

@Gejanne wat leuk dat jullie vriendinnen zijn geworden ken de forumnaam ook nog wel zde heeft heel effe hier geschreven.

@MBTC gelukkig niets ernstigs en dat kan ook geen kwaad voor zwangere? ben daar niet zo in thuis eigenlijk.

@VanEke leuk het lijstje der weer bij gehaald moeten we wat beter bijhouden is wel leuk om te weten wanneer er weer een nieuwe afspraak is.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, gauw weer eens een foto op fb plaatsen! Aaaah fijn nu duidelijkheid en gelukkig niks ernstigs...

Dolfijnjes, wat een leuke dag heb je gehad zondag, klinkt erg gezellig! Aaaah bha wat een vies klusje en al helemaal als het nog niet eens van je eigen kat bha!

Gejanne, wat een leuke nieuwtje dat jullie voor een derde gaan. Hopelijk is het deze keer wat sneller raak. Het 'fijne' is dat je nu een beetje voorbereid bent...
    Lees nu je stukje over de bevalling van Misja, niet te geloven drie kwartier en zonder VK, maar wat fijn dat alles goed is gegaan!

Sahi, klinkt definitief, maar inderdaad je weet nu waar je aan toe bent. Nogmaals sterkte meid.

Poookie, S. dus ook zo'n last van zijn kiesjes. Vind het zo zielig. Het lijkt tot nu toe vandaag een stukje beter te gaan... Ja, beginnen de kriebels te komen? Wij wachten ook nog mooi even, dus wie weet ooit weer samen;). Leuk die plannen van de bovenverdieping, hier moeten we ook bezig met de laatste dingetjes, meer de aankleding. Alleen komt er telkens wat tussen of gunnen we ons de tijd er niet voor..

Karine, ja had gekunt, maar dan ligt hij nog zo lang in de kast. Denk dat we dan meer als een half jaar verder zijn, vind ik niks aan hahaha
    Hoe was de chocoladetaart?
    Lees nu dat de klok idd weer op de 6 stond. M.ica dat is veels te vroeg! Morgen weer lekker blijven dromen tot de 7 in de klok zit hoor..

Wherona, spannnend!

Rica, hoe was het bij de dokter? Wat meer duidelijkheid?

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wherona: zeker leuk, alleen jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen, gelukkig bestaat er zoiets als WhatsApp :)

Rrianne: zeker voorbereid, en we hebben tenslotte twee gezonde boys, dus mocht het niet lukken zou dat jammer zijn, maar zou er niet mee gaan dokteren. Was alleen vreemd, bij J.arno was het direct raak terwijl ik nauwelijks een cyclus had, was daarna juist heel regelmatig en toen duurde het zo lang. Nu dus weer ;) Ach, we zullen wel zien!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja weer de oren... een week aanzien, met zetpillen en neusspray.
    pff sneu

ze slaapt nu dus ga ik ook zo plat..wordt vast een leuk nachtje ;)

20. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Even snel, moest me melden van Daantje. Ben lekker druk, niets aan de hand. Lees en leef gewoon nog met iedereen mee!

Deel Deze Pagina