Hi dames, ik kom ook even zwaaien! Ik ben op vakantie geweest met bijna geen wifi dus heb helaas nietalles bij kunnen lezen, maar ik probeer even de laatste blz te beantwoorden: @sahi, fijn dat er nu duidelijkheid is en dat dat rust brengt. Hoop dat jullie zo goed en vriendschappelijk met elkaar om kunnen blijven gaan, dat is fijn voor Y. Je bent ook echt een hele sterke meid, daar heeft hij helemaal gelijk in! @gejanne, wat leuk nog een derde! Hier helaas niet. Ik wil wel, maar manlief zou er overspannen van worden dus dat doen we niet. @mbtc, gelukkig niks ernstigs, niks blijvends en 'relatief' snel voorbij gelukkig. Lijkt me wel schrikken als je niet weet wat het is. @rica, beterschap! En succes vannacht. Hoop dat het meevalt.... @hier, de vakantie was leuk! L heeft voor het eerst geskied . Met mam gaat het goed, ze moet eind februari nar de anesthesist en daarna zal ze een definitieve datum krijgen voor de operatie. Inmiddels te horen gekregendat mijn buurvrouw chemo's en een operatie krijgt. Dat was ook even schrikken. Ze heeft het al vaak gehad en telkens komt het weer terug. Ondanks dat ik wist dat ze nog een 'stabiele' tumor had die altijd weer zou kunnen uitbreken was het toch schrikken. Je hoopt dan toch dat het haar nu eindelijk eens bespaart zal blijven maar helaas. Het is weer gegroeid en wordt nu gevaarlijk. Verder ben ik blij vandaag want er stond in het regio nieuws dateert een ballorig krijgen in S.ittard. Daar ben ik heel blij mee want nu moeten we daarvoor naar V.enlo en de kids zijn er dol op!
@mbtc, Ow gelukkig valt het mee. Het zag er wel erg uit. Hopelijk trekt het snel weg. @rica hè jakkes. Nu duimen op een goede nacht en hopelijk knap je zelf ook snel weer op. @Rrianne, gelukkig onze eigen poes niet. Helaas hebben we tokkies achter ons en die katten vinden helaas wel eens het luikje van onze poes. Maar lang leve de schoonmaak azijn. Vinden ze niet lekker ruiken dus hebt het overal puur opgedaan waarvan ik dacht waar het kon zitten. Dus hopelijk blijven ze nu weer weg. Het ging een hele tijd weer goed. Hebben van alles al geprobeerd. Heb echt wel liefde voor poezen, maar als het zo moet kan ik ze zeker wel wat aandoen. Wat betreft zondag hebben we inderdaad een hele gezellige dag gehad. @gejanne, hoeplijk mag het weer snel raak zijn. Maar als je op lang wachten in stelt en het is al snel raak dan kan er alleen maar mee vallen. Zal vast voor je duimen. @eb het huishouden, werk en de liefde voor elkaar gaat gewoon door. Dus als je even geen tijd hebt voor ons is dat echt niet erg hoor. Maar wel lief van Daantje dat ze aan jou en ons dacht. Anders had je het ook wel gehoord hoor als we je misten. @supermom, lekker even op vakantie geweest. Heb je een beetje bij kunnen komen? Fijn dat er schot in de roos zit met je moeder en dat ze maar snel mag worden geholpen. Jammer van het nieuws van je buurvrouw. Het is vast een sterke vrouw (als ik het zo lees) en dit gaat ze ook wel redden. Helaas overkomt het altijd de verkeerde mensen.
Ladies! Rica, ochhhh arme L!! Beterschap!! en voor jou Sahi, fijn die duidelijkheid meid, sterkte! Supermom, lekker te winterpsorten geweest dus, lekker joh!! Waar zat je? Dolfijnjes, have fun morgen!!! Ik zou ook morgen gaan maar plannen zijn gewijzigd haha Nweeeeee mn kat is weg!!! Echt ik voel me er zo naar van. Even snel boodschappen tassen uit de auto halen, en weg was ie! Hij is al sinds gisterochten weg.. De wetenschap dat ie ergens zwerft vind ik echt vreselijk zielig!!! Kan hem nergens vinden.. Kan wel janken. Nouja dat heb ik dus ook al gedaan.. Voel me enorm schuldig Werk vroiend, loopt per 28-02 af. Hij werkte in de wegenbouw waar 60 ontslagen zijn gevallen.. Nu hopen op snel wat anders!! Met R gaat alles goed!! Wat een meisje joh, alleen lopen ho maar. Ja alleen aan de hand.. Huis bevalt goed, maarn og een hoop uitpak werk!
Whaha en dan te bedenken dat ik ook al drie dagen niet actief ben geweest . Zwaai, ben morgen weer vrij en dan kom ik verder reageren. @ babyR, wat vervelend van je kat! Snap best dat je er om gehuild hebt hoor. Hmm hier ook een kindje die alleen aan de hand wil lopen.
wherona: zo 5 buisjes! Das veel! dolfijnjes: ja ik vind het wel lekker, een beetje rustig aan. Niet om hoop te houden, meer om gewoon rustig aan de situatie te wennen denk ik. ja misja zit op onze andere lijst, ze had zich daar gemeld, leuk he vrienden van ons hebben een kattenluik die werkt met een magneetje. Dan doe je je eigen kat een bandje met een magneetje om, zodat die wel naar binnen kunnen, maar vreemde katten kunnen dan niet naar binnen. Misschien een idee? rica: ja dat kunnen de oortjes zijn. Maar aan de andere kant heb ik nu ook knallende koppijn van de verkoudheid, wie weet dat Lois dat ook heeft? T is lastig he? ah toch de oortjes, jakkes Beterschap!! ja we gaan inderdaad langzaam aan uitkijken naar apart wonen, maar t is allemaal een beetje ingewikkeld, omdat de financien niet zoveel toelaten poookie: wat cool, de trouwkaarten geschreven gejanne: ja ik snap wel dat het voor anderen vaag is, maar voor mijn gevoel is het ok zo leuk dat je zo goed contact hebt met Misja mbtc: petekindje heeft ook eens netelroos gehad, het is gewoon heel vervelend, maar kan inderdaad niet veel kwaad, gelukkig! Beterschap voor j! rrianne: is ook aardig definitief, helaas. Maar het kan gewoon echt even niet anders ben ik bang... Ik ga ook geen maanden lopen afwachten... EB: zwaai! supermom: spannend van je moeder! Hoe is ze er zelf onder? jeetje en je buurvrouw weer aan de chemo, bah Wat een narigheid steeds zeg dank je wel voor je lieve woorden babyr: oh nee, de kat weg!! Ik kan me daar altijd zo druk om maken he, jakkes het is geen buitenkat begrijp ik? Hopen dat ie snel weer komt aanlopen! niet schuldig voelen joh, doe je ook niet expres! en dan ook nog ontslag voor je vriend, bah daantje: zwaai over katten gesproken: ons vrouwtje die altijd weg is, is sinds een paar weken niet bij me weg te slaan en ons aanhankelijke mannetje heb ik sinds gisteren niet gezien nou komt ie meestal wel aanwaaien hoor, dus maak me niet druk (nog niet), maar zit er dan toch mee in mn hoofd. t vrouwtje is irritant aanhankelijk, pff We zijn achter een nieuw probleem gekomen, mijn vriendinnetje is dus bezig met particulier huren, maar dan betaal je belachelijk veel bemiddelingskosten, geld wat we nu allemaal niet hebben, als je daarna ook nog moet verhuizen... Wat trouwens ook een voordeel is als hij voorlopig bij haar logeert; dan is het haar huis en kost het mij en K even niet zoveel geld, want we hebben geen geld voor dubbele lasten. Maar ja, dan moeten we dus nu eerst maar eens kijken hoe nu verder... Even een paar maandjes kneiterhard sparen ben ik bang :S Maar voel mezelf dus aardig relaxt, tot mijn vader net om 2130 (!) belde hoe het is. En toen ik vertelde dat ik me zo goed voelde omdat de kogel door de kerk is, begon hij met allemaal verwijten. Gadver, ben dr zo pissig om Mijn ouders zijn 2,5 jaar geleden gescheiden en mijn vader verwijt mijn moeder dat ze het zo makkelijk had opgegeven enzo. En nu vindt hij dat wij het net zo doen en totaal geen moeite doen om toenadering te zoeken enzo. nou, wat kan ik dat goed gebruiken zeg, NOT, bah, ben echt zoooo boos. Dus K even gebeld, ook al kan hij dr niks mee, maar die baalt ook wel, want mijn vader had hem al gebeld en tegen K deed hij helemaal aardig enzo, dat K nog steeds welkom is en dat soort dingen. pfff
@dolfijntjes, bijkomen was er eerlijk gezegd niet bij. Het was meer kunst en vliegwerk . Jongens uit bed, ontbijten, alle skispul inpakken, hele gezin in de ski kleding hijsen, auto in, naar de piste, L. Op de ski's samen met papa en opa, mama N bezighouden in de sneeuw. Dan mama met de jongens weer naar hotel, brood eten, N op bed (papa ondertussen met opa skiën), dan weer uit bed, fruit, terug naar de piste. Papa N bezighouden en dan kan mama ook eventjes skiën, dan weer snel terug naar hotel, wassen, hele gezin weer omkleden, uiteten, kids naar bed en dan helemaal uitgeteld het liefst zo snel mogelijk zelf ook naar bed. Hahahaha maar goed was toch gezellig en volgend jaar zal het vast relaxer zijn als N niet meer slaapt. @babyr, aaaah nee wat erg van je kat. Wij zijn hem ook eens 2 dagen kwijt geweest. Uiteindelijk bi alle buren gaan aanbellen en toen bleek hij bij de achterburen in de garage opgesloten te zitten (al twee dagen). Wij skiën altijd in Kitzbühel.
@sahi, jeetje zeg. Denk je alles netjes en goed te doen krijg je dat van je vader. Erg jammer. Denk niet dat jij te snel heb opgegeven. T is nu wel erg definitief he. Ik wil je sterkte wensen en je een knuffel geven! @netelroos, gelukkig niet ernstig. Kan geen kwaad en gaat vanzelf weg. Bij kleintjes zijn het vaak geen butlen maar iets verharde rode plekken zij dermatoloog. @eb, hoi zwaai terug! @vaneke, 18 okt ben ik uitgerekend als t goed is.
@BabyR en is je kat alweer terecht? @Sahi wat lullig van je vader, vindt niet dat je het te snel hebt opgegeven hoor. @Rianne hoe is het vannacht gegaan? @Rica ach toch der oortjes wel nog kunnen slapen? @Supermom lekker hoor op vakantie. Leuk een ballorig bij jullie hoef je niet meer zo ver te rijden. sneu voor je buuf rotziekte ook. @Gejanne dat is dan zeker jammer dat jullie niet dicht bij elkaar wonen, spreken jullie wel eens wat af? en indd lang leve de mobieltjes en facebook . Davey ging gisterochtend eerst zijn schoenen pakken en zei aan nou goed oke ik doe ze aan loopt ie weer naar de gang roept mama jas jas dus ik pak zijn jas en die wilt ie ook aan en loopt naar de tuindeur zegt ie buituh hahahaha ik vond het zo bijzonder dat hij dat al zo goed kon aangeven.
wherona: thnx meis, ik vind ook dat we juist lang genoeg hebben door gesukkeld. Beter nu goeie vrienden dan steeds ruziend als partners. en nou trek ik me niet zoveel aan van mn vaders mening, maar het kwam zo rauw op mn dak, hij heeft het recht niet om mijn humeur zo s avonds laat te verpesten, gadver Yanna kan het nu ook zo goed aangeven, echt cool Komt ze met de sloffen aanzetten en daarna wil ze de jas aantrekken, wat zelf natuurlijk niet lukt. Ik ga haar nu dresseren om dr tas te pakken mbtc: thnx meis, voor de lieve woorden T is inderdaad erg definitief, maar ik kan t handelen merk ik
@ sahi, heel vervelend dat je vader zo reageerde, maar ach je bent volwassen en bepaalt zelf je leven. @ Wherona, heerlijk als ze alles zo goed aan kunnen geven hè? F zegt ook vaak buiten haha. En "boven klimmen"als ze op haar kamer wil spelen en als ze klaar is zegt ze beneden hihi. @ Supermom, niks meer zeggen over je wintersport. Begin jaloers te worden . Super dat het zo leuk is geweest. Hier net lekker samen met F wezen shoppen. Zijn twee uur aan het wandelen/shoppen geweest en hebben heerlijk op een terras gezeten. F lekker banaan eten en diksap drinken en mama aan de cappuccino. Super gezellig! Ga m'n iPad nu weg leggen, want m'n Candy crush verslaving loopt helemaal uit de hand anders . Eerst maar eens strijken.
Rica, hopelijk is het dit x niet zo heftig als de vorige x en wat sneller over! Beterschap met je meisje.. Hoe ging de nacht? Gejanne, ja daar heb je helemaal gelijk in! Komt vast goed, voor je het weet geniet je van jullie derde kindje.. Wherona, Tof he dat ze nu al zoveel duidelijk kunnen maken, sta er ook regelmatig versteld van! Nouuuu.... Om 11 uur wakker, flesje, dentinox en weer op bed en toen om 05.00 uur weer. Weer bij ons in bed, flesje knuffelen, toen weer in bed. Ging meneer spelen, constant met zijn tweede speen die in bedje ligt tegen de zijkant van zijn bedje tikken en na een 30 min ging dit over in brullen. Uiteindelijk sliep die weer om half 7. Dus bleeeeeh, alhoewel ik niet mag klagen omdat vriendlief vannacht de grootste zorg op zich nam. En L. lekker uitsliep tot 8 uur. Maar na 2 week gebroken nachten, ben ik er stiekem wel weer klaar mee (en heb ik het des te meer te doen met de meiden die dagelijks in zulke nachten zitten) Sahi, vreselijk die bemoeienissen, bha! Kan me voorstellen dat je daar op zo'n moment zeker niet op zit te wachten. Gauw weer loslaten schat! Babyr, aaah wat vervelend van jullie kat. Hopelijk is hij snel terecht en verdwaald hij niet in zijn nieuwe omgeving... Hoe gaat het slapen met R. op haar nieuwe kamertje? Dolfijnjes, nou kan het me voorstellen bha bha bha! En idd wat Sahi al zei op deze manier is het het overwegen waard om een kattenluikje aan te schaffen waardoor alleen jullie poes naar binnen kan. Supermom, klinkt super leuk jullie ski-vakantie, maar wat je zegt ook erg intensief. Als jullie maar hebben genoten! Maar wat een narigheid allemaal, jullie gaan een spannende tijd tegemoet. Alvast heel veel sterkte! Eb en Daan, zwaai!
Hoi, mag ik ook nog met jullie meeschrijven? Wat een berichten allemaal...Te veel om goed te reageren sahi, wat ontzettend naar dat het uiteindelijk niet meer heeft gewerkt tussen jullie. Sterkte! Heb je mail ontvangen Ik ben er bij hoor!!!! Ik wacht het andere mailtje nog af. Gejanne, ja ik ken jou ook nog wel...van wordfeud ook. En mijn dochter S is ook van 19 oktober. Met ons alles fijn! Kids groeien, klieren, spelen en dollen met elkaar Het is een heuse kippenhok in huis. Is zo leuk om te zien hoe veel lol ze kunnen hebben samen. Of er ooi een derde komt...geen idee, is eigenlijk best zo Maar ik zeg nooit nooit Nou lieffies, ik beloof dat ik regelmatig even kom kijken!!! *smak*
daantje: wat praat F al goed zeg! Yanna loopt ook naar de trap als ze naar bed wil, super handig rrianne; ja al dat gebemoei, pfff. ik praat er ook wel heel veel over tegen iedereen en nu krijg ik dus overal ge ouwe hoer, beetje jammer... he gedver, wat naar dat die gebroken nachten alweer zo lang duren lelie: welkom hoor halverwege maart ga ik even rondmailen, moet goed komen dikke kus en knuffel! Hier helemaal gesloopt, terwijl ik helemaal niet zo'n lange dag heb gehad en ook goed heb geslapen. ben echt heel bang voor griep, heb spierpijn, ontstoken ogen, alle vage dingetjes mja, we wachten maar af Nog 1 dagje werken en dan heb ik weer weekend, dus ik overleef het vast wel
SM: manlief stelde het hier juist zelf voor, maar heeft ook nog wel momentjes dat hij terug krabbelt ! Maar we gebruiken sowieso niks meer, dus zien wel waar het schip strand! Triest voor je buurvouw. Heb t verhaal over je moeder niet gevolgd, wat is er aan de hand? Klinkt idd niet echt als bijkomen, je skivakantie Dolfijnjes: dankje voor het duimen Stel me er ook op in dat het lang gaat duren, en zo'n haast heb ik er ook niet mee hoor, zou uiteraard wel heel happy zijn als ik een positieve test heb BabyR: kat al weer terug? Balen hoor! En lopen komt vanzelf, Dinand doet t ook pas een week of 4, gaat nu steeds iets beter. Kans dat ze ook gelijk vrij stevig op dr beentjes staat dan, merkte het nu ook aan D. Sahi: zeker leuk het contact met Misja! Gaan volgende week zaterdag kleine S.em bewonderen, zin in Balen trouwens, de reactie van je vader, zit je net op te wachten! Hopelijk ga je niet ziek worden. Wherona: is nu al ruim een jaar terug volgens mij dat we elkaar voor het laatst gezien hebben, Misja en ik. Maar spreken elkaar bijna dagelijks via WhatsApp. Gaan er volgende week zaterdag gelijk heen. Maar door de afstand en hun onregelmatige diensten is/was het vaak lastig om een datum te prikken. Nu zit J.arno natuurlijk ook nog eens op school, dus dan vallen er al heel wat daagjes af dat het zou kunnen! Daantje: gezellig he, zo samen shoppen! En jij ook de Candy Crush verslaving, errug haha Ik ook, kan maar niet stoppen. Welk level zit je?? Rrianne: hoop t ook dat t zover komt (derde kindje ) Waterlelie: nog steeds samen Wordfeud? Sorry, weet t echt niet haha. Vanmiddag even met J.arno naar de dokter geweest, heeft al ruim een week vaak over een zere buik, moet af en toe overgeven/diarre enz. maar tussendoor speelt hij over het algemeen wel leuk. Nu even een weekje aankijken, mocht het niet echt verbeteren wil ze een bloedonderzoek. Of zodra hij koorts krijgt moeten we gelijk. Hopelijk trekt het voorbij, lijkt wel iets van een virus wat niet doorzet. Kom je thuis, heeft D.inand behoorlijk last van de dunne haha. Tanden of kiezen denk ik. Zn dekbed en alles zat helemaal onder, dus meneer maar in bad gezet en alles in de wasmachine gedaan. Zo erg heeft hij het nog niet gehad, maar wordt ook wel eens tijd dat zn gebitje wat completer wordt Nu lekker bankhangen!!
Wat is het hier weer rustig.... Waterlelie, leuk dat je af en toe toch nog even laat weten hoe het met jullie gaat. Klinkt gezellig zo bij jullie in huis! En terwijl ik dit lees.... denk ik wat zou dat gezellig zijn twee kindjes in huis hahaha Sahi, iedereen die er een mening over heeft? Heel vervelend inderdaad. Misschien toch maar wat minder open er over praten om al die bemoeienissen wat te beperken/voorkomen. Vinden jullie het soms ook zo eng? L. vind het geweldig om lekker buiten te ravotten. Alleen loopt hij niet maar rent keihard. Waardoor hij regelmatig plat op zijn neusje ligt en dus een flinke klap maakt. Het hoort er natuurlijk bij, maar als hij nou eens een beetje rustiger liep hahah.. Geloof dat we het ergste weer hebben gehad wat betreft deze kies, zat vandaag weer aanzienlijk beter in zijn velletje. Wel nog steeds heeel boos en gillen dat hij dan doet uit frustratie. Of als ik alleen al het woordje 'nee' gerbuik zoekt hij gelijk iets op om mee te gooien hahah. Probeer dus nu zoveel mogelijk te vragen wat ik wel van hem wil en dan volgt hij gelijk mijn opdracht op, heel grappig.
Gejanne, hier tot nog toe ook maar 6 tandjes hoor, nu dan een begin van zijn eerste kiesje. Vervelend trouwens dat kwakkelen van J. Hopelijk hersteld het zich en is het bloedonderzoek niet nodig!
gejanne: oh leuk dat jullie kleine Sem gaan ontmoeten volgende week En eindelijk misja weer eens zien rrianne: ik ben nogal een praat graag ja, maar nu is het dus wel weer genoeg Yanna loopt nog niet buiten, maar hier binnen vind ik het soms ook spannend. Ze loopt sinds een week en ze rent echt de kamer door! helemaal niet meer aan de tandjes gedacht, weer een kies een onder een snijtand erbij! Ik let er niet meer zo goed op
Sahi, hahah mw. begint gelijk maar met rennen? L. laat het niet echt toe om in zijn mondje te kijken, dus kan het alleen goed zien als hij flink lacht of huilt.. Beterschap trouwens, hopelijk wordt je niet ziek!