gejanne: ja een paar weekjes geleden heen geweest, geweldige film! Echt een nederlandse film met heel veel humor rrianne: Yanna doet dingen alleen als ze vindt dat ze het kan, dus ze heeft gewacht met lopen tot ze kon rennen beetje het perfectionisme van mama ben ik bang Of de faalangst van papa Wie zal t zeggen... Yanna laat ook niet in dr mondje kijken hoor, heel af en toe mag ik even voelen, maar meestal bijt ze me in mn vinger... En dan laat ik t maar weer. Soms maak ik er een spelletje van, zij bij mij kijken en voelen, ik bij haar. En anders maak ik haar heel hard aan het lachen en spiek ik snel
Morning allemaal! Wat een nacht.... Micah is zóoooo ziek geweest!!! Heeft de hele nacht liggen spugen. Als hij klaar was viel hij direct in slaap, moest hij spugen was hij even wakker... Zoooo zielig!!! Om 2.00 uur hebben Martijn en ik besloten dat hij met Micah naar beneden ging en bij hem zou blijven, dan kon ik slapen. En net om 7.00 uur hebben we afgewisseld, hij ligt nu op bed... Maar wat was Micah zielig zeg... Ik ga nu even een bakkie doen en bijtrekken Fijne donderdag allemaal!
Gejanne, ik heb de helft van de film gezien hahaha. Een vriendin van me haar kindjes werden ziek en manlief zag het niet meer zitten. Aaaaaah Karine wat sneu, beterschap!
@ Karine, wat ontzettend sneu voor Micah! Goed dat jullie afgewisseld hebben om toch nog wat slaap te krijgen. F had het een aantal weken geleden ook, ik voelde me echt doodongelukkig. Zielig hoopje mens zijn ze dan. Sterkte! Hoop dat hij snel opknapt.
karine wat erg zeg! Is het spugen nu een beetje over? Moet niet te lang aanhouden hoor, jakkes Beterschap en voor jou en martijn slaap lekker nog even wanneer het lukt
@Waterlelie heey je leeft nog hihi klinkt erg gezellig bij jullie @Sahi goed kunnen slapen @Gejanne ja dat maakt het allemaal wat lastiger dan om af te spreken. Hopelijk knapt J.arno snel weer op. En D.inand ook aan de dunne, hoeveel tandjes heeft hij nu? @Rianne hihihi gaat het toch kriebelen he, fijn dat het beter lijkt te gaan met L. Och en ja je hart zit regelmatig in je keel he met wat ze allemaal uitvreten. @Karine ach die Micah toch @ll vanavond mogen we weer naar onze kleine ukkie spieken heb der wel zin in hihi hopelijk is de uitslag van de combitest wel in orde maar daar ga ik wel een beetje vanuit. En Davey mag officieel naar de dreumesgroep op het kdv hihihi een klasje hoger hahahaha, hij was er al steeds vaker hoor want hij vindt het prachtig daar dus per 15 maart gaat ie echt over. Zou eigenlijk 1 maart zijn maar de vaste leidsters zijn op vakantie dan dus leek ze niet echt handig. Mijn kleine jongen wordt echt groot hihih
wherona: wij hebben sinds 1-1-13 een verticale groep, dus kids van 0-4. Gelukkig niet zo'n grote groep en gelukkig is Yanna niet meer zo klein, maar pittig hoor voor die kleintjes. Wel stoer he, zo'n klasje hoger en ook de kleine wezen bekijken, leuk ik heb als een blok geslapen, even een onderbreking om 5.45 omdat Yanna een liedje moest zingen en toen moest ik plassen (dus als ik dieper had geslapen, had ik Yanna vast niet gehoord), en toen mn wekker ging was Yanna bijna niet wakker te krijgen dus lekker laat op t KDV, maar gelukkig heb ik s ochtends meestal geen haast
hallo dames, ik zwaai even, 4 dagdiensten deze week en iedere avond thusi wat gepland gehad ni de avond dus even druk...lees wel mee maar reageren komt er vaak niet van!! Vandaag wel 24 weken, toch weer een bijzondere datum vond ik ik ga weer hard aan het werk hier!! Groetjes Kristel
@gejanne, hoe noem je mij?! SM? Whahaha sorry, ik ben in een grappige bui. Mijn moeder heeft een tumor in haar hoofd en wordt binnenkort geopereerd. We hopen darde tumor helemaal verwijderd kan worden. De chirurg is in ieder geval positief! @karine, beterschap!! Arm ventje... @wherona, succes vanavond! En wel plezier met spieken
@Sahi dan had je het nodig de slaap. Bij ons op het kdv zijn der 3 groepen 0-1½ / 1½-2½ / 2½-4. echt ideaal en ook fijn voor de babbies @Supermom hahahaha SM ik snap hem hahaha
Oh wherona das echt fijn die verdeling in groepen! Gijs moet per 1 april naar de groep 1,5 tot 4. Vooral ik zie daar erg tegen op omdat het na maanden krijsen elke maandagochtend nu echt superiors gaat! Hij loopt lachend naar binnen gaat meteen spelen echt heerlijk en nu moet hij straks naar andere groep. Ze zijn maandag al even met hem wezen kijken en ging heel goed zeiden ze. Hij liep helemaal zelfverzekerd rond tussen de peuters en ging meteen spelen enzo. Dus mssn valt het mee. Op het Kdv waren ze echt trots op hem hoe het was gegaan gezien zijn verleden haha. Veel plezier me spieken vanavond naar jullie kleine uk! @rrianne je z8 bestelling al binnen? Hier wel. Durf bijna niet te zeggen dat ik de jeans nog wel in mt 86 had kunnen bestellen. Fijn dat het met l al wat beter gaat! Hier al helemaal klaar voorlopig met tanden en kiezen. Vooral kiezen was echt sneu maar vaak ging het op en af met hem. @ karine ohhh wat sneu beterschap voor M.icah @ waterlelie zwaai terug en tot de 6e!! Bij de meeting. Zit even snel op telefoon. Nu maar weer verder met werken bijna weekend!!
Karine oh beterschap met Micah jeetje arm ventje zo ziek!!! Heeft je mam vannacht nadat hij na beneden ging beetje kunnen slapen of toen ook alleen maar overgeven! Verliefd op Ibiza ben ik ook geweest vond super leuke film!!! Waterlelie leuk om te lezen en zeer herkenbaar de meiden Jullie raden het nooit ik krijg vandaag mijn kerstpakket hahahah mijn baas belde gisteren met de vraag heb je die al gehad?? Hahaha nou ben benieuwd
@gejanne, haha dat mag je gerust doen hoor . Ik moest er alleen om lachen. Heb net de trilogie van 50 tinten grijs gelezen dus ik zag meteen de asociatie. Hahahaha @mama, ik ben jaloers. Ik houd van kerstpakketten!! Haha Altijd spannend en leuk wat erin zit
Even snel... Martijn heeft vannacht niet geslapen, zo onrustig was Micah. Nu gaat het weer beter met hem, ligt al lekker weer een uurtje te slapen en heeft vanmorgen goed gegeten. Sorry, ik weet echt niet meer wat jullie hebben opgeschreven... Kom later vandaag wel weer om te reageren, nu op telefoon...
Haaaai Rrianne, over het buiten spelen....dat vind ik ook eng hoor. Zelfs thuis valt zij regelmatig ongelukkig op haar hoofd. Maar dat is dan wel als ze moe is. Buiten (meestal in de tuin) lopen en ontdekken vindt ze hartstikke leuk. Ik blijf er dan wel bij voor het geval dat @film, nee nog niet gezien maar wel van plan Karine, och arme M.icah....maar ook arme jij Hoe gaat het nu met hem? Wherona, Jopie...weer gluren naar jullie beeb! En de 3 maanden grens alweer voorbij Ik hoop dat alles goed is. Willen jullie weten wat het wordt? Vaneke, jeeeeej jij ook een magisch grens voorbij! Supermom, wat erg van je mams! Is zij er dan vroeg bij nu ze het willen opereren? Sterkte....!! Bij mijn tante is het nml te laat Is een paar weken terug bestraald. En tja...is nu afwachten... Mama05, jou baas is er lekker laat mee. Of misschien is het pakket zoooo grooooot dat het tijd nodig had Net even lekker in de tuin gezeten in t zonnetje Heerlijk dit weer!!!! En E.mma was bellen aan het blazen. S.ofie ligt nog nokkie Heb helemaal zin om mijn huis opnieuw in te richten haha Word gek van mezelf Wat een zonnetje niet allemaal kan doen.. Nou....doeiiiiii
Nou, net D.inand voor de derde x vanaf gistermiddag vier uur in bad gezet. Vannacht om twee uur was het ook raak maar toen hadden we allebei geen puf om hem helemaal in bad te doen dus hebben we t me washandjes schoongemaakt. Net zat zelfs de vloer onder de dunne ! En hele rode billetjes nu zo zielig. Kom later even verder reageren is met mn foon niet zo handig!!
@waterlelie, nee ze heeft de tumor ws al een paar jaar en hij is ook inmiddels 5 a 6 cm, maar zit op een gunstige plaats waardoor ze hem waarschijnlijktoch nog volledig weg kunnen halen ondanks de grootte. Wat erg dat het bij je tante alleen nog maar bestraald kon worden. Was de gamma knife ook geen optie meer? Is iets nieuws las ik... Bij mam is het overigens voor 90 % zeker goedaardig. Was dat bij je tante ook?
SuperM, nee bij mijn tante is het volledig uitgezaaid. Kan ook al amper zien. Gek he dat je er jaren mee kan lopen en je hebt het niet door... Zij had nooit hoofdpijn oid. Wel afgelopen oktober erg veel pijn aan haar rechterarm. Ze is zelfs daar aan geopereerd.. dat de artsen niet eerst een scan maken ofzo of verder onderzoeken...belachelijk. het blijft een rot ziekte. gejanne, veel poederen! Helpt bij ons iig wel.