Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Linda ow ja dat is dan wel erg spannend hopen dat hij het wel oke vindt dan.

@Waterlelie ja wij willen het geslacht wel weten hoor, heerlijk in het zonnetje zitten ben jaloers

@Gejanne och arm zo aan de dunne beterschap

@Karine trek je het nog een beetje

@Mama05 hahahah beter laat als nooit he ben benieuwd wat het is.

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wherona: De dagen duren bij ons altijd al wel lang door het vroege wakker zijn van de jongens... Maar nu heb ik inderdaad het idee dat er geen einde aan komt... Hahaha... Lief dat je het vraagt!!!

Gewoon nog paar uurtjes doorzetten en dan heerlijk slapen ;)

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, en al nieuws? en heerlijk genoten van jullie kleine gup?

Linda, aaaaah jij was me dus voor;), hahaha! Maar je vind hem niet mooi he zeg het maar eerlijk? (dan neem ik hem met alle liefde van je over) Ja kreeg hem vanmorgen binnen. Zal het internet nog eens af speuren, want eigenlijk moet en zal ik drie broek hebben...

Mama05, meen je? Komt hij nu toch nog met je kerstpakket?

Waterlelie, hahah toch niet de enige paniekzaaigerige moeder, ik hobbel ook constant achter hem aan. Heerlijk het zonnetje? Die heb ik heir vandaag niet gezien:(

Gejanne, ach wat sneu! Hoe gaat het nu?

Karine, lekker vroeg op bed! Ging het overdag een btje met M.? Duim voor je op een goeie nacht.

Dacht dat L. weer wat aan het opknappen was, goede nacht gehad. Belde mijn meoder vanmiddag al voor advies, dat L. echt niet lekker in zijn velletje zat. Uiteindelijk heeft L. van 16.00 tot 18.00 non-ston bij haar op schoot gehangen (dit doet hij normaal nog geen 5 minuten). En toen ik thuis kwam van mijn werk lag hij weer zo bij papa. Geen extreme koorts, 38,6. Heb hem lekker op tijd met een zetpilletje in bed gestopt, zou die zich nu echt alleen zo rot voelen door de kiezen? Altijd gedacht dat ze hoogstens wat verhoging, mopperig en jengelig zouden zijn..

4. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @rrianne, L ook al aan de kiezen?! Jeetje wat gaan die van jullie snel. Hier pas 8 tandjes :). Wel sneu dat hij er zo last van heeft. I hoor het wel vaker dat ze daar zo ziek van zijn. Maar er heerst ook weer vanalles nu dus je weet het toch nooit he. Lekker verwennen en hopen dat het snel over is!! Beterschap

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    even vlug want heb het weer eens druk haha

Karineeeeeeeeeeeeee, toppppeerrr!! Wat een lieve kaart kreeg ik vanmiddag in de bus!!! Lief man :D Enneee hoe kom je aan dit adres hihi :D

Kat is gesignaleerd op het oude adres.. Dus vangkooi weer neergezet en nu maar hopen..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Even gauw een berichtje van mij tussen alle voorbereidingen door ;)

Denk wel aan jullie hoor, en spiek ook mee maar de tijd om te reageren ontbreekt me even!

@ Rianne: Van tandjes/kiezen mogen ze idd alleen verhoging hebben, echte koorts is niet van tandjes, dan heeft hij er waarschijnlijk nog iets anders bij onder de leden..
    als hij totaal niet zichzelf is, zou ik toch even een bezoekje aan de ha doen, hij kwakkelt al best een tijdje toch?

Hier trouwens "klaar" met tandjes, onderste hoektandjes kwamen vorige week ineens tegelijk door.. alleen de laatste kiesjes nuu nog maar die komen in de regel pas tussen 2 en 3 jaar..
    D.imara was pas met 21 maanden zo ver als D.elani nu is.. :D

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Supermom, dankje! Maar dan is N. al verder dan L. hoor. L. heeft 6 tandjes, boven 4 en onder 2. En nu dan het begin van een kiesje..

Karine, wat ben je ook een lief mens, Babyr zomaar verassen met een kaartje!

Mum, dank voor de info. Ik kan verder alleen niks ontdekken waardoor ik me echt enorme zorgen maak, hij hoest wel iets (maar niet heel zorgelijk), ene dag gaat het prima en is er niks aan de hand, ietsjepietjes snotterig en af en toe aan het eind van de dag wat koortsig, maar niet extreem. Wel is hij echt niet zichzelf, boos, vreselijk overstuur huilen zomaar uit het niets, hangerig en onrustig. Sinds zaterdag is het echt mis (dat hij er overdag ook echt last van heeft), daarvoor was het een week goed en die week daarvoor was hij echt niet fit, maar toen waren wij beide ook flink grieperig.

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: Micah heeft zich goed gedragen vandaag (hihi) en vanavond weer goed gegeten, dus misschien valt de nacht mee en heeft hij het gehad.
    Bedankt voor je compliment ;)

@ BabyR: Hihihi... Leuke verrassing?? ;) Graag gedaan!!! Ik denk dat je wel kan raden wie ik om hulp heb gevraagd voor jullie adres :)
    Slimme vrouw om eerst mijn FB te checken ;) Lief mens!!!
    Hoop niet dat mijn laatste privé bericht via FB haar verdriet of iets dergelijks heeft gedaan.... Now you know who ;) :D

Ik ga slapen meiden...
    Ben nu echt wel moe... Hahahaha....
    Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: jaa 24 weken alweer! Gefeliciteerd :D

linda: oh wat spannend, een nieuwe groep voor Gijs. Ons KDV is zo klein geworden, daar is t nooit een issue geweest gelukkig.

mama: haha nu nog een kerstpakket?

karine: hoe is het nu? Wat een rotnacht zeg :(

lelie: in t zonnetje? Whaa, t was echt koud hier

gejanne; he jakkes ook zo'n ziekenboeg :( hoe is het nu?

@tumors: jakkes, een collega van me is vorig jaar in elkaar gezakt, 20 tumoren in dr hoofd! In september overleden!
    ze had al vaker wat vermoeidheid klachten, maar niet echt ernstig.

rrianne: he bah nog steeds aan het kwakkelen...

babyr: wat leuk van karine :D

mum: wow nu al klaar met de tanden!!

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Karine hopen op een goede nacht!!!

Rica hoe is met Lois??? En jou natuurlijk!!

Eb widm spannend hè ik zit op Paulien!!! Ben benieuwd wie jij denkt!!!

Babyr dat gebeurd toch vaker dat huisdieren weer na het oude huis lopen hopelijk kun je hem nu zonder kleerscheuren vangen ;)klein tijgertje ;)

Kerstpakket mijn werk is niet dicht bij huis en ga niet twee uur rijden om op te halen zou mijn leiding gevende het mij brengen of afspreken maar hij kreeg oudjaarsnacht een gordelroos aanval en hij begint nu Beetje met werken en dacht dat mijn werkgever het wel gegeven had!!!
    Maar was een leuk pakket!! Allemaal lekkere dingen!!! In een mooie box de kaarsjes was het mooiste stond op xmas;)

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @BabyR, Fijn om te lezen dat jullie al aardig zijn gesetteld in jullie nieuw huisje.

@sahi, onze kat haat bandjes om de nek. Ze heeft dat nooit gehad. Heb nu een middeltje van de hhbeurs gekocht. Moet echt alles verwijderen, geurtjes, vlekken enz. Dus moet dat maar ff proberen. Het was ook alweer een hele tijd goed gegaan. Het liefste draai ik hun nek om. Maar dat kan ik niet. Ik denk ook dat je een beetje half bent omdat er nu zoveel last (om het zo te zeggen) van je schouders valt. Meer rust en duidelijkheid voorjezelf.

@Supermom, echt kunst en vlieg werk. Damn. Nog nooit zo bekeken. Maar moet ik ook zeggen ben nog nooit op skivakantie geweest. Lijkt me wel heel leuk. Hier zijn alle tanden al door.

@Wherona, Wat een knappe kerel. Al zelf even willen vertellen en duidelijk maken wat hij wil.

@Karine, Och die schat. Dit gun je hem echt niet. Hopelijk knapt hij snel op en dat jullie vannacht een goede nacht mogen hebben.

@Waterlelie, Gezellig zo die meiden. Af en toe zie ik weer een leuke foto van jullie langs komen. Zo leuk. Lijkt ook super gezellig. En dan straks het mooie weer er weer aan komt…. Ook heel herkenbaar met het zonnetje in huis. Ben vanochtend gelijk aan de poets gegaan.

@Gejanne, snap helemaal dat je nachts geen zin hebt om hem dan in bad te doen. En dat 2x nachts. Die schat echt niet leuk en dan die rode billetjes ook nog erbij.

@Rrianne, Duimen op een goede nacht meid.

@hier, Gister een super leuke en gezellige dag gehad. Heb voor Mirthe schoentjes van Oxxy. Voor nu laarsjes en voor het voorjaar sandaaltjes. Hopelijk kan ze die snel aan :D. Voor de rest geen nieuws echt. Morgen de laatste dag bij de C1000 aan het werk L. Ook vandaag een dubbele dag. Beetje down (alle schappen zijn bijna leeg voor de ombouw), emotioneel (na bijna 50 jaar als familie bedrijf wordt de c1000 opgebouwd) en enthousiast naar de nieuwe winkel (JUMBO). Morgen dus de laatste uurtjes. En dan werken naar 13 maart naar de opening. Spannend. Maar hebben er allemaal wel zin in.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    was weer erg leuk om naar onze uk te kijken tis al echt een mini mens alles zat erop en eraan dit gedeelte van de test was al voor 60% goed nu nog effe bloed resultaat afwachten ze verwacht begin volgende week.

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wherona: Fijn dat nu ook alles weer goed was!!

@ Mama: Hahaha... Grappig, maar goede reden om nu pas je kerstpakket te krijgen!

@ Wintersport: Nog nooit geweest, maar kan me enig vliegwerk voorstellen.

@ Mum: Leuk he die voorbereidingen!! :)

@ Waterlelie: Hoiiiii!!! Leuk te lezen dat je meiden zo lekker samen spelen! Hier ook met de jongens! :)

@ Sahi: Wat een topper ben je ook! Goed hoe rustig je blijft en voor jou en Y kiest. Knap hoor, petje af!

@ Tanden: Hier ook nog 4 boven en 2 onder, maar wel 4 kiezen. Nu komt er ook weer wat door, ik gok op de onderste 2 tanden... Maar geen flauw idee... :)

@ meeting: Wie hebben zich allemaal opgegeven Sahi??

Hier een goede nacht gehad!!! Micah gewoon geslapen :D Ryano om 5.15 wakker om te plassen, daarna ook weer in bed. We waren om 6.50 uur beneden... Voel me wel wat wakkerder dan gisteren ;)
    Vanavond niet te laat :D

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Karine hoe is met Micah!! Uitslapen voor jou zeg maar!!!

Daantje dat zijn mooie schoenen had ik ook al tijd voor de meiden vond de laarsjes ook altijd zo mooi!!!

Hier redelijk geslapen vandaag druk dagje eerst met Jairo na de strijker, dan bij vriendin op visite om half twee komt er een man voor de belasting en hypotheek, en daarna op visite bij andere vriendin!!! En huishouden moet ook nog gebeuren Hahaha ach komt vanzelf

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Karine, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Is Micah weer helemaal de oude?

@ Wherona, wat komen die resultaten al snel zeg. Wij hebben de combitest vorige keer niet gedaan dus ben niet zo op de hoogte.

@ meeting, is er weer een mail over geweest? Ik heb niks ontvangen namelijk.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mama: grappig toch, nu nog een kerstpakket :D
    naar de strijker?
    druk dagje zo :)

dolfijnjes: oh met die katten weet ik t dan ook niet, stom zeg...
    oh wat raar dat je winkel nu ineens een jumbo wordt. Is toch heel anders he?
    Moet je in de tussentijd wel werken dan of hoe gaat dat?

wherona: wat een gerust stelling al, gaaf he, hoe snel dat al een echt mens wordt!

karine: jaaaa en goede nacht gehad :D

daantje: nee nog geen mail gestuurd hoor, ga ik komende weken even doen, maar t zaaltje is geregeld, dus alleen even afspreken wie wat meeneemt en even de kosten.
    ik had een paar weken geleden lelie gemaild, omdat ze hier niet zo vaak komt, anders zou ze de info missen, zou jammer zijn ;)

hier vroeg wakker, maar niet door yanna. Ik moest plassen om 630 en dan kan ik niet meer slapen, zo irritant... dit weekend maar eens serieus uitroberen of eerder naar bed helpt, of ik dan ook tot 630 slaap, of dat ik dan nog eerder wakker ben. kan me niet voorstellen dat 030 tot 630 lang genoeg is...
    Yanna is sinds een half uur in de mopperstand, wil ook naar boven, gekkerd. Zo maar op bed leggen dan denk ik...

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag...
    Jeetje moest even 7 pagina's bijlezen hihi.

@Wherona fijn dat de test goed was, hopelijk de bloeduitslagen ook. En lekker genoten van jullie mini mensje, heerlijk! :)

@Karine M. weer helemaal opgeknapt? Zielig hoor zo aan t spugen.

@BabyR hopelijk werkt de vangkooi! Lijkt me verschrikkelijk als je kat kwijt is... Gelukkig nooit meegemaakt zelf...

Verder beetje vergeten wie wat had geschreven.

@Tandjes hier 10 tandjes (6 onder 4 boven) en 4 kiezen, gaat echt hard ineens!

Stijn is de laatste dagen ontzettend aan het ontdekken ineens. Hij kan ineens op de bank klimmen (heeft me alweer meerdere hartverzakkingen bezorgd), en probeert verder ook overal op te klimmen. Op de salontafel, op zijn speelgoedkist, noem maar op... Engerd haha.

Verder weinig te melden. Zit geloof ik in een soort winterdipje ofzo... Buuhhh... Nou zwaai!

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Karine, lekker zo'n goede nacht en M. idd opgeknapt?

Wherona, wat een goed nieuws en heerlijk om even weer naar jullie kleine gup kijken.

Poookie, leuk al die nieuwe ontwikkelingen en het wordt een echt klimaapje.

L. is toch echt flink ziek, eet niks, drinkt wel wat kleine beetjes en verder ligt hij de hele dag als een zielig vogeltje bij ons op schoot.

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @pookie wordt ook al echt een grote kerel de vollop aan het ontdekken is.

@wherona, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad.

@Rrianne och die schat. Maar lekker vertroetelen. Zolang hij goed blijft drinken is er niks aan de hand.

@sahi nee ben niet helemaal vrij. Gaan maandag met zo goed als al het personeel naar veghel. Hier zit het hoofdkantoor. Daar krijgen we een rondleiding en de 7 zekerheden training. Daarnaast moet ik volgende week nog 2x op stage is assen. Die week erop moeten we alles weer vullen. Ze hebben me dan maar 1 dag nodig. En dan zaterdag 9 maart flyeren en dan de 13e opening. Dus niet helemaal vrij maar wel grotendeels.

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: Och... Arme L!!!
    Micah is opgeknapt, maar sinds vanmiddag heeft Ryano het afwisselend koud&warm en heeft verhoging. Zal voor ons weer een nacht worden...
    Vroeg naar bed ;)

@ Dolfijnjes: Raar om over te gaan op een andere winkel he?!

@ Poookie: Gevaarlijk en eng he dat klimmen?? Micah heeft dat hier ook en is dus ook al 2 keer vd bank gevallen... It happens...

Deel Deze Pagina