Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    karine, gaat lekker bij jullie ;) eerst de een, dan de ander :D
    Succes vannacht:D

rrianne, arme knul. Heeft hij ook verhoging? Als hij inderdaad maar genoeg blijft drinken...jij ook dan succes vannacht ;)

dolfijnjes, bij ons in het winkelcentrum wordt de c1000 ook een halllo jumbo :D Ook in maart! Werk je niet hier??:p
    Ik ben benieuwd naar de winkel al zou ik albert heijntje nooit vaarwel zeggen ;):p

poookie, och het worden toch echte klimaapjes he :$ Hier ook, echt OVERAL...ik krijg ook elke keer een hartverzakking als ik haar zo op het randje zie staan :$

Hier alles oke, was vandaag bij vriendin in L.eeuwarden op bezoek. Alleen de heen en terug reis was een regelrechte ramp. S alleen maar jammeren...(oke, ze had ook veel zonlicht op haar koppie) ik kan me dan totaal niet concentreren op de weg...en ik maar schreeuwen :) dat die twee op moeten houden met klieren...pffff heb echt twee keer moeten stoppen...en thuis barstte ik in tranen uit ;) allemaal van de stress:)
    Wie heeft er tips om ze ietwat rustiger te houden voor onderweg?

Fijne avond iedereen!!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff tijd om bij te lezen en te reageren, de kids slapen lekker en manlief is nog even aan het werk! Zo lekker op de bank relaxen!

Zo, vandaag D.inand weer drie keer mogen badderen :)
    Nog steeds aan de dunne, is denk ik toch echt een combi van milde vorm van buikgriep en tandjes, maar hij laat ook veel windjes! Mag van mij wel weer over zijn :)

Wherona: D.inand heeft onder twee en boven drie tandjes. Komt nu een kiesje en boven en onder een tandje door! Denk dat het ook door de tanden komt, dat hij aan de dunne is!
    Spannend de combitest!

VanEke: 24 weken is idd bijzonder weer, mocht er iets beginnen (wat natuurlijk niet te hopen is) dan wordt je in principe geholpen teminste!

supermom: (jaja, niet afgekort haha), k snap dat je met je hoofd dan nog een beetje in de taal van de 50tinten trilogie zit dan haha. Heb m ook op mn tab staan, maar halverwege de helft van het eerste deel was ik er al wel klaar mee eigenlijk :D
    Maar wel heftig voor je moeder zeg! Wat een rotziekte is het he!

Sahi: gaat wel goed hier, D.inand alleen nog steeds wat last. Maar J.arno vandaag niet over buikpijn gehoord, dus hopelijk blijft dat zo!

Dolfijnjes: ja die rode billen vind ik het zieligst, daarom deed ik vandaag ook maar gelijk in bad pas zn pamper uit en gelijk afspoelen dat ik niks met doekjes hoefde te doen, daarna voorzichtig gewassen en drooggedept en ingesmeerd!
    9 maandenbeurs geweest? Ik ga morgen naar de HHbeurs, lopen misschien daar ook nog even heen.
    En lijkt me idd apart om over te stappen naar de Jumbo als werkgever, blijft iedereen gewoon werken? Hier in t dorp is twee geleden de Jumbo ook geopend, zit nu nog een C1000 maar die gaat misschien ook wel over?! Dacht dat ze allemaal Jumbo worden?

Poookie: hier ook zo'n ontdekker de laatste dagen, hij klom net voor het eerst zelf in de bank en dan er weer uit. Ging steeds goed, tot de laatste x ;) Knalde flink hard tegen de tafel, met een grote bult als gevolg. Ging daarna snel weer verder, dus hij heeft er nog niet echt van geleerd :)
    Succes met je winterdipje ;)

Rrianne: ach, beterschap met je kleine mannetje!!

Karine: ah, hopen dat het bij R.yano mee gaat vallen! Succes alvast!!

Waterlelie: balen dat het autorijden niet lekker liep :(

Vanavond op tijd douchen en naar bed, morgen dagje huishoudbeurs voor de boeg :D

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, wel een leuk vooruitzicht en een Jumbo, absoluut mijn favoriet. Baal dan ook enorm dat het bij ons toch een Poeisz is gebleven ipv een Jumbo. Nog leuke dingen gescoord op de 9 maandenbeurs?

Karine, aaah balen he? Je kan er haast op wachten wie de volgende zal zijn? Beterschap en jij ook; good luck voor de nacht!

Gejanne, veel plezier morgen op de HH-beurs en hopelijk stoppen de dunne luiers gauw, zo sneu. Verder geen last van?

Waterlelie, geen tips! Maar zou me dan ook totaal niet kunnen concentreren en enorm gestressd raken. Ja, hij heeft afwisselend verhoging tot koorts, vannacht 39,6. En de hele dag een mega rode haast ontploffende gloeiende wang!

Klimaap; hier heeft L. de bank en de trap als favoriet klimtoestel, meer heeft hij voorlopig nog niet ontdekt om bij omhoog te klimmen..

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Karine, Ja heel vreemd om zo over te gaan. Het was ook een hele rare week. Het was voornamelijk leeg verkoop. En gister en vandaag was echt niet leuk om te werken. Het is zo vreemd om de winkel zo leeg te zien. Heel veel mensen grepen vanaf woensdag al mis. Maar ze hebben er zeker wel respect voor en houden er rekening mee. Maar we kijken met z’n allen ook wel uit naar de opening. Gaat trouwens lekker bij jullie. Van jong naar oud het rijtje af?

@Lelie, Nee sorry werk niet bij jou in de buurt. Je had zo ff langs kunnen komen vanmiddag :D. Jumbo doet meerdere winkels tegelijk he. Ze hebben een super strakke planning. Wij hadden liever C1000 ook niet zien vertrekken, maar het is wel een mooie formule die van de Jumbo. Deze past ook hier in het dorp het beste. Ik heb voor mirthe in de auto sowieso wat speelgoed waarmee ze kan vermaken. Tevens neem ik altijd drinken en wat te eten mee (koekje, rozijntjes) En voor nood als ze echt niet te genieten is de speen.

@Gejanne, Och vreselijk. Krijg gelijk last van m’n billen als ik het zo lees. Arme D. Hopelijk is het snel over. Mirthe heeft het ook een tijdje terug gehad. Na een aantal dagen deed haar al zo zeer dat ze met elk plasje moest huilen (was helemaal open). Dus steeds maar verschonen. Op een gegeven moment ook nog open geweest. Mocht toen gaan smeren met een zalfje. Daarnaast had ik ook nog pilletjes van VSM gehaald. Maar als het een buikvirus is dan is het ook wel weer goed om alle bacteriën het lijfje uit te krijgen.
    Mijn baas is franchise, dus eigen baas. Dus gelukkig kunnen we allemaal blijven. Hij heeft daardoor ook de mazzel dat hij zlef mocht kiezen wat we werden. Dat was Coop, albert Heijn of Jumbo. En Jumbo past het beste bij het dorp. Maar niet elke winkel heeft de keus.
    Morgen heel veel plezier. Maar ff lekker shoppen.

@Rrianne, Ja heb voor mirthe laarsjes en sandaaltjes gekocht van Oxxy en nog een puzzel. Maar mijn vriendin die op het moment zwanger is is helemaal goed geslaagd. Ze had nog van alles nodig voor haar babyuitzet.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Waterlelie: Met autorijden hebben wij inderdaad ook een klein speelgoedje mee en een cd (hier Bobo)... Verder eigenlijk geen problemen met autorijden.

@ Gejanne: Veel plezier op de HH-beurs!!!

@ Rrianne: Hier is álles leuk om op de klimmen... Ryano had dat helemaal niet, dus er gaat een wereld voor me open... Hahaha.
    Maar inderdaad de bank en de trap zijn wel heel gewild :)

@ Dolfijnjes: Nee, van jong naar oud wordt het niet... Hahaha... Ryano heeft heerlijk geslapen vannacht en Martijn heeft gespuugd... Dus eerst de jongste en daarna de oudste van hier.
    Leuk dat je toch nog iets hebt kunnen scoren op de 9mnd beurs.

Hier: Micah en Ryano heerlijk geslapen, niets meer aan te zien.
    Martijn heeft vannacht gespuugd, dus het griepje loert hier...

Ryano maakt net weer een leuke opmerking:
    Hij heeft het over leeftijden.
    "Hoe oud ben ik als Micah 5 is??"
    Dus ik geef antwoord dat hij dan 8 is en 9 wordt.
    "Oh... Daarna word ik 10, 11, 12......(zo telt hij door tot 20) En dan 20 en dat is héél oud!!!
    Dan loop ik ook met een stok, net als Emie" (mijn oma van 91...)
    Whahahaha!!!

Dus dames... We zijn allemaal bejaard!!! Whahahahahahaha :D

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Haha karine wat een grapjas:) ... ik heb mn stok nog even niet nodig maar heb de rollator al wel in de schuur want je weet maar nooit he!:)

gejanne jakkes zeg! hoe gaat het nu?

mijn echo was goed! ga het maandag mn werk vertellen. zijn we daar ook vanaf. kreeg 2dagje kado en het is nog steeds 17sept.

wherona jij ook ! leuk zeg! ga je geslachtsbepaling doen? mbtc dan?

met lois gaat het beter gelukkig!

waterlelie ooh hier net zo! lois is echt geen fdn van auto rijden en moet volgende week naar utrecht en zie daar zoooooo tegenop.
    ze heeft zoveel speeltjes maar gooit ze dan weg om vervolgens erom te krihssen. ik kan mij dan ook maar slecht concentreren....
    heb geen tip want volgens mij helpt niks, die van mij vind autorijden gewoon niks

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @waterlelie wij hebben een draagbare dvd speler gekocht zodat ie filmpje kan kijken werkte super toen we naar frankrijk gingen.

@Rica ja zeker wel een geslachtsbepaling ben reuze benieuwd

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: 7 pagina's? Was je al zolang niet geweest, haha :p
    eng he, dat geklim? Ga ik naar de wc, kom ik terug, zit Yanna in de vensterbank! *slik*
    lekker vitamientjes scoren tegen je dip meis :)

rrianne: nog steeds ziek? Hij kwakkelt al even toch?
    wij hebben hier een jumbo, maar ben niet helemaal enthousiast, is best duur nog...

dolfijnjes: lekker toch, even rustig aan en even wat anders dan anders? Vind ik altijd wel leuk in ieder geval :)
    wat leuk dat jullie baby-inkopen gedaan hebben :D

karine: en, hoe was de nacht? oh nee, martijn nu aan t spugen :(
    haha die Ryano ook :D Ik ga ook maar met een stok lopen :p

lelie: he jakkes, niks aan, zo'n lange autorit met gejengel :( Dan zou ik ook in janken uitbarsten, bah :(
    maar tips, pff, ik ga soms liedjes zingen ofzo, of de radio gewoon wat harder :p

gejanne; hopelijk is het nu weer klaar met de griep dan!
    veel plezier op de HHBeurs!

zo gisteren gezellig met mn vriendinnetje een middagje en avondje gehouden, was echt even fijn :)
    s avonds nog even een drankje op scouting gedaan, Yanna was bij papa. na 2 wijntjes tolde ik al op mn benen, dus ben lekker op tijd mn bed in gegaan en nu eindelijk eens echt uitgeslapen.
    zo mn auto verkopen en die van mn vriendinnetje overnemen, scheelt ons allemaal een hoop geld, dus winwin-situatie ;)
    ik wou al een nieuwe auto en had al geld klaarliggen om bij te leggen bij mijn huidige auto, maar mn vriendinnetje zoekt dus woonruimte en moet even ergens op besparen, dus mijn auto ga ik voor cash verkopen, dan krijgt zij de waarde van haar auto, ik wat er over blijft, extra geld ook in mn zak, lekker even sparen!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jumbo vind ik echt een geweldige winkel! Goed concept.
    En duur? je bedoeld de b merken denk ik? want de a merken moeten of net zo duur of onder de prijs van andere winkels zitten.
    wij hadden hiervoor super de boer maar dat vond ik pas duur!

rianne ookal in de piepzak?:(

ik wou nog meer reageren maar krijg visite!!!!
    fijn weekend allemaal!!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, leuk! Voor je babyuitzet shoppen lijkt me inderdaad helemaal leuk daar. Dus M. krijgt er weer een vriendje/vriendinnetje bij:D?

Karine, hahah te gek die uitspraken van R.! wat een verschil he? Bij ons op eht kdv ook 2 jongentjes van L. zijn leeftijd, dat zijn echte rouwdouwertjes en klimmen en klauteren echt bij alles om hoog. Daar is L. echt een braaf hendrikje bij hahah.

Rica, goed nieuws, fijn een goeie echo en een meisje die aan de betere hand is! Zal ook een hele opluchting zijn als je het op je werk bekend maakt, hoef je niet meer zo geheimzinnig te doen. Hoe gaat het nu met je misselijkheid?

Sahi, wat een fijne oplossing voor je auto, winwin voor jullie beide. Ik probeer wel 1x in de week naar een Aldi/Liddle te gaan, maar voor de overige boodschappen vind ik de Jumbo erg fijn.

Vannacht weer drama. Al 2 dagen is alleen een zetpil een oplossing, anders blijft hij maar huilen. Kijk het vandaag nog aan, alhoewel hij vanmorgen al stukken beter leek...

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh rianne wat rot...hier ookal 4 dagen aan de zetpillen en neusspray hoor maar daardoor merk ik nu dat het wel wat beter is, de dokter zei tegen mij dat ik gewoon nog even door moest gaan met zetpillen geven en dan langzaam afbouwen omdat er toch iets van ontstekingremmend iets inzit.
    Dus wie weet slaat het bij eindelijk iets aan? zou nog niet stoppen met geven.

Veel gebroken nachten hier lees ik...:(

Nou ik ga werken bah zeg!!

morgen huishoud en 9 maandenbeurs, heb dr zin in!!

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne, ohhh wat sneu voor L!
    Beterschap.. Hoe voel jij je verder??

Rica, veel plezier morgen en werk ze!

Rica en wherona al een geslachtbepaling gepland?

Ben de kleertjes van R aan t uitzoeken.. Nu we toch een jongen krijgen kan t meeste wel op MP. Oeiii gaat aan mn hart hihi

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Babyr: hierna nooit meer een.meid denk je? ;)
    welke maten.verkoop je? vast nog geen 92 :p

jumbo vind ik ook de b merken en t huismerk aan de prijs. ik haal nu alles bij aldi en wat ik dan nog nodig heb bij jumbo. super de boer was inderdaad nog duurder. maar jumbo scheelt niet veel meer met de ah.

auto is niet gelukt, we kregen nergens een.echt fatsoenlijke prijs, dua nu maar ff mp op...
    nu lekker rustig middagje, vanavond eters, dus ff aan t kokkerellen geweest :)

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, haha nee nog geen 92!!
    Balen van je auto hopen dat MP uitkomst biedt.
    Ik haat MP. Echt, sommige mensen.
    Kreeg me laatst toch een mailtje van iemand.. Niet normaal meer.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Rica, het is wat dubbel, de één zegt inderdaad dat het ontstekingremmend werkt de andere zegt dat je met een zetpil de boel onderdrukt. Ik hou me aan de max van 2 a 3 en dat lukt aardig aangezien hij zich 's ochtends redelijk voelt. Maar wat ik begrijp is het geen ramp dat ze meerdere dagen achter elkaar de max. van zetpillen krijgen? Dit wordt de derde dag..

Babyr, ongedurig en moe hahah. Lig het grootste deel van de dag met L. op de bank omdat dat het enige is hoe hij zich enigzins prettig voelt, op zijn buik op mijn buik/borst. Nog even doorzetten en dan zal het voorlopig wel even klaar zijn. Aaaah kleding op MP, doe het ook veel. Kan je lekker shoppen van het geld wat je er voor terug krijgt!

Sahi, balen van jullie mooi plannetje die nu in het 100 loopt. Hopelijk krijg je er via MP een leuk bedrag voor.

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @karine, echt een zieke boel bij jullie. Wat een geweldige opmerking van R

@Rrianne als ze na 4 dagen nog koorts hebben en weinig drinken dan moet je zeker alarm slaan. Maar als je er echt niet lekker bij voelt me je niet langer wachten. Dus als het morgen niet opgeknapt is zou ik maandag al ff heen. Ze krijgt er inderdaad weer een vriendinnetje bij. Echt super leuk.

@sahi, jammer dat het niet is gelukt. Hopelijk krijg je op mp meer. Denk wel om de Turken en hou zeker in je achterhoofd wat je er voor wilt hebben.

@babyr dat lijkt me idd heel raar om nu alles te verkopen. Ik bewaar het nog even. Ik denk dat we nog wel een meid krijgen.
    Maar je kunt er wel weer lekker jongens kleren voor shoppen. Welke maat zit r nu? Mirthe gaat naar 86 toe

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hoi, ik kom weer even langs. Weinig tijd voor zp de afgelopen week. Vandaag druk geweest met ons huis, want woensdag komt de fotograaf. We dachten de tuin wat op te leuken met primula's en viooltjes, maar de grond is helemaal bevroren dus dat was niet echt gelukt.

Ik ga weer meekletsen vanaf nu, toch wel een beetje ongezellig zo...

Rrianne, heel veel beterschap voor L. Hopelijk is het morgen weer een beetje beter want zo'n ziek hoopje is niets.

Ik was vorige week toch twee keer op de crèche geweest voor de warme hap tijdens de lunch? Vorige week heeft Timo twee keer alleen goed gegeten. Was nuttig dus!

Verder hier een vrolijk, druk jongetje. Hij loopt de hele dag kletsend de kamer door, zo leuk!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    babyr: ja ben ook geen fan van MP, maar moet toch wat. We hebben nu in een uur behoorlijk wat reacties van allemaal polen die de helft bieden. we kijken t ff aan

dolfijnjes: ja we hebben al heel veel reacties van polen dus, ons formaat auto is in het oostblok erg populair. Dr wil een pool maandag naar NL rijden dr voor, voor een goeie prijs, maar we zijn maandag werken :S Even aankijken wat voor reacties er nog komen

EB; wat goed dat Timo nu goed eet op t KDV :)
    spannend hoor, je huisje in de verkoop!
    wij moeten ook maar eens een makelaar uitnodigen. Ons voordeel is wel dat het niet zo uitmaakt of we t prachtig aanbieden of niet, we hebben hoe dan ook een restschuld en die wordt sowieso vergoed.

hier gezellige avond gehad, allemaal mee eters :) Hou ik van :)

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, fijn dat jullie restschuld in ieder geal vergoed wordt. Die problemen wil je er niet ook nog bij hebben.

@ eb, zwaai. Succes met de fotograaf.

@ babyR, ik moet echt een meid krijgen anders ga ik failliet haha. Heb jij ook zo zoveel kleertjes? Hier gaat F nu over naar maat 86.

@ Rica, have fun in de RAI. Ben daar iedere dag in de buurt en zag dat het weer gezellig druk was.

Hier van de week voor het eerst bij primark geweest. Moet zeggen dat ik alleen de kinderafdeling heb bekeken, maar de kleertjes zijn daar zo poppig! Had ik nooit verwacht. En de prijzen zijn daar natuurlijk ook te gek. Zelfs de jongenskleren waren leuk! Ben in ieder geval helemaal geslaagdvoor Costa Rica.

Brusje schuiven we nog 4 weken door tot na de vakantie. Euhm ivm alcoholgebruik e.d. In de vakantie haha.

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, ff overheen gelezen haha, nee er komt hier geen 3e.. Weeet ik zeker. Denk ik..
    Ohh die polen ja vreselijk

Daantje, ja heb echt giganitsch veel kleertjes. En t meeste is nog merk ook.. Zulke leuke kleertjes, wil ze bijna bewaren haha.

Ben snip verkouden, hele tijd kriebels in mn neus, traanogen en niezen niet normaal meer.

EB succes met de fotograaf

Dolfijnjes, R gaat nu ook naar 86

Hier trouwens nog steeds een grietje die elke nacht wakker word.. Bluhhh
    Alleen vorige wk zaterdag had ze heeeeerlijk geslapen tot half 10. Maar toen had ik de kat nog thuis en die liep de hele tijd te mauwen dus werd ik daar steeds wakker van haha. Het zit me niet mee he ;)

Deel Deze Pagina