Dolfijnjes, had er idd al even op gegoogled, toch bedankt voor de tip. Eb, gezellig! En wat fijn dat je actie heeft geholpen en hij nu lekker warm mee eet. Sahi, succes met de verkoop! Daantje, klinkt leuk kleding van de Primark en een stuk beter dan de prijzen van Z8 hahaha Babyr, ziel! Onwijs vermoeiend zo en dat icm het zwanger zijn. Hoe gaat het met het klussen in het huis? Schiet het wat op en wordt het na je zin? Dan bewaar je toch een paar kledingstukken waar je echt geen afscheid van kan doen, hier ook gedaan hoor, te leuk om weg te doen. Jihaaaaa, L. heeft eindelijk weer een klein boterhammetje naar binnen!
Ha, Kom nog even reageren Gisteren gezellig dagje gehad, waren wel blij dat we in de bus zaten, was echt superdruk gisteren! Maar nog wel wat leuke aankoopjes gedaan Rrianne: D.inand is verder heel gezellig en vrolijk, wil alleen wat meer slapen. Gisteren nog maar één x een dunne broek gehad, dus zullen zien wat het vandaag gaat worden! Hoe gaat het bij jullie?? Dolfijnjes: oh, dat is helemaal zielig als het helemaal open ligt. Hier gelukkig niet zo ver gegaan. Karine: las gisteren je berichtje op FB over het bejaard zijn Hilarisch he! Rica: gaat wel weer oké hier Spannend om op het werk te gaan vertellen?! Sahi: volgens mij is Jumbo niet duurder dan de AH bijv. maar ik ben ook geen fan. Althans in mn vorige woonplaats vond ik de groente echt niet lekker bijv., hier ben ik zelf nog niet geweest. Zoonlief wil namelijk de mini's van de AH sparen En daar doe ik sowieso het liefst de boodschappen, lekker met je zelfscanner door de winkel, spullen gelijk in de krat en je hoeft aan het eind alleen nog even zelf af te rekenen en klaar ben je. Ideaal! BabyR: je kan idd gewoon wat leuke dingetjes bewaren, heb ik van J.arno en D.inand ook allebei gedaan. Maar heb ook altijd veel verkocht hoor, al zou je nog een meid krijgen (zeg nooit nooit ) heb je er que model meestal toch weinig meer aan, zag bij onze jongens echt veel verschil qua kleding toen en nu. EB: fijn dat het warme eten nu goed gaat op de creche. Geniet van jullie vrolijke ventje, hier ook zo'n mannetje Hele verhalen, zingen, noem maar op. Daantje: primark hoor ik veel over, wil er toch een keer kijken, maar volgens mij is de voor mij dichtsbijzijnde Almere, nog wel een aardig eindje. Ik hou zelf altijd beetje van nette kleding, zonder teksten e.d., beetje Zara idee, dus geen idee of ze dat daar ook hebben?! Maat kleding: ik zit te twijfelen met D.inand naar welke maat ik zal gaan, zit nu in 74 maar meeste wordt nu echt wel aan de kleine kant. 86 lijkt me dan al weer zo groot, maar een maat kopen die precies goed zit lijkt me ook niet handig. Hoe groot/zwaar zijn jullie kids eigenlijk?? Beetje voor het vergelijken D.inand was laatst 79 cm en 10,2 kg dacht ik.
Dreumeslijst Poookie en Stijn 13-09: 2060 gr - 45 cm | 12-11: 12,6 kg - 81,6 cm Wherona en Davey 15-09: 3125 gr - 47 cm | Rica en Loïs 23-09: 2895 gr - 49 cm | Supermom en Niels 04-10: 3875 gr - 52 cm | Elisabethbas en Timo 06-10: 4890 gr - 56,5 cm | 10-12: 11,5 kg - 80,5 cm Mama05 en Jairo 07-10: 4300 gr - 55 cm | Rrianne en L.ars 08-10: 3470 gr - 52 cm | 18-12: 11,2 kg - 81 cm Linda0509 en Gijs 09-10: 3620 gr - 50 cm | 12-12: 9900 gr - 79,3 cm Mumtobe en D.elani 10-10: 2970 gr - 51 cm | 15-01: 11,9 kg - 78,5 cm Mbtc en J 10-10: 3040 gr - 45 cm | 04-01: 8345 gr - 75 cm VanEke en Elke 11-10: 2912 gr - 50 cm | 10-01: 10,9 kg - 79 cm Sahi en Yanna 14-10: 2580 gr - 46 cm | 10-12: 10,2 kg - 76 cm Pruts en X.avi 14-10: 4100 gr en 52 cm | 09-01: 10,2 kg - 80,5 cm Waterlelie en S.ofie 19-10: 3225 gr - 50 cm | Dolfijntjes en Mirthe 21-10: 3630 gr - 49 cm | Pamsie en Valentijn 24-10: 3505 gr - 51 cm | Daantje2011 en F.eline Sophie 27-10: 3640 gr - 50 cm | 14-01: 10,5 kg - 78,5 cm Karine en Micah Toni Léon 28-10: 3760 gr - 52 cm | 14-01: 11,1 kg - 80 cm Meikie en Jordy 02-11: 4400 gr - 54 cm |
@ Gejanne: Zie bovenstaande lijst Hihi @ BabyR: Mijn collega heeft een (grote) meid gekregen, kan ik niet iets van je overkopen in maatje 62??
@ Rrianne, ja die prijzen van z8 zijn echt te gek eigenlijk en tja toch koop ik daar ooknog steeds haha. Beetje combineren met goedkopere kleding en ze zien er te leuk uit! Gingen jullie binnenkort nou trouwens wel of niet voor een tweede? @ Gejanne, hier gaat ze nu naar 86. Is wel ruim, maar ga geen 80 meer erbij halen, daar gaat ze echt veel te snel uit groeien. @ babyR, snap dat het je pijn doet whaha. Nee even serieus, ik ben zelf dol op roze! Ik zou het echt best jammer vinden als ik m'n roze kleertjes de deur uit moest doen .
Daantje, nee wij voorlopig helaas nog niet, wil eerst zelf weer helemaal lekker in mijn vel zitten.... Maar zo hou ik nog wat in het verschiet. Gejanne, D. is inderdaad zo te lezen een mooi fijn mannetje. Wat fijn dat hij er verder geen last van heeft en lekker zijn gangetje gaat. L. slaapt nu, vanmorgen ging het opzich goed, nog even afwachten hoe hij wakker wordt.
Gejanne: Yanna was vanmorgen op mijn weegschaal 11,5 kg (ze wou net als ik ook wegen...) ze zit nu meestal in maat 80.86, maar 92 zit ook al wel mooi, niet belachelijk groot. fijn dat Dinand zich beter lijkt te gaan voelen rrianne: wijs dat je eerst zelf lekker in je vel wilt gaan zitten Hoe is het nu? vanavond lekker weer met K en vriendinnetje gegeten, dat houden we er wel regelmatig in, leuk voor Yanna en gezellig voor ons en t kan aardig zonder gezeur was vanmiddag bij andere vrienden, die vonden het belachelijk dat ik op tijd naar huis ging om lekker eten te koken voor hem en haar... Zo leer je ook maar weer wie je echte vrienden zijn he?? Ze vinden dat ik te veel wordt gebruikt en mezelf continu wegcijfer, nou ik vind het zelf juist fijn om bij K en mijn vriendinnetje te zijn, dus dat maak ik zelf wel uit. ben daar dus heel rot weg gegaan, vind het echt niet leuk
Rrianne: hopelijk is de rest van de dag ook goed gegaan bij jullie! Sahi: balen, zoveel meningen overal over ! Maar ja, zoveel mensen zoveel meningen he! Doe waar jij je goed bij voelt, t is toch nooit goed, er zijn altijd mensen die of het een of het ander goed- of afkeuren! Maar is niet leuk als je vrienden je op die manier beetje laten vallen!!
Middagggg... Iedereen leuk weekend gehad? @Sahi zo leer je je echte vrienden kennen. Je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor!!! @Gejanne wat een fijn mannetje als ik dat zo lees. Stijn moet volgende maand weer naar cb, maar laatst klom hij (met kleren en schoenen) bij opoe op de weegschaal en was ie ruim 14 kilo... Tis echt een flinke knul, niet dik, maar gewoon flink! Hier op het moment de bovenverdieping overhoop liggen haha. Ik kon niet wachten en heb alvast de muur op Stijn zijn nieuwe kamer geverfd! Eerst hele zooitje aan de kant geschoven (oa 4 deurs kledingkast hihi). Nu nog gordijnen scoren en wat accessoires. Maar dat komt wel goed Zo nu maar weer verder, de rest van t huis is ook een zooitje haha. Kom snel weer uitgebreider reageren. Zwaai!!
Wat is het hier rustig deze maandag. Zelfs Eb niet? Poookie, hihih jou handen jeuken echt he. Leuk , post je een fotootje van het resultaat? Wij zijn gister ook weer begonnen. Verder weer een goeie nacht achter de rug, wel wat rommelig maar L. viel zelf weer in slaap. Hij is weer flink opgeknapt, nog wel helemaal uit zijn doen, snel huilen en als ik maar even uit het zicht verdwijn is het helemaal mis, de schat! Zal wel weer overgaan...
Zwaaaaai wat gaan jullie hard met de maten! S draagt nog steeds maatje 80 en soms 86. ze heeft gewoon korte beentje en armen Daantje, ik ben grote fan van de P.rimarkt! We gaan altijd in Zaandam maar nu er ook een in Almere is, is mijn mams al een paar keer geweest. En de prijzen zijn zo gunstig Rrianne, fijn dat L. zich beter voelt! En dat hij gaat huilen of jammeren als je eventjes uit zijn zicht bent heeft S. ook weleens last van...ze komt dan helemaal achteraan gerend..de schat Gelukkig is het maar een fase Pooookie, fotooooooooos als het klaar is Verder niks bijzonders te melden. Alles rustig Nog thanks voor de tips. Ik heb ook van alles geprobeerd qua eten en speelgoed. Zij vindt de stoel gewoon niks
@Poookie leuk projectje je hebt het der maar druk mee en gewoon effe een kast aan de kant schuiven ja toe maar. Hihi Davey is ook best flink maar ook niet dik dat noemen we een echte gozer hihihi @Rianne gelukkig is L. weer opgeknapt jij ook? @vandaag gewerkt en het aan mijn collega's ook verteld van de 2e want mijn buikje valt niet echt meer te verbergen, wat gaat het hard zeg. Ow ja zit me ineens weer te bedenken dat ik kraamzorg moet bellen hahahah. Morgen gaan we naar ballorig effe eruit anders zit ik weer een hele dag thuis en daar wordt ik zo langzamer hand wel knetter gek van.
@Rrianne haha ja als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb moet het het liefste gisteren al klaar zijn Soms best irritant... Sneu dat L nog niet helemaal zichzelf is. Hopelijk gaat t snel beter! @Lelie als t klaar is komen er zeker foto's @Wherona hihi ja echte gozers! Moet er wel bij vertellen dat de kast al bijna helemaal leeg was hoor, dus niet zo heel zwaar hihi. Foto van je buikkie? Zo ik ga nu even relaxen met Stijn op de bank, hij zit er al haha... Net nog even wat aan het huishouden gedaan, bedden verschoond enzo. Dus heb nu wel even een beetje relax tijd verdiend. Zwaai!
Ontdek net allemaal rode vlekjes op L. zijn buik en rug, zesde ziekte? Dolfijnjes heeft M. Dit niet ook gehad? Gewoon uitzieken toch?
Haha, Rrianne mis je me op de maandag!?! Ik heb mijn dagen geruild deze week, ben morgen vrij. Timo heeft ook de zesde ziekte gehad. Maar dat was anders dan L. Een dag flinke koorts, verder niets, dan een paar dagen later allemaal vlekjes. Maar inderdaad gewoon uitzieken. Wherona, leuk leuk dat je buikje begint te tonen. Dan voel je je pas echt zwanger! Timo zat tijdens het eten steeds 'ha ha ha' te zeggen. Toen begon ik het liedje van ik zag twee beren te zingen, en glunderen! Ja, dat was wat hij zong. Zoooo leuk! Denk dat ze dat vandaag op de crèche gezongen hebben. En hij doet ook bijna alle gebaren van in de manenschijn mee. Oh, en hij kent ook heel veel dierengeluiden en lichaamsdelen. Nee, ik ben geen trotse mama Morgen dus vrij. Even met Timo naar de huisarts want hij heeft eczeem in zijn knieholtes en zit sinds Egypte onder de bultjes. Denk dat het warmtebultjes zijn, had hij vorige zomer ook, maar ik wil er even naar laten kijken. Verder wat boodschapjes in de stad en plantjes planten in de tuin. Gezellig voor de foto's die ze woensdag van ons huis gaan maken!
wherona, als je zin hebt om met ons iets samen te gaan doen dan hoor ik het wel we wonen helemaal niet eens zo ver van elkaar! rrianne, volgens mij ook 5e of 6e ziekte. volgens mij 5e ik kan het even nakijken...we hebben een heel handig boek in de kast staan
Wherona, wanneer krijg je de uitslag van je bloedtest? Jij had bij Davey toch zwangerschapsdiabetes? Krijg je dat dan nu ook weer of is dat niet zeker?
poookie: jeetje lekker bezig zeg rrianne: hopelijk knapt ie nu snel op! lelie: Yanna heeft ook korte armen en benen, dus broeken maat 80 gaat prima, maar rompers en truitjes enzo moeten nu echt minstens 86, maar liefst 92. En dan mouwen omslaan... wherona: leuk toch, dat je het nu mag gaan vertellen hoe reageerde je collega's? EB: leuk he, wat ze nu allemaal gaan snappen Yanna gaat altijd dansen en klappen als ze liedjes wil zingen. En dan ga ik zingen en doet ze om t hardst de gebaren, zo schattig Yanna doet ook 'visje, visje, in het water'. Zoooooo schattig wat is het rustig hier, ik dacht dat ik flink moest bijlezen na zo'n hele dag drukke werkdag gehad, wel goed op zich, maar druk. En ik moet voorlopig juist meer uren gaan maken, omdat het anders financieel lastig wordt. Het liefst nog een halve dag erbij :S (ik zit nu wel eens wat uurtjes tussendoor thuis, dat gaat er nu vanaf). Ik zie er behoorlijk tegenop... Yanna is trouwens geknipt vandaag, whoehoe! Onze oppassen zijn moeder en dochter en de andere dochter is kapster en knipt ons dus allemaal. Het matje van Yanna werd nu echt te erg, dus die is vandaag maar eens aangepakt bij de oppas krijg ik bij het ophalen een zakje met een lokje haar Zo even in haar boekje plakken Ze ziet er nu weer tiptop uit, nog niet heel veel haar, maar geen rare lokken meer in dr nek.