Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sahi ik vraag me dat nu ook af wat Rica vroeg??? Gaan hun nu samen een huis nemen???

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Had het een paar posts geleden al uitgelegd ;) voor zover ik weet zijn ze geen stel, ik hen.ze allebei ook.lang genoeg dat ik niet kan geloven dat het misschien stiekem wel zo is, dan had ik wel.wat gemerkt.
    maar voor het financiele plaatje is het even.het makkelijkst.

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hallo! De verkoudheid is hier omgeslagen in de griep. Ik weet, we zijn er de afgelopen 17 maanden goed vanaf gekomen, maar Timo is nu echt heel ziek en zielig. Gisteren waren we uitgenodigd voor het afscheidsetentje van mijn schoonvader die met pensioen is, en mijn moeder zou Timo ophalen van de crèche. Maar toen belde ze me dat hij heel ziek was en 38,7 koorts had. Of ik even wilde komen. Prima, gedaan, maar toen bleek hij 39,9 te hebben. Daarmee zou ik niet lekker uit eten gaan, dus ik ben thuis gebleven. Lekker getut, samen gedouched en Timo vroeg in bed gelegd (met inmiddels 40,4).
    Gelukkig was het vanochtend gezakt tot 37,2 maar dat zal wel weer gaan stijgen in de loop van de dag.
    Hij wil niet eten, maar wel veel drinken, dus dat is prima. Ik ben nu op mijn werk, mijn moeder is bij hem. We hebben geen plannen het weekend, dus dat komt goed uit.

Ik ga weer aan de slag! Het weekend reageer ik uitgebreider!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    eb, beterschap voor je mannetje!

babyr, wat krijgen wij als ik ooit zwanger mag worden? :D

5. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Sahi komt een drukke tijd voor je aan. Als jullie vrienden jullie huis willen "overnemen", ga jij dan iets huren?

@Rica poeh 3:30, das vroeg!!!

@mbtc wat vreemd dat ze elke week een ander nemen, lijkt me idd ook voor het vertrouwen van de kids niet fijn...

@BabyR ik las het op fb dat je vriend nou al een nieuwe baan heeft, topppp, heeft ie snel gedaan!

@dolfijnjes beterschap! Balen dat ze t hoestdrankje niet hebben wil, hoor je toch vaak bij die kleintjes. Hier werkte luuf smeren goed tegen de droge hoest...

@EB ach wat sneu zo ziekjes. Zie je vaak he, dat 's avonds de koorts ineens een stuk hoger word. Zolang hij maar drinkt komt 't wel goed. Beterschap!!!

Hier vanochtend gezellig visite gehad van een vriendinnetje van de Kruipgroep met haar dochter, dochter is een weekje ouder dan Stijn. Zo grappig om die verschillen te zien. Zij kan bijvoorbeeld nog amper lopen, maar heeft wel een énorme woordenschat, heel leuk om te horen.

Zo maar ff een broodje eten met Stijn, hij is moe, heeft al de hele ochtend kleine oogjes, zo schattig haha. Eerst nog even dansen samen, haha :) Zwaai!

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    BabyR: super hoor dat je vriend zo snel weer een nieuwe baan heeft! Ben ook wel benieuwd wat wij krijgen als ik weer zwanger zou worden :D

EB: beterschap, hoe gaat het nu?

Poookie: veel plezier met dansen :D

Verder even snel bijgelezen, maar druk druk druk met niks :D:)

Vandaag dagje aan het werk, vanavond verjaardag en morgenmiddag richting Misja om de kleine S.em te gaan bewonderen! 's Avonds niks, dus lekker op de bank :D
    Manlief ziekjes, dus mogelijk alleen naar de verjaardag vanavond, niet zo'n zin in, maar we zien wel!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Poooie:ik moet sowieso eerst huren, ik mag nog niks kopen nu. en dan zie ik we hoe lang ik dat blijf doen. ik wil niet lang blijven huren, maar steeds verhuizen is ook niks. en ik denk ook niet dat ik de rest van n leven alleen blijf... dus t staat nog allemaal open.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Sahi vind het wel vaag hoor, niet van jou hoor maar het hele gebeuren an sich. waarom gaan ze samen ern huis kopen? dat doe je echt niet zomaar en hun willen toch ook niet alleen blijven? en wat als ze ruzie krijgen of een nieuwe liefde... hmmm weet niet hoor, zou het bij mijn vriendinnen niet zien geneuren.
    begrijp wel dat het heel raar voor jou over komt, nu is het ook zo definitief he.

vandaag een @#&*!?#@ dag..ben woest maarja gaat wel weer over. kan het helaas niet neerkwakken.

9. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Owww Rica, balen... Als je van je af wil praten mag je best pb-en hoor, geen probleem :)

Hier vandaag een dipdagje...
    Tijd van de maand, ben er zoooo moe door elke keer.
    Zit half te knikkebollen achter de laptop.
    Maar als ik nu op de bank ga liggen blijf ik de rest van de dag moe, moet eigenlijk even bezig blijven maar weet niet waarmee...
    Ja heb nog genoeg huishoudelijke klusjes, maar daar heb ik geen zin in haha.

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, moet even lachen hoor :D. Als ik er ooit een jongen bij krijg, dan eet ik m'n schoen op. Maar ja, ik wist ook zeker dat jij een meid zou krijgen haha. We gaan het zien, 1 april gaan we er weer voor.

@ sahi, ik moet eerlijk zeggen dat ik de situatie tussen jouw vriendin en ex ook heel bijzonder vind. Maar als jij vermoed dat ze geen relatie hebben dan zal dat zo zijn.

@ EB, arme Timo!! Echt heel sneu als ze zo ziekjes zijn, beterschap!

@ Rica, knuffel. Hopelijk zakt je agressie snel :).

@ waterlelie, jullie krijgen een derde meid! Zo leuk een meidengezin haha.

Hier is mijn maand vakantie begonnen! Jeeeeeh. Ben de vakantie gestart in de Nijntje winkel. Leuke cadeautjes voor in het vliegtuig gekocht.

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mbtc, vervelend dat werkt ook helemaal niet prettig constant een ander.

Dolfijnjes, L. heeft sinds vanmorgen ook zo'n droge beetje blaf achtige hoest.. Klinkt gezellig jullie dagje samen gister. Succes vandaag!

Aaaaah eb, zo sneu. Hopelijk knapt hij gauw op. L. at ook helemaal niks, maar dronk inderdaad wel flink. Maar die hoge koorts ze zijn er zo ziek en slap van.

Poookie, bedankt voor je tip, die ga ik ook eens proberen (luuf) Had er nog niet aangedacht.

Gejanne, leuk veel plezier alvast morgen. Dan begint het vast nog harder bij je te kriebelen wanneer je zo'n klein mupje in je armen hebt.

Daan, heeerrrrrlijjkk! Wat leuk een nijntje winkel, die hebben we hier niet:( Ennuhhh, jij krijgt ook echt nog een meid erbij!

Rica, baaaaaaal! En als het je helpt kom je heir maar lekker van je afschrijven!

Vanmorgen plannen gewijzigd, zou met een vriendin en haar zoontje naar een indoorspeeltuin, helaas was haar zoontje ziek, dus zijn we maar lekker gaan shoppen bij Ikea. Ook leuk, alleen vond L. dit iets minder hahaha.

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Gaat gelukkig hier al stuk beter, wel vandaag nog thuis gebleven van het werk, maar in elk geval veel minder gerommel in mijn buik!! Beter!! Nu hopen dat Elke niet de volgende wordt...Verder weinig nieuws, lekker weekendje vrij, als we ons allemaal beter voelen gaan we zondag misschien naar de dierentuin, nu het weer beter wordt wel zo leuk om te doen...

@babyR: hahahah, een knulletje, ik denk het zelf ook hoor, maar das vooral omdat ik deze zwangerschap heel anders vind als de vorige, meer emotioneel, een heel andere buik...dus zal vast ook een ander geslacht zijn ;) Gelukkig gaat het allemaal goed, voel hem al vanaf week 18 ongeveer...vanaf deze week is ie ook aan de buitenkant door manlief te voelen, dus das wel erg leuk ook!! Voelt gij ook al wat??

@andere zwangeren: hoe gaat het verder met jullie, MBTC en Rica, jullie nog zoveel last van moe en misselijk??

@sahi: wel fijn dat het zo vlot gaat met de huisjes, K. en u vriendin gaan samen wat huren toch?? Of kopen?? Dat zou idd wel ene beetje gek zijn ja...aan de andere kant, laat u niet gek maken wat andere ervan vinden he ;)

@daantje: heerlijk vakantie!! Geniet ervan, wanneer vertrekken jullie?

@rest ben ik alweer ff kwijt...ik ga ff wat bankhangen en TV kijken...tot later weer dames!!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Poookie jakkes dat lijkt me zeker niets hopelijk komt het niet zover

@Rica :$ jemig dat is wel heel erg vroeg

@BabyR wij wachten tot de 20 wekenecho de afspraak is nog niet gemaakt dus we moeten nog effe geduld hebben :D

@MBTC als ze zoiets bij onze kdv zouden doen dan zou dat voor mij een reden zijn om Davey daar weg te halen. Iedere week een ander lijkt me echt niet fijn ook niet voor de kids

@Daantje 1 april tis toch geen grap he (flauw) lekker een maand vakantie heerlijk van gaan genieten.

@ll hier ook WEER grieperig en snot verkouden :( pffff het houdt echt niet op ik ben het echt zat! heb ik dan echt zo een lage weerstand momenteel of zal het gewoon dikke vette pech zijn. Hopelijk bespaar ik het Davey en manlief we zullen zien.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    K en vriendinnetje gaan huren hoor, vrije huur sector, dus vandaar zo snel. Ik hoor in de loop van de week of een bevriend stel ons huis wil hebben, dus als dat ook doorgaat, ben ik ook snel de deur uit.
    En anders moet ik even wachten op vakantie geld en belasting teruggave. Al moet het ook allemaal niet te lang duren ;)

rica: waarom heb je een baaldag? oh je kan het hier niet neerkwakken... :( Dikke knuffel meis!

poookie: ik heb ook de hele middag geen reet gedaan. Echt helemaal niks, beetje gaar, maar wel eens lekker ;)

daantje: oh heerlijk, een maand vakantie :D

vaneke: ja t is lastig, ik moet me niet te veel van anderen aantrekken, maar als ik er veel over vertel, is het ook logisch dat mensen hun eigen mening ventileren natuurlijk ;)
    Maar het is gewoon even het makkelijkst zo, het moet maar zo.
    fijn dat het weer wat beter gaat :)

rrianne: en nog hotdogs gegeten :p
    Ik hou van Ikea, maar ik ga ook altijd een beetje om achteraf te snacken en die hebben ze er nu uit gehaald :(

mbtc: 50 kids met 2 vaste krachten?? Dat is echt niet te doen zeg!! niet leuk :(

wherona: he jakkes, weer verkouden :( niks aan zeg

Yanna is met opa en oma mee, morgen lekker even mn handen vrij in huis, s avonds een spel op scouting en zondag Yanna weer thuis :)
    Yanna is echt een clown trouwens, niet te geloven :p Sinds opa en oma hier waren, heeft ze alleen maar gek lopen doen. zo schattig :)

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dit ga je niet menen? Na de hele week alweer goed te slapen, lig ik net een uur te slapen en hoor ik meneer helemaal overstuur aan het huilen.... Is papa al een dag weg? Hopelijk blijft het hierbij, want een weekend alleen prima, maar wel met een gezellig doorslapend kindje graag:D!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Oh huren sahi, dacht kopen :)

nee dat neerkwakken lijkt me niet slim... Laten we het zo zeggen. ik heb iedereen verteld incl werk...en daar had ik nou net ff andere reactie verwacht.

Rianne oefff hoe is het uiteindelijk gegaan??

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, balen dat je geen fijne reactie kreeg op je werk. Denk maar zo, jullie zijn er dolblij mee!

Rrianne, hoe was je nacht verder?

Vaneke, leuk dat je de baby al zo'n tijd voelt! Geeft zo'n lekker rustig gevoel.

Daantje, vakantie!!! Laatste spulletjes pakken en dan op het vliegtuig! Nog een paar dagen, toch?

Wherona, bah, snotterig! Hier ook, wij nemen het weer van Timo over.

Timo is vannacht twee keer krijsend wakker geworden, maar werd gelukkig snel weer wakker. En om 7 uur was het klaar, dus zijn we naar beneden gegaan. M slaapt nog even verder, die had het heel hard nodig. Temperatuur was vanochtend 36,6, zal nog wel oplopen in de loop van de dag, maar het begin is goed.

Jullie vroegen nog hoe het gaat met Timo's brusje-to-be. Sinds we met het huis begonnen zijn, hebben we dat op z'n beloop gelaten. Alleen maar sex als we zin hadden en niet plannen. Deze maand was die timing wel goed, dus wie weet? Volgende week nod.

Ik heb Timo even, geheel tegen mijn principes, voor de tv gezet. Even lekker samen wakker worden. Zandkasteel dit keer, echt favoriet.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Rrianne: he gadver, begint ie nu weer te spoken? hoe is de rest van de nacht gegaan?

eb: ik heb yanna gisteren wel een uur voor babytv gehad. ook absoluut niet mijn gewoonte, maar we verveelden ons, haha. en ze vibdt het geweldig, gillen en babbelen over qlles wat ze ziet. dus echt slecht is het niet hoor.
    zandkasteel vinden die kleintjes ook mooi indeedaad...
    oh rn bumba, vreselijk...

rica: wat stom dat er.niet leuk gereageere is. ik snap dat nooit :(
    maar iwwij vinden t leuk voor je hoor! :D

sjonge jonge, ik ben echt geen uitslaper, haha

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik moet beslissingen gaan maken komt het op neer. het was best een donderslag uit heldere hemel. maargoed 6 april meer haha

oh eb spanneeeeend

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Beslissingen maken klinkt ernstig :( we horen het 6 april!

Deel Deze Pagina