Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemidag dames!1

Hier lekker uit kunnen slapen, Elke werd om 7.30 wakker, maar manlief is opgestaan. Ze was wat ik hoorde helemaal niet gezellig in de ochtend. Om 11.30 maar weer terug op bed gelegd en heeft ze doorgeslapen tot 14 uur. Erna was ze weer de gezelligheid zelfve. Misschien toch onrustig geslapen van al het geknal ofzo.
    Iedereen heeft het geloof ik wel goed gehad geloof ik? Leuk om te lezen dat de kids die het wel meegemaakt hebben het zo leuk vonden :)

@babyR: leuknieuwtje zo nog om het jaar af te sluiten op FB, leuke reacties allemaal weer he als iedereen het hoort :)
    Geslachtbepaling vanaf 16 weken geloof ik ja, ervoor kunt ge al de NUB-methode doen, maar die geeft een schatting, geen zekerheid...in het juni forum zijn er al een aantal diehet nu weten...hahaha, ik word toch echt steeds meer nieuwsgierig ook hier!! 26 januari hebben wij 20 weken echo, gaan het niet vragen maar misschien zien we het per ongeluk wel ;)

@linda: hopen dat ie het slapen weer vasthoudt nu!!

@Rrianne: ik twijfelde ook even hoor om der wakker te maken en haar toch erbij te hebben, utieindelijk maar niet gedaan, maar had het niet heel erg gevonden als ze wakker was geworden ;)
    Wel leuk dat ie er dan wel ook zo van heeft genoten!

@hier: nu aant werk, vanavond komen de meeste pas terug, erna lekker 2 dagen vrij, donderdag lekker een dagje voor mezelf, heb ik als compensatie voor een andere gekregen maar ga Elke toch naar de oppas laten gaan...ga denk ik verder met der fotoalbum, ff paar paginas extra maken weer, loop hopelos achter!
    Nu ff bij de paar mensen die hier zijn op de woonkamer gaan zitten...

tot later!!

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr je kan met de 12 weken echo hier op zp ook laten panelen ofzo noemen ze dat bij me vriendin hadden ze het goed gependeld

Heb n om half elf geroepen van jij mag er nu uit en ik ga er in Hahaha even geslapen tot twaalf uur!!
    Morgen weer vroeg een vergadering dus vroeg er uit!! Maar wil darren graag zien ;((

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Iedereen nog de beste wensen!
    beetje drukke weken voor mij. en mn moeder gaat weer het ziekenhuis in vandaag, dus ik kom tegen het weekend wel weer langs waaien.

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, sterkte met je moeder! Wat gaan ze doen? En let je op jezelf?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Eb: dank je voor je lieve berichtje. die ontstoken galblaas gaat er nu eindeijk uit. dat gaat vandaag gebeuren en dan moet ze even blijven. afhankelijk vam hoe het allemaal gaat kijken ze wanneer ze naar huis mag.
    maar ik heb 2 broertjes, waarvan de jongst autistisch is en de heeft vrijdag renbelangrijk gesprek. gelukkig kan mijn oudse broertje me daar ook goed bij helpen.
    die zorgt nu ook dat mn moeder naar t ziekebhuis komt enzo. dus genoeg steun, maar even druk :)

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh!

Hier ook een leuke jaarwisseling gehad met Stijn. Mijn schoonvader met zijn vrouw en jongste dochter zijn de hele avond geweest, verder lekker rustig gehouden. Schoonvader en R hadden samen wat vuurwerk gehaald.

Stijn lag om 19:30 in bed, en heeft goed geslapen, rond kwart voor twaalf hebben we hem eruit gehaald. Hij was hoe dan ook wel wakker geworden, hij is een hele lichte slaper. Hij heeft samen met oma voor het raam gestaan toen wij het vuurwerk gingen afsteken, oma bleef toch binnen vanwege de hond. Hij vond het echt geweldig, hij stond te glunderen, te wijzen en oooooh te roepen :D

Opa en oma zijn rond 1 uur weg gegaan, en toen hebben we Stijn ook naar bed gebracht, die viel zonder enige moeite in slaap. Rond 2 uur kwamen er nog wat vrienden voor een borrel, en rond kwart over 3 lagen we in bed. Stijn is nog wel weer 2x wakker geweest, maar dat word inmiddels "normaal". Ik mocht lekker uitslapen en heb het er van genomen, tot half 1 in bed gelegen, héérlijk! :D

@geslachtsbepaling wij hebben dat ook met 16 weken gedaan, kon echt niet meer wachten tot 20 weken haha.

@sahi sterkte voor je moeder! Hopelijk kan ze snel weer naar huis, zal voor jou ook weer een hoop rust geven als het achter de rug is.

Nou ik laat het hier ff bij, moet nog boodschapjes doen enzo... Knuffel!

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ff snel @ Sahi: sterkte met je mams!! Knufff

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @sahi: sterkte met uw mama!!

@pookie: heerlijk he zo uitslapen :D

hier duidelijk een meisje in een sprongetje, ze plakte zowat aan me vast deze ochtend, de speelgoedkist is helemaal niet aangeraakt, ze wilde alleen boekjes lezen op schoot. Gisterenochtend was ze ook al niet heel gezellig als ze niet alle aandacht kreeg en slapen deze ochtend was ook geen succes...dus maar alles hele tijd samen gedaan...nu ligt ze eindelijk op bed en lijkt toch zonder problemen in slaap gevallen...fingers crossed dat ze wel ff lekker wat slaap pakt...nu ff mamatijd, ff voeten op de bank, lekker koffie en tijdschriftje erbij!! :)

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, hihih kon L. ook echt niet laten liggen en hij vond het zo gezellig. Geniet even van je mama-tijd in deze sprongetjetijd!

Sahi, heeel veel sterkte met je mams!

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Whaaa meiden, ff zeuren hoor, het is ook nooit goed. Mn vriend is et nóóit, en nu ik hem al 3 weken om me heen heb, ben ik m zat hahaha. Oh erg toch?
    Ben blij als die weer te werk is :p

Sahi sterkte met je moeder

Vaneke haha Oeii succes met t sprongetje

11. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! De beste wensen voor 2013!!!! Het is al even geleden dat ik wat heb laten horen. Ik lees wel af en toe mee. Ik blijk dus evht meer een lezer dan n schrijver.... Ik blijf het superleuk vinden om zoveel herkenning te lezen. Al die ondeugende kindjes!

Felicitaties voor VanEke en BabyR met jullie zwangerschap! Ik lees ook dat er meer bezig zijn voor n tweede. Hoop dat t snel raak is.

F gaat goed. Groeit als kool en rent de kamer door. En.... ze krijgt n eigen willetje. Pfffff karaktertje hoor! Het is echt n schatje hihi.

Verder is t (nog steeds) druk bij ons. Heb een nieuwe baan (wel bij zelfde werkgever maar andere afdeling), we zijn op vakantie geweest en ik ben zwanger! Ruim 12 weken nu. Spannend weer!

Fijne dag allemaal!

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Lucifer jij ook gefeliciteerd meid!!!

Willen jullie weten wat het wordt?

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rica tussen 7 en 10 jan kan ik denk ik testen. 2jr geleden positief op 30jan.
    @babyr, vriendin wist t geslacht al met 10-12weken door nub bepaling. Bij 20 weken echo bleek de nub juist te zijn.
    @sahi, sterkte.

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mbtc, ja die nub, kan dat alleen met een foto van de echo van 12 weken zeker?

Meiden, moet het perse met 16 weken? want wij kunnen beide op een dag maar dan ben ik 15 weken en 6 dagen. Lijkt mij prima toch??

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja volgens mij wel ! ik zeg doen :)

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    15+6 moet dan ook prima te doen zijn lijkt me...spannend! :)

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Haai meiden,

Voor iedereen de allerbeste wensen voor 2013! dat er maar een hoop mooie wondertjes geboren mogen worden dit jaar!

Hier een geweldig oud en nieuw gehad, om 5 voor 12 ben ik namelijk ten huwelijk gevraagd :D:D
    dus nu lekker aan het brainstormen over een datum, locaties etc etc!

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mum, ja ik las t op fb. Gefeliciteerd! Spannen hoor!
    @babyr ja dat denk ik met 12 weken echo. Zij kreeg hem met 10 met daarbij nub voorspelling. Maat 15+6 moet ook kunnen denk ik, is bijna 16 dat ene dagje maakt ook niet veel uit!
    @rica, wanneer was je laatse 1ste dag en hoeveel dagen? 24ste is toch heel iets anders dan de 7e. Als je cyclus nu gelijk is als voor l dan zou t goed kunnen dat je de 7e weer kan testen. Heb je een vermoeden of t raak is?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ BabyR: Ik was ook 15 weken en 6 dagen met de geslahctsbepaling :) kan prima!

20. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mummmmm wat gaaaaaaaaf! Gefeliciteeeeeerd!! Leuk, stiekem wel jaloers haha!

Nou meiden afspraak is gemaakt,,, 13 februari om 16:45

Ik zeg een meid!!

En wat zeggen jullie???

Deel Deze Pagina