Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Rica, wat vervelend! Maar denk goed aan wat EB zegt.
    Zijn jullie de tuin aan het aanpakken? Lees nu je stukje over beslissingen maken, hoop niks ernstigs? Kan me trouwens voorstellen dat je er niet veel over kwijt wil hoor op een openbaar forum!

Eb en Sahi, wat is de reden dat jullie de tv zoveel mogelijk mijden als ik vragen mag?
    Hier kijkt L. aan het eind van de dag altijd even naar babytv, meestal als ik ga koken of hij zijn jengel-momentje heeft.

L. is wakker geweest van 2 tot 4, hij werd opeens snotje verkouden. Hij is overigens vanmorgen erg gezellig uit bed gekomen, ik lag zoals gewoonlijk weer veels te laat op bed! Duimen op vannacht wat extra slaap.

Fijn weekend allemaal!

2. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier lekker relaxed ochtendje gehad, Elke wordt al 2 dagen achter elkaar erg gezellig wakker, pas omstreeks 7.30 en dan ligt ze gezellig nog wat te spelen, zingen, babbelen in bed dus dan kan ik ook ff lekker wakker worden ipv er bruusk uit te moeten...scheelt echt een hele boel bij mij!! Net gaan zwemmen, gisteren was er zwemdisco geweest dus water is dan altijd wat kouder...ze moest er dus even inkomen maar uiteindelijk had ze het weer prima naar haar zin. Pap heeft lekker uitgeslapen dus heb Elke nu ff overgedragen, ga zo aan de fotoalbum verder...wordt echt wel hele klus hoor...ik ben al aan de eerste kerst!! :D

@Rica: pff, balen zeg dat ze niet heel vrolijk reageerde...vraag me wel af wat voor beslissingen ze u voor zetten hoor!! Succes ermee!

@Rrianne: gelukkig dat ie verder wel gezellig is...balen dat ge dan alleen zijt he als ze snachts zo gaan spoken!!

@EB: wel extra spannend toch nu zo'n NOD waarop ge eigenlijk niet bewust gepland hebt maar wel weet dat de timing goed zat...zou wel leuk zijn als het meteen raak is toch!! :)
    En inderdaad erg lekker om het zo goed te voelen...veel beweegelijker als Elke altijd was, dus ook wel weer leuk :)
    Fijn dat timo wel weer wat opknapt, nu lekker weekendje ff voor jullie ook bijkomen dan!

@TV: ik probeer het hier ook in de perken te houden maar soms geef ik ook wel eens toe als ze echt last heeft om zichzelf te vermaken ofzo...probeer dan wel ook niet langer dan 20 min of halfuurtje, meestal babytv maar Bumba is hier absoluut favoriet, en kaatje en Co waar bumba bij komt kent ze ondertussen ook al :) hahahah, moet ze toch ook wat Belgische invloeden meegeven he ;)

@zwanger zijn: in het juni topic is er trouwens al eentje bevallen op 25+1, baby doet het het wel erg goed, dus wel veel hoop...schrijf er niet zo heel veel mee, maar doet toch wat!!

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica klinkt niet goed...

Rrianne, ik vermijd de tv helemaal niet, alleen kijken we normaal alleen aan het eind van de dag even en niet 's ochtends vroeg. Timo kijkt Zandkasteel, Woezel en Pip, Teletubbies, Sesamstraat, TikTak en Bumba. Inderaad, wat is dat vreselijk! Maar hij vindt het wel leuk...

VanEke, jeetje, nu al eentje bevallen. Nou, hou jij je baby nog maar even in je buik!

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Eb, Hoe is het vandaag met Timo. Is hij al een beetje opgeknapt? Slechte nacht gehad lees ik wel. Spannend volgende week nod. Afwachten dus. Maar lekker rustig aan doen.

@Vaneke, fijn dat het bij jullie alweer wat beter gaat. Leuk ff naar de dierentuin.

@rica nou leuk dat ze niet zo reageerden zoals je had gehoopt.

@hier, Gisterochtend lekker vrij. Zijn we met z’n drieën naar speelbos gegaan (soort ballorig). Was opzich wel leuk. Maar die hier in de buurt zit daar is mirth/eye nog wat te klein voor. Ze hadden wel een klein hoeke voor dreumesen. Helaas was ze ook zo goed als alleen. Vind het zelf ook wel leuker voor haar als er ook andere kinderen zijn.

Middags weer naar assen geweest, maar om mij had het niet gehoeven. Vanochtend rustig aan gedaan. Ik moest wel naar het zwembad om training te geven, ben lekker op de fiets gegaan. Vanmiddag ff bij vrienden langs.

@tv, hier alleen 's ochtends even naar ned 3 (bumba, zandkasteel en als favoriet mickey mouse clubhuis). Heel soms tegen het einde van de middag ook nog even. Maar net hoe ze is.

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hier eigenlijk nooit tv.. Waar komen al die 'leuke' programma's op?? Ik mis die netten denk ik..

VanEke, nu al?? Jeetje heftig.. Gelukkig doet het kinde je t goed.
    Ik voel de kleine ook al wel.. plopjes en voel hem draaien haha.
    Vriend heeft t zelfs ook al gevoeld
    Zijn jullie al uit de namen?

Gejanne krijgt nog een jochie, en wie vroeg t ook alweer nog meer?

EB, spannend je nod. hoop dat T opknapt

Rrianne, oeiiii lekker nachtje dus voor jou.. Hoop voor je dat het vanavond beter gaat

Mama, jij komt wel eens op de sprookjescamping toch? Is dat leuk? Niet een hele erge vaste kliek? Komen er ook buitenstaanders hahaha?
    Wij hebben de holle bolle boom, en daar komen heeeel veel vaste mensen, schint niet leuk te zijn voor andere.

Rica, oh stom van je werk!

Wij gaan straks lekker uiteten en daarna zien we wel, ga iig niet op tijd naar bed :D. Gaan lekker met vrienden op stap, R gaat logeren. Wel zin in :)

Op mn werk gaat t weer lekker, ga eindelijk weer met plezier heen :D

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Dolfijnjes, jammer dat het tegenviel. Wij hebben ook zoiets, en vind t ook ng niet echt leuk voor R.omee

Ik wou nog wat zeggen maar ben het weer kwijt.

Ohja sahi, ik dacht ook kopen. Maar k en je vriendin zijn ook hele goede vrienden van elkaar?

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tv: ik ben niet per se tegen tv kijken hoor, maar heel de dag naar die beeldbuis staren heb ik zo'n hekel aan. En Yanna heeft genoeg speelgoed, dus af en toe tv is prima, maar buiten spelen, wandelen en binnen spelen hebben meer mijn voorkeur.
    Yanna gaat nu ook gericht vragen naar de tv, ook al kijken we thuis bijna nooit tv. Dus ik kader het nu al af, dat er alleen tv wordt gekeken wanneer ik dat bepaal. Bijvoorbeeld op zo'n saaie vrijdagmiddag

vaneke: wat lekker dat het uitslapen nu weer een beetje terug komt ;)
    oh wat erg dat er al een juni mama bevallen is!! Dat is even heftig zeg!

babyr: ik heb sinds kort een gratis uitbreiding van KPN met daarin babytv, die vindt Yanna toch wel erg leuk. ned3 en nickelodeon is niet altijd gepast voor de leeftijd, zeker niet op momenten dat wij thuis zijn. meestal zijn er babyprogramma's onder schooltijd, maar dan werk ik ;)
    oh lekker even op stap, gezellig :)

ik heb verder een luie zaterdag, niet veel te melden :p
    Yanna heeft schoenen gekregen van opa en oma :D Helemaal schattig :D Ze stuurden net een foto :)

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ga zo even bij lezen. Druk met vakantievoorbereidingen (en lezen in ander topic). We vliegen donderdag! Oeh zo'n zin in.

Ipv hier alles bijhouden, zat ik te lezen in ons bevaltopic. Krijg er iedere keer weer kriebels van! Ben er zelfs een beetje emo van :). Geen idee waarom ik daar weer in ging lezen :D.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: zo ging ik net administratie doen en kwam ik de kraam-zorg-map tegen met alle dingetjes van de eerste week en bevalverslag van t ziekenhuis enzo.
    buhuu emoooo ;)

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, ik dacht al, welk topic dan?!? Maar het is ons oude...

BabyR, wij hebben dvd's!

Timo met 37,7 in bed gelegd en met 40,1 eruit gehaald 2,5 uur later. Heel jengelig, dus zetpil erin. Nu, een uurtje later, gaat het gelukkig stukken beter.

11. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr JA wij gaan altijd na de sprookjescamping maar het is zeker geen vaste kliek er staan wel mensen vaak voor meerdere keren want als je 1 keer geweest bent wil je vaker ;)!!! De holle boom is update in tuitjehof da leek ook ook een leuke camping!!!

Wherona lief da je vraagt (paar blz geleden) maar gaat redelijk met jairo
    Vrijdag weer na zh geweest en kno arts denk dat hij misschien een poliep achter zijn trommelvlies heeft en daarom een ontsteking heeft maar zijn oren kunnen ook chronisch zijn daarom heeft hij hulp gevraagd van een oorchirurg of die even mee wil kijken dus woensdag weer na zh maar de nachten zijn helaas nog bijna het zelfde af en toe s,aalt hij 7 uur achter elkaar!!

Sahi sorry niet goed gelezen :( maar ik snap het nu!!! Ik zou het ook zeker niet goed kunnen verdragen als mijn vriendin dat zou doen maar daar ben ik ook te onzeker voor!!

Rica echt balen!!! Maar hopelijk komt hè goed

Daantje heerlijk zeg je vakantie!!!!

Eb alleen avonds!!!! Knap hoor bij ons staat de tv hier staat morgens en middags aan als j uit bed komt vraagt die al om Teletubbies maar die komen er niet meer op om 10 uur dus nu dvd er in!!! En zandkasteel vind hij ook super!!!

Poookie zwanger??? Omdat je zo moe bent????

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    eb: beterschap voor Timo!! Arm manneke :(

mama: mijn vriendinnetje en ik praten natuurlijk ook veel over het hele gedoe en we zijn heel vaak ook met zn 3en, dus ik durf er wel op te vertrouwen. En ik ben ook niet zo leuk geweest, dus ik durf ook niet te streng te zijn voor dr, om t zo maar te noemen.
    volgende week gaat ze voor 2 weken op vakantie, zal mij benieuwen wat er dan allemaal gaat gebeuren...
    Aaah wat een gerommel nog steeds met Jairo he :( Echt niet leuk voor jullie allemaal!

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Even snel hoor, drukke dag gehad, nu een beetje gaar, zo ook nog visite hehe... Alvast sorry voor de ego post!

@mama hihi nee niet zwanger hoor, ben netjes aan de pil en op t moment doen we t niet zovaak, dus ben er niet bang voor ;) Gewoon een winterdipje! Balen dat je zo aan t rommelen met nog steeds met J, ik hoop echt van harte voor jullie dat t heel snel beter gaat!

@tv hier wel regelmatig de tv aan, maar hij kijkt er niet zoveel naar, meer tussen t spelen door af en toe, ja en 's morgens sowieso eventjes. En hij is helemaal Bumba fan, heeft nu door hoe de dvd speler aan moet, dus als ie Bumba wil zien drukt ie de dvd speler aan. Lekkerding :)

@alle verkouden kids en mama's; heel veel beterschap!

Rare middag gehad. Moet ff van me af schrijven... Mijn ouders waren hier om even te helpen voor Stijn zijn nieuwe kamertje, ineens werden we opgeschrikt door een brandweerwagen die hier voor de deur stopte, er stond ook al een ambu maar die was zonder sirenes gekomen dus hadden we niet gemerkt. Bleek een buurman (73jr) paar deuren verder in coma te zijn geraakt. Hij was de hele week al niet lekker geweest, en vanmorgen kreeg zijn vrouw hem niet wakker. Eerst had ze m maar gelaten, als je ziek bent ben je nou eenmaal erg moe, maar toen hij een paar uur later nog niet wakker werd heeft ze toch de HAP maar gebeld, die zijn gekomen en die hebben geconstateerd dat ie in coma was geraakt. Ambu gebeld en die kwam. Maar tis een flinke kerel, ze kregen hem dus niet van de steile trap af... Brandweer gebeld voor een ladderwagen, en die hebben hem uit het slaapkamer raam gehezen. Wat een vreselijk gezicht! :(

Ze hebben zelf een grote hond, en hadden nu ook de kleine hond van de dochter als oppas... Ik heb meteen aangeboden wel voor hun hond te willen zorgen, maar die werd al opgevangen door onze naaste buurman, maar of ik dan wel het kleine hondje mee wilde nemen. Wel een beetje dom van ons dat we niet weten hoe ie heet, maar tis een lief beessie, en ik ben blij dat ik íets voor ze kan doen. Hoop zo dat de beste man er weer goed uit komt!!

Zo en nu ff tijd voor een after dinner sigaretje, tot morgen dames, dan zal ik even wat uitgebreider reageren op iedereen...

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hallo ben ik weer.
    ff snel alles gelezen,
    @vaneke, jeetje zo vroeg bevallen lijkt me geen pretje. laat jou beeb nog maar ff lekker zitten hoor!!
    @tv, hier kijken we 's morgens en 's middags even als ze uit bed komt. 's morgens kijken we op ned 3 kro kindertijd en de wereld is mooi. 's middags kijken we naar kaatje tralalatjes op belgie.
    bumba is hier zeker favoriet. zandkasteel missen we bijna altijd. zijn niet zo vroeg uit bed haha! vind t prima als ze tv kijkt, maar wel op gezette tijden. zet vaak nog dvd op als ik ga koken. maar nu vind ze t veel leuker om met een pan en een pollepel in de keuken te staan en op het krukje te "kooko" haha!
    @babyr, denk zelf dat ik een jongen krijg waarom het is een gevoel. bij j dacht ik ook (bijna) gelijk dat ik een meisje kreeg. afwachten of mn gevoel weer gelijk heeft.
    @pookie, jeetje wat schrikken zeg! gelukkig kan je wat doen door voor de hzn (hond zonder naam) te zorgen!!
    @eb, spannend hoor. misschien zit er dan toch een brusje aan te komen....
    @daantje, heb je de datum een maand opgeschoven? dacht dat jullie in maart voor een brusje gingen maar is nu 1 april geworden (geen grapje??)
    @sahi, jeetje t blijft ook een beetje een soap verhaal he. vriendin en ex gaan samen in 1 huis wonen. zou dat echt niet trekken hoor! zou zelf nooit meer huis van bekenden overkopen bij alle rottigheid en narigheid weten ze je te vinden haha. wij hebben huis van zwager gekocht en hebben zoveel ellende aan verborgen gebreken aan dit huis gehad. maar hij gaf niet thuis en alle kosten waren voor ons. en nu zit hij met vrouw en kinderen (dankzij ons) in een mooi huis met tuin waar hij in 6 plankjes uit kan en wij zitten nu met een onverkoopbaar huis. (sorry ben ook wel beetje jaloers en ben t nooit eens geweest met deze huiskeuze maar had toen nog niet veel te zeggen hadden net een relatie)

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Kom snel weer uitgebreid reageren, nu blij dat we zitten.

Vanmiddag naar Misja geweest, wat een heerlijk mannetje!
    Kriebels zijn er dan wel heel erg :) (waren er natuurlijk al, maar zo'n klein mannetje helpt daar goed bij :))

Wij gaan lekker een filmpje kijken, fijne avond allemaal!!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oooh gejanne wij gaan morgen op kraamvisite, maar idd als ik alleen al die fotos bekijk van misja *smelt*, morgen in levende lijve zon klein lief meisje vasthouden...alleen de gedachte al :)

pookie jeetje wat heftig, en idd zal vreselijk gezicht zijn..hopenlijk kun je een beetje slapen.
    zulke dingen raken mij ook altijd heel erg!

mamar, oh jee! nou gelukkig nu eens verder kijken want dit duurt wel heeeel lang zo zeg.

vaneke oh zo vroeg? hoe kan dat?

ik ben vorige week naar utrecht (kidszity) geweest, zooo dat is leuk daar!!!! Ook leuk voor ons!!!!
    maar wat een DRAMAAAAA om er te komen ik kon wel janken, snelweg op en af en maar de weg vragen (niemand kon het mij uitleggen!!!) kon het echt niet vinden en zo ging het maar door en lois was het zoooo zat en bleef op het laatste maar huilen en daar werdt ik ook zo gek van.. ik wou ff naar een carpool om te bellen zodat iemand mij zou opikken maar net toen ik wou keren spuugde lois alles eruit, al haar drinken en kentebol...schrok m dood want ze snakte naar lucht. En ze rook zo zuur ook :(
    Ik ben snel een hotel (heeel luxe zeg ;)) in gelopen en met het huilen nader dan het lachen gevraagt om het adres en of ik even ergens lois kon opfrissen, ik kon gewoon niet naar huis rijden (wat ik echt in staat was) omdat lois het zo zat was en hele tijd huilde, ik moest doorzetten en zo goed mogelijk haar proberen op te frissen want ja dat hele stuk weer terug kon echt niet met haar, dus uiteindelijk heeft iemand mij opgepikt en zijn we heen gereden, wel veeeeelste laat maarja...terug weg was ze zo moe dat ze sliep GELUKKIG!
    ikk zie nu enorm op tegen de meeting, kan me daar nu al druk om maken....
    watterlelie jij had laatst ook zo'n verhaal dat je wel kon janken, nou hier toen ook haha

verder heb ik een oplichting gestopt bij mijzelf!!!
    mochten jullie willen schelden, be my gast!
    op marktplaats staat een babyfoon met beeld uit heerenveen en dat is dus gewoon een oplichter!
    ze wou hem alleen verzenden dus ik denk hmmmmmmmm, ik ga even googlen en zie zo haar naam bij oplichting punt nl, dussss gelijk melding gemaakt. Blij met de site, heeft mij al vaak geholpen.
    Ik heb hem/haar nog niet terug gemailt maar het liefste ga ik helemaal los :)
    geld stelen van de hard werkende mens, echt super fout!!
    Dus mocht iemand een babyfoon willen, zelfs daar uitkijken geblazen!!!

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, heftig met 25 weken bevallen, daar moet je toch niet aan denken. Vroeg me ook af of de oorzaak bekend is?

Dolfijnjes, jammer dat ze net nog wat aan de kleine kant voor was.

Babyr, leuk, veel plezier!

Eb en Sahi, dan heb ik het verkeerd begrepen. Snap jullie punt wat betreft de tv, hier net zo.

Eb, arme T. :( Zo sneu!

Mama05, laat er nu toch eindelijk wat duidelijkheid komen, die arme J.! Succes woensdag.

Poookie, bizarre situatie en heel naar. Kan me voorstellen dat je daar even door van slag bent. En nu maar duimen voor die arme man

Mbtc, balen van jullie rotsituatie wat betreft het huis, lijkt me een ontzettend vervelend/beklemmend gevoel.

Gejanne, leukkkk! Ik wil oook!

Rica, je arme meisje, heeft ze het wel leuk gehad (kidszity)? Grrrrr marktplaats oplichting, kan er ook echt niet bij. Ben ooit eens flink opgelicht, nadat het tig x goed is gegaan. Koop nu alleen nog kleine bedragen via MP of inderdaad ophalen.

Meiden de brusje-kriebels zijn weer terug! Betrap mezelf de afgelopen week weer steeds op de gedachten over meisjes- jongensnamen, hoe de kinderkamer in te richten, hoe zal het zus en zo zijn en blablabla. Zit echt weg te zwijmelen bij een aantal baby-tickers van jullie. Om me heen lijkt iedereen zwanger, zie allemaal leuk fb-nieuws voorbij komen, lieve baby foto's of echo's...

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @vroeggeboorte: was een placenta previa, ze schatten het in het ZH wel op 28 weken ipv de geschatte 25 weken van de VK, zo functioneert het kindje in elk geval, zijn toch 3 belangrijke weken extra voor hun!
    Die van mij maakt gelukkig nog geen aanstalte hoor...dus hopen dat dat zo blijft!!

@Rrianne: hahaha, kriebels voor het brusje...zullen we u alvast op het lijstje zetten ;) Wat zegt vriendlief erover?

@Rica: pfff...hier is Elke gelukkig makkelijk tevreden in de auto maar heb het onderweg naar mijn ouders ook 1 keer gehad, werd ze onderweg door vertraging met file wakker en was het ook brullen en krijsen tot het eind, moest nog een uur!! Heeft ze het inderdaad wel nog naar haar zin gehad daar zelf??

@babyR: wij zijn al uit de namen ja, ging best snel deze keer, hebben ook al geboortekaartje gemaakt...eigenlijk hebben we alleen nog een ledikantje nodig en dan hebben we alles al geregeld!! Gaat een stuk makkelijker zo'n 2de ;)
    Jullie al een leuke naam bedacht, gaan jullie voor de beginletter "w"??

@pookie: pfoe, dat moet idd ff schrikken zijn ja zo dichtbij!! Hopen dat het goed komt, fijn dat jullie in elk geval wat voor ze kunnen doen...

@mama: hopen dat de oorchirurg weer nieuwe oplossingen heeft, het blijft zo wel aanslepen he!!

@gejanne: leuk he zo'n kraambezoek, kan me voorstellen dat het de kriebels die jullie al hadden extra versterkt! :)

@MBTC: bah, kan me voorstellen dat ge der "jaloerse" gevoelens bij hebt hoor, eigenlijk hebben ze jullie gewoon flink in de zak gezet!!

19. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Hier weer een drukke werkweek gehad en vrijdag ook nog ingevallen.
    Wel alles gelezen, maar weinig puf om te reageren.
    De nachten gaan hier goed, vannacht was Micah heel even wakker, maar sliep eigenlijk zo weer. Én ze hebben allebei tot 7.00 uur geslapen!!! Heb dus echt het gevoel uitgeslapen te hebben, hahaha.

@ vroeggeboorte: Jakkes, maar fijn dat het goed gaat met het kindje!

@ Rrianne: Wat leuk dat je weer denkt over een broertje/zusje voor L!! Mag ik hieruit concluderen dat het met jou ook weer wat beter gaat?? Hebben de gesprekken geholpen??

@ tv: Hier bewust geminderd, aangezien Ryano vooral er véél achter wilde zitten en wij daar ook niet zo van zijn. Behalve als hij ziek is ofzo.
    Micah taalt niet naar de tv trouwens. Die hééft daar zo geen geduld voor!!

@ VanEke: Wat leuk dat jij je kindje zo goed voelt en dat hij/zij een stuk beweeglijker is dan E. Komt me heel bekend voor... Hahaha...
    Wat leuk dat alles al helemaal klaar is voor de beeb!!! Lekker he?!?

@ Rica: Och Jeetje... Jij ook al zo'n drama gehad in de auto?!? Ik ken het wel hoor van Micah, maar toen was hij véél kleiner... Nu eigenlijk geen last meer van en anders heb ik altijd nog entertainer Ryano ;)
    Maar vervelend is het inderdaad wel!!
    Vond ze het daar nog wel leuk?!? En je komt gewoon naar de meeting hoor!!!

@ mama: Wat vreselijk naar dat zijn oortje niet wil!! Gatsie!
    Sprookjescamping zijn mijn buren geweest... Misschien ook wel een idee voor volgend jaar...

@ Daantje: Lekkerrrrr.... Vakantie!!! En dan ook nog heerlijk kunnen shoppen!!
    1 april is een mooie datum om aan een broertje/zusje voor F te beginnen ;)

@ EB: En dan is het toch ineens spannend als je erachter komt.... Nog even eachten op de NOD dus... :)

@ Gejanne: Ik kan me die kriebels goed voorstellen!! Ik ga over 2,5 week bij mijn collega op kraamvisite en die heeft een meisje gekregen :)

@ Poookie: Dat is zeker schrikken zeg!!! Jemig. Fijn dat jullie het hondje konden opvangen!! Hoe heeft die het eigenlijk gedaan vannacht??

@ MBTC: Dat is wel héél lullig dan ja!! Ik snap dat je daar nog boze gevoelens én jaloerse gevoelens bij hebt hoor!!

@ Sahi: Fijn dat het qua geldkwestie is opgelost wie waar woont... De situatie klinkt raar inderdaad,maar als jullie er alledrie bij gebaat zijn, dan is het een goede oplossing!
    Heb jij een lijstje wie er allemaal op de meeting komen 6 april??

Fijne zondag allemaal!!!

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Aangezien uitslapen ook zonder Yanna niet lukt, ga ik maar eens voor de meeting zitten :p Dus jullie worden zo gemaild.

karine: ooh heerlijk dan he, doorslapen tot 7u!! Het is je gegund meis!

rrianne: oohh die babykriebels :D Ik kreeg ze ook ineens sinds dat het weer wat beter met me ging...

rica: he gedver, zo vervelend, met een jengelend en spugend kind in de auto en dan ook nog eens de locatie niet kunnen vinden. Dan zou ik echt even in janken uitbarsten :(
    blleegh stomme marktplaats-mensen soms...

gejanne: leuk he, dat kleine spul :D Hier gisteren ook 2 baby's op scouting, wel wat groter (8 en 11 maanden) maar alweer zoveel kleiner dan Yanna!!

mbtc: nog helemaal niet over nagedacht, wat jij vertelt over het huis. Op zihc, verkocht is verkocht, maar aan vrienden maakt dat soort probleempjes het wel anders natuurlijk...
    nou kan ik me niet voorstellen dat we hier dingen die echt belangrijk zijn zullen verzwijgen, maar je weet het nooit wat ze tegen komen he?
    Kan me voorstellen dat jij er enorm chagrijnig van bent, je zit er maar mooi mee...

poookie: jeetje wat een verhaal, vreselijk!! Wat ontzettend lief dat jullie het hondje opvangen!

iemand hier verstand van huizen/hypotheken enzo?
    De waarde van ons huis is dusdanig lager geworden, dat ik het met de huidige waarde wel kan kopen. Maar de hypotheek die we nu hebben, is veel hoger en die kan ik niet betalen.
    ik mag pas kopen, als ons huis is verkocht en de NHG is afgerond, dus dan kan ik dit huis niet overkopen toch?
    Iemand die hier wat van weet?
    Ik ga er misschien even voor naar de hypotheker of makelaar bellen, ik ben met die nieuwe woz-waarde enzo helemaal in de war.

Deel Deze Pagina