Vaneke, nee nog niet op de lijst hoor. Wil het liefst wachten tot de zomer of erna (dan is L. ook bijna twee, vind ik wel een mooie leeftijd). En mijn vriend die roept al sinds L. er is, dat hij er wel 10 wil. Hij wacht eigenlijk meer op mij tot ik er klaar voor ben. Karine, klinkt als echt een bij-kom-weekend, lekker! Ja voel me stukken beter. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik wist waar het vandaan kwam en ik er wat openlijker over ben gaan praten tegen mijn naasten (durfde nooit ivm schaamte/schuldgevoel). Behandeling ben ik nog mee bezig.. Dus we wachten voorlopig nog wel even hoor! Eb, hoe is het met T.? Sahi, mijn vriend zei ook gelijk toen ik het aangaf, dit is wel echt een teken dat het stukken beter met je gaat! Helaas kan ik je er niet mee helpen, absoluut geen verstand van. Arme L. hoest zo vreselijk. Overdag valt het trouwens mee, dan is het alleen maar heel veel snot. Vannacht ook weinig slaap gehad, dadelijk maar even met L. mee dutten en dan is onze lieve papa ook weer thuis!
rrianne: fijn dat je vriend je zo steunt, dat is zooooo belangrijk! meeting: ik heb een mail rond gestuurd, als je niks gehad hebt, hoor ik het graag!
Sahi, geen idee hoe het zit met je hypotheek. Kan me niet echt voorstellen dat de NHG ermee akkoord gaat, maar weet niet hoe het zit. Timo is nog steeds echt ziek. Vanochtend ging het wel, maar bij het minst of geringst is het echt heel zielig huilen. Eten nog steeds niet echt, wel pap en fruit en gisteren had ik een kliekje hutspot gepureerd en dat ging best aardig. Drinken gaat goed. Alleen brood is een drama, daarom denk ik dat hij misschien keelpijn heeft. Oh, wat lastig dat je hij het niet kan zeggen! Rrianne, Timo hoest ook enorm. Overdag en 's nachts. Wij hebben een redelijke nacht gehad, alleen vanaf half 6 was het hoesten en dus huilen. En hier ook vreselijk veel snot. Wat leuk dat jullie over een tweede denken. En dat je je beter voelt! NOD is vandaag of morgen (vorige keer was ik een dag later), voel wel ongikrampjes, maar geen bloed. En wel misselijk, maar dat herken ik en dat zijn zenuwen. Stom stom stom, maar daar kan ik niets aan doen. Ik negeer het, maar als je steeds zo thuis zit ben je er toch mee bezig... Meeting, 6 april is landelijke open huizen dag. Dus als ons huis niet verkocht is, ben ik er niet en daar baal ik van! Dus: snel huis verkopen!!! Volgende week gaat hij op internet en staan ze hopelijk in de rij voor een bezoek! (nee, ik ben niet naïef hoor, weet dat het langer zal gaan duren dan we hopen). Fijne zondag allemaal!
rianne we zetten je er zo tussen hoor haha geen probleem!! maar 2 is idd ook mooi om te beginnen, kriebel intussen maar lekker door haha L. nog steeds niet helemaal opgeknapt dus? EB SPANNNEEEEEND , waar is die test!???? ik ben nog benieuwder als jou hahaha maar misselijk????? en krampen?? niet om je valse hoop te geven maar dat had ik ook!! ik heb het lijstje ingevuld sahi, ik neem wel plastic bestek, bekers en borden mee! En krentebollen en mocht ik tijd over hebben misschien een hapje maar als ik die lijst zo zie is er genoeg te eten. Zijn er bankjes in die gymzaal waar we op moeten zitten of hoe moet ik het zien?
Rica, die test is nog bij de etos en ik voel me niet anders dan voor elke andere ongi. Maar hoop is er totdat ik bloed op mijn wc papiertje zie! Heb deze maand wel een goed gevoel, overmorgen weten we meer! Timo slaapt zo onrustig, hij is ju alweer wakker, na nog geen anderhalf uur. Ik ga hem uit bed halen, misschien wil hij eind van de middag nog even slapen.
Eb: hihi ik vind het ook wel spannnend hoor!! En het gebeurt juist wanneer je het niet verwacht hoor, dus misschien omdat jullie er nu niet mee bezig waren...?? nou ja, we wachten af rica: heb je mail gezien en ook weer geantwoord karine: jij wilde dus ook plastic bordjes enzo mee nemen, maar die zijn al ingepikt is er misschien een andere manier waarop iedereen kan zien wat de anderen meenemen? Anders doen we het gewoon zo hoor ik denk dat ik ongesteld moet worden, heb net chocolade cupcakejes gebakken Ik zal braaf wachten op opa en oma met Yanna voor ik ze opeet huisje is ook aan kant, dus ik ben wel weer klaar met alles
@ Sahi: Ja ik zag het... Hahaha... Ik wil ook wel de frisdrank meenemen hoor. Schrijf mij maar op bij de frisdrank met prik.
Sahi, daar ben ik ook absoluut heel blij mee! Eb, spannend, ik duim weer mee! Las op internet meerdere keren de tip om luuf onder op de voetjes te smeren met sokjes er over heen. Vanmiddag geprobeerd, heb hem amper horen hoesten en hebben hem na bijna drie uur slaap wakker gemaakt. Geen idee of het toeval was, vannacht weer eens proberen.. Rica, hij krijgt er gewoon iedere keer wat nieuws bij. Hij was een dag of 2 zo goed als beter, nu het snotter-virus hahah (blijft toch een nadeel van het kdv) Ik blijf nog even kwijlen bij jullie zwangerschapsverhalen en mooie baby-tickers.
Ik neem de suiker wel mee.. hahahahah ff serieus ik weet nog niet zeker of ik kom.. :O EB, spannnneendddd!! Rrianne, ohhh leuk meid! Nou blijf maar nog even fantasaeren en als je er echt aan toe bent er lekker voor gaan Iemand bij mij op FB heeft een 2e gekregen, ze omschirft t als een hel 2 kindjes. Dat zet ze echt letterlijk op FB..
BabyR, oe, da's hard om zo op gacebook te zetten. Zal vast even niet makkelijk zijn, maar dat was met de eerste ook niet en dat is ook weer goedgekomen. Rrianne, ik ga het proberen vannacht! Timo ligt nu voor de tweede keer te slapen, nu alweer anderhalf uur. Gelukkig maar, ik wil hem niet te vroeg in bed leggen. Gisteren lag hij er om 18 uur in, maar was dus om half 6 wakker. M is al de hele dag bij de boot. Vanochtend was zijn telefoon nat geworden en nu krijg ik steeds voicemail als ik hem bel. Misschien is hij kapot? Ach, hij is toch al naar een nieuwe telefoon aan het kijken.
Mocht je hier in de buurt iets vinden moet je ff pb doen kan het altijd voor je ophalen. Weet je ook dat het gelijk goed zit. Kan ik hem altijd nog versturen. Heerenveen is hier maar 10 min vandaan
Babyr jeetje heftig hoor om op fb te zetten het Is best even wennen maar ik vond persoonlijk van 0 na 1 meer aanpassen een tweede moet je een ritme in vinden met flesje/bv geven dat de andere even luistert!! Dat kan soms heel frustreren zijn maar verder is het super!!! Ligt ook aan jezelf denk ik of je jezelf een beetje openstelt voor de nieuwe situatie Wouden jullie na de sprookjescamping dan eigenlijk??? Eb oh balen kan helpen als je de telefoon in een pak rijst legt of in een bakje met rijst wel afgesloten!! Hier vandaag een rare dag vandaag zou ons neefje 8 zijn geworden dus we zijn daarom vanmiddag met de hele familie na mijn schoonzus en zwager geweest even koffie drinken!! Laten weten dat we hem Niet zijn. Vergeten
Mama, oh wat fijndat jullie dat er nog inhouden.. Denk dat ik het gemist heb, maar waaraan en op welke leeftijd is hij overleden? Ja wij willen in mei of juni even een weekendje.. En als dat bevalt volgend jaar misschien wel de vakantie
Ha, Nou eindelijk tijd om even lekker bij te lezen en te reageren vanaf vrijdag Rrianne: dan kriebelt het zeker meer, met zo'n klein mannetje! Heerlijk! Hoop dat het hier snel zo ver is haha. Daantje: oeh, lekker, vakantie! Wij hebben ook zo'n zin in een weekje vakantie, zouden paar daagjes samen weggaan in april of mei, nu misschien weekje met ons gezinnetje in mei en nog een paar nachtjes samen. Zomervakantie sowieso niet, ff de spaarrekening spekken BabyR: uh...ik wil graag een meisje Pookie: oh, dat is wel ff heftig ja, op zo'n manier in coma raken. hopelijk komt het weer goed! Rica: geweldig he, weer die kleine beebjes. Nog 'even' geduld voor jullie En wat aso he, wat mensen proberen met MP. Zag laatst hier op t forum ook iemand die een laptop oid verkocht had voor 100 contant. Komt dr man thuis, blijkt t nepgeld te zijn, had zij zelf niet zo snel gezien. Geen naam of telefoon bekend van de koper. Wat een rotstreken gewoon zo! VanEke: heftig hoor, zo'n vroeggeboorte in dat topic. Volg op SBS ook die serie van kleine baby's grote zorg. Ook zo heftig Karine: oh, bij een meisje krijg ik helemaal de kriebels haha. Mijn vriendin moet nog een weekje, heeft nu ook een zoontje, en weet niet wat ze krijgt. Maar ben jaloers als t een meid zou zijn haha. Maar van onze vijf vriendenstellen met kids zijn er dus inmiddels drie (en wijzelf) met twee jongens, zou wel toevallig zijn als zij ook een tweede jongen gaan krijgen. We hebben één meisje in de vriendenkring, verder allemaal jongens Sahi: ja dat verschil zie je dan ook wel, dus bijna anderhalf en 8 of 11 maanden. Gaat zo snel allemaal he. Geen idee wat je het beste kan doen met kopen/verkopen enz. EB: zou top zijn als jullie huis snel verkocht gaat worden! Vond zelf de openhuizendagen altijd heel erg tegenvallen, we zaten klaar van 11 tot 3 ofzo en dat duurde dan zo lang als er niemand kwam. Hopelijk bij jullie meer succes! BabyR/tweede kindje: wel heftig hoor als je het echt als een hel omschrijft! Vond persoonlijk overgang van 0 naar 1 veeeel groter, had toen echt eht idee dat ik alleen maar met J.arno bezig was en nu ging het zo snel normaal in het ritme mee. Scheelt ook wel dat D.inand super makkelijk was (en is) dus die huilde ook zelden. Maar nu kon ik dat huilen ook beter handelen. Weet dat ik met J.arno manlief wel eens jankend op belde dat ik het echt niet kon enzo, maar heb ik met de tweede nooit gehad! Mama: heb het denk ik ook gemist, wel mooi zo samen dan he!
rrianne: kan zomaar hoor, dat de luuf zn werk deed, is top spul! maar hier ook steeds een paar dagen goed en dan een paar dagen gejengel... Zal wel een combi zijn van tanden/winter/sprong etc. Denk ik zelf babyr: zou het wel leuk vinden als je komt! Maar wat niet gaat, gaat niet natuurlijk wat raar om op FB te schrijven dat je 2 kids als hel ziet... Sowieso kan ik niet tegen klagende mensen op FB (dan bedoel ik echt klagen, mensen die minstens dagelijks iets te zeuren weten te plaatsen, vaak over niks ook nog...) EB; hopelijk is de telefoon stuk en is er verder niks geks... Ik hou daar nooit van. En vaak blijkt er dan niks te zijn en heb ik voor niks gestalked mp: sowieso misschien slim om hier eens te polsen om iets via mp op te halen, mocht je het via de post niet aandurven. Doen wij ook altijd voor vrienden en familie en zelfs via via. Heb laatst iets opgehaald voor een tante van een vriendin, voelt toch net even wat vertrouwder mama: las het op je FB, maar vond het gek om erop te reageren. Wel heftig hoor. Maar ook ontzettend mooi dat jullie aan hem blijven denken! Dat gebeurt lang niet in alle families! Petje af hoor! gejanne: wil jij trouwens ook naar de meeting komen 6 april? Je staat nog niet in de lijst voor de mail zo even met yanna bij papa en een bups vrienden gegeten, gezellig Vroeg naar bedje zo, morgen vroeg op.
hallo dames, Hier in de ochtend naar de dierentuin geweest, de dieren welke goed zichtbaar waren en lekker actief vond ze hartstikke leuk, maar veel dieren waren binnen of stonden ver weg, dus eigenlijk erg weinig dieren gezien...dus dat was wel jammer, voelde achteraf beetje als een tegenvaller. Maar al bij al wel leuk dat we geweest zijn, doorheen het oceanium liep ze hele tijd "oooooh" en de apen kregen net eten dus die waren ook erg actief dus daar wilde ze ook niet weg Grappig was dat we soms naar een dier stonden te kijken en dat zat Elke te wijzen op een vogel wat toevallig ook daar in de wei zat, en dan meestel de meest normale vogels welke we hier ook zien @mama: best lastig idd, maar wel mooi dat jullie hem nog steeds niet vergeten zijn!! @sahi: hoe wordt duidelijk wie nu wat meepakt?? ik zit nog ff na te denken om wat lekkers te maken...als ik wat bedenk laat ik het weten... @Rrianne: bijzonder dat ie zo goed sliep met die luuf, ken het product wel maar nog nooit gebruikt hier... @babyR: pfff...leuk om te lezen zo ja als er een 2de op komst is, ik hoor het ook vaker hoor dat de overgang naar 2 minder lastig is als de komst van de eerste maar blijft spannend inderdaad...ik heb hier ook wel eens soort van "paniekaanvallen" hoor @gejanne: hahaha, kan het me zo voorstellen dat bellen naar manlief als het even niet ging...was hier soms ook zo ben hier ook erg benieuwd om te kijken hoe het met de 2de zal gaan straks...hoop dat het hier ook zo meevalt straks! Kleine baby's grote zorgen vind ik ook wel leuk om te kijken maar manlief niet, zeker nu neit met het zwanger zijn...wij kijken dus maar naar obese
VanEke: ik vind het ook een heftig programma, kan me voorstellen dat als je daadwerkelijk zwanger bent, je het dan nog heftiger vind! Obese is wel beetje tegenovergesteld Heb het dit seizoen eigenlijk nog helemaal niet gevolgd, wil het nog wel terug kijken! Zat net toevallig de metamorfose van Amanda te kijken, wat een mooie meid en wat kan dikheid je uiterlijk veranderen zeg! En idd, een tweede moet je toch afwachten hoe het gaat, maar de kraamzorg bij mij zei toen ook dat tweede en latere kindjes al soort van merken dat ze wat minder aandacht krijgen, dus dat dat vaak vanzelf wel draait. Maar goed, bij een evt. huilbaby is het toch wel een ander verhaal!
gejanne: moet niet, maar mag natuurlijk wel he vaneke: ja voor kindjes zijn gewone dingen ook zo bijzonder he Zit ik in de kinderboerderij naar de geiten te wijzen, zit ze het gras te aaien Zo aandoenlijk *smelt* Leuk om je dierentuin verhaaltje te lezen Ik stuur later nog even een lijst rond met wie nu wat meeneemt. Ik plaats hier we even het voorlopige lijstje