Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even het voorlopige lijstje:

senseo Sahi
    waterkoker
    koffiepads Sahi
    thee
    suiker
    melk/creamer
    3 pakken sap
    2 flessen sinas Karine
    2 flessen cola Karine
    plastic bekertjes Rica
    plastic bestek Rica
    plastic bordjes Rica
    Krentebollen Rica
    bolletjes wit 15x Linda
    bolletjes bruin 15x Linda
    boter Linda
    smeerworst
    plakken kaas
    overig vleeswaar
    jam
    chocpasta
    pindakaas
    etc.

zelf gemaakte hapjes

Mumtobe21: Knakworstjes en croissantjes
    Sahi: cupcakjes

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Manlief veilig thuis hoor Sahi! Telefoon leek idd stuk, maar blijkt het nu weer te doen. Wij kijken de reünie, daarna divorce.

Timo was heeeeel hangerig vanmiddag, wel wat gegeten. Daarna gedouched en naar bed. Morgen bel ik wel even de ha, hij had weer 39,2 daarnet.

Wat vinden jullie er trouwens van om met een ziek kind naar buiten te gaan? Ben morgen nog thuis met Timo en de muren komen op me af. 's ochtends is hij steeds ok en behoorlijk koortsvrij dus ik wil even de hei op, misschien naar de kinderboerderij. Het wordt ook zulk mooi weer morgen.

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr hij is overleden met 41 weken in de buik ivm met knoop in de navelstreng :(
    Ja dat houden we er ook zeker in we vinden dat heel belangrijk!! Wij doen meestal geen bloemen op grafje omdat al zo vol staat doen we liever andere keer!!

Eb als het heerlijk weer is kan het wel toch even lekker frisse neus halen!!

Sahi ik stuur ook wel even een mail met wat ik mee wil nemen!!

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @EB: ik zou hem gewoon goed inpakken en lekker gaan hoor...frisse lucht zal hem vast ook goed doen lijkt me

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    met koorts naar buiten kan geen kwaad hoor. En is misschien wel een lekkere afleiding voor jullie allebei. Wel goed inpakken natuurlijk :) Hopelijk doet het jullie beide goed :)

mama: ik zie je mail wel verschijnen :)
    Wat een verhaal van Senn, pff, krijg er kippenvel van :( Oneerlijk he?!

zit ook divorce te kijken, vind t zo lachwekkend he, t lijkt mijn leven wel :p
    Dat wat die Joyce doet, t is dat ik dat onverantwoord vind nu ik Yanna heb, maar zo puberaal zou ik ook kunnen zijn, whaha!

6. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Divorce, ik vind Joyce ook zo hilarisch!

Rrianne, Timo ligt met luuf op zijn voeten te slapen. Of het daardoor komt weet ik niet, maar ik hoorde hem - in tegenstelling tot de afgelopen dagen - niet ademen door de babyfoon en ben dus snel even boven gaan kijken. Heerlijk rustig, diep slapend ventje! Goede tip dus denk ik...

Wij gaan morgen zeker even naar buiten. Zie er zelf ook geen probleem in, maar wilde jullie mening even horen. Mijn moeder en schoonmoeder zijn van de oude stempel, dus die vinden het maar niets. Ach, heb wel vaker generatieconflicten. Zij denken ook nog steeds dat je blaasontsteking kunt krijgen van wildplassen ;).

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    eb: ik merk het ook met mijn ouders en schoonouders, dat soort generatie conflicten. Ze vinden het zelf laten eten ook doodeng enzo. Maar ze vertrouwen erop dat wij goed voor Yanna zorgen en dat als wij haar dit zelf laten doen, dat het vast kan.
    En zo met meer dingen ;)

divorce: die joyce doet nu wel een beetje gek hoor, zo gek ben ik jou ook weer niet :p
    Maar dat jaloerse gedrag, oeh, ik snap t wel :p

zo, nu echt vroeg naar bed, whaha

8. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sahi oh gelukkig we hoeven ons geen zorgen te maken!!

Eb van wildplassen kun je toch blaasontsteking krijgen ;)

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen! We gaan lekker wandelen en om half 2 toch maar even naar de huisarts...

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hier ook weer eens een teken van leven van mij heb alles zo goed als bijgelezen maar echt te veel om te onthouden dus ik reageer effe niet op iedereen. Vanaf nu zal ik weer wat meer mijn best doen.

heb ook je mail gehad hoor Sahi zal effe goed nadenken over wat ik mee zal nemen.

Wat een heerlijk weer al he het zonnetje schijnt al lekker dus meiden die thuis zijn lekker naar buiten toe hoor genieten!

Ik moet vandaag werken maar morgen zou het nog beter weer zijn en dan ben ik wel lekker vrij :D.

Voor de rest zijn wij druk bezig alles om te gooien en te verbouwen voor onze 2e spruit

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Het is perfect wandelweer, have fun!

Ga je vandaag testen?

12. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ja EB wandel gelijk maar even langs de etos ;)

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik kon speciaal ff spieken voor eb :):):)

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen is nieuwsgierig :D

Ik ga snel J.arno uit school halen en een broodje eten!

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, ben ook wel benieuwd haha. Zit je ha bij seinhorst? Kan kom je "langs" een etos toch?
    @wheroon, lekker alles al voorbereiden voor t spruitje.
    @echo, werd gevraagd wanneer die is, de 27ste duurt nog ff. Woe naar vk voor intake maar das niet zo spannend.
    @zwangere, ff vraagje hoeveel zijn jullie de eerste weken aangekomen? Hier bijna 500gr in 1 week das toch best veel of ligt dat nu aan mij? Vind ook dat ik een "enorme" buik heb mn eigen broeken pas ik al niet meer. Ben pas 7 weken ver…
    Zo nu j naar opa en oma brengen en dan werken. Vandaag gelukkig rustige dag!

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh mogguh...

Moest weer even flink bijlezen. Druk weekend gehad. Stijn zijn nieuwe kamertje is in gebruik genomen. Mijn ouders zijn zaterdag komen helpen. Mijn mams bezig met de gordijnen plooien enzo, mijn paps heeft alles opgehangen. Gister samen met R alles schoongemaakt en op de plek gezet, en Stijn is helemaal tevreden! Middagdutje ging al meteen zonder mopperen, en vannacht 1x wakker geweest omdat zijn speen weg was. Dus helemaal top! :D

@Sahi ik heb de mail ontvangen!

@Rica goed dat je het hebt gemeld van die oplichting, absurd dat mensen daar toe in staat zijn!

@Mbtc wat erg van je zwager, dat dat zo is gegaan met het huis... Pfff, kan er echt boos om worden, zulke dingen!

@Karine het hondje is 's avonds laat weer opgehaald, maar we hadden al helemaal uitgedacht dat hij dan wel in de bench van onze hond kon slapen en dat onze hond maar mee naar bed moest. Maar dat was niet nodig gelukkig :)

@Rrianne hoe is het nu met L?

@EB hopelijk gaat t snel beter met T! Zo zielig... Middagdutjes van anderhalf uur zijn hier (helaas) heel normaal. Laatste week is het zelfs 2x maar 3 kwartier geweest... Pfff... Enne gewoon naar buiten gaan hoor, lekker dik inpakken :) Kan geen kwaad! Frisse lucht is juist goed :)

@BabyR pff, kan me wel indenken dat het zwaar is die omschakeling naar twee kindjes, maar vind het niet echt normaal om dan op fb te zetten dat het een hel is. Misschien heeft ze een postnatale depressie ofzo??

@mama05 heftig verhaal van je neefje... Wel heel lief dat jullie laten merken dat jullie hen en hem niet vergeten zijn!

@VanEke zo leuk he die reacties in de dierentuin. Ik wil binnenkort ook weer naar de dierentuin nu het betere weer eraan komt! Helemaal nu ie wat groter is, vind ie het vast erg leuk.

@Wherona zo leuk! Gaat de nieuwe spruit in D. zijn oude babykamer? Of ga je een "nieuwe" kamer makken voor de spruit en D. in zijn eigen kamertje?

@mbtc misschien krijg je wel een tweeling? :D Hihi.

Nou ik ga eens even een rondje lopen met Stijn en hondje, en dan lunchen en Stijn weer naar bed brengen! Wat heerlijk dat zonnetje! :D

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames,

Bij jullie ook zo'n lekker weer!! Hier is het echt heerlijk, lekker zonnetje, prima temperatuur...ik word er meteen helemaal stuk vrolijker van. Krijg ook meteen meer zin vanalles te gaan doen!! Van mij mag het wel lekker blijven zo hoor :)
    Met Elke net gezellig ochtendje gehad, ze werd weer heel vrolijk wakker en na boodschappen doen nog even eendjes wat brood gaan geven...ze vind het erg leuk als al de eendjes op het brood afkomen, alleen snapt ze het nog niet helemaal als ik haar zelf wat wil laten gooien...dan stopt ze het nog steeds in haar eigen mond!! :D

@EB: ik ben ook nieuwsgierig hoor!!

@MBTC: buik van een 2de gaat inderdaad echt superhard hoor...zal nu waarschjijnlijk nog geen babybuik zijn maar eerder de rest wat al wat opzet soort van. Ik merkte het ook dat mijn buik bij mij ook veel sneller dik werd hoor.

@Wherona: leuk dat julliue al alles klaar hebben, hoe doen jullie het met de kamertjes inderdaad?? Ik wil ze bij elkaar laten slapen, maar ik twijfel de laatste tijd wel erg...

ik ga ff lekker wat doen hier...tot later dames!!

18. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hahaha! Mbtc, idd mijn ha zit bij seinhorst en daar is idd een etos. En ja, daar gaan we even langs. Wij zijn ouderwets en testen morgenochtend als ik nog niet ongi ben. Dat weten jullie toch inmiddels.

Net 3 uur gelopen inclusief bezoekje aan de kinderboerderij. Deed mij goed, maar Timo was het aan het eind wel zat en wilde niet meer in de wagen, maar gedragen worden. En dat is zwaar...

Even met mijn ventje spelen!

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even snel, zo even ene half uurtje mijn ogen dicht doen nu L. ook slaapt. (als de wekker om 6uur gaat, kak ik altijd zo in tegen de middag).

Eb, was nog even benieuwd of de nacht ook zo goed ging? Hier dus vannacht ook onder zijn voetjes gedaan en hij heeft de hele nacht doorgeslapen? Kan geen toeval meer zijn..

Duim dat je ongi uitblijft!

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, ik ben er een keer uitgeweest vannacht. Helaas was het om kwart voor 7 alweer klaar, maar daar begin ik een beetje aan de wennen helaas.

Pff, ik dus naar de etos, winkel VOL en een enorme rij. Wilde bijna rechtsomkeerd maken, maar toen dacht ik aan jullie verwijtende posts en ben ik toch maar naar binnen gegaan. Gelukkig weet ik inmiddels waar de testen liggen en welke ik wil hebben, maar voelde me behoorlijk opgelaten.

Timo heeft de griep en de griep die heerst, duurt 5-7 dagen, vandaag is de vijfde dag. Zou nu wel beter moeten gaan na vandaag. Denk wel dat ik hem nog een dagje thuis hou en mezelf daarbij, want ik voel me ook niet heel jofel. Hij slaapt nu, even kijken hoe hij zo wakker wordt. Steeds was de koorts namelijk na zijn slaapje heel hoog.

Deel Deze Pagina