Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Blooming Hotel in Bergen. Zijn er nu twee keer geweest. Super kindvriendelijk, stijlvol, echt leuk!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mama: kan me voorstellen dat dat heel pittig is ja, zoveel werken!
    Wat een vreselijk nieuws zeg :( Ik ben een echte hypochonder, zie gelijk leeuwen en beren, maar J.arno heeft ook vaak pijn in zn knieën en voeten, wij gaan er ook vanuit dat het groeipijn is. Kan je zien dat het daar snel opgeschoven is en dat het dan iets vreselijks blijkt te zijn :(

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: ja snap ik hoor, een hele dag wegbrengen terwijl je haar daar voor eventjes plezier wil wegbrengen is ook gek. maar door de teruggave dus wel veel goedkoper...
    verschil met KDV en PSZ is dat het PSZ echt veel gerichter bezig is met de ontwikkeling, doel is daar stimuleren, dus leidsters zijn anders geschoold en met meer aanwezig, KDV is gericht op opvang. Klinkt een beetje gek hoe ik het zeg, maar daar is het prijsverschil dus door

gejanne: dat heb je zeker lekker voor elkaar die opvang :D
    mijn oppassen ontvangen eigenlijk niks *bloos* ik wilde ze op een etentje trakteren en toen kwam al dit gezeik, dus dat houden ze zeker nog tegoed. Ik geef regelmatig een leuk dingetje mee of tussendoor wat schattigs van Yanna ofzo.
    en Yanna zit ook 2 dagen op t KDV
    wat een babynieuws joh! :D Wel balen dat je zus zo beroerd is :(

vaneke: ja ben juist zo blij dat het verder gewoon vriendschappelijk zo goed gaat en gezellig is. dus wil niet steeds door mn omgeving weer aan het denken gezet worden, terwijl mn koppie eindelijk rustig is
    In het kader van bezuinigingen en klantenbehoud heeft ons KDV nu ook flexibele opvang (COKD, zit in heel de regio hier), dus ik zou gewoon even informeren wat er mogelijk is.

@gebroken nachten: als Yanna huilt s nachts laat ik haar meestal liggen. Heb haar er 1x uit gehaald omdat ze vreselijk verdrietig was, maar toen werd ze helemaal overstuur en wilde ze niet meer terug in bed... Dus voor haar is het eigenlijk juist beter om dr even te laten, ze gaat vanzelf weer slapen. maar t voelt wel een beetje zielig :(

EB: mag toch af en toe, zo'n dag. Zeker omdat Timo ziek is hoor! Als Yanna ziek is (is 2x gebeurd denk ik), dan heb ik ook lekker een rustig rommeldagje, tsja, niks aan te doen...
    oh heb altijd gewoon vrij genomen, nooit zorgverlof. Ach, maakt me ook niet zoveel uit.

mbtc: thnx voor je knuffel :) Mail komt wel joh ;)

rrianne: ja ze weten dondersgoed dat iedereen twijfels heeft en ze worden er knettergek van, omdat ze nu steeds met de nek worden aangekeken. Maar mensen praten dus niet tegen hun en wel tegen mij, waardoor ik er weer gek van wordt en hun er eigenlijk niet mee lastig gevallen worden. heel irritant. Daarom gaat K nu ook die mensen aanspreken en zeggen dat ze mij nu eens met rust moeten laten.
    zij en K moeten er trouwens niet aan denken om met elkaar te gaan hoor, dat is nog het stomme!
    En K is nu weer in de war, omdat zij moeder tegen mij zei dat we moeten gaan latten. Hij vindt me nog steeds een topvrouw en voelt ook wel een bepaalde aantrekkingskracht, maar t gaat gewoon even niet. dus nu is hij weer helemaal van zn stuk gebracht, voor hem net zo goed lastig. Zeker omdat hij het via-via hoort.
    he jakkes, wat erg dat dat nieuws zo dichtbij is, hoorde het inderdaad en schrok er behoorlijk van!

mama: oooh wat een verschrikkelijk nieuws van dat klasgenootje :( Zo verdrietig he :(
    succes morgen bij de KNO!

zo alles weer bijgelezen, wat een geklets zeg :p
    Wat een heerlijk weertje he, dat doet mn humeur wel goed hoor!
    Vandaag een gek dagje, lang gewerkt, toen even voor K wat spullen naar zn huisje gebracht die hij nu direct nodig had (koffie apparaat, drinken, plastic bekertjes, zijn allemaal wel handig ;)) en daarna weer gewerkt, pff.
    Maar dankzij de zon trek ik het goed :D
    nog steeds ongi-krampen en geen bloed, wordt bijna achterdochtig :S :S Maar het is echt 100% uitgesloten dat ik zwanger ben, heb geen seks meer gehad sinds mn vorige ongi en sinds mn spiraal eruit is. Zou het de spanning zijn?? Zo gek dat ik me nu ineens druk maak hierom...
    ergens diep van binnen wil ik denk ik een baby, als ik zo mn gedachten opschrijf ;) bleegh

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi!

Hier een vroege vogel. Iedereen slaapt hier verder nog, maar ik was wakker en dacht laat ik eens online gaan inchecken. We hebben de stoelen gekregen met mega beenruimte, daar waar normaal de wiegjes in het vliegtuig hangen. Was kennelijk door niemand anders aangevraagd.

Vandaag de koffers inpakken en morgen 11.35 de lucht in. Zin in!

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daan, alvast heeeeel veel plezier, lekker genieten!

Sahi, je zit in zo'n lastig pakket, om moedeloos van te worden. Maar zet hem op hoor meid, ook hier komt een eind aan.... Wat betreft de PSZ; bij ons hoor je juist dat de PSZ niet van geweldige kwaliteit is en dat ze op een kdv tegenwoordig meer op ontwikkeling gericht zijn. Zo werken wij met VVE en (leidsters krijgen regelmatig bijscholing). Nu heeft natuurlijk niet iedere kdv dit. Bij ons op de PSZ werkt één 'oude rot' in het vak met vrijwilligers (meestal ouders van andere kids). De knutselwerkjes bv. zijn alles behalve creatief, waarvan je kan zien dat jou kindje er weinig zelf aan heeft gedaan.... Dus volgens mij is het per kdv/psz heel verschillend.

Mama05, laat je nog even weten hoe het met J. in het ziekenhuis ging? Kippevel, wat een naar verhaal! Succes wat betreft je werk...

Dank voor de tips meiden! Wij gaan toch richting Brabant, niet Beeksebergen Daantje, maar het dierenbos (onderdeel van, maar allemaal wat moderner/nieuwer) en we rijden gratis dus zijn zo bij de Beeksebergen.

Geen zin in vandaag, ongesteld, L. die al om 6u mopperend en huilend wakker werd en vanmiddag aan het werk. Ik heb geen zinnnnnnnnnn!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: wat heerlijk, die vakantie voorpret :D Vind het echt leuk om te lezen :D

rrianne: ja ooit komt er een dag dat ik denk: hehe, dat hebben we ook weer gehad.

verschil KDV/PSZ: ja KDV is niet per se minder goed hoor, ik schreef het een beetje gek. Maar het doel is gewoon zo anders, PSZ is echt in het leven geroepen als voorbereiding op school en KDV is toch echt opvang.
    Ik ben super tevreden over ons KDV, zou geen meerwaarde zien in PSZ voor Yanna.

7. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@Rrianne vreselijk dat verhaal van dat oudere echtpaar... Snap niet wat de dader heeft bezield! Als het hem nou om die boot ging ofzo, maar nee die heeft ie/hebben ze ook achtergelaten...

@Gejanne leuk nog meer babynieuws! Vervelend dat ze zo beroerd is. Hopelijk gaat het snel beter!

@mama jeetje wat een nieuws, zo jong en dan al kanker... Wat een vreselijke ziekte is het ook :(

@Sahi kan maar zo spanning zijn hoor. Denk dat je je er niet teveel op moet focussen, ongi komt vanzelf wel.

@Daantje woehoe, heerlijk toch zoveel ruimte. Veel plezier alvast!!

Hier is t de laatste dagen ook weer vroeg, nou ja vroeg, half 8... Vanmorgen weer naar de kruipgroep geweest maar mèn wat was het druk. De complete groep was er (komt niet vaak voor), en er waren ook nog grotere kindjes omdat er een scholentocht was werden die kindjes bij onze groep in gezet zodat de ouders gewoon door konden. Stijn vond het niet zo leuk dat t zo druk was, heeft veel op schoot gezeten, maar ach is ook wel eens fijn ;) Hij heeft wel de show gestolen door elke keer te gaan juichen als iets lukte met t speelgoedje waar hij mee speelde, iedereen juichte met hem mee haha, dat vond ie natuurlijk geweldig. Hij zit nu aan een beschuitje, en zo lekker naar bed!

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Sahi, als F naar een KDV zou gaan dan zou ik haar denk ik ook niet naar de PSZ doen.

@ pookie, klinkt wel echt leuk die kruipgroep. Jammer dat er hier onder de 1,5 niets te doen is.

@ Rrianne, de nieuwe z8 collectie al gezien? Vind hem echt tegenvallen...

Net een leuke zomerjas voor F gekocht bij de Hema, heel schattig met allemaal vogeltjes. Ook meteen weer klaar voor de zomer.

9. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, heeeeeele fijne vakantie en een goede vlucht. Geniet van je gezinnetje en het prachtige land!

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, ja zo ja, snap wat je bedoeld inderdaad.

Pookie, ja ontzettend naar he? Vind het zo erg voor hun zelf natuurlijk maar de gene die achter blijven en met zoiets gruwelijks moeten dealen.

Daantje, leuk, kwam het jasje toevallig tegen in het show-je jas topic. Heb de z8 collectie net even bekeken, ik vind vaak maar enkele kledingstukken echt leuk. Maar jij zit wrsch met het volgende punt; veels te weinig roze dit jaar?!;)

Prutsje, hoe is het met jou en je mannetje?

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    daantje kom je nog even fijne vakantie wensen!!! ben zo jarloers he!!

veel plezier in mijn costa "rica" ;)

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: fijne vakantie!!
    ik ben ook zo fan van de hema :D

ik dacht dat ik hele pagina's bij moest lezen, maar t is rustig hier ;P

vanavond met Yanna gedouched, ik zet haar altijd alvast bloot onder de douche en dan pak ik spullen (geen echte douchebak, dus niks om in te verzuipen). Kom ik terug, zit ze in een hoekje te poepen en te plassen... Ze was helemaal verbaasd wat er allemaal uit kwam, haha! Het was echt hilarisch :D
    opa en oma hadden dit weekend met het potje geoefend, maar daar heeft ze echt het geduld niet voor en ze ziet er ook het nut niet van in. Ze is zich echt nog niet bewust van plas en poep.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    whaha sahi geweldig :):)
    hier ook een keer bij oma, ze liep in haar blootje terwijl oma het water op temperatuur deed en toen moest ze plasse, nou dat vond ze toch wel zo raar haha :):)
    grappig, y.anna gelijk even gepoept haha.
    lois had er ook altijd een handje van te poepen in bad, het was elke keer wel raak, dus kon het water weer leeg en ik drollen vangen maar gelukkig was dat een korte fase. :)

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Daantje, hele fijne vakantie!!

Voor de rest alleen even een zwaai, zit net, enorme strijk weggewerkt. Wilde ik morgen doen, maar ga morgenvroeg bij mn zus schoonmaken. Ze is zo ziek, houdt niks binnen en ligt de hele dag op bed. Neem daarna hun jongste mee naar mij zodat ze alleen is tot de andere kids uit school komen. Mag 's middags nog flink hier in huis aan de gang, dus mijn dag is al wel weer gevuld!

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Daantje hele fijne vakantie! Geniet ervan

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    snel nog even een zwaai voor daantje!! Fijne vakantie :)

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier ook even snel voor Daantje: Fijne vakantie!!!!!!!

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Van mij ook een Zwaai en een hele fijn vakantie Daantje

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    En ook van mij Daantje, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik zwaai ook nog even, hoewel ze nu al in de lucht zitten neem ik aan haha.

@Sahi haha lekker hoor, in de douche. Stijn is zich ook totaal nog niet bewust van plassen, van de week onder de douche ging hij ook plassen en hij was toevallig naar beneden aan het kijken, hij snapte er niks van wat er toch gebeurde haha.

Vanochtend belde R, doet ie wel vaker omdat hij altijd vroeg weggaat 's morgens zien we elkaar dan niet, dus kletsen we later op de ochtend altijd ff over hoe de nacht was met Stijn enzo. Ineens roept ie; SHIT! Vervolgens een hoop ruis, dus ik bleef hangen en luisteren. Duurde even, ineens hoorde ik een andere stem. Was ie aangehouden omdat ie aan t bellen was hahaha, wat een kluns. Heeft een ingebouwd handsfree dinges, en dan nog bellen met de foon aan zijn oor. Gelukkig kreeg ie alleen een waarschuwing. Afgelopen maand al 3 bekeuringen gehad... 2 met auto van de zaak (verkeerd parkeren en paar km te hard rijden) en 1 met eigen auto (geen gordel) dus ben er blij van dat ie nu alleen een waarschuwing kreeg. :D

Ik ga maar eens een broodje maken voor Stijn en hem naar bed brengen, hij is zo dwars vandaag... Pfffft...

Deel Deze Pagina