@ Poookie: Jeetje... Wat een mazzel dan eigenlijk ook weer... Inderdaad niet zo'n slimme actie, hihi... Maar gelukkig verder niets aan de hand... Hier een lekker dagje Wat ik me trouwens afvroeg: Hebben jullie eigenlijk ook nog hobby's?? Ik had het er laatst met een vriendin over en vandaar dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben geworden naar jullie hobby
Wat een leuke vraag Karine, ik ben ook wel benieuwd wat jullie allemaal doen naast werken en de kids... Ik heb niet zo bar veel hobby's eigenlijk... Ben nog wel creatief op de computer, logo's maken, foto's bewerken etc. Eerder tekende ik veel, maar met Stijn in de buurt zijn mijn potloden (en behang) niet veilig dus dat doe ik eigenlijk niet meer zo vaak. Verder wandelen en fietsen vind ik heerlijk (met mooi weer).
Hobby's ... als ik tijd over heb vind ik het heerlijk om te PhotoShoppen / Digiscrappen!! Daarnaast vermaak ik me prim met mn foon en tablet Ben benieuwd naar de rest
Hobbies, zal niemand verbazen maar zeilen is mijn grote hobby. En als de boot op de kant ligt, lekker buiten zijn. Wandelen, fietsen. Maar ook boekjes lezen. En ZP
@eb, toen ik zwanger was van j werd mn contract niet verlengd ivm onzekerheid kinderopvang na mn verlof. Dus eig gewoon omdat ik zwanger was maar in mooie woorden werk weer bij zelfde bedrijf dus verwacht nu t zelfde. @karine, hobby tja zie mn blog lekker crea met van alles. Verder wel gelezen maar niet blijven hangen zo naar bed ben zooo moe. Pff deze zwschap valt me zwaar!! Hopelijk is t over paar weken klaar! @daantje, je bent al weg maar fijne vakantie! @rianne, 4 ogen en 4 oren nog niets van gehoord hoor opw erk. Of is dat alleen voor kdv? Ik sluit vaak alleen af met nog 2 a 3 kids onder mn hoede. @sahi, op kdv moeten ze ook peuter programmas hebben hoor. T is zeker ook hun taak om 2 3 jarige op de basisschool voor te bereiden.
@MBTC: herkenbaar hoor, had ik hier ook in het begin heel erg...achteraf bekeken misschien niet eens meer last van vaker moe maar gewoon minder mogelijkheid om snel ff te liggen/rusten. Met een kleintje is dat toch lastiger he...Hier ook veel meer last van de emoties, mss ook door het meer moe zijn! Bij mij werd het rond de 16 weken minder... @karine: ik zit in een toneelvereniging, iedere woensdagavond repetitie en we spelen 2 stuks per jaar. Nu met de zwangerschap heb ik mijn rol aan iemand anders gegeven maar ga wel soufleren nu... Vroeger speelde ik altijd volleybal, maar nu sportief al tijdje heel stil dus das best lastig om weer op te pakken... Verder ben ik altijd te vinden voor gezelschapsspelletjes Wat is eigenlijk die van u? @hier: weinig bijzonders nieuws te melden, Elke is laatste dagen hatstikke gezellig dus das erg fijn...verder alles zijn gangetje
Wat ontzettend leuk om van iedereen te lezen die hobby's!! Die van mij is niet echt één ding; ik vind van alles leuk, maar noem het dan geen hobby Computeren, lezen, spelletjes doen, wandelen (met de kids), knutselen, koken/bakken, taarten maken (verjaardagen vd boys vooral)
Sahi, hahaha geweldig. Zo had ik toevallig eergister met L. het volgende; Tijdens het uitkleden (zouden in bad) kwam ik er pas achter dat L. een poepluier had. Doekjes had ik niet bij de hand, dus moest me even omdraaien om ze te pakken. Ondertussen trekt L. aan de luier, die door alle kracht midden in zijn gezicht vliegt hahahah met als gevolg en gezichtje onder het poep hahaha heeel vies en terwijl ik dit schrijf lig ik weer dubbel. Je had z'n hoofdje moeten zien, hij vond het zo vies. Poookie, pfieuwww dat scheelt weer dat het alleen bij een waarschuwing bleef, zo zonde van het geld.. Mbtc, dat weet ik dan zo weer niet, bij ons op het kdv gaat eht als het goed is per 1 juli in en wat ik weet is het landelijk. Hobby's; woonblog's, woonwinkels en tijdschriften om inspiratie op te doen voor in ons huis. Ook is één van mijn grootste hobby's inmiddels om voor L. de leukste en vooral de wat duurdere kleding voor een 'koopje' op de kop te weten te tikken, het liefst wel via internet, want shoppen vind ik inmiddels helemaal niks meer (tot voorheen kon ik dus uur na uur shoppen voor mezelf). Verder vind ik veel dingen in bepaalde periode's leuk, zo ben ik nu weer veel aan het lezen en het olle wief is aan het haken hahaha
Oooh Rrianne ik lig even helemaal blauw, zie het helemaal voor me, L met een poephoofdje en dan heel vies kijken. Hahahaha Stijn ligt net pas op bed, was wat aan t kijken op tv en hij zat zo lief naast me/tegen me aan op de bank, ik vond het zonde om hem naar bed te brengen. Hij hing lekker tegen me aan, met mijn telefoon in de hand aan t spelen, heerlijk die momentjes! Was ook wel toe aan een lekkere knuffel, kreeg vanmiddag t vreselijke nieuws dat onze buurman (die zaterdag in coma door brandweer en ambu uit huis is gehaald) vannacht is overleden. Precieze oorzaak is nog niet helemaal duidelijk, maar heftig is het wel... Nou ik ga weer op de bank voor House, tot later dames...
poookie: oooh weer bijna een bekeuring! Moet ie niet doen joh Zoooo zonde van t geld oh lekker toch, even lang opblijven karine: ik zit de laatste tijd echt heel veel achter de laptop, beetje verveling... Maar als ik alleen thuis ben, doe ik graag breien, haken en dat soort dingen. Puzzelen vind ik ook wel leuk, boekje lezen, dat soort huiselijk dingen Maar ben ook vaak te vinden bij vrienden, gezellig samen zijn, samen eten, lekker kleppen. en nu dus ook hardlopen, dat is wel een beetje een hobby geworden denk ik oh ja dingen bakken vind ik ook leuk doet me eraan denken dat ik met Yanna weer aan de knutsel kan voor de pasen en lente. mbtc: oh wist ik niet, ik dacht dat t KDV puur opvang was, wel met oog op de ontwikkeling enzo vaneke: lekker toch, dat alles goed gaat rrianne: hahaha ik moet ook enorm lachen om je poep-verhaal!! Yanna vindt haar eigen poep niet vies, ze vond de drolletjes gisteren wel raar, maar dat was ook zo anders dan in de luier natuurlijk. ik ben ook van t handwerken hoor Alleen alweer een hele tijd niet gedaan vanavond mn avondje met Yanna, druk druk, om 1730 op t KDV, 1815 aan t eten en Yanna wilde om 1845 al naar bed! Ze was bij de trap aan het vragen en wijzen, dus dan maar langzaam aan naar boven. dus die lag er vroeg op. Ze heeft wel een poosje gespeeld, denk dat ze even rust wilde ofzo, na lange KDV dag (moest al om 830 werken) daarna lekker gerommeld, oppashondjes over de vloer gehad, gezellig Die zijn nu net opgehaald en nu even lekker chillen met de laptop
Hey dames, Was ik ook weer even. Op de een of andere manier heb ik druk met me zelf. Terwijl ik het gewoon rustig heb. Maar wat een geklets @Sahi, Erg vervelend dat de ouders van K met jullie bemoeien en vooral dan via jou. Dat ze dat niet eens even zelf durven te vertellen tegen hun eigen zoon. Je hebt eerst wel genoeg aan je eigen toch. Hahahaha geweldig. Het bewust worden van komt vanzelf. Wil hier ook snel een potje aanschaffen. Ben benieuwd wat ze dan doet. Ze geeft nu al wel duidelijk aan als ze heeft gepoept. @Daantje, Heb helaas niet eerder kunnen spieken. Ik hoop dat jullie een hele goede vlucht hebben gehad en nu maar lekker genieten. En dan maar weer lekker uitgerust thuis komen, zodat jullie er straks vollop tegen aan kunnen voor een brusje. Vond de nieuwe collectie ook erg tegen vallen van Z8. Ben voor een jasje geslaagd bij de v&d. @EB, een wit venster. Helaas volgende maand misschien beter. Fijn dat het met T. al wat beter gaat. Ja kiezen en hoektanden zijn niet leuk. @Rrianne, Ja wij willen van de zomer weer aan de slag. Ja gaat heel snel de tijd. We zien dan wel weer hoe we er in staan. Moet er eerlijk gezegd eerst nog niet aan denken, maar heb er stiekem ook wel weer zin in. Hahahaha geweldig die L. Zie het zo gebeuren. @mama, Wat vreselijk nieuws van dat meisje van school. Nog zo jong en nu al moeten vechten voor haar leven. Het is echt niet eerlijk meer. @Pookie, He jakkes niet leuk nieuws. Wel lekker die knuffel momentjes. Had ik vanmiddag ook even. Heerlijk. @Winkel, We gaan woensdag om 9 uur open. Moet morgen werken van 8 17.00 en zaterdag van 9.00 15.00 (flyeren) en dan hebben we dinsdagavond receptie en dan is het woensdag van start. Het begint nu steeds meer op een winkel te lijken. Ben benieuwd hoe ver ze morgen zijn. @hobby, Ja van alles wat. Met mooi weer lekker wandelen of fietsen, daarnaast het zwemmen/ training geven, op vakantie gaan, (digitaal) fotoboek maken, borduren, computeren. Volgens mij was dat het wel wat. @Tandjes, Hier is alles al helemaal door. @hier, Gaat lekker hier. Mirthe is super lief en heeft af en toe wel last van de sprong die eraan komt/ of er al is . Vandaag was manlief vrij dus hebben heerlijk gezwommen. Hij lekker met Mirthe en ik ff voor mezelf. Daarna nog lekker vrij gezwommen. Ze vond het heerlijk en hebben de hele ochtend gezwommen. Eenmaal thuis snel gegeten en lekker op bed. Ze slaapt nu de laatste paar dagen bijna 3 uur. En ik vind het heerlijk!!!! Heb gister heerlijk in de tuin gezeten in het zonnetje met een duckje . Neem ook echt even de tijd voor mezelf. Merk wel dat ik dat op zn tijd ff nodig heb.
Pssst.....drie keer raden waar ik ben . Super vlucht gehad, F deed het super. Geen gehuil of gepiep, ze vond het geweldig. Is net in slaap gevallen, is hier nu 20.30 uur. Heeft tijdens de 14,5 uur durende reis ook maar 1,5 uur geslapen dus gok dat ze meteen de hele nacht door zal slapen in haar tentje . Zijn kapot, gaan ook slapen. Groetjes!
Goedemorgen!!!! De dag begon hier al om 5.40 uur dankzij Micah... Misschien moet hij toch geen (bijna) 1,5 uur meer slapen overdag.... Jeetje wat is dát dan toch weer vroeg... Ach... Komt vast wel weer goed en anders als de boys het huis uit zijn over een jaar of 20 Whahahaha
Ohhh, Daan, dat zal geen relaxte vlucht geweest zijn? Jullie hadden toch een wiegje? Maar heerlijk dat jullie er zijn en dat F op redelijk normale tijd kon gaan slapen. Hopelijk een goede nacht. Karine, denk je dat hij zijn dutje niet meer nodig heeft dan?
EB: Ik denk dat hij het nog wel nodig heeft, maar eigenlijk niet meer dan de totale 12 uur op een dag die hij maakt... Hierdoor os hij dus 's ochtends heel vroeg wakker, maar red het niet om 's avonds na 19.15 uur op bed te gaan... Zoiets. Hoop dat het verhaal een beetje duidelijk overkomt Even als #note: Ryano sliep met 1,5 jaar niet meer overdag. Een enkele keer in de auto, maar daar houdt/hield het dan wel mee op.
Yanna dlaapt ook niet altijd meetlr overdag. ik proobeer het s avinds sons te rrkken en overdag eel laten slapen. maar hier slaapt ze van 7 tot 7, dus dat is te doen. kun je t niet proberen om m overdag wakker te houden? scheelt uiteindelijk misschien in de ochtenden.
Ow helemaal niet op daantje gereageer wat lekkrt joh, fijn at de reis ook zo goed ging! gemiet ervan!
Karine en Sahi, ik vind het wel jong voor geen middagdutje meer. Zowel voor kind als voor papa en mama. Maar we weten allemaal, kind doet toch wat het zelf wil! Timo slaapt nog 1,5 tot 2 uur 's middags en 's nachts meestal ongeveer van 20 tot 8. Die overdagslaapjes zijn wel eens anders geweest, maar toen hij naar 1 slaapje ging, is deze regelmaat erin gekomen. Daan, nu lees ik je post pas beter (ben nu wakker ). Wel een supervlucht dus, ondanks niet slapen. Gelukkig maar!
@ EB: Ik zou ook gráág zien dat Micah 2 tot 3 uur zou kunnen slapen overdag en dan óók nog van 19.00-07.00.... Maar helaas... Zo'n kind heb ik niet!!! Hij slaapt dus van 19.00-06.00 en van 13.30-14.30. Soms iets meer, soms iets minder. @ Sahi: Nee, rekken gaat niet, daar is hij te druk voor bezig en dus moe en dáárdoor dan weer strontvervelend Dus ik laat het zo, want hij regelt het zelf wel. Komt allemaal goed. Ik ken trouwens ook niet anders met Ryano en laat ik zelf nou ook niet veel anders zijn
Haai meiden.. @ Daantje: Hoop dat jullie een geweldige vakantie zullen hebben! @ Plassen en poepen: D.elani heeft het nog niet door als hij plast of poept, en kijkt ook heel verbaasd als hij plast als hij geen luier om heeft.. maarrrr.. hij zegt wel BAH! als hij gepoept heeft.. als ik dan nog vraag of hij bah in zijn broek heeft dan haalt hij zn schoudertjes op, zo schattig hihi @ mbtc: ik wil je niet ontmoedigen maar als je je zwangerschap nu al zwaar vind.. je moet nog zo'n 32 weken.. @ Rianne: whahahahaa wat ranzig die luier! @ Pookie: jeetje wat een mazzel had r. zeg, zijn hele dure bekeuringen! en wat heftig van je buurman zeg sterkte! @ Hobby's: Hier paardrijden, uitstapjes met de kids maken, vermaak me prima met m'n laptop en heb veel fase-hobby's taarten maken, puzzelen en allemaal van dat soort dingen die even leuk zijn en dan weer een hele tijd blijven liggen. en ook ik vind het geweldig om alles zo goedkoop mogelijk voor elkaar te krijgen.. de kinderen zo goedkoop en leuk mogelijk aan te kleden, mezelf en vriendlief.. dagjes weg etc zo goedkoop mogelijk te bemachtigen enzo. @ Dolfijnjes: Lekker ochtendje gehad gisteren! @ 17 maandensprong: Hier al veel kindjes die er "last" van hebben? Hier wel, slapen is regelmatig drama, vaak snachts wakker en smorgens heel vroeg.. @ Karine: pfoe wat vroeg! Hier ook soms het idee dat hij niet zoveel slaap meer nodig heeft.. maar hoop toch dat hij dat slapen nog wel even volhoudt, D.imara heeft tot haar 3e verjaardag geslapen tussen de middag. Morgen heb ik een meeting met de aug, 2009 mama's in de gymzaal, zal proberen nog even verslag te komen doen dit weekend.. Vanmorgen heeft mijn kleine grote meisje mee mogen lopen op de basisschool, wat heeft ze ontzettend genoten, en ik van haar! ze vind het helemaal geweldig! jammer voor haar dat ze nog tot half augustus moet wachten!