Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@dolfijnjes druk maar niet druk? Haha ;)

@Daantje fijn dat de vlucht zo goed ging!!! Geniet lekker van jullie vakantie

@Karine jemig wat vroeg weer... Heb medelijden met je! En ik klaag al als Stijn om 7 uur wakker is, pfff...

@slapen overdag; nou ik ben maar wat blij dat meneertje nog anderhalf uur mee pakt overdag, hij word zo vervelend als ie moe is. Mijn moeder zei dat ik ook al snel van het middagslaapje af was, dus ik hoop niet dat Stijn wat dat betreft op mij lijkt! Vind het wel fijn als ie ff in bed ligt, kan ik even wat in huis doen enzo zonder dat de stofzuiger steeds uit word gezet, of het snoer in word gerold ofzo...

@Mum ja Stijn roept ook Bah als ie heeft gepoept, lief he haha. 17 maandensprong, wist niet dat die er ook nog was? Stijn is inmiddels bijna 18 maanden... Maar dat zou dan denk ik wel verklaren waarom hij weinig tot geen brood meer wil hebben. Eerdere sprongetjes gingen ook altijd gepaard met slecht eten... Veel plezier met de meeting, en wat fijn dat je meisje het zo leuk vond op school, las je verslagje op fb al. Heerlijk :)

Ik ga Stijn maar eens op bed leggen als ie klaar is met drukken haha, zwaai

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hahaha gut, ik dacht dat ik de enige was die die zo kon typen maar gelukkig ik voel me niet meer alleen ;););):p:p:D
    haha grappig

hier slaapt ze nog netjes elke middag van 12:30 tot 14:30
    gelukkig want het is toch wel lekker om even wat tijd voor je zelf te hebben.

ik heb mijn eerste aankoop gedan voor de baby :)
    een babyfoon met camera...(luvion) Hij doet het goed, vond het erg grappig. Hij is eigelijk voor lois. Als ze in het peuterbedje ligt kan ik goed zien of ze snachts nou heel erg bewegelijk is en er niet uit zou vallen. Of er stiekem uit klimt :)
    Ik wil een peuterbed met rails want mevrouw is zo aan het draaien en doen dat ze er ws uit gaat vallen en met rails is het wat veiliger.
    De alecto is voor de baby :) die schuiven we lekker door.
    Moet zeggen dat dat ook een prima ding is, nooit geen problemen storingen e.d.
    Ik ben altijd bang dat een anders mee kan luisteren op onze babyfoon maar met de alecto kan dit niet, met de luvion weet ik niet, het is volgens mij geen dect.

mbtc vind je het zwaar???? Oh gut dat is idd al mooi op tijd, hoe komt dit?
    Ik heb niks te klagen eigelijk, tijd vliegt voorbij en ben er niet echt mee bezig, niet zoals bij lois. Misselijkheid is bijna weg, alleen van sommige luchtjes kan ik echt ziek worden en kan weinig eten maarja als dat alles is ;) wel ben ik vermoeider als bij lois, 's avonds al moe maar niet zo erg dat ik het niet trek ofzo :)
    Nee ik heb niks te klagen, hoop dat het bij jou snel beter gaat!!

wherona is het bij jou net als bij D.?

daantje zit je daar lekker in je ligstoel op het strand???;);)
    hoe zit het met het weer daar eigelijk? zal vast beter zijn als hier.

karine, jij bent altijd een vroege vogel of niet?
    uitslapen doe ik hier ook niet hoor, teminste al heeeeel lang geleden maar lois is tussen 08:00 en 08:30 wakker dus dat is al beetje uitslapen vergelken bij sommigen denk ik ;)

hobby's
    Nou af en toe bloemstukken maken of schilderij voor in mn huis (als ik mijne zat ben)
    Over 2 weken ga ik bijv een paasstukje maken :):)
    ga graag winkelen en terrasjes pikken bij mooi weer en natuurlijk op nr 1, mijn lieve gewilde en zeer gewaardeerde computer en telefoon (zp):D:D:D:D

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ongesteld, jammerrrrrrr :(

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    :(:( wat jammer zeg :(
    volgende ronde wordt er raak geschoten....ga je ovutestjes gebruiken?
    iemand anders?

5. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nee hoor, geen testjes. Vind het niet erg als het nog even duurt, met het huis enzo. Maar heb zo vreselijk de balen van die onzekere dagen zo rondom je menstruatie. En ik vind het ook heel gek dat het nu 29 dagen heeft geduurd, terwijl eerder (en vorige zwangerschap) 23 of 24 dagen was.

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Oh gevoel herken ik wel EB, je hebt toch stiekem de hoop dat het raak is, ondanks je negatieve test.
    Hier ook de vorige keer, week overtijd (al heb ik niet een heel regelmatige cyclus), dus dat versterkt de hoop dan wel.
    Nu heb ik weer de hoop dat het raak is, maar volgende week weet ik het hopelijk!

Enerzijds niet zo erg misschien voor je, anderzijds wil je het wel graag natuurlijk :) Hopelijk snel raak bij jullie!!

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mum & rica ben de hele dag moe en futloos. En nog steeds erg misselijk. Daarnaast voel ik me erg slap en duizelig. Bloeddruk is wel normaal, en zout ofzo helpt niet. Wel extra ijzer tabletten nu, lijkt nog niet te werken. Verder vind ik niets maar dan ool echt niets lekker. Drink alleen water en eet tussendoor veel droge crackers of rijstewafels. Thee smaakt eindelijk weer als thee is wel weer fijn voor de afwisseling. En blijf echt last houden van mn bovenbenen spierpijn ofzo. Na een dag werken word t alleen maar erger. Ja moet nog 32weken hoop dat ik me snel beter voel de middag gaat wel inde ochtend tel ik af tot j gaat slapen en dan ga ik ook.

8. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Gejanne, als ik die onzekerheid iedere maand zou kunnen overslaan, zou ik het prima vinden om nog een half jaar te wachten. Maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij.
    Jij volgende week dus... Spannend...

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat is het hem vooral he, die onzekerheid! Heb het precies zo, wil graag een kindje, maar op zich mag het ook nog wel even duren! Maar toch steeds elke maand die spanning ;)! Vrouwen zijn maar raar haha.

Zo heerlijk patatjes eten, manlief is bijna thuis als het goed is :)!
    Vanavond verjaardag, geen zin in :(! Moet in mn eentje.
    Nou ja, maak t niet laat!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik heb nog wat ovutestjes en een zwangerschapstest liggen.
    ook heeeeeel wat ovutestjes over de datum maar misschien kan ik hier iemand blij maken ermee? als ze over datum zijn kan toch geen kwaad met die dingen? heb ook nog wel goeien hoor en de zw test ook wel maar vind het zonde om weg te gooien. dus iemand????

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaa ikke :))
    Zie maar hoor, of iemand anders interesse heeft!

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja jij bent de eerste die reageert ;) dus van mij mag je ze. wil geen ruzie hier :)

13. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nee, geen ovutesten voor mij!

14. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    En voor mij al helemaal niet!! Ben doodop dagje met een ondeugend manneke doorgebracht kan mezelf het woordje nee niet meer horen roepen haha op dit soort dagen wel wel even balen dat manlief dan niet met eten thuis is en het even over kan nemen haha. Wel gezellig naar de speeltuin geweest vanmiddag en er een flinke wandeling van gemaakt samen met de hond ook. Nu kan het nog dit weekend voorspellen ze weer heel slecht weer!

Ik plof lekker op de bank neer de kleine man ligt op bed en is stil.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee hoeft ook niet hoor :) ik stuur ze wel naar gejanne. beter dat ik iemand anders blij maak anders was het de kliko :)

ondeugend...herken het! soms is het best vermoeiend ja :)

komen jullie straks allemaal naar de meeting?

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    EB balen van je ongi, ik herken die stille hoop wel van voordat ik zwanger werd van Stijn... Nega test, maar zolang ongi er niet is kan alles nog gebeuren. Maar helaas. Ik duim voor je volgende ronde :)

Gejanne haha ja vrouwen zijn raar.

MBTC zo vervelend dat je zoveel last hebt! Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen en lekker kunt genieten van de rest van je zwangerschap. Hele dikke knuffel!

Linda haha hier ook al zo'n ondeugd vandaag. Overal aanzitten waarvan hij weet dat het niet mag, en ga zo maar door. Was wel heel erg blij toen ie vanavond in bed lag, maar meneer ging mooi niet slapen! Heeft een dik half uur nog gekletst en gezongen, maar uiteindelijk gaf ie het wel op gelukkig :)

Rica tis wel de bedoeling dat ik dit keer erbij ben met de meeting. Vorige keren was ik er niet bij, maar dit keer hopelijk wel!

Verder geen nieuws :) Fijne avond dames!

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meeting, anders komen jullie op de terugweg bij ons langs, we hebben toch Open Huis! ;):D

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Daantje, Wat super dat jullie zo’n goede vlucht hebben gehad. En dat ze het zo lang heeft volgehouden. Wat een top meid. Ik hoop dat jullie een geslaagde 1e dag hebben gehad. Nu nog maar lekker genieten van jullie vakantie.

@Mum, kleine kindjes worden groot. Maar super leuk dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Mirthe roept nu ook sinds een paar dagen BAH!!! Als ze heeft gepoept. Ideaal. Leuk de meeting. Alvast veel plezier.

@EB, Ja is echt weer balen. Ook omdat je het stiekem hoopt. Maar jullie hebben de tijd, ook al is de wens groot. Wie weet de volgende maand. Kom zo een bakje doen hoor op de terug weg.

@MBTC, Vervelend dat het niet lekker gaat. Maar wel goed dat je de rust voor jezelf pakt zodra het kan.

@Rica wij zijn erbij hoor :D:D:D

@Linda, Ook al last van de sprong. Ze zijn echt aan het uitdagen. Hier ook van alles proberen.

@hier, weer gewerkt vandaag. Was opzich wel een lekker dagje. Begint nu echt op een winkel te lijken. Morgen eerst van 9 tot 1 flyeren en middags nog even op de kassa oefenen en ’s avonds meedoen met de buurt en bedrijven volleybal toernooi (we gaan het gewoon proberen :D) Zondag gelukkig geen plannen.

19. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @ mama05 hoe was het bij de kno arts geweest eigenlijk met j? Nog iets wijzer geworden?

@ ondeugend er zijn er dus meer haha zou het weer een fase zijn? Merk wel dat hij steeds beter zelf kan spelen maar de verleiding om dingen te doen die niet mogen is wel heel erg groot nog.

Ik duik lekker mijn bedje in. Nog geprobeerd op te blijven om
    manlief nog even te zien maar dat ga ik niet redden hij is nog druk haha

Slaap lekker allemaal

20. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik ben er ook nog hoor.... ik schaam me! maar denk wel aan jullie hoor en gelukkig heb ik de meeste op fb ;)

Zijn er nog zwangeren bij gekomen???? ;)

Hier ook een ondeugd hoor, op tafel klimmen en erop gaan staan, knopjes van de dvd/playstation/mediaplayer.... aaaaargh!
    En staan op tafel durft hij, maar lopen.... nog steeds niet!!!!!

Verder alles goed hier, kids doen het redelijk goed op school, maandag wel onderzoeken ivm mogelijk autisme bij roel, maar goed, we zullen zien.
    Alles gaat zn gangetje, tot nu toe nog niet echt zieken gehad.
    Xavi wel kuurtje gehad ivm verkoudheid, maar niet veel last.
    Kiezen komen nu goed door en hoektanden ook.
    Hij heeft wel een bobbeltje in zijn lies, waarschijnlijk onrustige klieren, over drie weken moeten we terug laten checken.
    Ik maak me er verder geen zorgen over, de dokter zei dat het heel normaal was.

Gastouderopvang bevalt prima, kids hebben het naar hun zin en zijn veel rustiger en minder geprikkeld dan wanneer ze van de bso/kdv kwamen. En de gastouder is super leuk!!!!

Mijn werk is nog steeds onzeker.... we wachten al drie weken op nieuws ivm reorganisatie..... :( Hopelijk weten we het begin volgende week!

Daantje lekker op vakantie!!! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet er maar lekker van! En geef mn schoondochter maar een dikke kus :p

Ik spring hier weer in..... geen puf om alles terug te lezen ;)

oh enneh... hier toch nog een twijfel over nog een kindje.... als manlief Ja zegt.... dan doe ik mee :p

Deel Deze Pagina