Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mum: veel plezier morgen :D

karine: ja is ook zo, dat ze dat slapen zelf wel regelen...

17 maanden sprong: merk hier niks eigenlijk, wel een hoop ontwikkeling, maar niet bijzonder veel gemopper

rica: woooww whaha helemaal niet gezien dat ik zo slecht had getypt :D Lach me stuk!!
    beter dat jij weinig klachten hebt met je zwangerschap :)

EB: he jammer van je ongi :(
    wou dat ik je huisje kon betalen en dat ik geen hypotheek op naam had staan :p Dan was je er zo vanaf ;)

ongi enzo: bij mij is het eindelijk los gebarsten, maar idd, je hormoontjes zijn raar, bij mij kon het eigenlijk niet dat ik zwanger was, maar toch popt dat in je hoofd op als je al een paar dagen overtijd bent. Bij mij iig wel.
    zonder anti-conceptie zegt iets in mij gewoon dat ik een baby zou moeten krijgen, stom he?
    voor mij zijn ovu-testen nogal overbodig :p :D OF was dat niet nodig om te zeggen :p

linda: zulke dagen zijn niks he :( En dan in je eentje is dat best pittig. slim dat je er even op uit bent gegaan, doe ik ook altijd als Yanna niet te houden is, even afleiding allebei.

pruts: jij hebt het ook maar druk he, 4 kinders en dan ook nog 1 met autisme-onderzoeken. heftig hoor!
    aaahh nog een kindje :D Dat is dan wel weer super gaaf!!! Ik wil ook zo graag een groot gezin he :D
    als ik op mn 30e geen vent heb, ga ik BAM-mama worden heb ik bedacht

Ik heb hier een verdrietige Yanna die sinds een paar uur aan de dunne is :( Ik dacht meteen aan de horror verhalen van mijn omgeving (griepjes etc) dus ik duim heel erg dat het gaat meevallen. Normaal gesproken fladdert ze door alle ziekte-periodes heen, dus wie weet heb ik weer geluk met mn bikkeltje

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Pruts, nee, volgens mij geen nieuwe zwangeren. mbtc is de laatste. Ik was bijna zwanger, een week overtijd, maar helaas gisteren toch ongesteld.

Sahi, beterschap voor Yanna. Hier ook geen last van de 17 maanden sprong.

Hier geen ondeugend kindje, niet meer dan normaal in ieder geval.

Net even lekker met z'n drieën gedansd op Brand New Day. Lekker, even spanningen van de afgelopen dagen kwijt. Nu de regen in naar de stad.

Fijn weekend allemaal!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoiiii!!!

Hier heerlijk weekend houden!!
    Komen straks vrienden met hun meiden en blijven gezellig eten.
    Morgen mijn broer en schoonzus en blijven ook eten, heerlijk gezellig!!! Hou d'rvan!!

Iedereen fijne zaterdag!!!

4. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Zo lekker rustig hier. Wij zijn vanochtend met Gijs naar het voetballen van mijn neefje geweest die moest tegen PSV voetballen. Gijs vond het wel leuk en heeft zich voorbeeldig gedragen haha konden lekker op de tribune zitten dus mooi droog. Hebben maar 1 helft gekeken want was daarna wel bedtijd. Nu aan het strijken en dan rest van de dag lekker rustig aan. Morgen verjaardagen dus dan is het weer druk zat haha.

Fijn weekend allemaal

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Het is hier inderdaad erg rustig. Nou ben weer thuis. Vanochtend wel een leuke ochtend gehad. Eerst in de winkel geweest en later in de regen het dorp door. Iedereen vertellen dat we woensdag open gaan. Dit was zeer geslaagd. Hebben ballonnen en pennen uitgedeeld. Zijn met een trekker en wagen met muziek door het dorp gereden. Werd leuk op gereageerd.

Zostraks nog even de kassa doorgenomen en nu lekker op de bank aan het opwarmen. Bbbbbrrrrr was wel koud en vies buiten

Manlief is lekker wezen te shoppen met mirthe. Hebben ook een lekkere ochtend gehad. Mirthe viel bijna in slaap voordat ze er waren maar hij kon haar wakker houden. Dit tot 2x toe :D

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@sprongetje; van de week las ik hier pas over het 17 maanden sprongetje, en volgens mij is die gister echt doorgebarsten. Jeeeemig wat een nacht hebben we achter de rug. Ik ga voor t slapen altijd even naar Stijn om hem weer goed te leggen omdat ie anders geheid na een paar uur wakker word omdat ie boven in bed ligt. Maar gister werd ie er helemaal onrustig van, begon te schoppen, wou zijn speen niet hebben, en was steeds aan t huilen. Dit heeft al met al van 11 tot bijna 2 uur geduurd :( Daarna rond 4 uur weer wakker, en 's ochtends om 6 uur nog een keer. Uiteindelijk hebben we t rond half 8/8 uur opgegeven en zijn we er maar uit gegaan... Tot overmaat van ramp begint meneer nu ook nog eens (alweer) verkouden te worden! Bluh...

@Pruts oooooh nog een kindje, dat zou toch leuk zijn, een groot gezin! :)

Nou ik ga ff bankhangen... R heeft vanaaf zijn vrijgezellenfeestje incl eten, dus die word om half 6 opgehaald. Gelukkig ben ik niet alleen vanaaf want vriendinnetje komt gezellig wijntje drinken :)

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Linda ja woensdag geweest maar was er wel
    Even klaar mee vandaar nu pas reactie kwam bij die man heeft zijn oortje leeg gezogen en gekeken en geadviseerd door te gaan met de druppels, voor 1,5 week en als dan niet over is om buisje er weer operatief te verwijderen maar hij kreeg ze juist voor die ontstekingen dus eigenlijk geen steek verder :(( maar heb op aanraden van Rica de huisarts gebeld en heb nu zwaarder medicijnen (pijnstilling) voor de nacht heeft hij vanavond voor eerst gehad!!

Prutsje balen van je werk!!en Roel is dat d'r oudste of van de tweeling?
    Kleintje erbij is wel erg leuk!!

Pookje hopelijk heb je een goede nacht!! En veel plezier met je vriendin!

Dolfijntje en hebben Ze ook nog wat gekocht dan??? Leuke Aktie van je werk!! Zijn jullie enigste winkel in dorp?

Karine ga je elke keer voor iedereen koken!!!! Wel erg gezellig !!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    moeten we onze skottelbraai mee nemen karine? er kan gekookt worden hoor hahaha

pruts oh wie weet hahaha, ben benieuwd.

iedereen weltrusten voor straks!!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: ik wordt ook altijd blij van zo'n huis vol :) Had ik vandaag ook weer :)

EB: Yanna is tot nu toe aardig gespaard geweest, wel wat hangerig en wat meer slapen, niet zo goed eten, maar ze is goed te genieten :)

dolfijnjes: het was niet echt topweer om te flyeren, bleeghh. Gelukkig was het verder een geslaagde ochtend :)

poookie: oh nee, weer een rotnacht :( Hopelijk gaat het niet opnieuw weken lang duren!
    oh veel plezier vanavond met je vriendinnetje :)

mama: nou verdorie, t blijft aan de gang he :(

zo wat een rust hier!

Ik zou vandaag mijn auto verkopen bij zo'n handelaar, maar weer niet gelukt, sjonge jonge. Hij bood ineens 1000 euro minder dan 2 weken terug en ik was nu als vrouw alleen en hij deed heel vervelend.
    Eerst begon hij heel denigrerend met mevrouwtje enzo en daarna vroeg hij of ik koffie wou, dus die kans greep ik om over de prijs te praten en toen vroeg hij of ik alleen was en vertelde hij dat hij net gescheiden was... baaahhh Ik schrok me kapot! Maar daar stond ik met hete koffie en Yanna op mn arm, totaal flabbergasted. Jakkes wat een stom gedoe.
    Dus ben snel weg gegaan, maar ja, nog die rotauto in mn maag gesplitst...

Verder mn vader op de koffie gehad, die was ook heerlijk te genieten (NOT). Gelukkig daarna wat mensen te eten die wel gezellig waren :) Maar die moesten weer op tijd weg, gaar...
    Dus ben een beetje in de zeik-stemming :p

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Poookie, dat meen je? Overleden? Wat sneu, was hij al ziek of?
    Aaaah wat een zware nacht, hopelijk komen jullie vannacht een beetje aan jullie rust.

Sprong, hier ook zo nu en dan wat last van, sneller boos, onrustiger slapen, maar niet dramatisch. Ook L. is inderdaad erg ondeugend, maar hij luistert aardig en blijft niet constant door gaan zeg maar... Zoekt uiteraard wel gewoon iets anders op wat niet mag hhihihi

Daan, fijn dat de vlucht goed ging, nu lekker vakantie vieren! Ben zoooo jaloers..

Karine, familietrekje dus;) die weinige slaap die jullie nodig hebben.

Poepen/plassen, L. heeft dit na mijn idee nog niet echt door.

Mum, hoe was de meeting? Wat weer een mijlpaal je meisje naar de basisschool!

Middagslaapje; L. slaapt eigenlijk altijd wel 1 a 2 uur. Mocht hij tegen de tijd niet meer willen slapen, maar het overdag nog niet echt trekken. Wil ik hem toch gewoon op bed blijven leggen zodat hij toch wat uitrust, of hij nu slaapt of speelt maakt me dan niet zo heel veel uit. Maar hij kan wel even tot rust komen in zijn bedje zonder prikkels.

Rica, heb ook zo'n spijt dat we nooit voor een babyfoon met camera zijn gegaan, dat wordt dus ook absoluut onze eerste aankoop voor een brusje voor L. Fijn dat de zwangerschap zo lekker loopt, je kunt er nu dus wel van genieten? of gaat het daar juist veels te snel voor?
    Ben erg benieuwd hoe ik een 2e zwangerschap zal ervaren, omdat ik nu echt weet wat voor moois er in mijn buik groeit. Bij L. was alles zo onwerkelijk.

Eb, balen! Rot onzekerheid. Kon je zoiets maar loslaten he en denken van we zien wel wanneer het komt...

Mbtc, vervelend dat eht tot nog toe zwaar valt. Hopelijk zijn het de eerste weken en gaat het met een week of 12 beter.

Linda, vermoeiend is het soms he? Ben soms ook blij hoor dat ik lekker met de beentjes omhoog kan hahaha. En dan vraag ik me altijd hard af hoe moeders met meerdere kids dit toch ervaren/doen?

Pruts, leuk om weer eens wat van jullie te horen. Hihih ben erg benieuwd of er nog een 5e kindje bij jullie komt. Hoe denkt prutsman er nu over?

Sahi, hoe is het nu met Y.? Aaaah wat een enge situatie? Brrrrr.... Was het bij een handelaar? of?

Mama05, meen je dat nou? Overwegen ze om de buisjes er weer uit te halen, aaah ze arme schat! Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan op de zwaardere medicatie, laat je het weten?

11. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Goedemorgen

Nou helaas onze nacht niet zo best hij was nog steeds vaak werken maar mijn man zei al misschien moet het even inwerken :( geen idee laten we het hopen!!

Ga iedereen hier even brood geven ze hangen aan me benen

12. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @mama05 kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt
    Is een beetje van kastje naar muur sturen zo! Hoop heel erg dat je man gelijk heeft en dat de medicijnen in moeten werken en dat hij vannacht als een roosje doorslaapt!

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ mama05: Wat sneu!! Voor hem, maar ook voor jullie!!
    Ik hoop ook mee dat je man gelijk heeft en J vannacht zal doorslapen omdat de medicijnen moesten inwerken..

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hier weer effe een teken van leven van mij

was geveld door een goede griep en Davey ook. Davey snottert alleen nog wat en ik ben ook nog verkouden maar heb nog steeds een nare hoest ik hoest zo veel en hard dat ik zelfs mijn ribben heb gekneusd en ja dat doet echt pijn. Morgen een afspraak maken bij de ha om eens naar mijn longen te luisteren want dit duurt te lang. Vooral snachts is het een drama ik blijf der zowat in. Niets werkt dan alleen paracetamol tsja en die kan ik niet constant blijven slikken moet ook aan kleine ukkie in mijn buik denken.

@Mama05 wat frustrerend allemaal zeg komt geen einde aan zo bah

@BabyR ik heb totaal geen last van mijn zwangerschap voel vrij weinig hoop dat ik snel wel wat mag voelen want op deze manier voel ik me ook niet echt zwanger

@Sahi wat een creep zeg die handelaar brrrr durf der ook nooit alleen naar toe te gaan hoor zijn altijd van die rare vage figuren.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: ja was bij een handelaar. 2 weken geleden samen heen geweest, afgesproken om voor die prijs terug te komen als ik geen betere deal kon krijgen en nu bood hij 1000 minder en ging hij zo eng doen. raar
    Yanna is wel wat mopperig de laatste dagen, maar dat komt ook omdat we weer een heel weekend met zn 2en zijn en dat vindt ze gewoon saai... Maar echt ziek is ze dus niet geworden gelukkig

mama: laten we hopen dat je man gelijk krijgt, wat een narigheid zeg :(

wherona: he jakkes, geveld door de griep :( Zou inderdaad ook even langs de ha gaan!

hier verder niks bijzonders, beetje saai weekend. K is druk aan t klussen, we zouden met de leen-honden gaan lopen, maar hij laat niks horen.
    vriendinnetje is op vakantie en verder is iedereen druk met van alles, dus beetje gaar zo...
    En Yanna vindt het dus ook heeeeeeel saai en die zeurt daarom al heel de dag... gadver...

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mama05, vind hem zo zielig en jullie automatisch natuurlijk ook. Hebben jullie er wel eens aangedacht om hem ter observatie op te laten nemen? Of hebben jullie dit in het verleden al gedaan (weet het even niet meer?). Het klinkt haast alsof de artsen ook niet zo goed weten wat ze er mee aan moeten..

Wherona, wat sneu! Beterschap voor jullie twee. Gauw naar de HA en hopen dat hij je van de hoest af kan helpen.

Sahi, engerd! L. vind dat ook niks aan hele dag binnen zitten. Af en toe heb ik zo'n off-day en totaal geen zin om de deur uit te gaan, maar hier doe ik L. echt geen plezier mee (en mezelf automatisch natuurlijk ook niet meer;)). Zorg nu dat we 's ochtends en 's middags even de deur uit gaan, al is het alleen maar even lekker achter in de tuin spelen of wat boodschappen doen.

Bah, de wereld is weer wit. Ik wil geen witte wereld, maar een mooie helder blauwe lucht, groene bomen, vrolijk fluitende vogeltjes en zon!

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @mama05 jullie blijven bezig, ik hoop dat je man gelijkt heeft en dat t even moet inwerken en dat ie vannacht weer lekker door slaapt zonder veel gedoe! Knuffel! Wat zwaar...

@Sahi buhhh, die handelaar. Bah krijg er de kriebels van!!! Je hebt een saaie dag... Stom is dat he. Misschien met Yanna naar t bos ofzo, eendjes voeren. Vind het ook altijd lastig om iets te bedenken, dubbel zo lastig omdat ik dus geen rijbewijs heb dus alles op de fiets/met ov moet doen of moet wachten tot R thuis komt van t werk, maar dan heeft t al geen zin meer om iets te gaan doen want dan is t al laat...

@Rrianne hij had vorige week de hele week ziek op bed gelegen, griep klachten, en ontzettend zere schouders, maar vanwege angst voor de dokter heeft ie er nooit naar laten kijken als ie ergens last van had. Vorige week zaterdag is hij in coma geraakt, en afgelopen donderdag dus overleden 's morgens heel vroeg... Wat ik van mijn naaste buurman begreep was er vanalles mis met hem. Ik wil idd ook geen witte wereld, ben er helemaal zat van! LENTE KOM HIERRRRR!

@Wherona vervelend hoor die griep! De hoest heeft bij mij ruim 3 weken geduurd, maar als je zoveel last er van hebt is het idd wel slim dat je er ff naar laat kijken... Sterkte en hopelijk zijn jullie snel weer helemaal top fit!

Vannacht echt een mega korte nacht gehad door een misverstand met vriendinnetje A en haar vriend W... Grmpf... R ging met W naar zo'n feest gebeuren, dat duurde tot 1 uur en daarna zouden ze A hier oppikken en samen de stad in gaan, en kon ik naar bed heen. Hebben ze haar dus gewoon helemaal niet opgehaald.

R wist niet dat dat afgesproken was tussen W en A en ze hadden allebei de telefoon uit. Ik laat haar ook niet alleen over straat fietsen midden in de nacht (ze is nog maar 20) en ik kon geen kant op omdat ik Stijn in bed had liggen. Na een paar uur proberen kreeg ze W te pakken, en die was toch een potje brutaal tegen A! Echt absurd.

Uiteindelijk waren ze tegen half 5 hier, en toen barstte de bom. Ik ben totaal uitgevallen tegen W, en ook tegen R (die er eigenlijk niks aan kon doen, maar goed hij had wel zijn tel uit), ik was zo boos (vooral door de vermoeidheid)...

Nou ja uiteindelijk was het half 7 dat we eindelijk in bed lagen omdat we het eerst nog samen uitgepraat hebben, dus dat was even zwaar toen Stijn om kwart over 8 wakker werd... Nou ja, dan slaap ik vanavond in elk geval wel goed! Haha.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    uiteindelijk vanmorgen even naar de kinderboerderij geweest, maar t was echt heel erg koud. Wilde vanmiddag nog wel weg, maar het was echt te koud om fatsoenlijk naar buiten te gaan.
    Dus na t dutje lekker gespeeld, toch nog enigszins actief geweest.
    Toen kwam papa mee eten en heeft Yanna alleen maar gemopperd. Ik vind dat jammer voor hem, maar hij denkt dat Yanna hem misschien mist. Hij gaat volgend weekend lekker met haar samen, 1 op 1 op stap! Leuk en helemaal op zijn initiatief :D
    Wilde nog gaan hardlopen, maar K zei dat het echt te koud was, onder 0 vond hij het niet verantwoord ofzo... Dus samen Yanna gebadderd en koffie gedronken, ook goed :p

rrianne: hier geen witte wereld, maar wel vreselijk koud.

poookie: he wat naar van je vrienden! Vervelend is dat he, als je dan zo er tussen zit, dat je het zo rot vindt voor je vriendin en :(
    En dan doet hij ook nog zo brutaal!
    Oooh heel de nacht op gezeten, wat vreselijk!

wat een stilte hier joh :p
    Iedereen een goed weekend? Geen nieuwe zieken toch?

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier druk weekendje gehad, Elke gisterenochtend na het zwemmen naar oma gebracht, daar is ze blijven logeren want wij gingen avondje naar vrienden. Vannacht pas om 3.30 in bed maar deze ochtend dus wel lekker uitgeslapen tot 11 uur!! Hoewel ht qua lengte van slaap nog altijd even veel was omdat we zo laat bed in gingen maar voor gevoel toch lekker uitgeslapen ;)
    In de ochtend Elke opgehaald en vandaag verder verjaardag van manlief gevierd, dus hele dag huis vol visite gehad...
    Vanavond lekker op de bank hangen, zat net van de geboortes te kijken, maar werd er te emo van, dus maar weer obese opgezet...maar deze is ook best een emo-aflevering...hahaha, traantjes vloeien hier dus rijkelijk ;)

Ga zo lekker op bed, reageer morgen weer ff op iedereen...truste voor straks allemaal!!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Moest even zoeken,maar heb hem gevonden...
    Dit vroeg ik me ook af en had het aan Sahi gevraagd, aangezien zij de aanmeldingen heeft bijgehouden ;)

Degenen die op de lijst staan voor komen:
    Daantje
    Dolfijnjes
    Mama05
    Linda0509
    MBTC
    Meikie
    Mumtobe21
    Prutsje
    Sahi
    Wherona
    Karine

Volgens mij zei Poookie dat ze er ook bij zou zijn...

Klopt dit meiden?!?

En nog steeds ben ik benieuwd naar een aantal van jullie met jullie hobby's...
    Wel leuk om van iedereen te lezen hoor!!!
    En leuk dat een aantal van jullie ook van die fase-hobby's hebben net als ik... Hahahaha

@ Rica: Ik had nog niet op jou gereageerd, maar het is hier inderdaad altijd wel vroeg ja... Of ik écht een vroege vogel ben?!? Ik heb vandaag mogen uitslapen en toen was het half 10 :)
    En nee, de skottel braai hoeft niet mee :p

@ visite/koken: Ja, ik vind het leuk!! Gezellig vooral ;)
    Ik weet even niet wie het vroeg; maar ja, dan kook ik altijd veel (of Martijn) maar niet super ingewikkeld of typisch Jamie Oliver hoor ;)
    Kan ook gewoon nasi zijn zoals gisteren.

@ slaapje: Micah had er vandaag dus geen zin in en ging dus krijsen terwijl hij moest gaan slapen (gewoon bedtijd vanmiddag 13.00 uur).
    Maar uit bed gehaald en een half uur later nog eens geprobeerd, weer niet.
    Oké, dan dus wakker... Viel meneer pas om 16.00 uur in slaap!!!
    Dus ik heb hem 3 kwartier later weer wakker gemaakt omdat hij anders vanavond zo laat zou slapen en morgenochtend niet wakker genoeg is als hij naar KDV moet...
    Maar jeetje... Hij heeft dat niet-slapen dus óók geërfd, net als Ryano...
    ;)

Deel Deze Pagina