Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Mum gefeliciteerd!!! Oh het voor regelen is zooooo leuk!!!!

Babyr spannend zeg mooie datum 13 feb je kan de 12 weken ook laten doen en dan kijken wat ze zeggen!! Ik heb geen idee maar zeg een meid haha

Sahi sterkte met je mama

Supermom gefeliciteerd!!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mbtc ik had het over mijn test bij lois...ik dacht dat die 24 jan was maar er staat mij ook iets van 7 jan bij maar misschien komt dat doordat ik nu op de 7e kan testen.

mijn eerste dag van mijn laatste mentruatie was 13 december, een posi ovutest had ik 24a25. Ik heb vaak een lf van 12 dus 25+12 is 06-01 maar ik ga 7e nemen ;)

supermom geweldig zeg!!!!
    Hier ook vorig jaar, alleen wachten we tot na de 2e en dan kijken we verder. afgelopen 2 jaar was er ook iets heftigs gebeurd waardoor we het even moesten laten bezinken.
    maar leuk joh!!
    ga je in een prinsessenjurk!??

babyr koop maar lekker roze meid ;)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mum, ik zag het op fb. Wat een superfoto! Echt geweldig dat je die hebt, precies op HET moment. Je aanstaande zal wel de hele avond met zenuwen gezeten hebben. :p

BabyR, ik denk ook een meisje!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mama05: nou tot nu toe heeft het me gewoon al 2 avonden moeite gekost om in
    slaap te vallen.. dat beloofd wat haha

@ Rica: wel leuk om te trouwen met beide kids erbij!
    Jaaaaaaaa wil wel een mooie jurk! maar hoeft van mij geen honderden euro's de gaan kosten.

@ Babyr: gok ik een jongen ;)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja ik bedoelde mumtobe i.p.v. supermom maar je zag het al gelukkig!

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Supermom: Wauw!!! Gefeliciteerd!!! Wanneer ben je uitgerekend?

@ Lucifer: Haaaaiiii... Je hoeft niet altijd te reageren hoor!! Zo is ook prima! Jij ook de beste wensen voor 2013!!

@ mum: Superrrrr zeg!!! Helemaal geweldig!! En dan dadelijk jullie twee kanjers als bruidskinderen! Helemaal tof!!

@ BabyR: Super!! 13-02-13... Leuk :) Ik gok trouwens ook een meid en dan met een mooie vernoeming ;) *knuf*

@ Rica: Kan je niet een gemiddelde nemen van je cyclus en dan de eerste dag menstruatie?!? Dan heb je een ongeveer idee ;)
    Edit: Ik lees de verwarring al...

@ mama: Hoe is het met J?? Wil hij al een beetje slapen?!? Ik heb zo met je te doen!!

@ Sahi: Hoe is het nu met je moeder?? Hoe is de operatie gegaan??

@ EB: Al druk bezig om te kijken welk huis jullie leuk vinden??

@ Rrianne: Wat lief dat L het vuurwerk zo leuk vond! Hoe is het slapen bij jullie nu?

@ Poookie: Wanneer gingen jullie ook alweer trouwen??
    Wat schattig dat S met het vuurwerk ohhhh deed :)

@ Meikie: Hoe is het nu met jouw J??

Hier alles goed. Ryano voor de 5e keer beneden, hij "kan niet slapen" Hij vind het gewoon gezellig beneden ;) :) Hahaha.
    Oh... Hij had ook weer zo'n geweldige opmerking aan tafel vanavond!!
    Martijn had het over de kinderbijslag... Kijkt Ryano ons verbaasd aan en zegt: "Wij?? Hebben wij een kinderafslag???" Hahahaha...

Ik ga nog ff bankhangen ;)
    Fijne avond!!

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, hahaha moest heel hard lachen (zat van je vent.)! Spannend, 13 febr. ik denk ook nog een meid.

Karine, hahaha die uitspraken van R. zijn echt te grappig! L. is nog steeds 1x 's nachts wakker en dan compleet overstuur. Als we geluk hebben aan het eind van avond rond tienen. Hij is dan zo zielig, maar na een flesje, detinox en knuffelen kunnen wij ook niet veel meer doen en dan is het afwachten tot hij al huilend in slaap valt... Heel sneu, maar momenteel het enige wat helpt. M. rommelde toch ook wat met het slapen momenteel? Of was het alleen overdag?

Lucifer, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

Mum2be, Super leuk meid. Had je al op fb gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer. Dat het voor jullie maar een topjaar mag worden.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Karine, je bent niet de 1e die dat zegt hihi. Nu is het alleen zo dat ik W.endy niet zo'n mooie naam vind (sorry Wen, als je dit leest :p) en r heeft ook geen 2e naam, dus hoe los ik dat op? Vind t wel een heel mooi idee en was ook t eerste wat ik dacht. Iemand suggesties?

Rica, bijna 7 Jan!

Mbtc jij ook 7 jan?

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ BabyR: Je kunt die naam toch "verbasteren"??
    Ik zal eens gaan zoeken/nadenken ;)

Ow en had zij geen tweede naam??

@ Rrianne: Eigenlijk alleen overdag weinig slapen. 'S nachts gaat oké mits hij geen last heeft van kiezen en/of tanden...

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Babyr heb je niet een naam of afkorting wat je gebruikte of misschien wat letters van haar naam gebruiken onze meiden hebben Ook geen tweede naam Jairo wel we wouden hem heel graag vernoemen na mijn man zijn vader!!

Karine nou het ging twee nachten slecht maar vannacht was hij wel wakker maar met wat drinken sliep dIe ook wel weer!! Lief dat je vraagt!!!

We zijn avatar aan kijken we hebben deze film in het vliegtuig op onze huwlijksreis gekeken dus voor ons sPeciale film!!!

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ mama: Fijn dat het afgelopen nacht beter ging, hoop dat het zo blijft. Wanneer moet je terug naar de KA??

@ BabyR: Wat vind je (jullie) van W.enne / W.enda / W.enke ??
    De eerste naam heeft dezelfde betekenis als van W ;)
    En ik moet zeggen dat ik persoonlijk de naam leuk vind bij je meisje R :) Hahaha...

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    pffffffffffff 14 paginas bijlezen ;) hahahahahaha

Wherona!!!! gefeliciteerd!!!!! leuk zo onverwachts zwanger!!!

Eb ik snap dat je ongi jammer was, maar ook wel fijn om te weten is. Nu op naar een vruchtbaar 2013!

Lucifer ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Alle zieke/snotterigen onder ons: beterschap!!!

Ik heb wel alles gelezen, maar weet t ff niet meer allemaal hahahahaha!

BabyR, ik snap het, dat je iets met de W wilt.... is alleen wel lastig denk ik.... Wilma ;) hahahahaha
    Oh en ik denk ook een meid idd....

Daantje, F. al 30 woorden???? OMG! Hier papaaaa mmmammaaaa, en iets wat om Merel lijkt (leeeelel) verder alleen tietie! (als hij iets wil) en toetoeeee! als je op zn neusje drukt.
    Hij doet en spreekt ons wel een beetje na, wat erg grappig is.
    Je merkt dat hij wel meer klanken oefent en doet. Ook sochtends in bed, hele verhalen tegen zn knuf!

Lopen nog steeds niet.... komt vast wel voor de kerst ;)

we zijn 30e terug gekomen uit t noorden, heerlijke dagen gehad en zaterdag geweldig leuk feestje/reunie gehad in mijn oude stap discotheek.... was een feest der herkenning, allemaal oud bekenden en leuke muziek. Lag om 4.30 in mn bed, sliep bij mn dinnetje, omdat zij de kids niet thuis had.... konden we uitslapen... tot half10 ;) hahahahahaha

Oud en nieuw waren alle kids uit huis, oudsten bij papa, Xavi bij opa en oma, wij hadden vrienden over de vloer en na wat vuurwerk en veel drank en eten zijn we nog de stad in gegaan. veel lol gehad en teveel gedronken .... tjonge, ik leek wel terug 18 of 19.... twee keer in een week op stap!
    Nieuwjaarsdag was het 7u eer we sliepen en om 11u ging de wekker.... was toch ook wel erg fijn om ons mannetje weer te halen :D
    Om 12.30 lag hij weer in bed.... en wij ook ;) hahahahaha!

Hierbij wens ik jullie ook allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar 2013!!!!!!!

Rrianne: fijn om wat van S te horen! ben stiekem ook wel nieuwsgierig naar het hele verhaal hoor.... maar ja, snap ook wel dat zij daar niet veel behoefte aan heeft om dat hier te delen...

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden
    Ff snel, hier nog steeds een ziekenboeg. Manlief is nog niet echt opgeknapt. Hopelijk zijn we het weekend weer beter. Wil maandag wel een beetje fit aan het werk weer. Moet dan gelijk een hele dag.

@babyr wat jij hebt met manlief heb ik ook een beetje. Nu helemaal hij ook ziek op de bank ligt. Als hij bezig is heb ik er niet zoveel moeite mee. Kun je zien hoe we een eigen ritme hebben. Spannend de echo. Ik denk ook een meisje. Maar gun het je beide

@lucifer gefeliciteerd meid. Wat ontzettend mooi nieuws en een mooi begin van het nieuwe jaar.

@mum, las het op fb. Gefeliciteerd nu maar druk aan de slag met de voorbereidingen.

Voor de rest weet ik het niet meer. Sorry. Iedereen fijne avond

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @babyr, mn menstrual calender zegt 7 jan maar dat is dag 27 zat vorige cyclus op 25dgn. "Normaal" op 30 dgn dus ergens tussen de 7e en de 10e denk ik.
    Maar verwacht er niet veel van hoor. Denk zelf dat ik misschien over een paar dagen al ongi word. Ik denk dat je een meisje krijgt, ik geloof dat de moeder zelf het t beste aanvoelt daarom ga ik met je mee in die keuze. Maar je hebt toch eerst nog een andere echo rond 10wkn of niet?
    @rica, ik had een semi posi test op de 24ste, licht op de 23ste en nega op de 25ste geen idee hoelang mn lf is. Heb je niet opgeschreven toen wanneer je posi getest had van l?

15. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @lucifer, hasd je berichtje even gemist, maar gefeliciteerd meid! Geniet er van!

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Supermom: Sorry sorry... Verkeerde naam onthouden!!!
    Ik bedoelde @ Lucifer gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
    *schaam, schaam...*

@ Pruts: Ik zag de foto's al op FB... Hahaha... Tof dat je feestjes zo leuk waren ;)

@ MBTC: Jouw tijd komt ook meis... *knuf* ;)

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Lucifer van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

@BabyR met een Wherona :p (lol) lastig met een W hoor maar wel een mooi gebaar heb je nog fijn verder over der gedroomd.

@Supermom ben je goed door oudjaarsavond heen gekomen met al die knallen

@Rica ik duim voor je spannend hoor

@MBTC ook voor jouw draaien de duimen

@Dolfijnjes super balen joh al die zieken

Davey heeft gisteren los gelopen :D zo trots

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ff gal spugen!!!
    Weer zo'n kut nacht (sorry) maar vannacht zal die het weten hij gaat op zolder en dan leg ik heel wat spenen in zijn camping bedje Kyana op Jairo zijn kamer En dan kan meneer het mooi bekijken pfff ik ben zooooo moe en moet werken!!
    En volgende week 4 dagen horecava draaien elke dag na Amsterdam van 8 tot 6 en dan nog 1.5 heen en terug en zulke nachten ben ik volgende week vrijdag kapot!!! Dus nu maar even door pakken

Sorry voor ego bericht

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mamma, oh jeetje wat vervelend voor je. Is er nog een verklaring qaarom hij zo aan t spoken is?
    @wherona, dank je voor de duimen. Zelf geloof ik er niet in. Soms denk ik zou ik zwanger zijn? Nee joh de innesteling kan nog niet geweest zijn. Misselijk ben ik elke maand voor mn nod, net zoals pijnlijke borsten. Niet anders dan anders. Ach ja nog een week en dan weten we het. Ben t zat om van nod naar nod te leven…en loslaten is heel moeilijk met alle zwangeren om me heen. De heel wereld lijkt wel zwanger!

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Mogguh...

@lucifer leuk wat van je te lezen, meteen leuk nieuws, gefeliciteerd met je zwangerschap. Voel je je goed?

@BabyR spannend, de afspraak staat! Ik denk dat je weer een meisje krijgt... ;)

@mumtobe ik zag de foto op facebook, wat super romantisch om het jaar zo af te sluiten :)

@karine wat een heerlijk ventje is Ryano met zijn opmerkingen steeds, kinderafslag, hahaha. Onze datum is 22-04-2013.

@Rrianne balen van het slapen. Wakker worden is tot daar aan toe, maar dan ook nog zo overstuur... Je voelt je dan zo machteloos he...

@Prutsje fijn toch om zo af en toe ff lekker te feesten! :)

@dolfijnjes beterschap voor je man! Balen die ziekenboeg...

@Wherona wat goed dat Davey los heeft gelopen. Wat een heerlijk gevoel is dat he! :D

@mama wat rot zeg, en het ging net een paar nachtjes weer goed toch? Balen hoor... Hier ook nog altijd 2/3 x per nacht wakker...

@mbtc het komt wel goed meid, niet teveel mee in je hoofd zitten! Is het deze maand niet raak, dan misschien volgende maand... Knuffel hoor!!!

Hehe, Stijn zit achter me te spelen met zijn vrachtwagen met oplegger. Hij krijgt alleen de auto er niet in, wat een boosheid haha :) Ik ga 'm maar ff helpen... Zwaai!

Deel Deze Pagina