vaneke: wat een heerlijk weekend ja obese net gezien, mijn stadje, dus toch dichterbij dan he meeting wie er mee gaan zoals t op de datumprikker stond wel mee Daantje2011 Dolfijnjes Karine Mama05 Linda0509 MBTC Meikie mumtobe21 prutsje sahi wherona onder voorbehoud Elisabethbas onbekend poookie vaneke niet ingevuld babyr rrianne wilde van mumtobe even weten of er een koelkast is of dat we een koelbox mee moeten nemen, voor het hartige beleg en eventueel ander koel-spul
@mama, Hopelijk helpen de sterkere medicijnen nu wel. Wat een gedonder trouwens dat het niet beter wordt. Ja ze hebben kleine dingen gekocht. Tevens had hij ff zaalschoenen voor de buurten en bedrijven volleybal meegenomen van het werk (waar ik gister aan mee deed) En nog wat boodschapjes gedaan. Ja wij zijn de enige supermarkt in het dorp. Tevens wel een kleding winkel, groente/vlees en brood winkeltje, bank en een drogist. Maar zijn niet grote zaken. Maar we hebben ook maar 3400 inwoners. Tevens wel veel bedrijven. @Wherona, Jakkes. Het heerst weer enorm. Mn go is ook flink ziek. Ben nog vrij gelukkig dus ik vang morgen de zoon van mn vriendin op. Maar er is niks aan. @pookie, Jeetje wat een gedonder zeg. Zit je dan de hele avond te wachten. Wel heel gezellig. Maar heel slecht dat ze jullie lieten stikken en dan ook nog eens de telefoon uit. Zou daar zelf ook heel kwaad om kunnen worden. @Karine, Vervelend dat het dan niet altijd wil zoals jij het wil. Maar heeft wel even geslapen dus. @hier, toch nog een druk maar lekker dagje gehad. Hebben lekker gebruncht bij sz. Toen even bij de lammetjes en kalfjes gekeken. Mirthe vond dit helemaal geweldig. Daarna doorgereden naar mn eigen zusje en haar vriend en daar even gekeken (zijn druk aan het klussen) en rond half 5 weer thuis en lekker niks meer gedaan.
Hoi! Heb niet alles gelezen, maar wilde jullie even gedag zeggen vanuit onze tropische bestemming! Hier alles oké! Zijn heerlijk aan het genieten en F misschien nog wel het meest. Krijgt natuurlijk enorm veel aandacht hier. Ze doet het echt super! Morgen gaan we verkassen naar het volgende hotel. Ze slaapt inmiddels hele nachten door en ook s middags doet ze haar normale middagslaapje. @ pruts (bijna familie haha), zie je wel! Gaat er nog eentje komen hoor! @ eb, reageerde de huid van timo ook zo op het muggenspul? Heb F gelukkig bedekt kunnen houden tot nu toe, maar ze heeft uitslag van het muggenspul...
Sahi zag haar niet staan dus dacht zeg het even Dolfijntje je vergeet twee cafetaria's daar kom ik wel eens voor mijn werk maar wist niet of er nog meer supermarkten waren Daantje oh heerlijk genieten daar zo mmmmm jaloers ) Nou dames vannacht goed geslapen hij werd om half zes wakker dus ik ben redelijk blij!! Mar gisteren zijn we ook na balorig geweest en meneer heeft hele middag gespeeld dus wie weet moet ik elke dag na balorig zo dat die moe wordt ga de meiden klaar maken voor school en ik weer werken!!
@mama, hebben zelfs 3 cafetaria. Weet niet bij welke je komt. Maar alles zit bij elkaar in die hoek. De vlees/groente/broodboer is niet zo groot. Fijn dat jullie een goede nacht hebben gedraaid. @hier wel een goede nacht gehad maar ontzettend vroeg wakker. Het was hier rond de 6 uur. Nou moest ik er wel vroeg uit omdat m'n vriendin haar zoon kwam brengen. Maar dan is het nog wel heel vroeg. Verder niet echt plannen.
Goedemorgen, nou ja goed, die stomme sneeuw mag nu wel weg, dan is het een goede morgen haha @meeting Sahi zet mij nog maar even op de onder voorbehoud lijst, maar als t goed is kom ik wel! @Sahi ja is erg vervelend om er tussen in te zitten, jammer dat een leuke avond zo moet eindigen... Enne t is ook echt koud, brrr... Mijn vader deed ook jaren lang hardlopen, maar als t echt onder 0 was ging hij vaak maar een klein stukje of helemaal niet. @VanEke leuk he die hormonen, overal bij huilen haha. @Karine zit dus echt in de genen bij je kids om niet zoveel te slapen! @dolfijnjes ik was ook best pissig, maar we zijn gister nog even naar hun toe gegaan en hebben t even goed uitgepraat Gelukkig. @Daantje klinkt als een top vakantie!! Is het lekker weer daar? @mama05 haha elke dag naar ballorig, ik zie het al helemaal voor me @mum hoe gaat het bij jullie met de voorbereiding van jullie huwelijk? Zag dat jullie een nieuwe feestlocatie hebben gevonden, gelukkig maar! De bruiloft komt steeds dichterbij. Van 't weekend de kaarten verstuurd. As zaterdag even shoppen met schoonmams en schoonzusje voor kleding en schoenen, heb er al helemaal zin in. Hoop dat we wat leuks kunnen vinden. Binnenkort even een dagje uit trekken met schoonzusje om kapsels te proberen, ze heeft al allemaal leuke plannen met m'n haar haha. We kunnen nu echt gaan aftellen, nog anderhalve maand!
@ Sahi: Nee er is geen koelkast aanwezig, maar die hebben wij de 2 keer dat we er geweest zijn niet gemist @ Pookie: spannend! leuk al die laatste moment voorbereidingen! We hebben inderdaad een nieuwe locatie gevonden en zijn helemaal gelukkig.. denk dat het zo heeft moeten zijn want het is mooier als de locatie die we hadden Meeting in de gymzaal was weer geweldig geslaagd, kids hebben zich prima vermaakt zonder ongelukken. enige minpuntje was de miscommunicatie over de sleutel.. de eigenaren dachten dat hij opgehaald zou worden en mij was verteld dat ze de zaal open zouden komen maken.. dus zouden er om 10 uur in kunnen en uiteindelijk werd dat pas tegen 11 uur toen iemand van ons de sleutel had opgehaald in een dorp verderop.
niet lullig bedoelt maar voor wanneer is het termijn om het over te maken!?? vorige keer kwamen er een paar niet opdagen die wel hadden opgegeven en moesten wij voor hun betalen. daarna is er besloten gewoon vooraf betalen zodat er geen verwarring ontstaat. mocht er dan iemand niet komen dan is het geld in ieder geval binnen wanneer wil je het geld hebben sahi? het is natuurlijk spotgoedkoop maar denk dat er beter even duidelijkheid kan komen voordat er merendeel uit jou zak moet komen bij wijze van.
Ha, Ben ik ook even, druk druk druk hier. Zolder eindelijk opgeruimd, box naar zolder, dus zaterdag gelijk even een hele gave mand gekocht voor in de kamer om het speelgoed in te doen (Rieten manden | Grote rieten mand met een vast deksel L) Gelijk ff lekker verder geshopt bij de meubelboulevard, wordt er alleen maar hebberig van Nu nog een mooi vloerkleed en de grote klussen hopen we volgend jaar te gaan doen. Kom later even reageren op jullie, ben nu voor mn werk bezig!!
Nou, toch maar even bijgelezen vanaf gisteren Wherona: HA gebeld vandaag? Denk idd ook je ukkie hoor! Sahi: jakkie, wat een engerd Gelukkig is het nog goed afgelopen! Poookie: gatsie, zou ik ook zeker niet waarderen! Balen dan ook nog zo'n ruzie erbij! Gelukkig is het uitgepraat! Wordt echt aftellen zeg, de bruiloft! Top! VanEke: heerlijk he, af en toe de kleine wegbrengen en te weten dat je er niet vroeg uit hoeft! Karine: haha, fase-hobby's, heb ik idd ook! Heb vorige keer alleen kort gereageerd, met mn photoshop, is ook beetje fase denk ik. Vind het wel super leuk, maar kost veel tijd en dat ik heb op het moment even niet! Jammer zeg, dat Micah ook al zo weinig wil slapen! Ik begon vandaag echt aan mezelf te twijfelen, Dinand wilde vanmorgen al naar bed (rond half 10 tot half 12) en om half 2 alweer, dus dan ligt hij ook zo tot half 4. Is altijd een slaperd geweest hoor, Jarno ook! Wel lekker moet ik eerlijk zeggen Hij kan ook prima zonder slaap hoor. Daantje: heerlijk genieten daar!! Mama: lekker dat hij vannacht iig wat langer geslapen heeft! Als je maar aaneengesloten kan slapen, dat scheelt al enorm!
Goed idee om het geld vantevoren over te maken. Reken maar niet op mij, mocht ik wel komen dan neem ik wel iets extra lekkers mee of betaal ik de volgende keer iets meer. Mum, leuke foto van de gymzaal! Daantje, fijn dat het zo leuk is. Werd superjaloers van die foto op fb... Timo reageerde niet op dat muggenspul. Balen dat ze er niet tegen kan. Kan je niet kijken of je daar iets kan vinden bij een apotheek? Mama05, zouden de medicijnen dan eindelijk aanslaan? Hoop het zo! Is het bij jullie ook zo'n drama met tandenpoetsen? Timo laat het totaal niet toe. Heeeeel hard krijsen, dan poetsen wij snel zijn tanden omdat zijn mond dan open is. Van alles al geprobeerd om het leuker te maken, maar niets helpt. Heb nu een teletubbies tandenborstel gekocht, wie weet helpt dat.
@Rica het was toch ook de bedoeling van Sahi dat het geld de week voor de meeting overgemaakt zou worden naar haar? Maar idd, vind het wel slim Vorige meeting had ik me wel aangemeld maar ben toen niet geweest, maar heb toen wel betaald voor mezelf... @Gejanne wat een gave mand! Ik heb een houten kist voor het speelgoed Echt ideaal hoor vind ik zelf. Lekker trouwens zoveel slaap. Stijn slaapt de laatste dagen 's middags weer wat langer, denk dat het komt door de verkoudheid. Hij is hartstikke verkouden en word telkens tussendoor even wakker van hoesten, arm kind... @EB hier is tandenpoetsen ook een drama, maar als R met zijn elektrische aan komt wil ie het wel, dus we hebben t er al over gehad om voor Stijn ook maar een elektrische te halen, aangezien hij dat wel toelaat. Inmiddels sneeuwt t hier weer, word er haast chaggie van... Bah...
Tandenpoetsen: gaat hier meestal wel goed, maar hij zit er wel snel snel aan te trekken om het zelf maar te mogen doen. Merk wel dat als er iets door komt dat hij meer pijn heeft, dus als het maar iets te hard gaat is het gelijk klaar bij hem. Poookie: gaaf he, ben er ook echt blij mee. Moest ook wel royaal zijn, anders is de kamer weer zo leeg Dat is zielig ja, als hij steeds wakker wordt. Als hij maar snel weer slaapt is het niet zo erg! Hier geen sneeuw, af en toe klein vlokje, maar zo vreselijk koud. Ben blij dat ik er vandaag niet meer uit hoef!
Ja, wij doen ook heel voorzichtig nu de hoektanden aan het prikken zijn, maar ik hoef maar 'tandenpoetsen' te zeggen of het is al mis. Timo slaapt alweer 2 uur en een kwartier. Ik hoor hem wel regelmatig, maar echt wakker is hij nog niet. Heb de kamer al netjes, eten gekookt en wat dingen voor ons gesprek met de bank volgende week voorbereid. Lekker zo!
Is hier ook wel een klein poosje geweest, dat hij de tandenborstel maar hoefde te zien of het was al mis. Maar toen was hij net een jaar geweest. Ze moeten er toch even door! Hoe vaak poetsen jullie eigenlijk de tandjes van de kleintjes? Heerlijk EB, zoveel kunnen doen! Moet je het vaak toch even van hebben, als ze slapen. Dinand is ook nog steeds stil vanaf half 2, maar ga hem er toch maar uit halen nu! Kan hij nog even een mandarijntje naar binnen werken
We poetsen 1x per dag, dat raden ze aan. Ja, wij moeten ook nog fruit. En skypen met mijn vader in Frankrijk. Maar ik laat hem lekker nog even liggen hoor, dan wacht mijn vader maar even .