Haha, kunnen jullie toch nog skypen. Wij doen het ook 1x, voor het slapengaan. Bij Jarno doen we het twee x. Hier is de mandarijn verorbert, dus ik ga snel was ophangen, voordat ik het eten weer mag klaarmaken!!
@ Slaapje: Ach... Ik maak me niet druk... Wat dat betreft doen ze toch waar ze zelf zin in hebben... @ Tandenpoetsen: Hier drama als er tanden doorkomen... Maar dan ook echt krijsen en schreeuwen. Vandaag drukke dag gehad, ik ga de jongens zo even doen en dan nog lekker languit op de bank
ben gister naar de spoedpost gegaan de pijn was niet meer te houden ik heb dus bronchitus en heb daar een kuur voor gekregen. het hoesten is al wat minder hevig nu nog de nacht door komen. sorry voor mijn ego berichten heb weinig fut om op iedereen te reageren
Wherona, heftig hoor. Er heerst een pittige griep. Ik heb ook zo'n nare hoest, diep in mijn longen. Lig met extra kussens in bed om hoger te liggen. Timo heeft het ook, zijn bedje staat met het hoofdeind omhoog. Heel veel beterschap!
Tandenpoetsen, is hier sindskort ook mis, als ik 10 sec. mag poetsen is het veel. Hij heeft momenteel ook weer erg last van zijn mondje, zal vanzelf wel weer goed komen. Blijf het gewoon proberen.
Hier ook even 3 seconden..darna de poets opeten en weer 3 sec en ga zo door. moet wel tussendoor stoppen maar ze vind de tandpasta heerlijk. ik ga ook niet dwongen of door want nu vibd ze het nog leuk het poetsen en als i doorga verpest ik het vast. leuke foto met die kids. met hoeveel waren jullie?
@pookie, Fijn dat jullie alles weer hebben kunnen uitpraten. Jeetje en wat gaat die tijd snel tot de bruiloft. De meeste voorbereidingen al helemaal klaar? En ben je er wel een beetje van aan het genieten? Kreeg net de folder van Trekpleister binnen en daar zijn komende week de elektrische tandenborstel in de aanbieding. Ook de kidsborstel. @mum, leuke foto. Ziet er heel gezellig uit zo met al dat speelgoed. @Gejanne, Leuke mand zeg. En lekker even wezen rond snuffelen en shoppen? Heerlijk. @tandenpoetsen, Doen hier ook 1x daags. Ene keer gaat het beter dan de andere. Meestal leg ik haar neer (op het keukenblad) zodat ik makkelijker haar tandjes kan poetsen. De tandpasta is overigens lekkerder. Wordt hier ook als eerste opgeslikt/gegeten. @Eb, heb je nog kunnen skypen met opa? @Wherona, Hopelijk knap je snel weer op. @hier, Ook even aan de poets geweest. Vanochtend eerst met de bus weer naar de winkel in het andere dorp geweest. Nou dat was eigenlijk niet zon heel slim idee. De wandeling ernaar toe was flink koud (snijwind, ontzettend koud) en niet leuk. Eenmaal in de bus ging het redelijk. Maar als de ene stil was begon de andere wel. Dus was bepaalde momenten heel gezellig. Vanmiddag toen ze op bed lagen hebben ik lekker gepoetst alles op de beneden verdieping is weer lekker schoon. Vanavond lekker niks en morgen ook niks op de planning en dan woensdag er weer flink tegen aan.
mum: goeie over die sleutel, dat ga ik dus echt nog even goed kortsluiten! meeting: mbtc wees me op vleesbeleg wat niet zo lang buiten de koeling kan, wat vindt de rest ervan? de week voor de meeting ga ik een mail doen over het betalen, dan ga ik gewoon uit van de mensen die zich dan hebben opgegeven en kunnen we voor die mensen een bedrag uitrekenen. en dat mag dan naar mij worden gestort en zorg ik dat het betaald wordt. poookie: wauw 1.5 maand nog!! Dat gaat snel! daantje: ik ben jaloersss gejanne: dat ken ik, dat hebberige op de woonboulevard tanden poetsen: als Yanna weer doorkomende tanden heeft, is het poetsen inderdaad een drama. Als t mondje weer rustig is, gaat t poetsen weer goed. ik zing er vaak een liedje bij, vader jacob, maar dan tandjes poetsen. Dan laat ze het redelijk toe wherona: sterkte meis! kou: het was echt vreselijk vandaag, ben nog steeds tot op mn botten verkleumd Moet voor mijn werk veel de auto in en uit en dan is zo'n dag als vandaag niet lekker... Drukke dag gehad, drukke week voor de boeg, niet niks Gelukkig volgende week vrij. 4 van de 10 collega's geveld door de griep, dus ben een beetje vliegende keep, pak ik gelijk wat overuurtjes mee, maar wel heftig hoor... Gelukkig zorgt K deze week voor het eten, uit mijn voorraad, hihi. Dan overleeft hij het financieel en ik time-wise en dan nog even tussendoor een overleden client, dus karma moet me wel hebben deze week. Gelukkig deze keer tijdig bij de juiste mensen mn verhaal gedaan (teamleider, K, vriendinnetje ) maar daardoor dus elke dag tot 18u werken en vrijdag nog even bijspringen, bahbah... naja hier ook weer lekker even mn gal gespuwd morgen komt een pool mn auto kopen als t goed is
Hey lucifer Hoe is daar bij jullie. Alles nog goed. Lang niet gezien. Hier vanochtend een vroeg vogeltje. Was half 7 al wakker. Pluk de dag niet veel op de planning vandaag. We zien wel
@sahi denk je beetje aan jezelf? Als ik dat zo lees denk ik neem niet teveel op je nu succes deze week nog!
Linda: ief dat je het zegt. dit weekend gaat yanna naar papa en ga ik lekker bijtanken. en de avonden heb ik inmiddels vrij gepland. maar zal inderdaad stuk zijn na deze week... wendy: zwaai!! hoe is het?
@Poookie jeetje dat gaat echt snel hopelijk slaag je voor een leuk outfit @Sahi zo je hebt het der maar effe druk mee zeg @meeting als je het beleg e.d. in een koeltas stopt moet dat voldoende zijn. der zal geen tropische temperaturen zijn die dag ga ik maar effe vanuit dus dan valt het reuze mee. Zo hier gaat het langzaamaan de goede kant op maar we zijn der nog niet. Hoop in ieder geval dat het van het weekend zo goed als over is want dan gaan we lekker effe er tussen uit (het wordt wel koud brrrr....)
@ Rica: Er waren 12 peuters en ook nog 12 kindjes tussen de 6 maanden en 2 jaar ongeveer hihi.. @ Tandenpoetsen: hier gelukkig geen drama, was het in het begin wel.. @ Sahi: Ja idd wel even goed afspreken anders staan we daar te kijken, normaal is het dat je de sleutel moet ophalen in Odijk maar omdat wij allemaal van verder weg kwamen zijn ze de sleutel de eerste keer komen brengen! Wij hebben geen belegde broodjes oid gedaan, voor de kids gewoon iedereen voor zijn eigen kindere wat meegenomen en wij hebben lekker gesmikkeld van alle meegebrachte hapjes en het is daar niet zo warm dat het meteen bederft @ Wendy: haai! Sorry voor mijn korte reacties steeds, maar kom er op het moment even niet aan toe..
Hoi dolfijntjes! Zwaai terug! Was idd even op de site! Hoe is het met jullie? @Sahi: volgens mij maak je n heftige tijd door. Knap hoe je het allemaal doet en regelt. @Dolfijntjes: spannend een nieuwe winkel, zin in? Jij vroeg een tijd geleden volgens mij of ik in het noorden woon. Nee, ik woon in midden NL. @Wherona: gefeliciteerd met je zwangerschap en beterschap. Hoop dat je snel opknapt! @daantje: heerlijk vakantie!!! Geniet ervan! @EB: succes met de verkoop vh huis. Tandenpoetsen vindt F ook niet geweldig maar ze laat het nog wel toe. Ik zing ook vaak een liedje en daarna mag ze nog even "zelf poetsen". @Rrianne: hier ook een z8 fan . @Pookie: die kruipgroep klinkt leuk!! @BabyR: hoe is het met jullie nieuwe huis? @Karine: jij klinkt altijd zo lekker relaxed met de kids, mooi vind ik dat! @Rica: gefeliciteerd met de zwangerschap! Gaat het goed met je? @Vaneke: herkenbaar die hormonen whaha! @MBTC: jij ook gefeliciteerd! hoe voel je je inmiddels? Volgens mij heb ik nu de meeste meiden gehad.... Hier gaat het (op het feit dat ik nu even ziek ben na) goed. We hebben een goede echo gehad en ons meisje krijgt een broertje! Verder (zoals altijd) goed gevulde dagen met werken, F, sporten en sociale activiteiten!
dames, wat is het hier rustig!! Iedereen met deze koude al zijn lekker warme bedje opgezocht?? Ik hier nog even avonddienstje opt werk afmaken en dan straks lekker 5 daagjes vrij!! Heerlijk Lekker niks doen op de planning staan, donderdag wel manlief jarig, dus nog iets lekkers verzinnen om 's avonds te maken, hebben het eigenlijk het weekend al gevierd... Maandag weer controle VK, dus alles gaat zijn gangetje verder hier... @lucifer: gefeliciteerd dat ge ook zwanger zijt, niet teveel last ervan?? @tandenpoetsen: doen we hier eigenlijk te weinig *schaam*, terwijl ze het best lekker vind volgens mij. Wij hebben nog zo'n tandenborstel voor op de vinger, nog niet geprobeerd met een gewone eigenlijk...maar ik vergeet het steeds!! @dolfijnjes: al uw veranderingen klinken wel erg leuk in de winkel als ik het zo lees, ik heb Jumbo hier ook absoluut als favoriet hoor, dus mij hoort ge geen slecht woord erover zeggen @mama: afgelopen anchten beter gegaan met de medicatie?? @wherona: beterschap hoor!! Hopen dat ge snel weer fit zijt, toch nog extra vervelend zo ziek zijn als ge zwanger zijt he!! Wanneer weten jullie wat het wordt eigenlijk?? @meet: ik ben er ook bij hoor, zag mezelf niet op het lijstje staan, ik maak zelf wat lekkers, zal ff kijken of er verder nog iets van het lijstje is wat ik mee kan nemen... @sahi: inderdaad ook wel tijd om bji te tanken nemen he...heb van de week de foto's wat nog op het toestel stonden op de pc gezet, staan ook nog die van ons op playcity bij...zal ze van de week nog proberen door te sturen! Ik ga de boel hier maar beetje op beginnen ruimen en rustig aan afsluiten...tot later dames!!
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Daantje - Maart Gejanne - Maart Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica - MBTC Uitgerekend: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 Afspraken: 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho 18-03-2013 VanEke controle VK 27-03-2013 MBTC Echo Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - Jongen Wherona - ???? Rica - ???? MBTC - ????
ik dacht het lijstje nog maar eens erbij halen...zie dat BabyR morgen 20 weken echo heeft, veel succes ermee morgen!! Hopelijk allemaal goed nieuws!!