@ babyR, zie dat nemingen de 20 weken echo hebt. Have fun! @ sahi, ik kom ook naar de meeting. Volg alle berichtgeving alleen niet zo goed vanuit hier. Misschien kan je me een PB sturen als ik iets moet doen/betalen/meenemen. En hier groot nieuws: F heeft haar eerste stappen los gezet!! Ze loopt nu korte stukjes van de een naar de ander jeeh. Mag ook wel een keer, volgens mij is ze de laatste die nog. Moest gaan lopen haha.
Het is toch wat, je eerste stapjes tussen de toekans en de ananasplantages! Hoera voor F! BabyR, succes vandaag. Hopelijk is alles helemaal goed. Vaneke, elke dag poetsen is belangrijk hoor! Anders krijgt ze later allemaal gaatjes. Fijne dag allemaal! O, vandaag komt ons huis op funda. Spannend!
@ Daantje: Wauw!!! Dat is gaaf!! @ BabyR: Veel plezier vandaag bij de 20 weken echo!! @ EB: Spannend... Hoop voor jullie dat er snel iemand is doe jullie huis wil hebben... Hier: Micah vannacht lopen spugen, daarna begon mijn maag te draaien en was ik aan de beurt... Vandaag dus ziek thuis, zo mijn bedje in
@daantje las het op fb. Wat ontzettend leuk. @eb spannend ben stiekem wel nieuwsgierig E @hier een hele goede nacht gehad. Gisteravond de receptie geha van de winkel en zo meteen de grote opening. Spannend maar heb er ontzettend veel zin in. Dus ga snel
Daantje, super!!! Zag het ook op FB, knap hoor!! R loopt hier nog niet, dus als F t R nou ff leert op de meeting Ze loopt als een tierelier op haar knieen haha 20 weken echo, bedankt meiden! Ben best zenuwachtig. Heb hem ook pas om 5 uur.. (ik hoor daantje denken, ohnee waarom doe je dat jezelf aan ) Straks wel eerst ff naar de VK voor de controle. Vanaf welke week krijg je ook alweer zo'n vervelende prik in je vinger voor de suiker? Man ik zie daar zo tegenop hahaha Rica en ik hadden het gister druk met trouwjurken appen naar elkaar, hahah zo grappig. Mumtobe, jij hebt je jukr al? Zaterdag ga ik naar de ouders van W, een herrinneringsavondje. Er komen best wel veel mensen, maar die roken echt allemaal. Wil niet zeuren, maar vind t zo vervelend om daar tussen te zitten met de wetenschap dat t zo slecht is voor het kleine mannetje.. Nouja pff kan het om die reden ook niet afzeggen natuurlijk
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Daantje - Maart Gejanne - Maart Zwanger: - VanEke - BabyR - Wherona - Rica - MBTC Uitgerekend: - VanEke 13-06-2013 - BabyR 01-08-2013 - Wherona 31-08-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 Afspraken: 13-03-2013 BabyR 20WekenEcho 18-03-2013 VanEke controle VK 25-03-2013 Wherona controle VK 27-03-2013 MBTC Echo Jongen/Meisje VanEke - Verrassing BabyR - Jongen Wherona - ???? Rica - ???? MBTC - ????
@Vaneke lekker 5 dagen vrij. Ik weet nog niet wanneer we de 20 weken echo krijgen hoor ik 25-3 wel. @Daantje wat goed van F. @Lucifer gefeliciteerd met je zwangerschap @BabyR dat is wel lastig dat ze allemaal roken ik zeg een zuurstof masker. Wel fijn dat er aan W. nog steeds veel wordt gedacht zou ze vast erg lief vinden van jullie. Enne trouwjurken met Rica hebben jullie ook trouwplannen dan? @EB spannend hopelijk snel veel reacties en kijkers Hier gaat het gelukkig de goede kant op in ieder geval vannacht geen hoestaanval meer gehad, hoest nog een beetje maar al sterk verminderd. Ben vandaag wel nog een dag thuis gebleven voor de zekerheid en Davey zit op het kdv dus kan ik lekker effe niksen. Vindt het wel stil zonder hem maar ook wel eens lekker.
Goedemoirgen dames, Hier heeft Elke haar geluksdagje niet vandaag, eerst gaat ze op haar hobbelpaard zitten maar ze zat nieit helemaal recht en beetje met haar voetje onder een poot dus toen ze ging hobbelen hobbelde ze over haar eigen teentjes. Toen gingen we pap wakker maken, viel ze met haar gezichtje tegen het hoofdeind, dus nu een hele blauwe wang, bij het eten van fruit verslikte ze zich dat ik ze echt met een vinger in haar keeltje moest doen kokhalzen (toen verschrok ik zelf wel erg) en erna beet ze denk ik perongeluk op haar tong aangezien ze tijdens het eten opeens in huilen uitbartse en toen haar tong vast probeerde te pakken... Gelukkig lijkt ze het allemaal snel vergeten en speelt ze tussendoor gezellig, ze wil wel weer veel samen spelen...benieuwd of er weer een sprongetje aankomt?? @babyR: pff, das dan lang wachten tot 5 uur, kan me voorstellen dat ge zenuwachtig zijt hoor, had ik deze keer ook veel meer als de vorige!! En trouwjurken?? hebben jullie ook plannen dan?? @Wherona: fijn dat het weer beter is gegaan, lekker ff opknappen vandaag als D. ook lekker op KDV is...kan wel deugd doen he @EB: spannend hoor dat jullie huis op funda komt, ben ook wel erg benieuwd @karine: beterschap voor jullie hoor!! @MBTC: hoe gaat het bij u ondertussen, nog altijd zoveel last??
@Wherona bah vervelend hoor, bronchitis... hopelijk voel je je snel beter!! @BabyR veel plezier vanmiddag met de 20 weken echo, hopelijk is alles top!! @Sahi heftig weekje voor je... Knuffel! Denk goed om jezelf! @EB spannend jullie huis op funda, ben wel benieuwd @Karine bah! Vervelend Beterschap! @Wendy zwaaai! Alles goed daar? @Lucifer wat leuk, een jochie! Gefeliciteerd @VanEke aaaah wat een rotdagje voor Elke! Zo zielig. Stijn beet laatst ook tijdens het gek doen op zijn tongetje, sneu is dat he. Stijn is snotje verkouden sinds gister/eergister. Enorme snottebellen, die hij uitveegt over heel zijn gezicht en hij hoest best wel veel. Nou krijgt ie ook nog eens zijn bovenste hoektandjes erbij, op de een of andere manier vallen tandjes en verkoudheid bij hem áltijd samen. Gelukkig verder wel aardig vrolijk, alleen de nachten zijn drama... Het in slaap vallen duurt ongeveer 3 kwartier tot een uur, en als ie eenmaal slaapt word ie tig keer wakker. Maar ach, dat overleven we ook wel weer!! Nadeel dat R ook verkouden is en dus enorm ligt te snurken, als ik dan weer terug in bed kom als ik bij Stijn ben geweest val ik niet meer zo makkelijk in slaap met dat gesnurk naast me haha Nou ik ga ff wat nuttigs doen, heb alweer te lang achter de laptop gehangen haha. Zwaai!
Sahi, pittig! Het weekend maar even goed aan jezelf denken. Hahah Sahi en weer wijst L. naar Y. haar gezichtje.. Wherona, fijn dat jullie op knappen. Wij gaan het weekend richting Brabant, waar gaan jullie heen? Lucifer, wat tof een koningskoppel! Had je een voorgevoel? Wendyw, hoi! Hoe is het bij jullie? Linda, hoe is het met jullie? babyr, hoe is het met jullie? Wil het wat met jullie huisje, de zwangerschap en met R? Slaapt ze alweer wat beter? Spannend, duim voor je, maar komt helemaal goed. Lekker genieten van jullie kleine vent! Wat fijn om allemaal weer even bij elkaar te komen om aan W. te denken, maar natuurlijk ook heel confronterend. Lijkt me zo moeilijk, alvast een dikke knuff voor zaterdag! En... lastig van het roken, ik zou dan ook zeker niet lekker zitten. Misschien het bezoek inkorten na een uurtje a anderhalf? Alhoewel dat natuurlijk wel weer heel jammer is. Moeilijk!
Even snel @ BabyR: over zaterdag: ik zou me er voor een keer niet zo druk om maken. Er zijn zat mensen die doorroken tijdens de zwangerschap... Ik denk dat W haar ouders wel wat meer willen ventileren voor je Niet te druk maken over je kleine mannetje...
Karine beterschap!! Bah niks aan Ziek zijn knappen jullie al iets op!! Babyr sluit me aan bij karine voor 1 avond zou ik me proberen er niet te Veel over in te zitten zal een emo avond worden!!! Trouwjurken Appen leuk leuk is zo mooi uitzoeken je voelt je ECB en prinses in zo'n winkel!! Sahi lekker bijtanken na zo drukke week en blijft y dan ook heelweekend bij r ?? Pookie oh bah stijn verkouden balen hopelijk zijn je nachten snel weet normaal Vaneke kun je nog beetje volhouden met werk?? Linda hoe is met jou en je mooie mannetje? Nog druk op het werk? Eb hopelijk heb je huis snel verkocht!!! Dolfijntje was het een Beetje druk vandaag in de nieuwe winkel ( je zal pas vanavond lezen denk ik ) WheronA kun jij ook nog beetje volhouden met werk? Hier zijn de nachten wel wakker helaas maar anders hij is nu wakker door gewenning denk ik want hij huilt niet omdat die pijn heeft dus laat hem gewoon huilen ga er om de tien minuten heen weer neer leggen en zijn knuffels terug gegeven en speen die hij uit bed gooit als die boos is!! Hoezo ik heb eigen wil!!!
Oeps doe de laptop open en zie de andere helft van wat ik vanmiddag op mijn tabbladje heb getypt nog staan, dus hierbij eht vervolg: Daantje, wat een topper! Leuk en jullie reactie ook helemaal geweldig! Karine, aaah bha, beterschap! Dolfijnjes, heel veel plezier met de opening!   Vaneke, alvast gefeliciteerd met jullie mannetje!      
Echo was uitstekend zo blij en opgelucht! hihi. En nog steeds een kereltje hahaha Ja ik weet t hoor meiden, het is maar 1 avondje dus ga me er overheen zetten. Zou ik zowiezo al doen, want ik ga t niet afzeggen natuurlijk. Wat betreft trouwplannen, die zijn er!! Bij mij dan.. jhahahahaahha. Ik wacht nog op een aanzoek hihi. Nee maar de planning is 2015. Dus ja ik heb wel gezegd, zonder officieel aanzoek trouw ik niet . Was eigenlijk even voor de gein wezen kijken voor jurken, maar ben serieus echt verliefd gworden op een jurk. Rrianne, tja, nee eigenlijk niet. Er zit soms een uitschieter bij dat ze niet wakker word s'nachts, maar is zelden. Enne ze is tegenwoordig ook al half 7 wakker. Huis schiet lekker op.. Moeten nog gordijnen beneden, trappen verven, zolder opruiimen hihi, en de babykamer!! Ohja en de tuin haha. qua zwangerschap voel ik me prima! Nergens last van gelukkig Waar staat juie beval topic? En met hoeveel weken waren jullie bevallen? Wie was t laatst? Ik had t ook leuk gevonden om zoiets te delen, maar de aug club is niet zo leuk. Er zzit er 1 die werkelijk op alles wat te zeiken heeft wat een ander zegt. Ik schrijf er niet mee hoor, maar lees nog wel eens daarzo.
daantje: jaaaa de eerste stapjes los Fantastisch!! Karine: oh nee he! Beterschap meid! dolfijnjes: hoe was de opening? babyr: vingerprikje stelt niet zoveel voor joh dat roken, ik kom op mijn werk heel veel in rokerige woningen, dus ook toen ik zwanger was. Vond ik niet tof, maar dat hele eventjes steeds is niet het eind van de wereld wat fijn dat de echo goed was!! stom dat de augustus lijst niet zo leuk is... lucifer: gefeliciteerd meid!! kom je ook naar de meeting? Als je wilt, kun je me even je emailadres pb'en en dan informeer ik je even helemaal vaneke: ik zie de foto's wel verschijnen hoor oh wat heeft Elke een pechdag zeg! poookie: oh lekker he, dat snot rrianne: L en Yanna hebben een bandje hoor, ik lees dat nu al ik zal mn avatar maar niet aanpassen begrijp ik Deze is van april vorig jaar mama: K wil dit weekend verhuizen, dus het is dan alleen de nachten, maar heb hem net wel gezegd dat ik vorig weekend ook heel het weekend alleen was met haar en dat alleen met een peuter echt niet zo heel gezellig is... dus hij kijkt nog zei hij... stom gedoe gisteren een emo avond, na een klote dag samen met K gegeten die na het eten meteen zijn spullen boven ging inpakken en de auto in smeet. Terwijl ik dus echt met mn ziel onder mn arm op de bank zat, gadver. Ben totaal uit mn naad gegaan, gelukkig is hij na een peukie terug gekomen om me te troosten en naar me te luisteren. Doet me toch erg veel dat hij nu zo aan t verhuizen is enzo. vandaag zat hij in zak en as, had ruzie met ons vriendinnetje, want hij is van alles aan het regelen, terwijl zij op vakantie is. En zij wil dus liever dat hij even wacht tot ze terug is volgende week. En hij wil als verrassing allerlei dingen doen en dat vindt zij niet zo tof... En toen barstte hij in tranen uit hoe moeilijk hij alles vond. heb m even laten tobben hoor, t is toch zijn keuze en al helemaal de manier waarop hij het doet is zijn keuze. Gelukkig kon ik t vandaag weer redelijk hebben, maar hij moet nou niet bij mij zielig lopen doen. Maar heb eindelijk gezien dat het hem ook wat doet en dat is stiekem wel even lekker, haha
Babyr, wat een top nieuws, lekker van genieten! En balen dat R. momenteel zo onrustig slaapt. Wel weer heerlijk dat je geen zwangerschapskwaaltjes hebt. Ik ben bevallen met precies 39 week, vliezen braken spontaan en na vier uurtjes was onze L. er ook al! Laatste, volgens mij Meikie?! Sahi, kan me voorstellen dat het fijn voelt dat het voor hem ook niet lekker voelt en jij niet de enige bent die met een rot gevoel achterblijft!
@Wherona, Fijn dat je aan de betere hand bent. @vaneke, die schat toch. Zit haar ook niet mee vandaag. Mirthe had het ook , maar meer omdat ze moe was. @Rrianne, Bedankt voor het lieve berichtje van L . @pookie, het heerst enorm. Maar even een uitje naast het bed vannacht en het hoofdeind omhoog. Wie weet helpt het. Het wordt echt tijd dat het weer voorjaar wordt. @BabyR, Over zaterdag, ik zou precies hetzelfde hebben. Ik vind het ook vreselijk. Zolang ze niet de ene naar de andere sigaret opsteken moet het voor een keer wel kunnen toch? En ik vind dat je het eventueel wel mag vragen om rekening met jou te houden. Alvast heel veel sterkte. Wel mooi om haar zo te herdenken. Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ik ben bevallen met 40+3 en heb 2 nachten in de weeën gezeten en in 3 uurtjes (van vliezen breken tot geboorte) was ons meisje er. @Opening, Was geweldig, emotioneel, gezellig, druk en vooral mooi. Heb een zeer geslaagde ochtend gehad.