@VanEke jeetje nou die had met recht een pechdag zeg @Poookie had je al luuf onder voetjes en sokjes aan geprobeerd echt dit is een super goeie tip die echt onwijs goed werkt. Davey is ook altijd verkouden tijdens tanden. @Rianne wij gaan naar Duitsland Eiffel gebied @Mama05 ja hoor kan het nog makkelijk volhouden op mijn werk, jammer dat de nachten nog steeds waardeloos zijn. Hopelijk went hij der snel aan om lekker door te slapen. @BabyR altijd weer een opluchting he de echos. Ik weet nog van ons beval topic dat Poookie de eerste was en daarna kwam ik (34 weken) en de laatste was Meikie begin november. Ik las ook mee in het september topic maar is toch minder gezelliger als toen met jullie. @ll Vandaag gaat Davey voor het eerst op de dreumesgroep slapen ben benieuwd hoe het gaat. Gisteren wennen ging hartstikke goed. En dan vanaf volgende week gaat hij officieel afscheid nemen van de babygroep. Davey is klaar met zijn kuurtje dus nu maar hopen dat het nu echt over is. Ik moet vandaag en morgen nog en dan ook maar hopen dat het over is. Ben vandaag wel naar mijn werk gegaan en we zien wel hoe het gaat, tot nu toe goed.
Middag @BabyR wat fijn dat de echo goed was!! Is toch altijd weer een opluchting. Ja ons bevaltopic, ik was de eerste op 13 sept met 36 weken en 3 dagen en 2 dagen later volgde Wherona. De laatste was Meikie, die beviel pas 2 november. Heb even de linkjes opgezocht, dit was het eerste topic waar de eerste 4 of 5 zijn bevallen; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/252822-oktober-2011-uitgerekend.html en dit was het vervolg daarop www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/304757-oktober-2011-uitgerekend-deel-2-a.html @Sahi inderdaad ergens wel "fijn" dat je merkt dat t hem ook wat doet... Knuffel voor jou nogmaals @dolfijnjes kan me voorstellen dat t een leuke maar ook emotionele dag was! @Wherona wat worden die kleintjes toch groot he, hihi, naar de dreumesgroep! Stijn heeft een paar pechdagen! Gister zouden we naar de winkel toen viel meneertje in de hal, precies met zijn hoofd op de knip van de deur. Dikke blauwe plek, en een soort streep op zijn voorhoofd. Geen wondje gelukkig. Vanmorgen waren we aan het donderjagen en meneer vliegt zo de bocht uit, al glijdend en klapt met zijn voorhoofd op de zij-rand van de verwarming. Ik schrok me helemaal wild, dacht dat ie een gat in zijn hoofd zou hebben. Snel een koude natte lap erop, het bloedde wel maar t is maar een kleine glip gelukkig... Tis wel enorm dik geworden. Arme knul toch ook! Omdat t nog wat bloedde heb ik er een pleistertje op gedaan, ziet er wel heel schattig uit (zie foto hihi), maar wel sneu natuurlijk. Zat een half uur later nog na te shaken, schrok me echt kapot... Aan Stijn merk ik verder niks gelukkig!! Nu maar even een broodje eten en Stijn naar bedje brengen!
Thanks pookie! Och arme Stijn.. Verdomd zeg, KARINE! Ik zit nu net op t stukje dat jij wapje feliciteert met M.ica, wat ging er door je heen? Ohneee die naam hebben wij ook? Of ohjeej als ze maar neit denkt dat we hem hebben gepikt, of heb je hem stiekem gepikt??? hihihih Leuk om te lezen meiden!
@ Poookie: Ach arme Stijn!!! Gelukkig niets ergs aan de hand, maar wat een pech inderdaad! @ Sahi: Fijn inderdaad dat hij er moeite mee heeft! Maar het blijft natuurlijk een verschrikkelijke rotsituatie!! @ BabyR: Jeh!!! Een goede echo!! Top! Dat wordt een prachtig jochie En ehhh... Ja, ik had wel even een verd**** moment, maar bedacht me dat we héél ver uit elkaar wonen en we de naam hierom echt niet minder vonden/gingen veranderen. Maar ik vond het wel héél apart en toevallig inderdaad! Een naam die haast niet voorkomt ineens twee keer bedacht in dezelfde maand @ hier: Micah is helemaal opgeknapt, alleen nog een beetje huilerig en hangerig. Ik ben in zoverre opgeknapt dat de banaan en beschuit goed blijft zitten. Maar na een stukje lopen tolt het me wel en na het bukken ben ik duizelig... Verrekte griep!! Vanavond maar weer op tijd naar bed en dan is het morgen een stuk beter!
@Poookie och die Stijn toch wat kunnen ze toch klappers maken he niet goed voor onze rikketik. Nou wat worden ze groot he Davey en Stijn alweer 1½ jaar. @Karine schop die griep maar lekker de deur uit! Gek wordt je der van. m.icah is nog steeds apart want van Wapje is afgekort he
Ja, jarig! Ben even wat eerder naar huis gegaan. Stom hoor, werken op je verjaardag... M en ik gaan zo uit eten, mijn moeder is al hier om op Timo te passen. Poookie, jeetje die Stijn met z'n pleister! Dank voor het opzoeken van onze topics, ik was begonnen, maar kon ze zo snel niet vinden. BabyR, leuk om te lezen of niet? Zieken en zieke kindjes, beterschap! Het is echt niet normaal hoeveel mensen er in de lappenmand zitten, laat de lente maar komen!
@bevalling: ik kletste hier toen nog niet mee, maar ben vanwege een hoge bloeddruk met 38 weken ingeleid, 36 uur later pas bevallen, pittige bevallen en Yanna was een klein propje, maar verder alles best goed gegaan dolfijnjes: leuk dat de opening geslaagd was wat een snelle bevalling! wherona: hoe ging het op de dreumesgroep? En is hij weer wat beter? poookie: oh die foto, aandoenlijk he? Wat een pechvogel! Gelukkig kunnen ze best wat hebben hoor karine: ja beetje dubbel, tuurlijk is het een rotsituatie, maar voor het eerst zie ik dat het hem ook wat doet ooh nog niet helemaal beter, jakkes! huh waar is m.icah van afgekort dan? EB: oooh stiekem niet gezegd dat je jarig was? Gefeliciteerd leuk dat jullie uit eten gaan, lekker zo 4e werkdag ook overleefd, alleen morgen ochtend nog een uitvaart onder werktijd, zal wel pittig zijn, maar daarna dus even een weekje vrij. verder weinig nieuws...
@sahi, Lekker dat je volgende week de hele week vrij bent. Maar morgen nog een pittig dagje. @EB, gefeliciteerd meid. Maak er een gezellige avond van samen met M. @pookie, Och verdorie. Het zit hem ook niet mee. Gelukkig liet hij dus weinig merken. Betekent geen hersenschudding dus. Maar kan heel raar komen. En wat ziet hij er toch lekker uit. Heerlijk ventje. @alle zieken, heel veel beterschap. Het wordt echt tijd voor mooi weer. @hier, Weinig nieuws. Vannochtend lekker gezwommen en heb vanmiddag gewerkt. Toen lekker bij m'n ouders gegeten en nu met de beentjes omhoog. Manlief is uit eten met z'n zwemploeg.
Goedemorgen!! Hier weer vroeg, maar wel beter!! @ Sahi: Nee, niet mijn Micah... De M.ica van Wapje, die meid heet officieel M.icaela (op papieren) maar hebben ze M.ica genoemd zodat haar naam niet door anderen afgekort werd/zou gaan worden. @ Wherona: Ja dat wist ik, heb ik toen ook gevraagd. Maar ik was wel even van mijn stuk gebracht aangezien het uitgesproken wel dezelfde naam is (lijkt) @ BabyR: Hier trouwens bevallen met 40+2. Meikie en ik hadden nog een "wedje" lopen wie het eerste zou bevallen aangezien we zo dicht bij elkaar zaten... Meikie is de hekkensluiter geworden met J.ordy @ Dolfijnjes: Wat leuk dat de opening zo leuk, emotioneel, maar geweldig was. Ik ga de boys aankleden, Ryano zo weer naar school... Fijne vrijdag!!
Goedemorgen! Hier al weer sinds 7 uur fris en fruitig op het werk Poookie: ach, stuntmannetje, zielig voor S.tijn!! Dolfijnjes: fijn dat de opening zo geslaagd is! BabyR: ik schreef hier toen ook niet mee, ben met 41 weken bevallen van een flinke boy, 4450 gram Anders gegaan dan de eerste (uiteraard), 4 1/2 uur dus langer en meneer zat bekneld op t moment supreme, dus moest toen nog snel op mn knieën gaan zitten vanuit de liggende positie. Was ff hurry up, hij was paars toen hij geboren werd maar dat kwam snel weer goed! Achteraf bijzonder hoe snel je dan op zo'n moment nog kunt doen wat je moet doen! EB: nog gefeliciteerd!! Rest: zwaai! Gisteravond bij mn zus in t ziekenhuis geweest, is woensdag opgenomen ivm uitdroging! Nog maar 7 1/2 zwanger! Wel hard nodig, ligt nu dus aan t infuus! Vannacht zijn onze vrienden weer trotse ouders geworden, van een tweede zoon! Vijfde stel (inc. onszelf) in de vriendenkring met twee zoons, bizar haha. Dus vandaag of morgen snel op bezoek, zo nieuwsgierig!!
Mogguh... @Wherona ja echt he, is niet goed voor m'n hart dat soort stunts! Gelukkig is het goed afgelopen, had al helemaal horrorbeelden voor me dat we naar de eerste hulp moesten voor een hechting ofzo haha. Ja onze knullen alweer anderhalf, wat vliegt de tijd he!! @EB ik had je op fb al gefeliciteerd hihi Gezellige avond gehad? Zag net jullie huis op funda (via de link op je fb) wat een leuk huis hebben jullie! 't Is dat t wat uit de richting is, haha Hopelijk wil het een beetje lukken met de verkoop. @Sahi nog ff doorbijten, en dan lekker genieten van je weekje vrij, heb je wel verdient als ik t zo lees!! @dolfijnjes idd geen hersenschudding gelukkig, hij was niet suf en reageerde overal nog goed op. 't Is een flinke bult geworden inmiddels, wat een stuntpiloot. Hopelijk gaat ie vandaag niet weer vallen haha! @Karine weer helemaal opgeknapt? @Gejanne wat leuk zoveel jochies binnen de vriendengroep. Veel plezier alvast met het kraambezoek, heerlijk zo'n klein pupke! Enne wat naar dat je zus is opgenomen, maar wel beter zo als ik hoorde van je hoe slecht ze eraan toe was... Hopelijk gaat t snel beter en kan ze genieten van haar zwangerschap! Hier slecht geslapen, Stijn niet hoor, maar ik wel... Kon m'n draai niet vinden, en werd telkens wakker. Heb verkeerd gelegen, nu onwijze spierpijn in mijn schouders... Dus vandaag maar even lekker rustig aan doen
HIIIII! Bijna weekend Voor de nieuwsgierigen, ik heb een link van ons huis op facebook gezet, daar heb ik toch iedereen? Lekker en leuk uit eten geweest gisteren. Is toch best wel eens gezellig zo samen! Mijn collega is gisteren vader geworden, op mijn verjaardag. Zo leuk!
Ik ben ook nieuwsgierig EB . Heb je niet (meer) op FB maar geeft niet hoor Poookie: ja wel heel leuk al die jongens! En dit is zeker beter voor mn zus maar ze hebben al een vrij groot gezin dus veel geregel hoor! Lekker dagje rustig aan doen kan geen kwaad toch? Geniet ervan!
Hey dames Moet ff m'n gal spugen. Nou heb ik vanochtend gewerkt en alles netjes en redelijk schoon achter gelaten. Nu heeft m'n sm vanochtend opgepast ivm ziekte van de go. Ze is super goed en lef voor mirthe Maar hier in huis is het een dikke bende en overal viezigheid achtergelaten. Kon eerst zo goed als van de grond eten maar mag nu eerst weer goed schrobben. Heb geen smetvrees maar ben wel schoon. Ook het speelgoed ligt overal en nergens. Dus kan gelijk hier weer aan de slag. Beetje jammer Morgen past ze weer op maar breng ik mirthe bij haar. Hou ik het huis gelukkig schoon. Zo moest het ff kwijt. Lucht wel op
dolfijnjes succes haha! Ik kan er ook niet tegen, lang leve de kastn van ikea met bakken erin Hier iets te schoon, tot vervelends aan toe maarja tis niet anders, dat is ook niet leuk hoor. baby fijn de goede echo!!!! alles erop en eraan en nog steeds een piemeltje hahaha Ik mag over 10 dagen!!!! ben nerveus hahaha eb nog gefeliciteerd!! leuke dag gehad met veel taart ? facebook is bij mij drama, zie geen fotos en is zo traag. Ik kijk bijna niet meer eigelijk omdat het een eeuwigheid duurt en dan nog zie ik niet alle fotos verder heb ik vluchtig even alles gelezen want ik ga nu naar mn prinsesje, die heeft al 2nachten bij oma geslapen en wil snel naar haar toe om te knuffelen!! ze was heeel vroeg wakker arme oma haha bevalling pfff ik zal weer eens terug lezen, blijft leuk he!! ik werdt 02:30 wakker volgens mij en was mn bed enzo nat... toen seipelde het ook langs mn benen al lopend... iets krampjes en maar wachten tot ik de vk kon bellen. Naja zo de hele dag door ging het wel tot de vk om 4 uur de vliezen brak...toen ging het sneeeeel.. 18:10 persen en 18:50 was ze er (ongeveer) tussen 16:30 en 18:10 was het een HEL...de storm der weeen kwam en er zat geen pauze in lois was 2890 gram en 47 cm, en nu nog is het geen dikkertje haha. achjaaa we gaan het weer meemaken deze keer, Ik ben weg !!!
Hallo dames. Weinig bijzonders te melden hier eigenlijk, 2 lekkere relaxdagjes met Elke al gehad hier, ze wil wel veel samen spelen maar ze is op der gezelligst de laatste tijd dus dan is dat best leuk. Alleen komt er van tussendoor dan iets nuttigs doen wel weinig. @babyR: heerlijk zo'n goede echo, opluchting he!! Gaat nu echt opschieten he! @rica: gij binnekort ook al 20 weken echo?? Of geslachtbepalingsecho?? Spannend he @EB: zag uw link op FB, heb al even gespiekt, mooi huisje hoor!! Hebben jullie ook al gekeken naar iets anders, of eerst maar even afwachten tot het verkocht is?? @sahi: de week goed doorgekomen?? Lekker ff bijkomen nu he!! Geniet lekker van uw daagjes vrij zou ik zeggen @Gejanne: ai, das minder dat uw zus is opgenomen, maar beter dat ze ff kan bijkomen!! @bevallingstopic: ik heb ook al wel even zitten terug lezen, wel leuk om al die verhalen inderdaad te lezen...ben benieuwd hoe het nu gaat hoor, vorige keer natuurlijk door snelle beslissing van KS bijna geen weeën gehad en het hele werken naar de bevalling toe heb ik niet gehad, dus heb nu soort van nog geen idee wat me te wachten staat als ik deze keer wel gewoon kan bevallen hahahaha
Even klagen.... Van de week Micah en ik al ziek, ik begon me iets beter te voelen, dus fijn! Begint afgelopen nacht Ryano te spugen.... Naast me in bed, Martijn op de bank... Is hij eindelijk rustig rond 3.00 uur na een spuugsessie van bijna 4 uur, is Micah alweer wakker om 5.15!!!!! Hoe verzint hij het??? Zo klaagzang uit... Verder met de orde van de dag...
Rica: had ik ook met facebook, ff ge update en toen ging t beter vaneke: zo hoop dat je deze keer op de natuurlijke weg mag bevallen! spannend! karine: daar mag je best over klagen hoor! wat een nachten zo yanna ging hier spontaan bij oma logeren, ik moest s avonds nog even weg en yanna lag al bij oma op bed en toen.zei mn moeder; laat dr dan maar hier joh. ok ik nog langs een.feestje gegaan, veel te laat gemaakt, haha dus nog niet uitgeust.. maar was wel gezellig
Wat een rust hier... Karine ligt denk ik al in bed M en ik zijn druk aan de klus geweest aan de boot. Mijn moeder was bij Timo. We hebben de onderkant geschuurd en zagen er aan het eind van de dag uit als twee smurfen, met blauwe gezichten. Nu zijn we hartstikke moe, na een aantal uur met een zware schuurmachine boven ons hoofd te hebben gezeten. Morgen lekker naar het zwembad, even wat leuks doen met z'n drietjes. Daantje, hoe is het bij jullie???