Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dikke knuf Mbtc, wij zijn gezellig samen niet-zwanger!

2. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Jeetje wat veel bijgeschreven weer!

@lucifer proficiat!

@mum jij ook had ook al op Facebook gereageerd echt te gek dat je een foto hebt van het moment zelf!

Dikke knuffel voor mensen die het nodig hebben

@mama je hebt helemaal gelijk hoor wij laten hem nu ook gewoon brullen hoor anders blijven we aan de gang. Gaan wel terug om te troosten maar niet meteen na 5 minuten al. Hoop echt dat het snel beter gaat! Ach horecava hier ook een man die er naar toe gaat ( hij hoeft er niet zelf te staan)

@babyr spannend!! Ik zeg ook een meid en inderdaad had je vriendin niet nog andere namen?? De w is best lastig en anders gewoon een tweede naam ken ook iemand die dat bij eerste niet gedaan heeft en bij de tweede wel. Wij hebben ook een tweede naam gegeven hier.

Verder wel bijgelezen maar zit op de telefoon. Zijn lekker aan het genieten van de vakantie. Gijs is bij oma spelen vandaag konden wij even boodschappen doen voor komende dagen en zaterdag vieren wij onze verjaardagen nog. Beetje laat maar uitgesteld omdat we er toen even geen behoeft aan hadden. Nu lekker onderweg naar Breda om gezellig samen te lunchen en te stadten!! Morgen komen onze beste vrienden langs en gaan we samen gourmetten moet helaas alleen nog naar een begrafenis tussendoor. Het houd bij ons even niet op helaas. Wel fijn dat ik meteen daarna afleiding heb doordat onze vrienden er zijn.

Fijne dag allemaal nog!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mama ik heb een logeer bed, komen jullie maar hier. ga ik het weekend wel op jairo snachts passen!!! :D

Jeetje wat een ellende zeg!! doet hij wel zn middagdutje zonder slag of stoot?
    kan je niet eerder naar de arts??? hij heeft toch ergens last van!!!?
    wat klote zeg, heb het echt met je te doen.

karine haha ik zat al terug te kijken, denk huh supermom ookal!!?
    lucifer feli!

dolfijnjes hoe gaat het? al wat beter?

wherona hoeraaaaa haha leuk is dat he!!
    hier nu ook, nu gaat het snel hoor! ze stappen je zo de kamer door.
    lois heeft nu ook de smaak te pakken , niet altijd hoor maar het gebeurd nu steeds vaker!

nou zo spannend vind ik he tniet meer, knallende koppijn! en laat ik dat nu hebben voor mn ongi....best erg maarja! ik heb mn hoop verloren deze ronde.

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier 5.15 deze morgen!! Van slapen was geen sprake meer, ze stond klaarwakker in haar bedje, alles er al uitgegooid en ze liet duidelijk merken dat ze niet terug naar bed wilde. Sinds gisteren gaat ze echt in de weerstand als ik ze naar bed wil brengen en ze zelf echt niet wil, zelfs al zit ze echt als een gek te poetsen. Gisteren pas bij het aandoen van de slaapzak, deze ochtend liet ze het al beneden aan de trap merken door het traphekje tegen te houden als ik het open wilde doen...om 7.30 omgewisseld met manlief, want die zou haar wegbrenen naar de oppas vandaag en lekker terug gaan slapen. Ontzettend vast doorgeslapen tot 12.30!! Erna nog ff lekker liggen soezen tot 13 uur...beetje blij dat ze vandaag toch naar de oppas is hoor (hoewel dat zo "on-moederig" klinkt vind ik)

@MBTC: dikke knuffel voor u, ik duim ook mee hoor!! Evenzeer voor Rica en EB hoor ;)

@BabyR: leuk idee om iets met haar naam te doen, wel een moeilijke om deze te verbasteren zeg maar...anders als 2e inderdaad...

@Linda: de drukke dagen zijn bij u nog niet om geloof ik!! Klinkt wel als een boel gezelligheid :) Wel blij dat hier weer de gewone dagen beetje zijn hoor...

@Wherona: super dat D. los loopt, nu veel oefenen...Elke doet het vooral nog alleen maar als ze echt zelf wil, ze komt kruipend nog overal sneller ;)

@Lucifer: ook gefeliciteerd! :)

@mama: pfff, en dan klaag ik over 5.15 wakker, succes met komende nacht!

Rest ben ik weer ff kwijt...ga hier aan de fotoalbum verder doen, over 2,5 uurtje kan ik Elke al weer ophalen...wat gaat zo'n dag opeens snel als ge tot de middag slaapt, was ik vergeten ;)

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    pfff mama, das echt k*t!!!!
    Heb je zelf ook echt het gevoel dat er iets is??? Of zou het ook 'uitproberen' kunnen zijn????
    Ik ken een gezin waar hun dochter (inmiddels 4jr oud) dat namelijk ook deed, vooral s nachts....
    Die waren op een gegeven moment ten einde raad en hebben haar in de bijkeuken laten slapen (het verst bij de andere slaapkamers vandaan) zodat hun zelf ook rust hadden. Na 2 nachten was het over..... daarna nog 1x moeten doen (een jaar later ong) en na 1 nacht was het over.... dus misschien is het op zolder zetten en laten doen een optie????
    Ik heb ook vrienden die hun zoon mee naar beneden nemen en de tv aan zetten...tja, dat is natuurlijk ook wel erg leuk ;) Dus die blijft het doen.
    Die is inmiddels naar de ostheopaat/homeopaat en kno art/kinderarts geweest en niets helpt.... ik zeg: laten doen, dan maar een paar rotnachten en iedereen wakker... wat denk je.... een week heeft het gekost, maar nu slaapt ie al een roosje!
    Niet verkeerd opvatten hoor!
    Ik bedoel dit niet 'betuttelend'! ik snap het wel dat het je opbreekt.... niet leuk!

Hier vanmorgen ff langs geweest op t werk om t rooster te maken, daarna de stad in, twee broekjes en drie shirtjes gescoord van noppies voor 55 euro :p yeah! ik hou van de uitverkoop :p

Nu ligt mr X te snurken en straks nog ff de andere boodschappen doen, de oudsten zijn op de bso.... lekker ff spelen!

Xavi slaapt nu ook maar 1x meer.... hij kan het best hebben ;)

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Vaneke, dat geeft toch niet, Elke zal het goed naar haar zin hebben bij de oppas toch????
    En jij zal je slaap wel nodig hebben ;)

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Thanks iedereen!!

Prutsje we hebben het al eerder geprobeerd maar na een week geen resultaat toen bleek hij oorontsteking te hebben ik weet niet of hij iets heeft mijn man denkt van wel ik weet jet niet meer :((
    Maandag na de kno arts kijken wat die zegt over zijn oren!!
    Hij heeft druppels gelegen en die werken w maar probleem is alles werkt maar 1 à 2 nachten en dan begint hij weer maar gelukkig worden de meiden niet wakker!! Man ook niet behalve ik :(

Rica oh dat is lief!!! Wie weet maak ik gebruik van je aanbod ;)

Elke nou groot gelijk hoor ff bijkomen!! En ik heb dat vorige week donderdag gedaan Jairo na kdv en ik met de meiden zwemmen!!

Linda oh leuk ja dat hij ook heen gaat ga je niet mee?? Ik sta op stand 504 volgens mij snackbar van de toekomst heet de stand!!
    Zo je hebt nog lekker druk in je vakantie!!!

Zo nu snel weer aan het werk ;)

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @van eke, heerlijk toch. Vandaag ben ik ook vrij maar heb j lekker naar oma gebracht en ik ben rustig aan de poets. Ook wel lekker zonder kind achter je aan. Heb hoop te doen maar ook al een hoop gedaan.
    @rica, nee he balen meis. Hopelijk word t geen ongi maar gewoon koppijn…
    @eb, ja gezellig al was ik liever samen zwanger…

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Mama, ohhh meid wat balen dit!! Heb ook met je te doen.. Pff ik ben al ten einde raad als het week achter elkaar gebeurt.. Dikke knuffel voor jou ookal helpt het niks om J door te laten slapen.
    Hoop zo dat het snel over is!!! Dit is ook niks..

Rica, ohjee nou hopen dat het alleen hoofdpijn is en geen doorzettende ongi

VanEke, pff haha hier ook een meid die vroeg wakker was, 4:11 om precies te zijn.. Zucht en daarna ook niet meer willen slapen. Uiteindelijk half 7 weer te bed en 7 uur weer wakker. Blegh!

Wherona, leuk dat D loopt!!! :D

Karine, haha nee vreselijke namen :D Ohh wat erg dit.. Word echt heel moeilijk ben ik bang..

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @BabyR, pffft, breekt u dat niet op met ook zwanger zijn...ik had in begin echt moe zijn heel erg...nu gelukkig wat minder, maar toch, merk dak ik het wel nodig heb!!

@MBTC: ja, is inderdaad wel lekker om wat gedaan te krijgen, was echter alleen van plan dan ook wat eerder uit bed te komen, maar Elke dacht daarom in de ochtend maar wat de plannen te verstoren ;)

@pruts: ze heeft het gelukkig altijd wel naar de zin bij de oppas, ben benieuwd als ik haar ophaal hoe ze daar geslapen heeft vandaag wegens gekke slaapgedrag gisteren en deze ochtend...

Hier net eerste boek klaar van Elke's fotoalbum...42 paginas, en ik ben aan begin december!! hahaha, hoeveelheid foto's worden nu per maand geloof ik wel minder, in begin massa's kraamfoto's en babyborrel enzo dus dat wordt al snel wat!! Straks nog ff aan manlief laten zien en als die de huidige opzet ook leuk vind dan gaan we bestellen, ben erg benieuwd!!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @vaneke, t 1ste boek van j is ruim 90 pag. Van die losse fotobladen van de hema. Ideaal kan alles van dit jaar in de zelfde map er bij. Leuk he zon fotoboek maken.
    @hier, zo veel gedaan vandaag. Alleen t weekend j der kamer nog en de kleertjes uitzoeken sommige dingen die er in liggen past ze denk ik niet meer. Heb ook haar speelhoekje gecreerd. Hopelijk vind ze het leuk!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaah wat zijn er boel vroege vogels en nachtbrakers!

Hier ging het vannacht super (altijd als ik hier kom klagen, is het de dag/nacht er op opeens weer helemaal top) en uitgeslapen tot en met.

L. is momenteel helemaal overstuur, wordt net wakker na een uurtje slapen. Wacht het nog even af in de hoop dat hij het zelf oplost.

Ik duim voor iedereen voor een goeie nacht met een heerlijek lange uitslaapochtend! x

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahaha, Rrianne, ik zit hier met hetzelfde. na een uurtje slapen wakker...had ze een goed gevulde luier, dus dacht dat het daar wel aan zou liggen, maar echt helemaal overstuur toen ze terug in bed moest...nu maar ff op kantoortje ernaast ff paar minuutjes laten huilen!!
    Vervelende is dat als ze echt overstuur is ze haar speen uit haar bedje gooit, dus als ze dan even momentje rust heeft dus geen speen meer om te nemen en rust te houden...

grrr...terwijl ik zit te typen komt manlief naar boven...ik uitleggen wat het idee is...hij blijkt niet helemaal eens, heeft hij haar toch mee naar beneden genomen...

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @vaneke, mannen soms heb je er nix aan. Volgens mij zijn ze toegefelijker en willen compenseren wat ze overdag missen ofzo. Kan je de speen niet aan speen knuffel vastmaken die niet door de spijlen kan. Heb zelf dat speen probleem niet meer. Ze weet niet eens meer wat ze er mee moet. Ze had er laatst weer 1 gevonden en ze dacht dat t een fluitje was kwaad dat ze werd omdar er geen geluid uit kwam haha! Maar vervelend dat ze zo overstuur raakt als ze der speen uit bed gooit.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo eindelijk even tijd om op iedereen te reageren ;)
    mijn moeder verplichtte mij om morgen pas weer bij haar langs te komen, dus die voelt zich best goed :) Nog wel pijnstilling, dus even afwachten wat er gebeurt als dat eraf gaat, maar ze voelt zich echt goed en heeft meteen na de operatie ook weer kunnen eten :) Goede tekens allemaal
    In ieder geval allemaal bedankt voor de knuffels!

vaneke: oh die sprongetjes, t is wat he? Ik merk ook dat Yanna schopt tegen mij, als persoon die haar het meeste ziet en verzorgt. heel lastig soms
    Heerlijk dat je zo hebt uitgeslapen!!!
    je helpt me eraan herrinneren dat ik ook echt weer wat met foto's moet doen ;)

babyr: wat grappig dat je gek wordt van je vent :p hihi
    lastig he, die namen?! Gelukkig heb je nog even :) Hoop dat je een mooie vernoeming vindt!
    die ene dag maakt echt niet uit met de geslachtsbepaling hoor.

lucifer: gefeliciteerd met je zwangerschap!!

mbtc: mijn duimen draaien hoor meis!! Ik hoop het zo voor je dat het nu eens raak is!

Eb: voor jou natuurlijk dezelfde wensen en duimen!!

rica: en ook jij krijgt dezelfde duimen hoor!

mum: zag het inderdaad ook op FB; gefeliciteerd!! Wat een fantastische verrassing zeg!!
    snap dat het erg spannend is zeg!!

karine: heerlijk weer, die uitspraken van Ryano :D Moest nog aan je denken, er stond hier in de straat een busje met 'Ryano-klusbedrijf'. hoe apart is dat?

rrianne: wat ontzettend balen van je nacht zeg :(

mama: heb avatar ook gekeken, mooi is ie he? Zeker met die speciale herrinnering ;) Duurde me wel wat te lang, dus beetje slaaptekort nu ;)
    he wat balen van je nacht :( Als je gevoel zegt dat het niet goed is, moet je gewoon de KNO weer raadplegen, toch? Lastig, zeker met zo'n drukke week voor de boeg!
    je mag best klagen hoor meid!

prutsje: hier ook nog geen loper hoor. zal vanzelf wel een keer komen. Hier wel een aardige kletskous, maar nog niet echt veel duidelijke woorden.
    wat een relaxte oud & nieuw :D

dolfijnjes: beterschap!

wherona: jaaa davey heeft los gelopen :D Knapperd!!

poookie: ik moet soms wel erg lachen om die frustraties ;)

linda: lekker die rustige dagen! Wel moeilijk zo'n begrafenis tussendoor :( Dikke knuffel voor jou!

hehe, alles weer bij. Sorry voor de lange lap tekst!!

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @MBTC: neen, ze staat dan rechtop en gooit alles wat los in bed ligt uit bed, speen, knuffels, alles...dus dat maakt verder niks uit...ze slaapt gelukkig weer...bij manlief op schoot bleef ze ook brullen, koorts gemeten omdat ze ook wat diarre had maar die was prima, erna nog flesje melk gegeven en dat bleek het wondermiddel :)

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Spenen, wij hebben er drie in bed liggen. Ideaal!

Gaan zo slapen, tot morgen!

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    pfff, lastig al die 'lastige' slapers.... ik moet het afkloppen, maar hier gelukkig (nog) geen last....
    (met mijn andere kids ook niet trouwens...) Xavi gaat braaf slapen, is soms wel eens aan het huilen, gisteren ook, maar dan kom ik boven en slaapt meneer gewoon! even aai over zn bol, knufje terug geven en klaar.... sorry :D
    Misschien is dit om mijn rommelige laatste zwangerschapsweken en eerste maanden van zijn leven goed te maken????? :D

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    deze ochtend weer 5 uur hier, na melk leek ze even te willen gaan slapen maar dat blek na 5 minuten toch neit zo...tijdje tussen ons in gelegen, heeft ze rustig wat liggen spelen...en erna weer naar bed proberen doen, ook halfuur gewoon liggen kletsen maar slapen kwam er niet meer van. Uiteindelijk is manlief met haar gaan ontbijten en om 7 uur terug in bed gelegd...toen mest ik eruit om te gan werken!! Hoop dat ze snel door het sprongetje heen is hoor...

20. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Zo we zijn weer op het cb geweest. Heeft de 14mnd prikl gehad. Ze gaf bijna geen kik. Ze zit goed op schema. Een kleintje maar dat wisten we al. De arst sei 18mnd controle is om te kijken of ze al lopen, ik zeg die kunne wel dan wel overslaan :p
    @karine, wil je de gegevens nog hebben?
    @vaneke, j had ook zon periode aantal weken terug. Slapen gaat nu verassend goed. Voor ze naar bed gaat hebben we altijd dag zeggen ritueel maar als ze na haar bed ziet gooit ze zich achterover zo van ik wil wel naar bed.

Deel Deze Pagina