Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hey dames

Spring even weer in!! Heb wel
    Mee gelezen maar zal proberen te reageren!!

Rianne snap je gevoel best dat had ik ook na onze
    Eerste eindelijk de stap gezet waren we snel zwanger helaas een missed abortion daarna duurde weer een poos:( maar je moet gewoon doen wat je gevoel in geeft!! Ik weet nog wel heel goed toen ik hoog zwanger was van de tweede dat ik dacht kan ik haar nog wel net zo veel
    Liefde geven als de eerste!!!

Eb al wat gehoord van de kijkers?

Rica spannend en veel plezier morgen!! (Nogmaals)

Babyr whaaaaa zoveel winkelen nee dat
    Lukt mij niet hou ik niet eens van!!! En ik vind het echt zonde om veel duren kleren te kopen ze zijn er zo uit!!

Elke leuk Efteling kon je meisje in veel attracties?

We hebben ook weer een datum voor operatie namelijk 3 april!!! Dan wordt het buisje weer verwijdert hopelijk dat het helpt!!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Rrianne: heb nu idd de kleding van H&M maar in 80 gekocht en bij de andere winkels 86. Blijft toch een beetje gokken, weet dat ik er voor Jarno toen echt van wakker lag (haha, hoe onnozel achteraf, maar ik raakte helemaal in paniek bij het idee dat ik de maat kleding verkeerd kocht of hij er heel snel uit zou groeien ;))

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Rrianne: ja zodra ik een.gat in mn agenda spot ga ik binnen lopen bij de opticien. maar zoals het er nu uitziet moet ik zelfs de boodachappen gaan uitbededen... :( mja komt altijd op zn pootjes terecht, ik maak.me vaak veel drukker dan nodig is ;)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mama: 3 april is gelukkig een afzienbare termijn! hopelijk gaat het daarna weer beter!

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Sahi ja de pizza zelf belegd. Wel een kant en klare bodem. Maar dat hem niet minder lekker. Eten bij mirthe was minder terwijl ze het wel lekker vond.

@eb valt idd niet te plannen. Maar zijn de richtlijnen een beetje. Met mirthe heeft het 3 mnd geduurd tot zwanger. Dus nu stiekem weer de hoop dat het zo snel raak mag zijn.

@ van eke leuk de Efteling. Idd wel erg koud mar mooi dat jullie he leuk hebben gehad.

@rrianne ja lijkt mij ook zo lekker om dan heerlijk te kunnen wandelen.

Gaan nu echt op bed. Al veel te laat. Truste

6. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen!!!

Lekker al even wakker, Stijn is nog in diepe slaap... Toch moet ik hem zo wakker maken want over een dik half uur moeten we bij t consultatiebureau zijn voor de 18 maanden check. Ben heeeeel benieuwd!

Tot straks dames :)

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dolfijnjes M. zit dus ook flink in de peuterpuberteit pittig hoor wel fijn dat je jezelf effe kon opladen en dat je man het overnam. Maar ze is wel heel erg wijs zeg wat is ze al zelfstandiger aan het worden.

@Eten Ik heb juist een kleintje dat constant wilt eten/snoepen als ik hem zou laten gaan dan zou die nu moddervet zijn geweest vrees ik. Soms ook wel een strijd hoor vooral als hij de lade met lekkers weer eens heeft open getrokken.

@Rianne ik had ook onwijs veel twijfels om voor een 2e te gaan terwijl ik toch altijd al graag 2 kids zou willen krijgen. Maar ook bij Davey is het niet echt gegaan zoals het “moet”. Maar nu kan ik me der wel wat meer op voorbereiden dan bij Davey.

@Mama05 zeker hopen dat het helpt mag ook wel eens een keer he zowel voor jouw als voor J. duurt al veels te lang allemaal.

@Rica veel plezier vandaag hoe laat mag je? spannend hoor

@ik mag vanavond ook weer naar de vk, ga stiekem vragen of ze al wilt kijken naar het geslacht hahaha heb geen echo staan vandaag alleen controle maar vragen mag toch ben zo nieuwsgierig geworden naar het geslacht.

enne wie kan me vertellen wanneer de lente begint pffff wat duurt het lang he, Vindt het ook zo sneu voor Davey hij pakt steeds zijn schoenen en wilt dan naar buiten maar het was zo onwijs koud dat ik dat echt geen goed idee vond tsja leg dat maar eens uit.

@Poookie trouwdatum begint ook steeds dichterbij te komen he, spannend hoor

@Meeting ik vrees dat ik dit keer moet gaan overslaan jammer genoeg.

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Goedemorgen!

Succes op het cb poookie!

Wij hebben een bijzondere nacht gehad, Timo heeft bij ons in bed geslapen. Is nog maar twee keer eerder gebeurd. De harde wind stond recht op zijn kamertje en het was maar 14 graden, de puckabag was in de was dus Timo had het koud in zijn prenatal-slaapzak. Eerst dekentje geprobeerd, maar daar woelt hij zich onder vandaan, dus tussen ons in gelegd.
    Ging supergoed totdat M's wekker afliep om 6 uur. Timo: HÉ! JA!!! En wakker... Nog even in zijn eigen bed geslapen tot 7 uur. Geen plannen vandaag, dus we houden een rustig dagje.

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, goede reis!

Wherona, spannend vandaag...

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Sommige vroegen hoe wij het ontdekt hadden van Gijs zijn luie oog. Nou mijn schoonmoeder zei het een paar maanden geleden al eens en wij zagen het eigenlijk alleen als hij moe was savonds. Bij CB nagevraagd en na laten kijken en toen verwijskaart meegekregen voor het ziekenhuis waar ze dus bevestigd hebben.

Gisterenavond was echt een drama avond hij was helemaal niet in orde drama met slapen op een gegeven moment draaide hij helemaal met zijn ogen weg terwijl ik hem vast had en begon te kokhalzen. Ik had het echt niet meer, wij hebben ook nog niet veel meegemaakt met de kleine man maar vond dit echt niet prettig. Ben voor het eerst sinds dat hij er is dus wel een paar keer teruggelopen naar zijn kamer om te kijken of alles goed ging haha. Echt erg maar ja ik zat gewoon niet lekker.

Vanochtend is mijn man met hem naar de huisarts geweest. Hij oogde al iets fitter maar die ogen zagen er weer niet uit. Volgens de huisarts is het griepvirus op zijn ogen geslagen??? Het zal wel dus nu oogdruppels meegekregen. Dat wordt weer vechten gerrum manneke, wij kunnen dat stickers plakken voorlopig wel uistellen er mag niks in de buurt van zijn ogen komen.

Lekker ego berichtje zo pfff haha

@wherona en rica succes en spannend!!! Ik ben onwijs benieuwd. Ik zeg Rica een meid en Wherona denk ik een jongetje. Oh en Vaneke krijgt een jongen denk ik haha

@mama fijn dat er weer een datum geprikt is zoals al zovaak gezegd hoop ik nu dat het echt snel beter gaat met J voor jullie!! Hoe gaan de nachten nu dan?

@sahi balen van je ogen mssn toch even tijd voor proberen te maken vandaag? Oh lees net dat het lastig wordt.

Ik ga weer snel verder hier vandaag. Heb nog genoeg te doen hier op het werk.

11. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Zooo ben ik weer :)

@Rica je hebt vandaag de geslachtsbepaling toch? Have fun alvast!

@Wherona kan me voorstellen dat je t geslacht graag wil weten, misschien wil ze toch even voor je spieken ;)

@Sahi wat een ellende met je ogen... Kun je niet op je werk regelen dat je tussendoor even weg kan? Of iets eerder vrij kan hebben ofzo?

@EB och lekker toch tussen jullie in, ellendig hoor die koude wind. Hopelijk word het nu snel lente!!!

@VanEke heerlijk de efteling, jammer van de kou maar gelukkig kun je je daarop kleden!

@Linda jeetje wat sneu hoor dat jullie zo aan t kwakkelen zijn. Hopelijk helpen de druppeltjes en gaat het snel beter met zijn oogjes...

Nou ons cb bezoekje was geslaagd! Ze zijn hartstikke tevreden. Hij moest blokjes stapelen, en dat ging goed! Hij is wel kei hard gegroeid in de lengte... Normaal groeien kinderen rond deze leeftijd gemiddeld 8 tot 10 cm per jaar, Stijn is 6 cm gegroeid in 4 maanden tijd :$ Gewicht is ook netjes, hij was wat aan de zware kant vorige keer, nu was ie anderhalve kilo aangekomen sinds 4 maanden geleden dus dat is netjes. Hij is nu 87,7 cm en net geen 14 kilo :)

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemiddag
    We hebben een goede nacht gehad maar ze was om 5 uur al wakker en gelijk ook klaar wakker. Kreeg haar niet meer op bed. Uiteindelijk tegen m'n zin in heeft manlief haar tussen ons in gelegd. Gelukkig heeft ze nog een uurtje geslapen.

@wherona ja echte peuterpuberteit en Ze is super zelfstandig meisje. Zo mooi en leuk om te zien en zie het heel erg in het spelen terug. Zo leuk. Op zulke mooie momentjes geniet ik ook enorm.

@pookie, zo zo. Een hele kerel al. Geweldig dat het goed gaat.

@linda die arme schat. Ik hoop dat hij snel opknapt. Hij zal er wel enorm veel last van hebben.

@cb ik hoef in juni pas weer. Dus zal haar binnenkort huis wel ene wegen. Ze is dan 18,5 maand als we weer moeten.

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mama05, spannend, wel sneu hoor nu de buisjes er weer uit. Hopelijk nu met resultaat. Klinkt heftig, met hoeveel weken kwamen jullie hierachter? Ja, dat gevoel hebben wij nu ook, heb ik straks wel net zoveel liefde voor ons 2e kindje als ik voor L. heb. Het is toch ons eerste kindje. Maar als ik dan om me heen kijk, dan ben ik er van overtuigd dat dat wel goed komt, nog genoeg liefde over.

Wherona, jullie hebben ook zeker een spannende tijd met D. achter de rug. Hopelijk herhaalt het zich niet weer. Heb je die twijfels nu nog nu je zwanger bent? hihih dat zou leuk zijn, hebben ze die appratuur bij jullie verloskundige? Wij hadden dat bij L. niet voor echo's moesten we naar een andere locatie.

Linda, arm manneke! Klinkt inderdaad niet fijn en snap heel goed dat je regelmatig even om het hoekje bent wezen kijken.

Poookie, grote vent! Geweldig toch? Zo klein als hij ter wereld kwam en hoe hard hij alles heeft ingehaald.

Dolfijnjes, aaaah vroeg! Maar even bijslapen vanmiddag? Of heeft ze het goed gemaakt tussen jullie in? hihih

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rrianne ja ik heb nog steeds wel eens "twijfels" denk meer "zorgen" over een 2e. Maar ik ben der van overtuigd dat het allemaal wel vanzelf gaat met hier en daar wat extra steun van (schoon) moeder en vriend. En een voordeel is dat het allemaal nog niet zo lang geleden is en je nog een hoop weet over verzorging en voeding. Plus dat ik erbij blijf dat ik het leeftijdsverschil super vindt dan hebben ze dadelijk ook wat aan elkaar. Het zal vast wel effe in het begin flink zoeken zijn naar een ritme maar ook dat komt vanzelf wel.

Op deze locatie hebben ze inderdaad het apparatuur staan :) moet nu naar Heemstede.

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik ben vanochtend naar de crèche geweest, daar hebben ze combisleepers voor in de buitenbedjes. Timo past er nog heel ruim in, dus ik heb er eentje besteld bij de dame die Daantje aanraadde.

Pfff, net een heel emo mailtje van mijn beste vriendin in Singapore. Ik kreeg de laatste tijd niet veel contact met haar, dus het voelde al niet zo goed. Ze blijkt een heftige pnd te hebben, wordt behandeld met medicijnen. Gelukkig is haar moeder daar nu, anders zou ik zo in het vliegtuig stappen...:( Niet makkelijk voor haar, huilbaby, peuterpuber, man die veel werkt en al je naasten heel ver weg.

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, begrijpelijk! En geloof ook zeker dat het wel los loopt.

Eb, wat ontzettend sneu. Snap dat je nu heel erg sterk gevoel hebt om haar te willen helpen. Waarschijnlijk zal voor haar een luisterend oor al heel fijn zijn!

17. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Nou vanochtend bij de huisarts geweest met Gijs Het is geen ontsteking maar het griepvirus is op zijn ogen geslagen dus hebben druppels mee gekregen was even vechten maar er zit een druppel in beide ogen. Morgen weer pfff haha. Verder toch maar wel even naar Kdv gebracht het was zijn laatste dag bij de babygroep. Hadden ze een heel leuk afscheidsboekje gemaakt met allemaal leuke en lieve teksten over Gijs en heel veel foto's van het afgelopen jaar. Ook eentje met de drie musketiers zoals ze ze noemen. Zitten twee jongetjes van dezelfde leeftijd in die groep die dikke pret hadden de laatste maanden met zijn drietjes.
    Een daarvan gaat nu ook mee naar dezelfde groep dus das wel leuk. De ander verhuist naar een andere stad anders was die ook nog meegegaan naar dezelfde groep.

@rica en wherona weten jullie al iets?? Ben benieuwd!

@eb fijn dat je de combisleeper even uit hebt kunnen proberen en dat hij paste! Mooi dat je die via daantje voor aardig prijsje kunt bestellen zo!

Zo ik ga nog even brood smeren en dan douchen als Gijs stil is. Daarna lekker bankhangen.

18. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Zit op het vliegveld te wachten om zo eerst naar Panama te vliegen. Kom speciaal kijken of Rica en Wherona al iets weten haha. Helaas nog niks.

19. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Een overstap? Jammer! Hopelijk slaapt F iets meer dan op de heenreis...

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Dolfijnjes ja tis al een hele beer geworden haha :) Toch fijn dat ze nog tussen jullie in heeft geslapen. Hoeven wij hier niet te proberen, hij klimt over ons heen, gaat spelen, slaan etc etc... Haha ;)

@Rrianne idd zo klein als ie was, en nu al zo groot... De vrouw van t cb bij wie we vandaag een afspraak hadden is destijds ook bij ons thuis geweest een paar keer toen hij pas thuis was uit het ziekenhuis. Ze stond er ook echt versteld van hoe groot dat ie nu is :)

@Wheronaaaaaa, Ricaaaaaaa, nog geen nieuws?????

@EB goed dat je het even hebt kunnen zien bij het kdv en dat je er nu 1 hebt besteld. Hopelijk vind Timo het fijn :) Wat een rotnieuws van je vriendinnetje zeg... Hopelijk heeft ze er wel professionele hulp bij. Heftig idd, dat dan je vrienden ook allemaal zo ver weg wonen, juist nu ze ze zo hard kan gebruiken!

@Linda gelukkig is het gelukt met de druppels, kan me voorstellen dat dat even vechten is, helemaal nu hij er zoveel last van heeft. Hopelijk werken ze snel en heb je ze gauw niet meer nodig, arme Gijs. Wel heel leuk zeg, zo'n afscheidsboekje!

@Daantje goede reisssss!!!!

Ik heb vandaag bij t cb de aanmeld formulieren meegekregen voor psz, ga morgen eens even bellen om bij nog 2 psz een afspraak te maken om even te komen kijken. We hadden al bij eentje gekeken, maar die zit eigenlijk net iets te ver weg voor mijn gevoel. Stel als het sneeuwt, of keihard regent... Ik moet alles op de fiets doen, dus heb liever eentje iets dichterbij. Hier vlak achter zit er eentje waar we gaan kijken, en ietsje verder weg zit er ook nog eentje. Dus maar even afwachten welke ons het meeste aanstaat :) Onvoorstelbaar, nog een half jaartje dan word Stijn alweer 2! :D

Nou dames, fijne avond verder hoor, en ik hoop morgen op leuk blauw of roze nieuws van Rica en Wherona!

Deel Deze Pagina