ohhh gelukkig, begon me beetje zorgen te maken maar idd het zou niet leuk zijn zonder vriend, dat zou ik ook niet doen. nog 3 weken wachten!! nou voorruit hahaha gister heb ik zo gelachen, ze begon bij het hoofd en liep alles zo af...ondertussen zat ik maar te spieken naar dat geslacht maarja geduld.... Nou zegt ze ik zie het wel heel duidelijk, ik mag geen 100% geven maar 95 % zeker, kijk maar en toen zag ik een uitsteeksel hahaha echt duidelijk een piemeltje Ze maakte nog even berekeningen en ze kwam 5 dagen verder uit maarja we zullen kijken of dat met de 20 weken ook zo is. Ik moest wel even wennen want ik dacht echt een meid, iedereen maar echt iedereen zei het en dan ga ik er zelf bijna in geloven, ik zag mij al alles roze maken en lois haar mooie kleertjes weer in de kast leggen maar niet dus haha! Nou ik ben echt blij dat we de geslachtsbepaling hebben gedaan, het was heel leuk en nog leuker om hem (pff hem klinkt ook nog zo raar haha) te zien spartelen. Hij was behoorlijk druk ga zo even bellen voor de 20 weken echo... vandaag bij het cb geweest, 10 kilo en 82,5 cm... lengte was ietsje pietje boven gemiddeld en gewicht zat ietsje boven de onderste lijn maargoed dat wist ik wel Ze doet het goed en ging even showen hoe ze met de blokjes en bal ging spelen. alleen wil ze dus niet met haar linkerhand blokjes bouwen, veel gaat echt met rechts vanavond paasbakje maken, heb niet veel zin. barstende koppijn en niet fit en morgen weer 03:30 mn wekkertje. vaneke, ik had niet een jongen verwacht, maarja 50-50 he dus kans is vrij groot het goed of fout te hebben Ben benieuwd naar jullie!! eb nog wat van de kijkers gehoord?
Even snel: Whaaaaaaa.... Wat leuk Rica!!! Een jongen!!! Maar inderdaad wel even wennen als je een meid denkt... En de kleertjes van L.... Kan je niet hergebruiken...
nee haha geen 3e in de planning, ik ga ze uitzoeken voor de pop en mn zusje en vrienden. Als het bij mn moeder op zolder staat voor mn zusje eventueel is het toch nog dichtbij en doe de mooiste kleren voor de pop. Ik had vroeger ook een pop met mijn kleren, dat was zo grappig. mocht er toch een 3e "oops" komen wat ik echt niet wil, kan ik hem daar alsnog wegplukken nou ik ga even tukken, trusten
Ho Ho rica, ik zei een jongen he! Dus hier komen met die zak paaseieren haha. Eherona fijn dat alles er goed uitzag
Even ego, ben op mijn werk. Vanochtend weer kijkers gehad en die hebben een bod gedaan. En wel zo'n goed bod dat het raar moet lopen willen we er niet uitkomen... Zit hier met hoog rode wangen en een hartslag van 200!!! Even een paar uurtjes wachten, dan bellen we de makelaar terug met een tegenbod. Pfffff!!!
@eb, jeetje!! door jullie wil ik misschien alsnog mn huis wel verkopen haha. er zijn dus toch ook goede verhalen nog over huis verkopen. we hebben morgen afspraak bij de bank om te vragen over mee financieren restschuld. oehh maar wat spannend. #duimenduimenduimen!!
@mbtc ik zou niet teveel hoop hebben wij zijn daar de laatste tijd ook mee bezig geweest. Maar banken zijn niet verplicht om restschuld mee te financieren dus de meeste doen het ook niet. Alleen als je zelf veel eigen geld kan inbrengen om de restschuld nagenoeg zelf Te voldoen kon het bij ons lukken anders niet. @eb Wow!!! Te gek!!! Spannend hoor!!!
@EB woooow dat gaat lekker snel zeg! Misschien moeten wij ook maar gaan verkopen dan haha. @Wherona wel logisch dat je liever wilde dat je vriend erbij was! Davey en Stijn even groot, leuk!!! @Rica ach je kunt hem toch ook wel roze jurkjes aan doen, haha nee geintje. Maar leuk hoor, een jochie Nou mijn mama was hier vanmorgen. Die kwam met een stapel rompers aan voor Stijn, ze had opgevangen dat ik straks van de kinderbijslag rompers moest halen, is ze me voor geweest haha, de schat! En ook nog naar de supermarkt geweest voor de paasboodschapjes alvast. Ze hebben een financiele meevaller gehad, dus zij betaalde. Ze is nu ff naar de kapper, gaat altijd hier om de hoek naar de kapper ipv bij hun zelf in de stad. Is toevallig haar oude kapster, die werkte eerst bij hun in de stad in een salon en is nu hier om de hoek haar eigen salon begonnen. Ik ga eens even lekker op de bank hangen, Stijn ligt in bed. Moet eigenlijk nog was vouwen, maar dat loopt niet weg
@eb wauw. Wat spannend zeg. Ik leef helemaal met je mee. Hoop dat je snel wat hoort. @sahi o ja is ook zo kan blijkbaar niet tellen @wherona, fijn dat alles goed was. Ik zou het ook niet willen weten als manlief er niet bij is. (Krijg nu ook wel kriebels in de buik :s) @hier. Vanochtend gewerkt en nu even lekker lui op de bank. We hebben een hele onrustige nacht gehad. Ze werd in eens uit het niets snotje verkouden en dat werkte vannacht niet mee. Heb haar vanochtend wakker moeten maken om half 8. Ook had ik er zelf ook moeite mee. Dus misschien zo nog ff een klein tukje. Einde van de middag nog even langs de tandarts. Twijfel nog of ik mirthe mee neem. Ze was niet geweldig fit toen ik haar haalde. Was vooral erg moe
Rica, jaaaa super tof een jongen! Poookie, wat lief van mams! Dolfijnjes, grappig. Hier ook een onrustige nacht en ook opeens snotter de snot hahah. Hoe is het nu met M? en de tandarts overleefd? Mbtc, een kilo dat is toch niks? En ja vaak is het inderdaad toch zo dat het bij een 2e een stuk harder groeit. Spannend, alvast heel veel succes morgen bij de VK. Wherona, spannend nog even geduld. Baal baal zeker dat vriendlief net juist vanavond niet mee kon? Eb, wat super! Duim keihard voor jullie mee. Net even een deel van de kinderbijslag goed gebruikt hihi, 3 leuke zomer shirts voor L. kunnen scoren. Wat kan ik daar toch blij van worden.
@ Wherona: Fijn dat alles goed was met ukkie en begrijpelijk dat je op je vriend wilde wachten met geslacht kijken @ EB: Wauw!! Dat is super dat je een mooi bod hebt gekregen van die kijkers... Hoe is dat vanmiddag afgelopen?? @ Rica: Leuk dat jij je eigen kleren had voor je pop @ MBTC: Spannend wordt die echo "straks" Nu groeit inderdaad de buik (darmen) sneller bij een tweede, maar het zou ook zomaar zo kunnen zijn dat er twee in zitten.... Ben benieuwd!! Hier Martijn thuis, omdat hij last van zijn rug heeft; er doorheen is gegaan... Micah dus morgen een extra dag KDV aangezien Martijn niets kan, hij staat amper rechtop, laat staan Micah verschonen of optillen... Ach... Overleeft Micah wel Verder geen bijzonderheden hier.
@linda, wij hadden begrepen dat er nu nieuwe regeling is iets van 2e hyp voor evt restschuld. Anders heeft deze afspr voor ons geen zin. Weet wel dat ing veel mee wil financieren. Maar wij houden 30duizend of meer over en geen eigen geld. Dus ben ban fat t niets word hoor maar ben hier zzo klaar in dat kleine rotflatje dat door zwager ons is aangemseerd.
@mbtc Ow dat is niet fijn dat je je niet lekker voelt in je eigen huis. En nou met de 2e op komst wil je dat ook wel goed voor elkaar hebben. @rrianne ja tandarts overleefd. Stelde niet veel voor. Sowieso controle (was alweer even terug) en stukje bij de tand aanzetten die was afgebroken. Dus kan weer even vooruit. Heb mirthe achter gelaten bij m'n moeder. Heb t idee dat het al iets beter met haar is. Ze heeft 2,5 uur geslapen
@karine dat is minder dat M door zijn rug is gegaan. Straks maar heet douchen en een lekkere massage van jou
@mbtc ik begrijp je helemaal! Wij zitten ook op een flatje nu (niet Aangesmeerd door een zwager) maar wij zaten op nog meer restschuld. Dat van die tweede hypotheek is inderdaad nieuw maar volgens mij betaal je daar heel veel voor. Ik ben heel benieuwd naar jullie gesprek! Mssn biedt dat voor ons nog kansen! Helaas duurt de winter net een week te lang 39 koorts en een zielig manneke zat er al beetje aan te komen.
@linda, ben ook benieuwd. Weet ook niet precies hoe of wat maar wat mandenkt is je leent 2e bedrag voor restschuld met zelfde voorwaarden alleen geen fiscaalvoordeel qua rente enz. Die schuld is gebasseerd op waarde inschatting van vorig jr april dus zal nu ook wel veel meer zijn. @daantje nee voel me hier niet op mn gemak. Hebben veel onaangename verassingen gehad. Liefst was ik nooit uit t gooi weg gegaan. Dit zou voor paar jaar ziujn totdat hij geen garantstelling van mn so nodig had en toen kwam die k crisis tussendoor fietsen. Ken hier ook niemand mensen zijn stug en had de hoop dat ik door j wat meer mammas leer kenne maar helaas tot nu toe niet. Gelukkig heb ik jullie
Helemaal hieperdepieper hier! Ons bod is geaccepteerd dus onder voorbehoud van bouwkundige keuring en financiering is ons huis verkocht! In 10 dagen tijd! Joehoe!!!
@ Dolfijnjes: Ik kom niet aan Martijn zijn rug!! Hij heeft drie jaar geleden een onwijze hernia gehad, dus massages zijn "not done"!!! Hij doet zijn oefeningen nu nog vaker, rust veel, maar beweegt ook veel en tilt niks. Moet maar even... Ik moet morgenmiddag naar de tandarts, net als jij ook controle en een stukje afgebroken tand eraan zetten @ EB: Jeejjjjj!!! Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!! Tof!!! Y @ Linda: Beterschap voor je mannetje!! @ Daantje: Welkom terug in het koude NL!!! @ Sahi: Vraag het me ineens af... Hoe is het met je meis?? Heb je al een afspraak voor je ogen?? Vergadering was vroeg af, dus ik lig een keer vroeg op bed op een dinsdag... Ga dus nu lekker mijn bed opzoeken! Welterusten allemaal!