Meeting, had het net al op de mail gezet maar ik kom niet meiden. R gaat die zaterdag bij opa en oma en nachtje slapen zodat wij de trappen enzo in huis kunnen gaan verfen.
Babyr, nou kom op met die foto? Waar blijft ie? Mijn verhaal was niet erg motiverend he? Bedoelde het overigens niet zo hoor, meer om je te laten weten dat ik die gevoelens ook regelmatig heb. En als ik de rest van de verhalen lees ben je zeker niet de enige. Poookie, leuk dat jullie zo samen knutselen. Wij hebben een kuiken gemaakt, vleugeltjes en voetjes zijn zijn verfhandjes geworden heel schattig. Sahi, wat mooi om te zien dat Y. zo op jullie samen reageerde, de andere kant is idd best pijnlijk. Mbtc, leuk al die voorbereidingen voor als de tweede komt. En J. een nieuw kamertje krijgt. Daantje, hahah ik ben net zo nieuwsgierig hoor. Vaneke, fijn dat je zo kan genieten van wat tijd voor jezelf, maar kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Rica, leuk! Wij hebben ook de 'bekende' boom aan de muur. Wil je hem als sticker of van mdf? Supermom, bedankt voor je bericht. Zijn wel bemoedigende woordne die ik mij heel goed in de oren klinken. Mama05, ik heb ook nog steeds ontzettend veel respect hoe jij je staande houdt, met de gebroken nachten plus drie kids. Kan het niet vaak genoeg zetten, maar hoop dat er zo snel mogelijk een oplossing komt. Kleding weg doen, daar heb ik niet zo'n moeite mee. Verkoop veel via MP, de basics hou ik. Verder heb ik wel wat mini-kleertjes bewaard die ik niet weg kon doen en natuurlijk zijn eerste pakje. Maar mochten we een tweede jongen (mogen) krijgen sla ik het met liefde opnieuw in. Leuk om te horen trouwens al die verschillende gebitjes.
Babyboom 2013 begint volgende week! Moest ik even met jullie delen, ik vind het altijd heerlijk om naar te kijken!
Hahaha rrianne, zo had ik t niet opgevat hoor! Was ff vergeten op je te reageren. Wist niet dat L ook kiss had. Jij hebt idd een heftige start gehad met je mannetje.. Maar ze zeggen wel eens dat je 2e kindje contra is met je eerste.. Pfff r wilt zo graag oorbellen bij R.omee. nou dikke vinger haha. Vind t zielig maar ook wel schattig staan. Maar dat is niet aan ons..
Hiii! Ik probeer weer aan te haken dit weekend. Heb geen puf om op iedereen afzonderlijk te reageren, sorry... Bevallen, ik heb niet de makkelijkste bevalling gehad maar zie totaal niet op tegen de volgende keer. Kijk er eigenlijk zelfs wel een beetje naar uit, het was echt de allerallermooiste ervaring van mijn leven. Wat een liefde en emotie ik voelde, niet normaal. Geheel uitgescheurd en doodop ging ik stralend naar de ok, niets kon me meer deren! Tweede kindje, neeee, niet het tegenovergestelde van de eerste! Doe mij maar een Timo 2 Daantje, leuk, babyboom! Jammer van die irritante Caroline, maar ben wel benieuwd naar de verhalen van de stellen van vorige jaren. Sahi, ik heb het gevoel dat jij je beter voelt dan een half jaar geleden. Je klinkt optimistischer en vrolijker, ondanks de lastige situatie. Sterkte dit weekend zonder je meisje! Huizen, spannend hier... Woensdag gaan we drie huizen bekijken, dan nog 4 op de open huizendag en dan misschien nog 2. En dan hopelijk de onderhandeling in! Hebben jullie nog plannen voor het paasweekend? Wij klussen normaal flink aan de boot, maar het is nog te koud voor wat we moeten doen. Dat is nl met epoxy (tweecomponenten hars) en daar moet het minstens 10, liefst 15 graden voor zijn. Maandag gourmetten met de schoonfamilie incl tante en neven van Matthijs. Verder nog geen plannen want ik wil een druk weekend. Ben hyper door het huizenverhaal en zit ook weer vlak voor mijn nod (2 tm 9 april) dus daar ben ik ook een beetje nerveus om. Afleiding dus! Verder zit Timo lekker in een sprong. Ik merk wel dat we er beter mee om kunnen gaan dan een half jaar geleden. Niet eten, humeurig, maar het volgende moment enorm vrolijk, lief en bijdehand. Lastig is wel dat we sinds twee weken geen luiers meer mogen verschonen. Hij draait zich met zijn hele lijf om en wij hebben het nakijken. Gelukkig gaat het met het slapen wel goed (sssssttttt). Alleen wat vroeger wakker dan normaal, hopelijk morgen niet, wil graag uitslapen.
Rianne vind wel Lief dat je dat zegt hoor 😳 Daantje leuk leuk bedankt voor de tip!! Welke dag donderdag!! Babyt wat jammer dat je niet komt!! Vind jij dat zielig of je man?? Ik vind wel leuk maar niet goud 😜 Bij ons waren ze 2,5 jaar dat ze kregen Eb spannend huizen kijken!! Succes
Babyr, hihi gelukkig! Ja vind het ook schattig, maar zou het echt niet kunnen. Barbie gezien afgelopen week? Dat ze oorbelletjes lieten schieten bij hun dochtertje. Vreselijk vond ik het om te zien. Zeg maar tegen R. laten we beginnen bij gelakte nageltjes hahaha. En contra op je eerste kindje, heb het ook vaker gehoord. We zullen zien, moeten eerst nog maar eens flink ons best doen En daarna is een gezond kindje het belangrijkst, de rest is allemaal tijdelijk (wat een postiviteit niet?). Daan, bedankt voor tip, gaan we zeker kijken. Eb, spannend! Weet nog dat ik het onwijs leuke tijd vond (huizenjacht). Wat fijn dat alles zo lekker loopt met T. lekker van genieten. Pasen; wij gaan vooral lekker genieten van onze extra vrije dag samen. Hebben het aanbod om bij schoonouders paasontbijt te komen doen afgewezen omdat we het dit keer een keer lekker met ons eigen gezinnetje willen doen (en er de laatste tijd weer veel ergenissen over en weer zijn). Ik heb er zin in, hebben al allemaal lekkere dingen in huis gehaald.
hallo dames, Heerlijk avondje uit gehad hier, eerst sushi gaan uit eten, was erg lekker, erna nog naar de bios geweest. Zijn Silverlines playbook gaan kijken, lekkere feelgood movie en best grappige momentjes in. Nu nog ff op de bank hangen en zo lekker bed in... Morgenochtend nog werken en dan richting België, ben ik toch blij dat we ons meisje weer zien Vanmiddag uiteindelijk toch nog de kamer in orde gebracht, 2de ledikantje in elkaar gezet en wat meubeltjes geschoven, kamertje is dus helemaal klaar, toch ook wel weer een bijzonder momentje hoor toen alles er stond...alles begint nu echt wel dichterbij te komen!! @Rrianne: fijn dat jullie laatste tijd zo lekker kunnen genieten van jullie 3tjes, kan me voorstellen dat dat de drempel wel verhoogd om voor een 2de te gaan... @EB: superleuk toch die huizenjacht, hoop dat jullie snel wat vinden waar jullie meteen verliefd op kunnen worden, wordt lastig als jullie omwille van tijdgebrek gedwongen voelen iets minder leuks te nemen... @babyR: vin hier ook dat dat niet aan ons is, als Elke straks ouder is en ze wil ze zelf dan prima... @pasen: wij dus bij bomma en bompa eitjes zoeken zondagochtend, samen met de kids van mijn zus, dus wordt gezellig. @meet: ik twijfel nog beetje, hebben die avond ook voorstelling van toneel en wordt wel lange dag zo...ik beslis dinsdag ten laatste, dan kan ik dan nog wel/niet meegeteld worden voor de kosten...als ik kom maak ik zelf nog wat lekkers klaar
Ik wil slapen!! Helaas denkt onze meid daar anders over.. Wat een ellende is dit toch iedere X weer.. VanEke, Ohh leuk kamertje al af! Naam ook al? sushi mag dat wel? Eb spannend die huizen kijken. Sahi, gaat t wat zo zonder y?
@babyR: kamertje was ook niet veel werk, enkel extra ledikantje int kamertje van Elke en daarom wat schuiven met de meubels qua plaatsing. sushi mag wel, alleen niet de sushi met de rauwe vis, maar er zijn er ook andere, en andere "japanse" hapjes. Namen hebben we ook al...die hadden we best snel, eigenlijk waren de eerste keuzes meteen goed!! Jullie ook al ondertussen?? De nacht nog goed gegaan verder?? @hier: zit opt werk, erg rustig hier, dus hoop dat het zo gaat blijven...en dan straks meteen naar België om mijn kleine meid weer te knuffelen!!
vaneke: op zich prima hoor, als je het dinsdag laat weten, ik ga wel vandaag alvast het gebeuren van de kosten in orde maken. Ik stuur je wel even een berichtje of ik je wel of niet moet mee rekenen gek idee dat het voor jou nou eigenlijk ook onbekend is hoe een 'normale' bevalling gaat. Maak je niet te druk hoor, komt vast goed! ooh heerlijk, sushi gegeten babyr: ik heb je van t deelnemers lijstje afgehaald hoor Jammer dat je niet mee gaat, maar natuurlijk heel begrijpelijk! Hoe is de nacht gegaan? rrianne: Knap dat jij geen moeite hebt met kleertjes weg doen. Mijn liefste vriendinnetje krijgt over een paar weken een meid en die heeft bijna heel de voorraad van Yanna overgenomen. Dat komt weer naar mij terug als haar meid er weer uit is. Zo raar dat een ander kindje t gaat dragen, en het uitzoeken was ook zo'n jankboel, hihi maar mijn hart is groot genoeg voor nog heel veel kindjes, dus ik doe nog niks weg, dat vergaat niet de komende jaren EB: leuk dat je het opmerkt hoe positief ik ben, ik zeg het zelf ook steeds; ondanks de situatie voel ik me stukken beter dan een half jaar geleden. Ik heb het nu psychisch gewoon goed op een rijtje, waardoor het nu wel beter lukt allemaal. Geen paniek, geen stress, natuurlijk wel verdriet, maar ik verdrink er niet in ik ken dat gevoel wel wat je omschrijft over bevallen. Ik zou het dolgraag nog eens doen, omdat het bij Yanna zo anders ging dan ik had 'gepland'. Ik zou het nog wel eens willen doen om te ervaren hoe het gaat nu ik het al eens heb meegemaakt en beter weet wat me te wachten staat. Ik had ook een behoorlijk pittige bevalling, maar die liefde inderdaad, dat heeft alles goed gemaakt (niet doen vergeten, hahah) paasweekend plannen: vanmiddag visite, vanavond eters, morgen komt een kennisje mn haren verven en eten we daarna pannekoeken bij papa en maandag even een minimeet met vrienden + kids. dus niet heel druk, maar gelukkig wel genoeg te doen Yanna komt zo om 11 uur weer thuis, ze was niet helemaal in dr hummetje begreep ik, dus ben benieuwd. Ik ben blij als ze er weer is, maar zou eigenlijk met mn mama om 10u naar de bouwmarkt gaan, dus dat gaat ff niet door, das wel jammer, maar ach gisteren goed overleefd zonder Yanna, heel de dag met mn broertje op stap geweest Was wel even praktisch zonder dreumes oorbelletjes; Yanna krijgt ze als ze er zelf om vraagt, ik vind het echt niet nodig om t te dragen, maar ik snap wel dat het bij sommige families heel normaal is en dat die dat er voor over hebben rica: natuurlijk ben jij ook zo sterk dat je het met 2 kids hartstikke goed gaat redden. Kan niet anders, je moet toch door, als het drama wordt. En misschien wordt het geen drama hihi, mijn auto's verkoop ik ook altijd met een brok, ik heb er al een paar versleten en er kwam altijd wat beters voor in de plaats, maar toch he mama: ik heb het overleefd hoor Hoe is het met jou en de gebroken nachten?? Zwaar hoor, lijkt me, pff mbtc: ja ons huisje is maar klein en daarnaast enorm in waarde gedaald. Het is niet perfect afgewerkt, maar ik woon er heerlijk. maar ik weet ook dat jij geen onderhandse verkoop meer gaat doen natuurlijk en dat Dordt dus geen optie is Ik zit steeds te lobbyen in mn omgeving, want ik hou zo van mn huisje en dan komt er een vreemde in... Zou ik ook hebben als t niet gedwongen verkocht moest worden hoor zo iedereen weer bij denk ik. Zo ff boodschapjes, heb nu nog even de handen vrij en dan lekker druk dagje vandaag, maar wel gezellig
zo, meetingmail gestuurd, en ook bij het zaaltje even over de sleutel gevraagd Ik vergeet nu weer een speelgoedlijst Ik neem wel even 2 loopfietsjes/wagentjes mee en wat blokken om mee te spelen. Misschien dat iemand een paar ballen heeft en dan moet de rest wel goed komen Ik wist trouwens niet of Poookie mee gaat. En van vaneke hoor ik het dus nog
Babyr, baal! Hoe ging de rest van de nacht? Vaneke, leuk vooruitzicht om je meisje dadelijk weer op te halen. Sahi, hahah nee ben geloof ik niet zo emo-mens. Zal ik dan echt een ijskonijn zijn? hahaha. Groot gelijk hoor dat je de rest van het spul niet weg doet en natuurlijk wel heel mooi om het kindje van je vriendin straks in Y. haar kleertjes rond te zien lopen.
@kleertjes: hahaha, heb ik heir ook weinig emoties mee, vind ze wel nog erg leuk om te zien en dan te bedenken hoe Elke er ooit in heeft gezeten, maar heb er geen problemen mee als ze straks weg gaan, eerst even afwachten wat de 2de wordt Heb wel haar eerste pakje, mutsje en dat soort dingetjes bewaard voor haarzelf voor later... @sahi: heb u net terug sms gestuurd, reken me maar mee in de kosten hoor, denk wel dat de kans dat ik kom groter is dan dat ik niet kom, moet alleen de dag dan ff goed plannen, tis ook niet zo ver van hier, dus dat scheelt wel
Mogguh! @Sahi ik ga wel mee hoor. Heb trouwens geen meeting-mail gehad vanmorgen? Ik heb wel een mega bal, een gewone bal en een klein balletje. Die neem ik dan sowieso wel mee @VanEke fijn dat het toch nog is gelukt met het kamertje. En heerlijk zo'n avondje samen. Word hier ook weer eens tijd. @BabyR jammer dat je niet komt!! Oorbelletjes, tja ik zou t denk ik ook pas doen als ze erom vraagt... Ons nichtje heeft van ons oorbelletjes gehad voor haar derde verjaardag, ze vroeg er al een tijdje om. @EB spannend die huizenjacht, komt vast helemaal goed Vandaag ons nichtje weer hier een dagje. R is met de hele bups (zijn moeder, zusje, zwager, stiefvader, halfbroertje en vader van halfbroertje) naar R'dam om het huis van de moeder van zijn stiefvader leeg te halen... Lekker ingewikkeld haha. Stijn is niet helemaal in zijn hum, hij is wat verkouden, dus 't botst een beetje af en toe hier haha. Hopelijk blijft t vanaf nu een beetje droog en kunnen we er zo nog ff op uit, rotsneeuw...
Hey meiden Heb alles wel gelezen maar reageer morgen denk ik even. Vanochtend even in lemmer geweest. Ff lekker geshopt. Straks ga ik Ff naar 2 vriendinnen (waarvan 1 in ziektewet) om een bakje en tevens mirthe haar nieuwe keukentje ophalen. Verder gaat alles goed hier. Fijne zaterdag nog.
rrianne: nee hoor, dan ben je geen ijskonijn. Je hebt dat of je hebt dat niet, dat gejank Ik heb het sinds Yanna wel, daarvoor ook niet zo erg. vaneke: zoals ik al mailde was ik al veel te snel met de mail Dus jij bent gratis, mag je lekker wat lekkers meenemen, als je wilt. Doe vooral rustig aan met je dikke buik he! bijna 30 weken al, jeetje! poookie: oh stom, je stond dus bij mij op onder voorbehoud. Ik ga jou de mail ook nog even sturen, maar had al een bedragje afgesproken. dus mag je ook lekkers meenemen als je wilt hier ook weer sneeuw...
@ Sahi: Mail is goed aangekomen, leuk dat we met 14 zijn!! Hoe is het vandaag met Y? Nog steeds mopperig? @ meeting: Ik neem de frisdrank mee, maar wie drinkt er cola, sinas, cassis of iets dergelijks? Speelgoed: Ik neem de boerderij wel mee van Little People en de loopauto van Micah. @ Vaneke: Gezellig dat je er toch bij bent!!! Hoe is het met E? Gezellig weer met z'n allen nu? Fijn paasweekend met de familie! @ BabyR: Jammer dat jij er niet bij bent! Snap het wel, maar vind het jammer. @ Rrianne: Ijskonijn??? Jij??? Whahaha... Mevrouw ik laat het niet zien, maar krop alles op Yep... Hmmm Hmmm... Ijskonijn dus?!? Nee hoor meis... Ik heb het met de kledng van de jongens ook niet hoor! Ik heb het grootste deel weggegeven aan een kennis die een tweeling kreeg en die het dus goed kan gebruiken. Goed doel dus @ Poookie: Balen dat S niet zo zijn hummetje heeft vandaag. Maar ach.. Mag ook wel eens! Wat heeft jouw binkie trouwens een heerlijk vol bekkie tanden Maakt hem wel gelijk een stuk groter dan bijv Micah @ Dolfijnjes: Veel plezier op koffievisite en het halen van het keukentje voor M. @ sneeuw: Ow ow... Je zou toch denken dat het al bijna weer kerst zou moeten worden met die sneeuwbuien... Hoop dat de lente zich snel laat zien, geloof dat iedereen er wel weer aan toe is... Hier verder alles oke... Micah dus inderdaad de zesde ziekte en zit vol met rode vlekjes, geen koorts meer, alleen eind van de middag wat hangeriger, maar verder weinig last. Blijkt meneertje ook nog even zijn snijtand onder erbij te hebben gekregen en de andere onder al in zicht. Gelukkig komt het niet lekker zijn tegelijk, dan heeft hij er minder last van @ Lelie: Gezellig dat je ook naar de meeting komt en E meeneemt! Denk inderdaad dat Ryano dat wel leuk zal vinden!
Yanna is wel wat blijer, maar vroeg net of ze naar bed mocht (bij de trap jengelen enzo) en nu ligt ze op bed te kletsen, al best een tijdje, maar ik denk dat ze het even lekker vindt, dus ik laat ze maar even. Vanavond visite, dus even tijd voor dr zelf kan zeker geen kwaad! Er komen 6 man, das best druk in ons huisje. er komen sowieso al 3 grotere kids, hartstikke leuk! Dat vinden die kleintjes nu ook super natuurlijk