Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0

kon het niet laten vanmiddag.... Wel een tuurtestje hahahah

2. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Anz hihi, ben dus niet de enige die maar aan de gang blijft....

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Neee dat ben je zeker niet haha.. Ik denk dat het nu wel klaar is bij me.. nu ik die 3+ heb gezien ben k gerustgesteld dat t hcg level goed stijgt:) vind de testen ook veelste duur om hierna nog te doen met t zelfde resultaat...

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

*breekt in*

Wat vliegt de tijd, hier namelijk een oktober 2010 mamma. Nu alweer 2011 mammas! Heel veel geluk gewenst aan jullie allemaal met jullie beebs :D

*breekt uit*

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Thanks cherryayden! gaat snel he ;)

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Veel te snel! Ennuh die test is natuurlijk geweldig :D

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond dames! Ik wil me hier ook melden.
    Ik ben een oktober2009 mama (mijn dochter is van 2 oktober, was toen de 5e uitgerekend) en ik ben nu weer een oktobermama maar dan van 2011 :D Ik heb nogal een aantal dagen voor mijn NOD getest (die is maandag) maar had nu al echt een knaltest waar ik echt verbaasd van stond dat hij al zo duidelijk was (ik ging uit van negatief :)) maar als ik van m'n NOD uit zou gaan, zou ik 12 oktober 2011 uitgerekend zijn. Het is mijn 2e kindje dus.

Ik zal even kijken wie er hier precies ook alweer over de lijst gaan ;) want ik had met het doorlezen begrepen dat er 2 dames die 'beheren'. Zal ik even pb'en!

8. Maia

Maia Niet meer actief

dit was mijn test trouwens

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik heb vanochtend ook weer getest. De DA testen staat erbij na 3min kijken maar dan is de streep nog amper :( Je ziet hem wel eerst maar hij is licht dan zeg maar. Pas na 5-7 min heeft hij zijn kleur, heel stom natuurlijk haha

Maar hier issie, hij is iets donker roze dan dinsdag, dus helemaal goed 8) De C streep is alleen zo belachelijk donker bij de DA testen (ook van mijn vorige zwangerschappen gezien dus ligt aan test) Dit is mijn laatste test. Nu hopen dat beeb blijft groeien

Bekijk bijlage 125201

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    :D Wow das nog eens een knaltest maia! Ontzettend gefeliciteerd en ow wat leuk dat je twee keer oktobermama mag zijn!

Welkom!

11. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    anz wat een super test !!
    mijn voeten jeuken om naar boven te gaan en ook te testen whahahaha maar gister was hij 2-3 dus zal vandaag nog geen 3+ zijn
    raar want volgens de gyn is mijn hcg zo hoog.. nouja zaterdag weer !!

Maia welkom en van harte !
    dat is lekker snel met posi testen .. super hoor !
    en leuk om weer in oktober te bevallen !!

cherryaden bedankt !! je mag er nog wel bij hoor :D

fleurop en esthertje vertellen was dus leuk !! super hoor

hier thuis na een dag werken .. vanavond lekker bankhangen en wie is de mol kijken :D
    alcoholvrij biertje erbij .. en onderuit zakken maar op de bank :D

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo maia dat is idd erg knal zo vroeg. Dan heb je of eerder jouw ei gehad of je bent zwanger van meer dan één :D Zal je op de lijst zetten

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @anz87 ontzettend lief dat je aan me denkt met die site en dan heb ik meteen nieuws!

ik ben vandaag gestopt en heb er eigenlijk niet eens moeite mee. Wat gebeurde er vandaag : Ik werd vanochtend wakker en mijn longen oh mijn god, alsof ik een zwaar longpatient ben.. Ik schrok wel maar mijn buikje gaat wel groeien dus misschien dat mijn longen opzij gedrukt worden ofso kent iemand dit in zon vroeg stadium??? ( ik ben erg klein ).

Maar al jullie reactie's geven natuurlijk ook een hoop stimulans en ik wil het ook al heel lang en heel graag.
    Ook op het werk aangegeven dat ik gestopt ben dus als ik sjaggie ben dan weten ze waarom.
    Zolang ik er niet aan denk en/of over praat gaat het nog goed.
    En vriendlief rookt in de keuken onder de afzuigkap!
    Vanmiddag ook al voor de 2e keer deze week Mac Donalds op haha, zo lekker jummie jummie!

@fleurop wat een mooi verhaal om te lezen over je schoonouders, en dan vanavond je eigen ouders spannend hoor ik ben benieuwd naar hun reactie :D

@esthertje80 wat jou moeder heeft gedaan is ook erg leuk met die bandjes, ga het meteen aan mijn moeder mailen, misschien ook wel leuk voor haar, aan dat soort dingen denkt mijn moeder altijd te laat hehe..

@Anz87 nu ik die 3+ gezien heb ga ik morgen ook nog even een testje halen haha.. Toch leuk voor het fotoalbum..

Nou vriendlief is weer fantastisch, nadat ik gisteen te moe was om onder de douche te gaan komt ie vandaag weer thuis van het werk met een krukje zodat ik lekker in de douche kan zitten.. Ik ben echt zoo verliefd haha..
    Zijn jullie mannen/vriendjes ook helemaal in hun sas en doen ze ook extra lief ? Of ben ik gewoon een enorme bofkont? Of is het met een 2e anders? haha veel vragen..

Ik klets echt heel veel.. sorry daarvoor

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    #194 Aowyn, 27 jan 2011
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
    OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST

1.
    Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA
    Krumeltje - 2e - ? - ?
    Zippie - 3e - ? - ?
    Fiet - 2e - ? - ?
    Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh
    berenbotje - 3e - ? - ?
    2.
    3.
    Lieke1979 - 2e - ? - ?
    Worstenbrood - 1e - ? - ?
    Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis
    4.
    Kaatje80 - 2e - ? - ?
    Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis
    Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh
    Alleentje - 1e - ? - ?
    kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh
    Merel 2009 - 2e - ? - ?
    5.
    Jasja1 - 3e - ? - ?
    Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    Maia - 2e - ? - ?
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Totaal: 18

Afsprakenlijst:
    31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders
    1-2 worstenbrood gyn
    4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's
    10-2 Krumeltje 1e echo
    10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist
    14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt
    21-2 kaatje80 9.45 1e echo
    23-2 Anz87 intake vk
    24-2 krumeltje intake vk
    28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk
    2-3 Anz87 1e echo
    3-3
    Fleurop 1e echo + intake vk
    4-3 Lolly 1e echo
    7-3 Lolly 9.00 intake vk,
    7-3 kaatje80 9.00 intake vk

Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet!

De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.

Maia erop gezet, krumeltje haar afspraak erbij gezet

15. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh stond al meer

maia wouw die is al wel duidelijk .. kan je al verder zijn ?

aowyn mooie test !!
    erg het met die testen ik blijf ook maar gaan .. ben zooo onzeker dat het weer mis gaat kon de hele dag wel janken zo'n rotgevoel had ik .. maar ook een zwanger gevoel !!
    we gaan voor plakbeebs meis !!

WORSTENBROOD ik krijg HONGER van je hahaha

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Worstenbrood komt omdat alles omhoog wordt gedrukt om plaats te maken voor de bm. Ik kan aan de eind van de avond af na het eten niet goed meer zitten, wordt ook gedrukt van binnen

17. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    hey meisjes!!
    Nieuwe zwangere meiden natuurlijk gefeliciteerd!!!

Wat een heerlijke verhalen weer om te lezen ;)
    Verdwalen in arnhem met eigenwijze tomtom... I know!!!

Tranen heeeeel hoog bij vertellen aan mams en paps dat ze oma en opa worden.... I know!!!!

Niet kunnen wachten je 1e kindje een tshirt aan te trekken met daarop ik word grote broer/zus..... I know!!!

Nog een beetje overdonderd dat het de 1e ronde raak is, en beduust met z'n tweeen naar de '2' streepjes kijken, voordat je door het dolle heen bent.... I know!!!!

Vieze luchtjes ruiken die een ander niet ruikt.... I know!!!!

Een plofbuik hebben en naar je werk alleen maar flodder kleren aandurven en de hele dag je buik inhouden.... I know!!!!

Brutale collega's die opmerken dat je wel een zwanger zou kunnen zijn en je dan in allerlei bochten moeten wringen omdat je het nog even tot de 1e echo 'geheim' wilt houden.... I know!!!

Kortom, pffff, wat heeeeerlijk om veel herkenning te lezen!! Jullie krijgen van mij een dikke knuf! (smak!)

oh ja, intake verloskundige heb ik de 24ste, en echo al eerder omdat ik gewoon een klein ongeduldje ben...

18. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh worstenbrood ik ben super trots op je !!
    echt knap dat je gestopt bent met roken ..

dikke pluim in je r....haha

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha Fiet, misschien moet ik mijn naam aanpassen als dat kan, elke keer als ik er naar kijk krijg ik zin om de ijskast leeg te plunderen whahaha, ik word straks een michelinpoppetje!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fiet lijkt mij een goede plan idd!! Ik wil graag een 2e kindje over 9 mnd en niet een 5e *. Ik ben ook onrustig maar merk dat ik wel kalmer bent. Deze week lijkt ook snel om te vliegen. Anderen keren duurde het zooooo lang! Ik geniet om naar mijn ticker te kijken. Het voelt gewoon goed deze keer!

Deel Deze Pagina