wat een prachtige echo door dank jullie voor de reacties dames. Heel erg lief! En positief nieuws moet juist verteld worden Het begint nu ook door te zetten. Het enige waar ik van baal is dat ik nog steeds zo enorm misselijk ben dat mag nu ook wel verdwijnen. maar ik ga dus officieel afscheid nemen, al kom ik nog wel even spieken hoor de komende tijd
Oh nee maia, ik heb de hele middag ziek op bed gelegen en lees nu dit Wat klote meid. Verdorie... Hier: de hele dag al overgeven. Had een appel binnen en een cracker, dat is er al weer uitgekomen. Heel veel overgegeven. Mijn hele buik is een stuk dunner. Ben nog steeds zooo misselijk, zo even kijken of ik een bouillon binnen kan houdenl. De rest, sorry, even geen puf om te lezen/reageren.
Heb jullie de hele dag een beetje in de gaten gehouden omdat ik wou weten hoe de echo was van Worstenbrood, maar nog steeds niks he!? Oh ik hoop zo dat alles goed is! Maia: He wat erg! Hoop ook voor je dat je misselijkheid gauw voorbij is.
Maia, jeetje.....zit echt met tranen in de ogen jouw posts te lezen. Wat vind ik dit vreselijk! Oh meid, ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat de kwaaltjes ook snel verdwijnen. Vind het erg jammer dat je afscheid van ons moet nemen, was al aardig "gehecht" aan je. Echt een hele dikke knuffel. Door, proficiat. Want hoe moeilijk het ook is om het slechte nieuws te lezen van Maia, ben ik zo blij om te lezen dat jij een goede echo hebt gehad. Geniet ervan. Nu hoop ik echt dat Worst ook een goede echo heeft gehad. Verder even geen reactie. Ben een beetje van m'n stuk....
Allemaal proficiat aan de nieuw zwangeren. en bedankt voor de felicitaties. En je hebt gelijk, ik krijg deze hele lijst niet helemaal doorploeterd. Veel te veel pagina's, hehe. Xjes
Nieuw mama's, Welkom en van harte! Maia, heel veel sterkte... Neem je tijd om dit een plekje te geven, dat is echt belangrijk! Door, wat een super mooie echo... ik wil er ook zo een Ik ga vanavond een lekkere relax avond houden filmpje kijken, kaarsjes aan, beetje dubbeldrank in een wijnglas en verder helemaal niets doen Fijne avond allemaal!
och maia wat een naar nieuws. Ongelofelijk veel sterkte gewenst!! vind je wel heel sterk hoor de manier hoe je ermee omgaat. Zoals al werd gezegd neem de tijd om het te verwerken!!
Hoi meiden, @ maia, neeeeee!!! Ik ga je missen hier... Heel veel sterkte!!! @ door gefeli met de goeie echo!!! @ dora GEFELICITEERD!!!! @ worst hoe is het meid? Ik ga dinsdag voor een echo naar Breda. Jij ook Langedijk? @ nieuwe meiden welkom! Hier een domme fout gemaakt gister, ben onder de zonnenbank geweest. Heb ik een zwangerschapsmasker aan over gehouden Vanmorgen naar de dokter geweest, heb zalf gehad moet het minder mee worden... maar gaat voorlopig niet meer weg.... Gaat wat worden als ik met vakantie ga in juni.... HA vond het wel heel snel al dat ik dat heb... Maarja wat heb ik daar aan Verder alles goed hier....
Volgens mij moest worst vanochtend rond half 11 of twaalf. Hoop maar dat het goed is gegaan. Had ook nu al wel een klein berichtje verwacht. Hopelijk betekend dat niet iets verkeerds.
Maia: wat een naar nieuws Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je kwaaltjes ook snel stoppen. Door: wat een mooie echo!! gefeliciteerd Nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom bij de oktobermamma's
dank jullie, jullie zijn heel lief vind het hier ook een ontzettend gezellig clubje dus ik ga jullie zeker missen en ik kom zeker even spieken af en toe (doe ik nu ook omdat ik ook op nieuws van worst zit te wachten) @bijzonder: balen dat je je zo misselijk voelt!
Maia: lieverd wat naar zeg... echt heel erg naar ...jeetje ik had echt heel goede hoop. Worst: waar ben je????? Nieuwe mama's: welkom! Misselijk: JAAAAHHH.... blegh.... Moe: mega Ga nu heel lui op de bankhangen en blijf hier wel kijken!
JOEHOOEEEEEEEEE IK BEN IN HET TOPIC HAHA! Ik lees bij en steeds meer pagina's terwijl ik aan het bijlezen ben.. poeh poeh... @nieuwe dames Welkom en gefeliciteerd. @sabrina : Veel beterschap, en ook fijn dat de test vet positief was! @soepkip : Dat is lang geleden, alles goed met je ? @aowyn, ik hoop dat je het nog leest, ik wacht ook op jouw ei! Hoop dat ie snel komt.... @maia Vind het echt niet leuk.. kan me voorstellen dat je baalt als een stekker. Dikke knuffel voor jou.. Echt zo klote dit... @door heel fijn dat je het hartje hebt gehoord.. Update : Echo gehad.. Zal zo ff een plaatje erin schieten. We hebben rustig gekeken hartje klopt zooo bijzonder, bloedzak is iets minder groot maar zit er nog wel. Ik moest vooral niet in paniek raken als ik ging bloeden, oud bloed kon geen kwaad, rood bloed en/of veel pijn direct bellen en langskomen. Dan was het dossier van twee steden ziekenhuis er. Goede nieuws, ik heb waarschijnlijk geen korte baarmoedermond.. ( daar is een moeilijk woord van ). En het slechte nieuws is dat ze me dat dus gewoon nooit goed hebben uitgelegd in Twee Steden ziekenhuis. Ik heb een dubbele moederkoek gehad, die is losgelaten in de baarmoeder waar het kindje in zat. Door de bloedingen zijn de harde buiken gekomen en daardoor is de bevalling vroegtijdig begonnen.. Zoiets in ieder geval... Verder nog niets gelezen van een dubbele moederkoek op internet dus dat ga ik zo ff doen.. de kans dat het nogmaals gebeurd is vrij klein maar ik mag gewoon om de week/2 weken langsblijven komen. Volgende week dinsdag een afspraak in Langedijk Breda.. Dus geloof dat ik dan iemand kan tegenkomen ? Weet ff de naam niet meer... @maia, nogmaals dikke knuffel voor jou! Vind het zo erg.. en oneerlijk.. Als je wilt kletsen ben je hier in ieder geval altijd welkom, ook pb. Heb dit bericht trouwens als een bezetene getypt omdat jullie allemaal op me zaten te wachten hehe.. Dus niet op spelfouten of halve zinnen lachen !
Ow ik vergeet trouwens nog te vertellen dat ze gaan overleggen over progesteron spuiten vanaf week 16.. Ik denk dat jullie allemaal beter weten dan ik waarvoor dat dient haha... Dat moet ik namelijk nog ff aan JP vragen want die onthoud alle belangrijke dingen.. haha.. Ik ga de echo proberen te plaatsen.. !
jaaaaa wat een fijn nieuws worst. Gek dat ze het je toen niet hebben uitgelegd goed maar wel prettig dat je nu gewoon vaak op controle mag blijven komen enzovoorts!!!!
Oh Worst,wat een opluchting, we zaten best wel allemaal in spanning! Wat een goed nieuws! En super dat ze jou zo goed in de gaten blijven houden. Dubbele moederkoek, nee, heb ik ook nog nooit van gehoord. Toch jammer dat het in eerdere gesprekken niet goed is uitgelegd. Maar je weet het tenminste wel. Lekker genieten van het goede nieuws!
Hey Maia, ja ik belde ook meteen mijn moeder op vond het ook zo vreemd, mijn mond viel open van verbazing.. Lief dat je zo snel reageert trouwens.. En die dokter zat maar te vertellen over de volgende zwangerschap, nu is er gezegd dat de kans erg klein is dat de geschiedenis zich herhaalt dus ik hoop dat het echt goedkomt. Ik kan niet nogmaals een verlies met me mee dragen wat ik 25 weken bij me heb gehad. Dus allemaal duimen, en heeeel rustig aan doen ( vriendlief zijn woorden ). Echo komt eraan, veel onduidelijker dan die van door.. Maar plant hem toch hier..