Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mendy gefeliciteerd!
    mijn zoontje hadden ze op ruim 9pond gegokt via echo.. viel uiteindelijk mee, 3620:D

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha ik vertel dit zojuist tegen mijn vriend en die hoopt nu dat ik van de 70c naar de 70F gaat haha.. Bestaat dat wel :D

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    @ Estertje; via keizersnede klinkt altijd alsof t makkelijk is. maar zag aan een nicht dat dat toch wel ff een grotere impact had! dus een kind van 9,5pond dragen en een keizersnede gehad.. Dubbel zoveel respect:)

borsten hier vorige keer van kleine b naar kleine d. Daarna weer kleine b
    en nu alweer een flinke c:D LOVE IT

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gefeliciteerd en welkom Mendy!

Maia ik ook weer naar en B en dan iets slapper. Maar tijdelijk een D is super! :p

Esthertje hier ook normaal bevallen, en duurde 4u45 min en dochtertje kwam ineens tijdens zucht eruit en ik liep een sub-totaal ruptuur op >< ik hoop echt zo dat ik dat niet weer hebt hé! Maar de vk zei met nacontrole dat ik wss de knip krijg om niet weer verrast te worden :/

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whaaa anz bofkont :p hier werd dochtertj een kleine 8 ponder geschat.. moest ff slikken toen ik haar tussen mijn benen zag omhoog komen! :p

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Keizersnede is natuurlijk wel een goeie oplossing met een groot kind. Maar.... herstel duurt wel lang ja.
    Toch als ik nu zou mogen kiezen moet ik wel even nadenken.

Aowyn, jeetje klinkt wel heftig ja.... pff gelukkig dat ze daar dan nu op voorbereid zijn.

Mijn borsten zijn helemaal niet gegroeid vorige keer, had dan ook geen voeding voor mijn mannetje....
    Nu wel zere tepels, hoop elke dag dat ik met grote tieten wakker word hahaha!

7. jasja1

jasja1 Lid

23 jan 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)hi girls.
    jee minee... heb al heel wat ervaring dacht ik met gezellige forums.. maar dit slaat werkelijk alles!:) wat een gezellig boel zeg.
    Had gereageerd .. moest echt tig bladzijden terug om te kijken wat een gezellig boel zeg! top!
    Heb een koningspaar thuis lopen (6 en 4) en eind nov een mk gehad. ga me ook nog niet melden bij de vk totdat er minimaal 6 weken voorbij zijn. gevoelskwestie en ach hier inNederland maken ze toch geen haast met echos dus maakt het verder niet veel uit.

HOe gaat het met jullie?veel kwaaltjes of valt t mee? hier alleen maar veel slaap, dorst en heb t vaak koud. (of begin ik gewoon aan mijn winterslaap;))
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

8. Maia

Maia Niet meer actief

@Aowyn: auwwww. En btw, ik ben het niet helemaal met je eens dat van A naar D tijdelijk leuk is ;) ze waren gevoelig...... (oké, ik hoop dat ik nu op een B kan blijven hangen, maar naar een D hoef ik dus niet persé meer :D)

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @jasja1 drukke boel hier he haha..

Ik ga morgen de rest van de berichten weer lezen, ik taai hem voor vandaag af, lekker naar mijn nestje toe!
    Hele fijne avond voor jullie allemaal :)!

Doegies

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Dank jullie wel voor het welkom...

Mijn borsten zijn wel heel gevoelig maar nog niet gegroeid... Hoop ook niet dat het gebeurt, want heb al een D en voor mijn postuur en lengte is dat al giga... Haha wil geen lola worden... :D

Verder ben ik veel moe en heb het de hele tijd koud en wat krampjes maar dat valt mee.. Koud heb ik het eigenlijk altijd dus dat is niet zo heel erg bijzonder..

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Fleurop: leuk hè die reacties, vooral als ze eerst niets doorhebben :). Hadden wij destijds ook bij de 1e.
    Veel plezier met vertellen vanavond!

@ Estherje80: dat is ook een originele manier zeg! :)
    En ik heb vanochtend ook weer getest :), digi met indicator, die zei nog netjes 2-3wk, dus dat kan wel kloppen. En morgenvroeg wil ik nog een KV doen :), kijken of het lijntje nog donkerder is geworden haha. En dan heb ik nog 1 KV over en die wil ik doen voordat ik naar de VK ga......erg he......

@ Anz87: hihi, jij ook al...

@ Maia: welkom en gefeliciteerd! Zo hé, dat is een duidelijke test zover voor NOD :$, dat worden er vast 2 hihi. Of je bent gewoon langer zwanger dan je denkt.

@ Fiet: lekker bankhangen vanavond! Goed plan!

@ Worstenbrood: Goed zeg dat je gestopt bent, nu volhouden!!! Enneh....ik vind dat je een enorme bofkont bent hoor met die vriend van je! ;):)

@ Krumeltje: haha, jij weet veel ;):D

@ Buik: pfff, hier vooral 's avonds zo'n opgezette buik. Ben echt niet slank van mezelf (en dan nog een mooi gestreepte flubber van de vorige zwangerschap), maar zelfs ik zie duidelijk dat ie meer ploft dan anders haha, en zo voelt het vooral ook. Gelukkig geen werkkleding, dus lekker dragen wat verbloemt voorlopig haha.

@ Borsten: vorige keer nauwelijks gegroeid (behalve de 1e 3 dagen na de bevalling dan :$:$ van de stuwing), dus verwacht er nu ook niet veel van. Hoeft ook niet (heb D en dat is prima), al zou het leuk zijn als ze in ieder geval tijdelijk weer wat steviger waren ;):p. Want dat is er wel vanaf sinds de vorige zwangerschap en bv......:(.

@ Mendy: welkom en gefeliciteerd!

@ Vorige bevalling: mannetje van 3490gr, helaas moest op het eind (= na bijna 3 uur persen...) de vacuum erbij komen en ook hier een subtotaalruptuur.

Zo, ben weer bij :D. Ga opwarmen voor de open haard die vriendlief net heeft aangestoken en dan lekker mijn bedje in. Vind het wel leuk geweest voor vandaag. Morgenvroeg een begrafenis:( (niet van iemand heel dichtbij me, maar hoe dan ook niks aan, vind het vooral rot voor mijn vriendin, is haar tante :().

Verder morgen vrij. Nog even naar mijn Prodimed-man, eens even bespreken hoe ik enigszins subtiel weer naar normaal eten over kan schakelen, want diëten en zwanger zijn gaat natuurlijk niet samen. Maar zit er ook niet op te wachten om abrupt te stoppen en in een paar weken de 15kg die ik eraf heb er weer aan te hebben. Zal nog een leuke uitdaging worden. Hoe dan ook: gezondheid beeb gaat voor!

Welterusten alvast!

Voor wie nog ideeën nodig heeft om het te vertellen:
    Hadden de opa's en oma's beiden een EHBO-mand gegeven (Eerste Hulp Bij Oppassen) met allemaal kleine dingetjes erin (luiers, rompertje, knuffeltje, potje sudo enz).
    En op het werk en sommige vrienden hadden we een beschuitje ingepakt met daarbij een briefje 'de muisjes mogen jullie in juli komen halen'.
    Deze keer dus een shirtje 'stoer, ik word grote broer'.

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Kaatje dat is ook grappig van die beschuitjes.... ga ik onthouden voor evt vrienden ofzo.

Inderdaad gezellig hier, en nog redelijk te doen met bijhouden, over 2 weken word dat lastiger denk ik ;)

13. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nieuwe meiden !!
    van harte en gezellig dat jullie er zijn

borsten ... bij tim van DD naar E overgehouden .. en tijdens de zwangerschap F/G .. nu volgensmij al in de F
    als iemand naar mijn borsten kijkt wil ik ze al slaan

14. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ik was niet klaar ... zucht ..

bevalling .. ik dacht dat tim een flinkerd was
    die was 3960 .. is een KS geworden na 24 uur bezig zijn
    zijn hoofd zat vast .. dus ze kijken maar ff goed voordat ik weer ga bevallen

ga nu lekker afsluiten ga zo naar bed !! slaap smorgens zo slecht .. maar savonds geen probleem !!

morgen weer een dag verder meiden haha

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

*breekt in* Joepie, die is lekker knal maia 8) *breekt uit*

16. Maia

Maia Niet meer actief

thanks meis :D :D

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Wauw wat kletsen jullie veel.

Even een snelle reactie voordat ik ga slapen:

@nieuwe meiden: welkom en proficiat

Borsten: hier de vorige keer van 75E/F naar 80H/I en dat is niet allemaal weg gegaan. Hoop dat het nu wat minder groeit. Is echt niet leuk meer.
    Wat een zware baby's allemaal, Maud woog 7 pond. dus heel netjes.

Bevalling: vorige keer helemaal niet tegenop gezien, maar achteraf toch wel tegengevallen. Was al uitgeput toen ik begon: 3 nachten niet geslapen, 24 uur voorweeën max om de 10 min. Uiteindelijk wel goed gegaan en dat is t belangrijkste. Ze hebben wel 1,5 uur gehecht, waardoor ik in zh moest blijven vanwege bloedverlies.

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Fiet; idd morgen weer een dag verder! Heerlijk.. T gaat voorlopig voor mn gevoel best snel... Zal wel iets langzamer gaan als de misselijkheid langskomt...

Zo een subtotaalruptuur lijkt me heftig zeg.. Bij mij wilde ze de vacuumpomp pakken maar daarvoor toch nog een knip gezet, 2x persen later was ie er.. Ben superblij dat de pomp hem bespaard is gebleven.
    Helaas wel verkeerd gehecht binnen 2 dagen compleet doorgescheurd:( 3mnd later zag het er pas een beetje normaal uit.

Verder geen flubberbuikje(aanleg,mazzel) en ben sinds 3weken na de geboorte nooit meer boven de 57kg uitgekomen.. 5 lichter dan voor de zwangerschap. Hopelijk blijven er dit keer wat kilo's hangen! :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    anz ouch!!!!!! omg dat lijkt mij echt naar! knuffs, wel weer goed gekomen hoop ik? hier wel, mssn niet meer symmetrisch maar functioneer nog wel, daar gaat het toch om :D

20. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Jeetje, wat een heftige verhalen met de bevalling. En dan liep/loop ik te zeuren over dat miniknipje dat ik gekregen heb, maar dat ik wel gevoeld heb omdat ik geen persweeën had... dat is nog niets bij sommige verhalen vergeleken!

nou ik heb vanochtend weer een testje gedaan, die was ook supersnel super positief, dus ik ga vanavond als ik uit m'n werk kom even langs de etos oid en de cb digitaal met indicator halen!

nou ik ga m'n meisje aankleden, snel naar het kdv brengen en dan naar m'n werk. wat een gehaast, normaal begin ik pas om 12 uur en werk ik tot 20 uur maar moet nu om half 9 beginnen maar ben gelukkig vanavond wel vrij!

Deel Deze Pagina