Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Tinie, heel veel sterkte meid. Jeetje zeg, hoe kan dat nou dat het lijkt of je nooit zwanger bent geweest? Stom zeg!

Maantje; zo, jij hebt helemaal vroeg al de eerste echo zeg, spannend. De tweede echo zit er zeker zo vlak achterna omdat er een kans is dat er morgen nog geen hartje te zien is?

2. Kyara123

Kyara123 Lid

18 nov 2010
    53
    0
    0
    Gelderland
    @maantje, haha dat mag je de hormonen verwijten:p
    Heb er zelf ook een beetje last van.

@lovingmom, iedereen is een beetje onzeker en vindt het een beetje moeilijk in dit stadium, je bent echt niet de enige en je een beetje ellendig voelen maakt ook niet uit (al is het niet zo prettig:()

3. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja klopt, is een lang verhaal waarom al zo vroeg....
    Ik had eigenlijk volgende week met 6+2 mijn 1ste echo, maar omdat vriendlief maandag bij zijn nieuwe baan begint kan hij niet gelijk dins al vrijnemen s'morgens... Dus ik gebeld naar ZH of ze toevallig vrijdag een plekje hadden, maar nee. Nu kon ik in het echo centrum hier in de buurt morgen terecht (doorgestuurd door ZH) dus heb gelijk ja gezegt. Alleen later drong het pas door dat ik pas 5+4 ben morgen. Vandaag VK geweest voor intake, en zij zei dat het eigenlijk geen zin heeft. Maar ik kan nu niet meer afbellen vind ik ook sneu...
    Vandaar volgende week zat nog een echo...

Snappie het nog;)

4. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    tinie meis een hele dikke knuffel
    en heel veel sterkte .. ook voor je man .. wat verschrikkelijk .. het zal dan al wel heel vroeg mis zijn gegaan maar het gemis zelf is daar niet minder om

maantje jij doet dit expres he ..
    jij denkt die zwangere kipjes kunnen het toch al zo moeilijk volgen maak ik ze ff lekker gek:D

onzeker .. tja het is ook heel eng om te lezen dat we al veel sterren in onze club hebben .. helaas hoort het er bij .. maar we zijn elke dag weer een dag verder .. en het moet gewoon goed gaan komen !!
    ik blijf de prit uitdelen ...

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja zeker, het is dat ik alles heb opgeschreven want anders kan ik er zelf niet meer uitkomen:(

En die prit Gime, Gime, Gime:D (give me maar dan snel;))

6. Maia

Maia Niet meer actief

ik kom toch even stiekem ;)

@Tinie: heel veel sterkte, wat een rotnieuws :(

@Ilona: dikke knuffel, ik duim voor je!!!

@onzekerheid: niet onzeker voelen, een bepaald percentage gaat helaas gewoon mis, dat is niet anders en dat betekent niet dat het altijd mis gaat! Bij de rest van jullie moet het gewoon goed gaan meiden!!!! Want in oktober wil ik mooie baby's zien ;) want dan kom ik natuurlijk weer spieken :D en wij vieren in oktober gewoon de 2e verjaardag van mijn meisje, heb ik toch nog een leuke maand nietwaar ;)

dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

7. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik had 27jan 1e positieve test en afgelopen donderdag nog steeds positieve test. Vanaf zaterdag lichte bloeding en maandag was al niks meer te zien op de echo, zelfs geen sporen. Tijdens het bloedverlies was ik al 7wkn, dat moet je toch merken lijkt me... Heel vreemd allemaal...

Liefs

8. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    even heel wat anders, weet iemand waarom kruimeltje hier niet meer is? Ze heeft dit topic geopent maar ze is hier helemaal niet meer....:(

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Tinie: wat naar meid, en idd erg vreemd dat er dan nu niets meer van te zien is maar het kan wel dat het frummeltje al eerder gestopt was met groeien... en dat je lichaam alles opgenomen heeft. Het hcg blijft in je bloed zitten dat duurt even voordat het volledig uit je bloed is. sterkte..

maantje: ik heb geen id, misschien even via haar naam kijken of ze nog wel actief is?

10. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Heb ik gedaan, volgens mij was ze op 08-02 nog online.... nog een x checken;)

11. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    ja 08-02 laats actief
    maar als vanf begin feb niet meer heer gereageerd:( vaag!
    Zijn we niet leuk ofzo?;)

12. Kyara123

Kyara123 Lid

18 nov 2010
    53
    0
    0
    Gelderland
    ik heb trouwens ook geen idee waar kruimeltje is, ik heb vandaag het een en ander terug gelezen, maar ik heb idd niet veel recente berichtjes van haar gevonden in de topic, dus ik zou het ook niet weten.

@tinie, het zou toch idd wel zo moeten zijn dat je het geweten had, zodra je een positieve test hebt zit er HCG in je urine en als jij al 7 weken bent is het al ongeveer rond de 5 mm groot.
    en je hebt alleen maar een beetje gevloeid?
    In ieder geval heel veel sterkte!

Ik hoop trouwens zo dat ik ook in oktober ben uitgerekend, dan kan ik gewoon bij de oktober mama's blijven!:D

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Vroeg t me laatst ook af waar de krumel was... Misschien is t ff te druk geworden hier voor dr?!

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Geen id waarom ze er niet meer is, sommigen zijn meer actief dan anderen denk ik? haha kijk maar naar ons! LOL

15. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    weten jullie waar ik echt heeeeeeel erg last van heb.... zo koud!!!!!! rillingen en gewoon niet warm te kirjgen. Nu ook weer! bbbrrrrrr

16. Kyara123

Kyara123 Lid

18 nov 2010
    53
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb juist het tegenovergestelde, ik kan nu gewoon zonder jas buiten gaan staan, heb ook al 2 weken geen cv aangehad:p haha
    Hormonen he:p

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Kyara serieus!!!!!.... oh jaloers!!!!

Vanmiddag heb ik met 2 dekbedden oover me heen ( en dat zijn ook nog dubbele dekbedden!) geslapen en kreeg het nog niet warm!

18. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik ook!!! ZOOOOOOOOOOOOOOO koud!!!!
    Misschien zo ff onder de zonnebank, vlos heeft gezegt dat ik geen masker heb maar eczeem:(

Moest wel even een natte handdoek op mijn gezicht leggen, zodat het niet alsnog komt:$

Verder kan het volgens haar geen kwaad!

19. Kyara123

Kyara123 Lid

18 nov 2010
    53
    0
    0
    Gelderland
    Echt niet normaal, dat je zoveeeeel kwaaltjes kan hebben als je zwanger bent.
    @maantje, heb je het in je gezicht dan? Ik heb altijd eczeem gehad, maar bij mij is het nu ook echt een stuk meer, maar dat komt door je doorbloeding, die is nu anders dan voorheen toen je nog niet zwanger was, vandaar ook de wisseling tussen koud en/of warm.

Verder heb ik niet veel last van de kwaaltjes, alleen heel erg last van mijn borsten en mijn rug! vooral 's avonds:(

20. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja ik heb het in mijn gezicht:( het is echt bijna vies.... helemaal schraal en droog, door de jeuk krab ik het open:( word het ook niet mooier van, maar heb sinds gister zalf van de dokter. En dat helpt wel tegen de jeuk gelukkig:p

Nou ben even bruin bakken en vooral OPWARMEN!!!;)

Deel Deze Pagina