Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Jullie poppetjes hebben haast :D

vraag me ook af hoe zippie weet dat ze niet verder is... Dacht dat ze getrappel voelde? was er erg zeker over..

Ach.. Ze is er iig weer gezellig bij!

2. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Alle aanmeldingen op hyves zijn geaccepteerd. Gaarne even bij voorstellen een kort stukje typen.

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Welkom nieuwe dames! :D
    Ik moet bekennen dat ik niet heb bijgelezen :$ Het is echt veel, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat hier!
    Het kaarsje laat ik nog iedere dag branden, ik weet niet meer wie het schreef, maar ik denk inderdaad dat we allemaal zo zorgeloos mogelijk het eerste trimester door aan het komen zijn.

Gisteren op de 9mnd beurs geweest .... pfff wat een drukte.
    Mijn vriend en ik hebben het wel leuk gehad en we hebben ons ook geërgerd aan alle karretjes (van die oma tassen op wielen) kinderwagens (uh oh) en rollators (ja echt) We moesten echt oppassen anders werden onze scheenbenen, kuiten of voeten eraf gereden.
    We hebben het netjes gehouden en niet veel geld uitgegeven :p Prenatal had een goede aanbieding op alle positiekleding (leuk zomer jurkje gekocht) en ik heb eindelijk een goede bh laten aanmeten. Mijn hele leven een nette 75B gehad... Ik ben naar huis gegaan met een 80D (!!!!) Niet dat ik zoveel gegroeid ben de laatste weken, ik heb gewoon altijd een te kleine bh gedragen.
    En ik heb enkele wijntjes getest van alcoholvrij, die ga ik binnenkort bestellen (yummie!)
    Maar goed, al met al hebben we nu kennisgemaakt met de oh zo wondere commerciële wereld van aanstaande ouders.
    Ik kwam thuis en ben om 19 uur op de bank in slaap gevallen...

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    hahah de wielenmaffia! Ik ga zo naar de 9 mndbeurs... Twijfel nog of k de kleine meeneem.. Wil t wel maar denk dat ik er dan ook een aantal enkels mee sloop :)
    of k ga zonder uk.. En loop dan zelf risico hahah
    slopen of gesloopt worden!

Fijn om te horen dat je t leuk heb gehad, ik ben benieuwd of ik t wat vindt!

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    WIELENMAFFIA .... ik kom niet meer bij van het lachen!!!!! :D

6. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ha ha ha Anz, dan zou ik kiezen om te slopen en dus uk lekker meenemen, fijne buffer.

Goldduke, fijn dat je, ondanks de blauwe onderbenen, hebt genoten van alles.

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen dames :D!

Ik heb weer bijgelezen, mijn album is nu wel in te kijken had hem dicht staan hehe..
    Alcolvrije wijn kweet niet wat ik daar van moet denken hihi, maar wel makkelijk..
    Wij gaan niet naar de beurs, en degeen die altijd een verkeerde BH heeft gedragen dat moet een opluchting zijn, had dit zelf van 75a naar 70C dat was een bevrijding voor mijn boobs.. Ook altijd verkeerd gedragen hehe..
    Anz heeft der lolbroek weer aan haha WIELENMAFFIA :D !

Verder ben ik eens een keer niet misselijk maar wel moe.. Lag rond half 12 in bed en kwam er pas om half 10 uit.
    Zag trouwens gisteren een speen met een diamant 17.000 euro :$!

Doe mij maar lekker een speen van de kruidvat haha..
    Wel heb ik een bubbelbad gezien voor de beeb ( ook op de 9 maandenbeurs te zien ), misschien dat ik die aan oma en opa ga vragen aangezien wij geen bad hebben :D..
    Ben al flink aan het shoppen voor een ander merk ik haha..

8. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

@Goldduke: Hihihihihi de wielenmaffia:D:D:D Welke wijn is dat?? weet je t merk?

@ Worstenbrood: Tja ik heb ook zo'n speen liggen, ze zijn prachtig, maar helaas: Finn pakte m niet:p;):D;) Sorry beebje heeft mn humor opgevroten...;):D

@Doradiego: Welke hyvespagina is dat? Speciaal voor octobermama's?? Mag ik me ook aanmelden volgende week? Dan heb ik het mn LG verteld;)

Poeh ik werd behoorlijk misselijk wakker. Zoonlief is al 4 nachten aan het spoken. Maar vannacht heeft manlief het alleen gedaan, want ik kon echt niet meer hahahha ik was kapot!:)

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Worst en goldduke, wat herkenbaar! Ik heb me 2 weken terug laten adviseren in een goede winkel, bleek geen 90c maar 80/85 E te hebben! :eek:. Echt zo raar en nu denk ik elke dag als ik me aankleed, oh wat zit die bh lekker ;).

10. Riekje84

Riekje84 Lid

20 apr 2009
    8
    0
    0
    Beste meiden,

Kom me ook maar even aanmelden voor deze groep. Ik ben vandaag 8 weken zwanger en heb van de week m'n eerste echo Als alles dan goed is (heb last gehad van bloedverlies, paar drupjes maar hoor) probeer ik wat vaker mee te kletsen. Heb nog een kindje thuis rondlopen, dus dan heb je toch wat minder tijd voor jezelf en lukt internetten wat minder vaak!

Groetjes,
    Riekje

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goldduke....................zooooooooooooooo herkenbaar!!! Ik ben voor 3 jaar terug geweest en werd helemaal gek van die roltasterroristen!!!
    Je kon echt niet normaal lopen of je lag op de grond :D

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nieuwe dames welkom en van harte gefeliciteerd!!

13. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen !!
    hier wat meer engergie ben al de hele morgen bezig !! zalig
    heb gelijk opruimwoede ...

goldduke welke wijn was lekker ??? ben nl een echte wijnliefhebber maar een alcoholvrije is mss ook wel wat !! ipv een alcoholvrij biertje ....
    heb je een site waar je kan bestellen ??

nieuwe meiden welkom !! van harte gefeliciteerd ! wat een geweldig nieuws

rest .. ff een zwaai .. ga gezellig cakjes bakken met zoon en straks komt man op tijd thuis van zijn werk gaan we de ondervloer leggen op de zolder en dan morgen de laminaat vloer !! zijn we eindelijk klaar morgen na een jaar verbouwen ...
    het is dat ik niet mag drinken anders ging er een fles champagne open !!

14. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Als rasechte bourgondiër houd ik van een biertje & wijntje.

Google alcoholvrij en dan kom je op de site. Ik ga voor de vini vici sparkling wit. Alcoholvrije prosecco zeg maar ;)

"roltasterroristen" MUHAHAHAA lig wederom in een deuk hier :D

Oh ja, heeft iemand tips voor mijn obstipatie? Sinds dinsdag een fles roosvicee laxo op en ik kan nog steeds niet :x Aan de verse pruimen dan maar?

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

ik kom na de positieve testen van gisteren jullie lekker gezelschap houden :D

Na 18 dagen overtijd te hebben gelopen kan ik eindelijk op roze :)

Ik ben als ik de cyclus van 26 dagen aanhoud 10 oktober uitgerekend :)

Alle dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

groetjes Bianca

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Fiet, hehe eindelijk de verbouwing klaar, kunnen jullie lekker gaan genieten.. Ik hoop dat ik ook opruimmomenten krijg hier, maar nog niet zo veel hier haha... Veel plezier met cakejes bakken..

Ik ga me hier verdiepen in Indiana Jones 2 LEGO haha..

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Bianca, JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, eindelijk!
    We zaten samen in het andere topic. Jeetje, het duurt even bij jou, maar gelukkig wel positief!
    Gefeliciteerd en welkom!

Finnefant, idd een afgeschermde hyves voor ons. Niemand van jouw vrienden kunnen dat zien hoor. Dat heb ik zelf ook goed gecheckt ;)
    Stuur me even pb, met jouw hyvesnaam, dan krijg je de link en kun je je aanmelden.

Boodschappen zijn binnen, was best beroerd....maar na een broodje net is het weer over. Nu nog even de kadootjes halen en dan lekker bankhangen.
    Vanmiddag gaan we de locatie van het restaurant/speelterrein voor de lunch na het trouwen bekijken, opties bespreken en ws. reserveren.

18. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    bianca sjeeeeeeeeee wat heb je lang moeten wachten ... maar eindelijk je streep dus !! van harte gefeliciteerd !!
    ben je gelijk ook lekker een paar weken onderweg ..

goldduke kan je de naam ff noemen zie er zo veel .. maar wat jij noemt mmmm klinkt nu al lekker !!

worst .. joh dat komt vanzelf straks die nesteldrang !!! echt dat is zo verschrikkelijk daar MOET je aan toegeven .. is nu nog erg vroeg hoor maar ik zit al zo lang in de zooi dat ik er gek van wordt helemaal met hormonen in mijn donder ..
    doe jij maar lekker rustig aan dat helpt je goed zo te lezen ! ook geen bloedverlies meer ... super hoor !!
    en succes met je spel ... is het bouwen of schieten ??

19. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    dora een drukke maar leuke middag zo te zien !!
    hoop dat je misselijkheid dan weg is ...

goldduke ff je ha bellen en lactulose vragen ik was in 3 weken maar 2x geweest .. heb dat spul en kan nu elke dag !! werkt dus super ... voel me zo opgelucht en dat mag je in de zwangerschap

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bianca, joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Welkom meid!

Deel Deze Pagina