Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb uitgerekend dat het 25 oktober zou zijn.
    Wow, 3w3d is wel errug pril idd! :$

Maar ik ben nog erg voorzichtig, heb vóór Kenji nog een zwangerschap gehad die heel verkeerd liep, en de zwangerschap van Kenji verliep ook niet bepaald ongecompliceerd..
    Dus morgen eerst de huisarts bellen voor een doorverwijzing naar de gyn, en als ik daar een goede echo heb gehad, hoop ik dat het genieten kan beginnen. ;)

Ow, en mijn schoonouders, schoonzus en zwager weten het al, mijn eigen ouders, zusje en zwager horen het vanavond.
    Erg snel misschien, mja, als het mis zou gaan, komen ze er toch achter.

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    mocht er wat misgaan heb je alle steun van je familie, als je t zo bekijkt is t nooit te vroeg om het te vertellen :)
    Hoop dat je dit keer een zorgeloze zwangerschap hebt!

3. door76

door76 Actief lid

23 jan 2011
    297
    0
    0
    @jusi, gefeliciteerd met je zwangerschap, gezellig dat je hier ook op dit forum meebabbelt.

@voelen, hier de eerste keer dus ben erg benieuwd naar hoe het uberhaupt voelt, lijkt me heel bijzonder dat moment dat je eindelijk beseft dat dat je baby is. Zal denk ik voor mij nog wel even duren denk ik.

@maantje, zie wel verschil hoor! Bij mij nog niet veel te zien hoor, zelfs m'n broek zit niet eens ietsje pietsje krapper.

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hallo ik ben 2 oktober uitgerekend van mijn 2e kindje dinsdag 22 feb voor een 2e echo ben zo benieuwd.

5. door76

door76 Actief lid

23 jan 2011
    297
    0
    0
    Hoi Wiebertje, van harte gefeliciteerd! Snel al je tweede echo, super laat je ons weten hoe het gegaan is?

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ooooh , ik ben zooo moe. :(

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Me too fleurop....wordt moe van het feit dat is zo moe ben.

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha, hier nog een GAAAAP! ...

@jusi welkom en gefeliciteerd.
    @wiebertje ook welkom en gefeliciteerd.

@Alle dames die morgen echo hebben, veel plezier en ik duim voor jullie :)!

@fiet hang je al in de bank ? Hoe ziet de nieuwe vloer op zolder eruit ??

Morgen ben ik alweer 8 weken zwanger, ongelooflijk hoe hard het gaat!

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    ja snel he!!! En zo fijn dat iedere week weer een stukje dichterbij is naar de "veilige" 12 weken :)

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: dank je! Best al zenuwachtig hier...

@nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd!

@hyves: ik zal me na een goede echo even fatsoenlijk voorstellen!

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!!

@ HCG testen: Bij mijn zoontje testte ik pas 5 dg na NOD goed positief, nu was het al met 2 dg voor NOD :D ;)
    Dus inderdaad... alles kan... Zowel met 3 wk 3 dg, als met 18 dg overtijd :$ :(

@ Lieke: Succes ;) Ben benieuwd naar je mooie echo :D ;)

12. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    MOE MOE MOE MOE

alles zat tegen vandaag
    vloer is dus ook niet af ... de plinten zitten er nog niet op
    ik heb alle kleding van zoon doorgespit met mijn moeder en 3 vuilniszakken weggegeven aan het goede doel .. zwangerschapskleding gepast en gesorteerd van de vorige keer ... dan nog 3 zakken zooi bijeengesprokkeld en ook weg ...
    da;s wel lekker
    frietpan tijdens het bakken nog kapot ! dus maar half gegeten met mijn ouders ... tja het is niet anders ..
    kom net uit de douch en ga nu bankhangen ben kapot heb buikpijn en rugpijn en veel en veel te veel gedaan
    morgen weer de kleine van mijn vriendin ook de hele dag ... volgensmij kan je mij opvegen eind van de week ...

nieuwe meiden welkome !!
    en van harte gefeliciteerd ..

rest een zwaai en morgen ben ik er weer

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

hier helaas nog erg ziek van de griep.
    hoop dat ik morgen weer wat beter ben want dit is niks zo.
    ga zo weer lekker vroeg me bedje opzoeken.

hebben sommige van jullie dat ook dat je gewoon niks voelt geen kwaaltje niks.
    ben zo bang dat het mis gaat heb echt nergens last van.
    pfff ik twijfel zo erg het is dat ik niet ongi ben en dat me testen posi zijn maar verder niet het idee zwanger te zijn.

gr sabrina

14. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Nou, hier omgekeerd.....oh, sorry, maar ik baal er echt even van. Even klagen hoor en dan weer "niet klagen maar dragen (ala mieni).
    Ik ben zo moe en wordt met de dag misselijker. Bah, wat een rotgevoel. Ik hang de hele dag op de bank en voel me een zoutzak.
    Ik had bij mijn dochter alleen last van mijn borsten, maar deze zwangerschap veel meer kwaaltjes.

Zo, genoeg gezeurd....ga weer verder met hangen.

Sorry voor het ego bericht.....

15. Mouse

Mouse Bekend lid

22 mei 2007
    944
    0
    0
    heel herkenbaar, ik probeer er niet te veel bij stil te staan, anders krijg ik echt stress... ;)

Mijn echo is verplaatst naar woensdag, ik moet dus nog wat meer geduld hebben.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier ook niet echt symptomen. Borsten doen al stuk minder pijn. Heb alleen vaak last van maagzuur. Kont iemand dat bekend voor?

17. Zippie

Zippie Niet meer actief

Hoi meiden,

Nou het bezoek is weer weg. Ben direct m'n bed ingeduikt. Ik ben bekaf! Ik viel vanmiddag tijdens de gesprekken echt al half in slaap. :)

Anz: Super zeg! Echt een hele duidelijke echo voor het termijn. En uitwendig al!

Echo: Ik moet eerst nog vk regelen. Ik woon niet in NL, en gaat hier een beetje anders, dus dat duurt nog wel even.

Maantje: Ja duidelijk verschil te zien hoor! Leuk!

Voelen: Eerste bij 15 weken ofzo (ik weet het echt niet meer precies, heb wel een babyboek ergens rondslingeren). Tweede stukken eerder al.

Buikfoto: Zal morgen ook weer een nieuwe maken, ben het vergeten zaterdag. Ben weer gegroeid, ondanks spugen en niet zo heel veel eten. Alhoewel, vandaag is alles binnengebleven :D Yihoeeeee

Sabrina: Beterschap! Geen zorgen maken hoor. Bij m'n vorige 2 zwangerschappen had ik ook nergens last van behalve moeheid na week 8. Lekker makkelijk gezegd he!? :p De klachten kom ECHT vanzelf wel, en dan wou je dat je ze niet had!

Oh en nou weet ik het even niet meer, had wel teruggelezen maar oh die vergeetachtigheid ;)

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hey dames!

Kom me ook weer eens even melden :). Heb wel steeds geprobeerd mee te lezen de afgelopen dagen, maar daar bleef het dan ook wel bij.
    Pffffffffff, ben zoooooooooooooo moe en misselijk, blegh! Vooral vrijdag en zaterdag voelde ik me zo belabberd. Vandaag ging gelukkig wel, toen was er vooral de moeheid, maar dat vind ik niet zo erg. Zag al wel dat ik niet de enige ben met deze klachten haha, dus dat scheelt alweer. ;)
    Op het werk lukt het me tot op heden nog steeds goed om de misselijkheid onder controle te houden, maar merk dat ik op de dagen dat ik thuis ben het in alle hevigheid over me heen krijg, heel apart. Maar het is natuurlijk voor een goed doel en het gaat (hopelijk) ook weer voorbij :cool::), dus niet klagen maar dragen (volgens mij kwam ik die leus ook al ergens tegen :D)!

Tussen de misselijkheid en moeheid door gister nog wel een nieuwe auto gekocht :D! Volgende week zaterdag gaan we hem ophalen en mijn oude koekblik meteen daar achterlaten!
    Pfff, wordt duur jaar dit jaar haha. Hadden in januari al nieuwe bank besteld, nu auto, we gaan de slaapkamer en berging nog verbouwen, aankomende week wordt de voortuin aangepakt en opnieuw ingericht, en als we pech hebben komen we ook nog aan een nieuw dak dit jaar. Dit alles bij elkaar opgeteld hebben we in ieder geval maar besloten om niet uit te gaan bouwen boven....dat bewaren we wel voor een andere x :$:p.

Voor alle nieuwe meiden: welkom en gefeliciteerd!!

Ik heb mooie echo's voorbij zien komen!! Zo ene wil ik er ook morgen! Jeeej, nog maar 1 nachtje slapen en dan eindelijk de 1e echo! Ben zo benieuwd!!

Lieve meiden, sorry voor mijn grotendeels ego bericht, hopelijk lukt het me om de komende week wat meer actief mee te schrijven :).

Liefs

19. Maia

Maia Niet meer actief

even heel kort ;)

een hele dikke knuffel voor iedereen die vindt dat ze het nodig heeft :)

hier alles wel goed, vloeien is gestopt dus nu maar hopen dat m'n cyclus snel weer op gang komt. Morgen nog telefonische afspraak met de vk om een afspraak te maken voor een echo want ik wil zeker weten dat alles 'schoon' is.

20. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hallo meiden
    ik heb al vaak mee zitten lezen maar ben hier nog niet aan het woord geweest, nou daar komt tie dan :p

mijn man en ik waren zo'n anderhalf jaar bezig zwanger, heb vorig jaar een aantal Vmk gehad en begin van de maand eindelijk weer positiefe testen gehad, die steeds donkerder werden :D omdat ik onregelmatige cyclussen had mocht ik al vrij vroeg naar de gyn mede ook door die Vmk en afgelope dinsdag zijn we daar dan ook geweest, de gyn heeft meteen een inwendigeecho gemaakt maar daar was nog niet veel op te zien natuurlijk, wel een mooi vruchtje dat wel, nu mogen we 11 maart weer terug voor een termijnecho dus dan word het eindelijk duidelijk hoelang ik ben, want dat is nogal lastig te zeggen, 25 dec was mijn laaste ongi, op CD 26 (19 jan) heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad, 31 jan teste ik voor het eerst positief, iemand een idee hoelang ik nu ben? de gyn kon het nog niet zeggen, het vruchtzakje was dinsdag 4,6 mm / 7,8mm. tot nu toen heb ik haast nergens last van en dat maakt me best wel onzeker :(

Deel Deze Pagina