Poeh een hele weg bewandeld meid!! En nu een plakbeebje!!! (gaan we vanuit toch?) 19 jan ei: - 14 dg is 5 jan laatste ongidag ingevuld = 12 oktober uitgerekend. 47 dg, dus 6 w en 5 dg... Daar zou ik dan voor nu even van uit gaan. Maar de echo geeft zekerheid!!
jeetje ik heb wat fout getypt zeg okee komt tie weer met correcties Hallo meiden ik heb al vaak mee zitten lezen maar ben hier nog niet aan het woord geweest, nou daar komt tie dan mijn man en ik waren zo'n anderhalf jaar bezig zwanger te worden, heb vorig jaar een aantal Vmk gehad en begin van de maand eindelijk weer positiefe testen gehad, die steeds donkerder werden omdat ik onregelmatige cyclussen had mocht ik al vrij vroeg naar de gyn mede ook door die Vmk en afgelope dinsdag zijn we daar dan ook geweest, de gyn heeft meteen een inwendigeecho gemaakt maar daar was nog niet veel op te zien natuurlijk, wel een mooi vruchtjezakje dat wel, nu mogen we 11 maart weer terug voor een termijnecho dus dan word het eindelijk duidelijk hoelang ik ben, want dat is nogal lastig te zeggen, 25 dec was mijn laaste ongi, op CD 26 (19 jan) heb ik waarschijnlijk mijn ei gehad, 31 jan teste ik voor het eerst positief, iemand een idee hoelang ik nu ben? de gyn kon het nog niet zeggen, het vruchtzakje was dinsdag 4,6 mm / 7,8mm. tot nu toen heb ik haast nergens last van en dat maakt me best wel onzeker
Hoi Hanuna, Heel herkenbaar jou verhaal!! Heb aantal pagina's hiervoor mijn verhaal gedaan. Ik heb afgelopen woe een echo gehad, ik menstrueer ook heel onregelmatig...en had dus geen flauw idee. Het enige wat ik zeker weet ik mijn testdatum 26 janu, 5 dagen dus voor jou. Bij mij was woe ook alleen vruchtzak te zien, terwijl voor mijn gevoel, gezien de testdatum ik veel verder zou moeten zijn.... Nu zag de vruchtzak er wel erg mooi uit zei de gyn, hoe groot die was???? Ik was zo verdrietig dus dat weet ik allemaal niet meer... Nu woe weer een echo, dus echt STIK zenuwachtig!! Wanneer heb jij weer een echo dan?? Nou ga voor je duimen hoor!!
hoi zilver Jeetje wat een verhaal ook van jou zeg, het is wel lastiger voor jou denk ik zo want je weet ook niet wanneer je laatste ongi was of wel? gelukkig krijg je wel snel je 2e echo, dan weet je teminste waar je aan toe ben he. mijn gyn wilde niet eerder een echo maken dus dat word pas 11 maart over 3 weken ik weet nu dus alleen dat er een vruchtzakje zit, helaas ben ik alweer zoveel vergeten wat die gyn allemaal gezegd heeft, maarja ik begreep dat het er wel goed uitzag verder, het zal dan ook wel goed zijn anders zou ik wel eerder moeten terug komen toch? in mijn album staat trouwens een foto van de echo Ik duim voor jou dat het gewoon goed is! dikke knuff Hanuna
@anz wow wat een mooie echo zeg super. @voelen bij de vorige zwangerschap voelde ik plopjes met ong 14 weken. Ben benieuwd wanneer ik deze zwangerschap wat ga voelen. @maantje ik zie ook al wel verschil hoor. Hier bij de vorige zwangerschap begon ik met 20 weken beetje een buikje te krijgen. Nu is het 's avonds echt opgezet. @jusi welkom @hanuna 19 januari + 38 weken dan kom ik uit op 12 oktober. spannend hoor meid.
LIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - verrassing - thuis - BV Lolly: 2e -verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -kalender jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e - verrassing - zh Fleurop: 1e - verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Fiet: 2e - verrassing- ZH 4. Esthertje80: 2e - jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - meisje - zh Mieni: 4e - kalender jongen, denkt meisje - ZH - FV Friesfamke: 1e- ? - ? 7. Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis - FV Ilona PS: 2e- verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - meisje - zh Mbtc: 1e - verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis nienkeeknein: 2e- ? - ? 11. Marooz: 2e - meisje - thuis bevallen 12. Mouse: 1e- nog geen idee - ZH Hanuna79: 1e- kalender jongen, denkt meisje - ?- ? 13. Lovingmom: 2e - meisje- zh - FV Polly: 2e - jongen - ? Flowery: 1e - jongen - thuis - BV 14. 15. 16. Maantje: 1e- meisje - FV - ZH Tjissia: 4e - ? - ? 17. Bijzonder: 2e - meisje - zh Zeehondje: 1e-? - ? 18. 19. Snelly: 2e - verrassing - ZH- BV Cindell: ? - ? - ? 20. 21. 22. Sabrina1984: 2e- jongen - Thuis - FV 23. 24. 25. 26. Finnefant: 2e - verrassing -thuis - BV 27. 28. 29. karine: 2e- nog geen idee - thuis - bv 30. 31. Silsa: 1e - verrassing - ? TOTAAL: 44 (9 sterretjes) AFSPRAKENLIJST: 21-2: Kaatje80 1e echo, Lieke79 1e echo , goldduke intake vk, zeehondje 1e echo Mouse 1e echo gyn 22-2: Lieke79 intake, Maantje intake vk, Worstenbrood: gyn kyara123 1e echo gyn 23-2: Anz87 intake vk, Cindell: gyn 24-2: krumeltje intake vk, 25-2: ann 1e echo nienkeeknein 1e echo 26-2: Maantje 2e echo (6+6) 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk, Silsa: 1e echo gyn 1-3: mbtc intake vk, Fiet 2e echo gyn 2-3: Anz87 1e echo, Snelly 1e echo 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk, Tina23 1e echo + intake vk, Doradiego 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo, Mieni gyn + 2e echo 7-3: Lolly intake vk, kaatje80 intake vk, Sabrina 1e echo 8-3: Nathalie3004 echo + intake VK 9-3: Door76: VK intake en echo 10-3: Axioma 1e echo, Maantje 2e echo, Bijzonder: intake + echo, Maantje 3e echo (8+4) 11-3: Axioma afspraak gyn 14-3: mbtc 1e echo, Snelly Gyn, cherry27 1e echo 22-3: Finnefant 1e echo en intake 10.00 15-4: Maantje controle VK (13+5) Aanpassingen et.c stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en 't wordt zsm op het lijst gezet!
@maia de grootste knuffel is natuurlijk voor jou.. @maagzuur verschrikkelijk, dacht dat dit is was in de laatste maanden van de zwangerschap maar ik heb het nu ook al. @alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd, ik duim voor een plakbeebje voor jullie. Ik zit hier aan een drinkontbijtje, krijg geen vast voedsel door mijn keel.. kokhalzend tandenpoetsen, en vannacht wel 4 x wakker geworden, weet gewoon niet meer hoe ik lekker kan liggen... @dames met de echo's vandaag veel succes nogmaals, ik wacht met spanning alle mooie echo's af..
Goedemorgen dames!!! Nieuwe meiden welkom!!! Anz, wat een mooie echo!!! Ik moet nog 2 weken wachten Zag ook dat Zippie weer terug is! Welcome back!
Maia; hoop dat alles schoon is.. Kan je iig weer verder. Heb je t al een plekje kunnen geven? Hanuna; als je op 19 jan je ei had zat je op 12 dpo tijdens de positieve test.. Op 2 feb was je dan 4 weken.. Dan ben je vandaag 6w5d 12oktober Maar met 6 weken kunnen ze toch al heel wat zien op een inwendige echo? Kaatje, lieke, zeehondje en mouse; heel veel plezier bij de echo!! boontjegluren goldduke; succes bij je intake krijg je ook meteen n echo?? Vandaag op 'kraam'visite.. Ventje is nu 3 weekies oud leuk leuk leuk!
Lovingmom; wachten op de echo is k*t haha ben heel blij dat ik er al een op de beurs heb gedaan (was t niet van plan, maar vriend vond t een goed idee) geeft me een hoop energie volgende week weer gluren.. Ben benieuwd of de vk me ook 2 dagen vooruit zet?!
hey meiden hier al vroeg uit bed en mijn oppaskindje/ grote vriend is er ook al .. zoon was gelijk wakker haha ze spelen al lekker samen straks hopelijk nog lekker buiten spelen komen ze ook onze niieuwe tafel brengen .. leuk leuk en de flessen van mvm komen ze ook halen vandaag .. genoeg te doen dus huana van harte gefeliciteerd !! wat geweldig !! maar 3 weken nog wachten is toch wel erg lang .. waarom niet over een week een echo .. kan je al meer zien !! alle meiden met moe en misselijk een knuf en alle meiden die niks hebben ook een knuf omdat jullie die klachten ook willen !!
Dat wachten is idd k*t maar ik zit al op de helft van het wachten dus die 2 weken moet lukken hahaha. Wel leuk dat ze uitwendig al wat zagen bij je! Geeft mij weer hoop dat ik niet inwendig hoef
ahhhhhhhhhhhhhhhh kijk mijn banner |!!! wat een scheetje die beebs .... en eindelijk voorbij die 7 weken ...
ik zelf vond het inwendig niet erg en ook niet vervelend .. echt ff zuchten en voelde er niks van ... nou heb ik een dikke buik dus uitwendig lukt nog niet zomaar ...
Ha ha ha Fiet,ik vind de beeb nog niet echt " schattig", maar meer " alien" . Veel plezier met de kids en de nieuwe tafel vandaag. Dames met een echo, heel veel succes en laat even weten hoe het ging. Nu zelfs wakker geworden van de misselijkheid. Ben nu op het punt gekomen dat ik denk, laat me aub spugen, dan is het eruit. Oh, dit vind ik echt niet grappig meer. Vandaag lekker thuis, want ik heb vakantie. Helaas is gastouder weg met de vakantie, dus kon dochter niet brengen. Had nu best haar willen brengen en de hele dag in bed willen liggen.