Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahaha dora ben je zwanger ..... SCHOK !!!!
    ach gatver dat je zooo misselijk bent .. ik zelf ben nogal handig in zelf spugen .. als ik ech zo misselijk ben dan laat ik het wel komen ben ik er in ieder geval vanaf maar smorgens is er vaak nog niet veel he !! arme jij
    breng je dochter maar hier heb 2 knappe mannen in de aanbieding om mee te spelen

LM tja leuk is anders hoor maar goed ik wil mijn beeb zien dus zou er ook nog bij op mijn kop gaan staan als het zou moeten haha
    komt goed ! en wie weet lukt het wel zo

hier net toch lekker een doos alcoholvrije wijnen gekocht ...
    zondag hebben we feest en gaan we het ook vertellen .. dan is het leuk om ook een "nep" bubbel mee te proosten ... kost wat maar zo te lezen is het best goed spul !! ben benieuwd

2. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Bedankt allemaal voor het succes wensen. Heel slecht geslapen: al voor 5 uur wakker en niet meer kunnen slapen. Nu moet ik twee glazen water drinken voor een volle blaas: blehhhh. Ik doe het maar rustig aan, want als ik ze eruit moet gooien, heb ik er ook niks aan... Ik zal vanavond laten weten hoe het ging, want ik ga werken als het goed was en als het niet goed was, moet ik waarschijnlijk ff bijkomen...

4. Zilver

Zilver Lid

17 feb 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inwendige echo, merk je eigenlijk niks van! Heb er in de afgelopen jaren zoveel gehad.....
    Ga er vanuit dat het woe ook weer inwendig is en klinkt gek maar heb ik nog liever ook. Omdat het beeld veel duidelijker is!
    Succes iedereen vandaag bij de echo's

@Hanuna, Nee weet idd niet wanneer ik voor het laatst ongi ben geweest.
    Gyn vond net als bij jou het er erg goed uitzien, had het erover dat het mooi rond was met een mooie dikke witte rand er omheen!
    Maar ik begon zo te huilen, ik had echt verwacht een embryo te zien vanwege mijn testdatum. Dus toen begon de gyn te twijfelen, ze gaf aan als ik de testdatum niet had zou ik erg tevreden zijn. Maar nu met de testdatum klopt het niet, komt het niet overeen. Gelukkig zei ze zelf gelijk kom over een week maar terug! #weken zou ik echt niet trekken.
    Maar jou echo ziet er hetzelfde uit als die van mij! Ik heb hem alleen niet mee genomen, dus weet niet de grootte van de vruchtzak. Ik had gezegd die hoef ik niet.....nu denk ik stom want ghad ik ook eens kunnen kijken of de grootte beetje overeen komt met het aantal weken.
    Ik zie dat jij in Clara loopt, ik in dordt! Dus dichtbij elkaar!
    Nou succes de komende weekjes en positief blijven!!

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Lieke; je krijgt straks een mooie echo! zullen we daar lekker vanuit gaan?? succes!!

Dora balen dat je zo misselijk bent zeg.. Collega van me heeft t ook zo erg.. Die wekt t spugen op sochtends voordat ze naar werk gaat.. Dat scheelt een hoop zegt ze..

Lovingmom; volgens mij kunnen ze vanaf 7 weken wel een aardige uitwendige echo maken hoor... Inwendig is t wel een stuk duidelijker..

6. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Och Lieke,snap jouw zenuwen maar al te goed. Heel veel succes lieverd, ik hoop dat je een mooi knipperend hartje ziet.

Fiet, jeetje, wat een energie straal jij uit. Geef mij eens wat!
    Waar woon je?Breng mijn dochter direct....vind zij alleen maar leuk....ha ha ha.
    Dat wordt genieten van de bubbels!

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ik heb het vanmorgen geprobeerd, maar durf echt mijn vinger niet in mijn keel te duwen.Kan het gewoon niet....ik wacht nog even een paar dagen af en anders naar de ha.
    Het vervelendste vind ik dat het de hele dag blijft.Wordt niet minder...

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    zou t zelf ook niet kunnen hoor..
    Misschien kunnen de pillen van vsm helpen?!
    Hele dag een naar gevoel is ook niks :(

9. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Had je er met je dochter ook last van?

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedemorgen meiden. *zwaai*
    Even meldplicht.

Kom later nog wel terug!

11. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    hoi meiden,
    Heb net heel wat pagina's gelezen
    Gefeliciteerd met de mooie echo's!
    En nieuwe meiden; gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D

Ik zal ff een korte update geven. Ik heb jullie even niet meer gevolgd omdat ik merkte dat ik erg onzeker werd van al die bruin/bloedverlies/vmk-verhalen.
    Ik had ook al erg weinig kwaaltjes en die werden alleen maar minder. Ik droomde over miskramen en was erg bang dat het fout zou gaan bij mij. Ik voelde me ook gewoon niet zwanger.
    Ik heb de verloskundige hierover gesproken en ze was erg begripvol. Er was alleen geen rede voor een echo..omdat ik helemaal geen krampen of bruin/bloedverlies had. Ik heb toen in overleg afgesproken dat ik wel een echo zou krijgen, maar die werd dan niet vergoed. De dag daarna kon ik al terecht en zag een mooie volle vruchtzak met een klein boontje erin van 5 mm en het hartje klopte! Een onbeschrijvelijk mooi moment weer...en nu voel ik me wel zwanger!:D

Ik heb nog steeds geen klachten, ben een klein beetje moe en mn borsten worden iets gevoeliger..verder helemaal niks. Dus ik heb gewoon mazzel denk ik dat ik me zo goed voel.

12. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Anz, welke pillen zijn dat?
    Nee, bij mijn dochter totaal geen last van gehad. Daarom had ik er nu geen rekening mee gehouden.

Polly, ach meis, wat vervelend dat het je zo onzeker heeft gemaakt en wat super dat je voor een echo bent gegaan. Groot gelijk hoor, die onzekerheid is ook niks.
    Gefeliciteerd met de goede echo en echt meis, geniet van het feit dat je weinig kwaaltjes hebt....

13. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Oh, gegoogled, die okugest tabletten?
    En die tabletten die de HA voorschrijft, is dat alleen met echt overgeven?
    Ach, weet je....ik wacht nog tot woensdag af en dan bel ik haar gewoon,laat zij maar kijken wat ik het beste kan doen.

14. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Dankje dora. Ik had het echt heel moeilijk ..en zag 2 weken wachten gewoon niet zitten. En zeker nu heb ik die paar tientjes graag over gehad voor zo'n mooie echo! :D Het is geen garantie natuurlijk, dat weet ik. Maar ik had gewoon echt niet het gevoel dat er iets zat. En nu heb ik het gezien, het hartje klopte heel mooi dus geen rede om onzeker te zijn

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @polly: fijn zeg dat je gerust gesteld bent door een goede echo! Nu lekker genieten!!

16. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    En mijn eerste buikfoto (6 weken)! Nog niet veel te zien haha

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Jawel, dat je een mooi figuurtje hebt ;)

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Dora ja dat zijn volgens mij die pillen ja.. Tegen misselijkheid en diaree.
    Ik had het bij zoontje heel erg.. Heb me 2 maanden vooruitgesleept op crackers en fruit..
    Nu maar 1,5 week misselijk geweest.. Nu al ruim een week niks meer:) zo zie je maar weer dat t iedere keer anders is!

Slappe thee misschien? dat hielp bij mij altijd iets... Succes!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    jemig wat een figuurtjes hebben jullie allemaal :D
    Polly, fijn dat je gerust gesteld bent en een mooi kloppend hartje hebt gezien!!

Dora, sterkte meid! Misselijkheid is zo vervelend!
    Hier ook last van, gelukkig nog niet super erg. Zodra ik iets eet is het eventjes weg, maarja om nu de hele dag te gaan zitten eten :D

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden..

allereerst gefeliciteerd allemaal..
    straks maar eens alles doorlezen.. wat is het hier druk zeg!

maar goed... ook ik mag me komen melden...
    ben 30 okt. uitgerekend van ons 3de kindje..
    heb 2 jongens van bijna 2 en ruim 4.
    tot nu toe nog niet mega last van alle kwaaltjes.. ben wel iets misselijk, last van de darmen en iets moeier...maar allemaal best mee te leven..

nu dus maar ff bijlezen....

Deel Deze Pagina