Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wauw! gave jurken!! :)
    En dank jullie voor de lieve woorden over mijn buik. Ik ben officieel te zwaar. Maar het zit ook echt in mijn benen/kont, beetje buik, armen. Achja, laat maar komen die dikke buik! :D

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn BMI is 21, ben sinds ik weet dat ik zwanger ben 1 kilo aangekomen :D

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ fleurop, mooi buikje hoor. Die mag je best laten zien op internet en de kleine bolling is ook al mooi te zien

@ dora, leuke jurken meid! Spannend he, een leuke jurk uitzoeken voor dé dag!

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hier ook al 1 kilo aangekomen...hier een BMI van 22...
    Maar ach die BMI, kunnen we nu rustig aan de kant leggen, want dat geldt natuurlijk niet voor zwangere meiden;)

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja maar ik moet mezelf wel tegen houden hoor. Ben altijd veel met mijn gewicht bezig geweest dus wil niet teveel aankomen :D

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mooie jurken hoor...
    ben inmiddels al 6 jaar getrouwd, dus dat hoeven we niet meer te doen ;)
    ik heb vandaag nog neit op de weegschaal gestaan.. morgenochtned maar ff doen..
    wil ook niet te veel aankomen, want het moet er ook weer af..
    bij de oudste was ik 8 kilo aangekomen en bij de jongste 4, dus daar teken ik weer voor... (oja, ze waren beide ruim 8 pond ;))

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat is inderdaad niet veel Jannie!
    Ik was bij mijn zoon 14 kilo aangekomen en hij was maar 2635 gram :D
    Gelukkig, op 2 kilo na, bijna alles eraf :D

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @lovingmom over een inwendige of uitwendige echo; dat ligt ook aan de stand van de baarmoeder. Mijn baarmoeder ligt ver achterover gekanteld. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik zelf met 9 weken nog een inwendige echo gehad. Ik vond het trouwens niet heel erg ofzo hoor. Maar ja je moet wel gelijk letterlijk met de billen bloot.

@dora balen man dat je zo misselijk bent. Gaat het inmiddels al weer wat beter.

@Polly wat lief van vk dat je toch een echo kreeg (al werd die niet vergoed) Fijn dat alles goed gaat. Jeetje wat een figuurtje.

@jannie80 welkom hier en gefeliciteerd.

@fleurop late dienst pff ik herken het vermoeid he! Ik mag donderdag weer. Net m'n voorlopig laatste blokje nachtdienst gehad.

@biancamv2 wij gaan het vertellen na de echo van 4 mrt. Wij hebben een t-shirt besteld voor ons zoontje, met op de voorkant stoer en op de achterkant ik word grote broer.

9. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Had na de bevalling een bmi van 20, nu 23. Ben 1 kilo aangekomen, maar weet wel waar dat zit. Van een grote b naar een kleine d.

Jurken uitzoeken is leuk, maar ook erg moeilijk.
    Wilde eerst een simpel jurkje. Had bij Esprit er 2 gezien, aan gehad, maar ook manlief vond het te simpel (zeker omdat hij in pak gaat). Maar echt sisi all the way vind ik niets. Vond deze jurken wel een mooie middenweg.
    Denk dat ik heel hard moet lachen als ik de jurken pas. Ben echt iemand die altijd " hip" gekleed gaat. Dus skinny met een shirt/apart jasje e.d. Maar heb eigenlijk nooit een jurk aan, zeker geen sjieke.
    Maar goed, mag met trouwen ook wel iets anders aan, al vind ik het wel heel belangrijk dat ik me er prettig in voel.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    LIJST OKTOBER 2011

1.
    Anz87: 2e - jongen - MCA - FV
    Krumeltje: 2e - ? - ?
    Zippie: 3e - verrassing - thuis - BV
    Lolly: 2e -verrassing- ZH
    berenbotje: 3e - ? - ?
    EllenK: ? - ?
    2.
    Goldduke: 1e -kalender jongen - zh
    3.
    Lieke1979: 2e - ? - ?
    Worstenbrood: 1e - verrassing - zh
    Fleurop: 1e - verrassing - thuis
    Ann: 2e - ? - ?
    Fiet: 2e - verrassing- ZH
    4.
    Esthertje80: 2e - jongen - zh
    Alleentje: 1e - ? - ?
    kaatje80: 2e - verrassing - zh
    Merel 2009: 2e - ? - ?
    Maedra: 1e - nog geen idee - zh
    5.
    6.
    Axioma: 2e - nog geen idee - zh
    Tina23: 3e - meisje - zh
    Mieni: 4e - kalender jongen, denkt meisje - ZH - FV
    Friesfamke: 1e- ? - ?
    7.
    Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis - FV
    Ilona PS: 2e- verrassing voor jullie - zh - FV
    8.
    9.
    Door76: 1e - meisje - zh
    Mbtc: 1e - verrassing - zh
    10.
    Princi: 2e - nog geen idee - zh
    Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis
    nienkeeknein: 2e- ? - ?
    11.
    Marooz: 2e - meisje - thuis bevallen
    12.
    Mouse: 1e- nog geen idee - ZH
    Hanuna79: 1e- kalender jongen, denkt meisje - ?- ?
    13.
    Lovingmom: 2e - meisje- zh - FV
    Polly: 2e - jongen - ?
    Flowery: 1e - jongen - thuis - BV
    14.
    15.
    16.
    Maantje: 1e- meisje - FV - ZH
    Tjissia: 4e - ? - ?
    17.
    Bijzonder: 2e - meisje - zh
    Zeehondje: 1e-? - ?
    18.
    19.
    Snelly: 2e - verrassing - ZH- BV
    Cindell: ? - ? - ?
    20.
    21.
    22.
    Sabrina1984: 2e- jongen - Thuis - FV
    23.
    24.
    25.
    26.
    Finnefant: 2e - verrassing -thuis - BV
    27.
    28.
    29.
    karine: 2e- nog geen idee - thuis - bv
    30.
    jannie1980: 3e- thuis-bv
    31.
    Silsa: 1e - verrassing - ?

TOTAAL: 45 (9 sterretjes)

AFSPRAKENLIJST:
    21-2: Kaatje80 1e echo, Lieke79 1e echo , goldduke intake vk, zeehondje 1e echo Mouse 1e echo gyn
    22-2: Lieke79 intake, Maantje intake vk, Worstenbrood: gyn kyara123 1e echo gyn
    23-2: Anz87 intake vk, Cindell: gyn
    24-2: krumeltje intake vk,
    25-2: ann 1e echo nienkeeknein 1e echo
    26-2: Maantje 2e echo (6+6)
    28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk, Silsa: 1e echo gyn
    1-3: mbtc intake vk, Fiet 2e echo gyn
    2-3: Anz87 1e echo, Snelly 1e echo
    3-3: Fleurop 1e echo + intake vk, Tina23 1e echo + intake vk, Doradiego 1e echo + intake vk
    4-3: Lolly 1e echo, Mieni gyn + 2e echo
    7-3: Lolly intake vk, kaatje80 intake vk, Sabrina 1e echo
    8-3: Nathalie3004 echo + intake VK
    9-3: Door76: VK intake en echo
    10-3: Axioma 1e echo, Maantje 2e echo, Bijzonder: intake + echo, Maantje 3e echo (8+4)
    11-3: Axioma afspraak gyn
    14-3: mbtc 1e echo, Snelly Gyn, cherry27 1e echo
    22-3: Finnefant 1e echo en intake 10.00
    15-4: Maantje controle VK (13+5)

Aanpassingen et.c stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en 't wordt zsm op het lijst gezet!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    wij hebben het bij simply colours besteld.
    Wat voor webshop heb je dan?
    Misschien een linkje plaatsen.

13. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    mijn BMI..geen idee:(

Ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk. Weet niet eens hoeveel ik weeg nu, ik schat iets van 63 kilo. Vorige zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen (van 60 naar 80 kilo) en had niet eens echt anders gegeten of gesnoept. Maar die 20 was er na een maand of 6 al weer vanaf.
    Ik maak me er niet zo'n zorgen over..ik zie het wel hoe het deze zwangerschap gaat.

Ik moet er wel even bijzeggen dat ik een fanatieke sporter ben. Voor mijn 1e zwangerschap trainde ik 4 a 5 keer per week. Sinds een maand of 3 sport ik weer, nu 2 keer per week.

14. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Mooie jurken Dora! Wauw :D

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Even heel erg off topic;
    Zijn er hier ook meiden die city of wonder spelen op hyves. Ik kan nog wel bondgenoten gebruiken.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb samen met een paar andere meiden een forum en daar aanvast een webwinkeltje.. maar zie net dat dat shirt er niet meer opstaat..
    is een mamasite-webwinkeltje.. de link weet ik zo niet..
    maar als je op hyves zoekt op mamasite dan kom je er wel..

17. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook zelf een shirt gemaakt

voorop
    psssssst ... ZOZ
    achterkant
    ik word grote broer

18. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Wanneer had jij dan een posi test en je echo?
    ik begreep dat het soms echt maar een paar dagen kon schelen om iets tezien, dus hou de hoop erin meid! dat doe ik ook! snap dat het moeilijk is maar anders worden we gek he ;) inderdaad jammer van je echofoto maar die kan je misschien wel vragen of ze die ook woensdag mee geeft. Ja toevallig was ik bij de clara dit keer maar de volgende keer naar het zuider, die zijn samen gegaan en over een paar maanden mag ik naar het nieuwbouw ziekehuis hier bij mij naast de deur, dus dat is 3 min lopen :D

@Fiet, Ik heb gebeld met de vraag of ik niet eerder mocht komen voor een echo maar dat vonden ze niet nodig, gelukkig krijg ik wel woensdag tel de uitslagen van het bloedonderzoek, maarja daar zal ik niet veel aan hebben want ze hebben niet eens nog een keer op HCG geprikt :(

@all, Jeetje meiden wat kletsen jullie gezellie, kan het niet eens meer bijhouden :D oja en bedankt voor het bereken van de uitrekendatum, had ik het toch ook goed he :)

19. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    hanuna daar heb je idd niet veel aan ... pas de 2e meting kunnen ze wat zeggen eigenlijk

de vorige keer ( wel bij de mk) had ik een normaal hcg gehalte de 2e keer was het niet goed .. maar deze keer had ik 5x zo veel als de vorige keer... dus tja ....

je kan geloof ik voor een paar tientjes bij een echoburo een echo laten maken ... je kan er over nadenken ...
    erg hoor die onzekerheid .. dikke knuf

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Waar zijn alle "echo"dames van vandaag ? Heb alles gelezen, of kijk ik verkeerd.
    @berenbotje, balen dat de echo verplaatst is, maar ook belangrijk je dochtertje.. Veel beterschap voor haar.
    @dora wat een mooie trouwjurk, vooral de eerste! Ik heb Juni ook een bruiloft, hoogzomer pfff, en ik heb geen idee wat ik aan moet trekken. Ik ben echt inieminie en kan normaal al geen leuke normale broeken kopen . Jurk vind ik net iets te ver gaan, straks lijk ik op een bruidsmeid van 14 jaar ofso :D en dat willen we niet.

@Fiet inderdaad wat een energie, fijn om te zien haha..

@nieuwe dames welkom bij oktoberlijst mama's. Gefeliciteerd met jullie beeb.

Nou vraag me toch af of er nog goed nieuws komt vandaag.. Kunnen we hier wel gebruiken.
    Ik morgen weer echo,.. Nr 5. en natuurlijk benieuwd of ze al gesproken hebben over de progesteron vanaf week 16.

Dames dit zullen jullie niet vaak gaan lezen : Ik ga aan de POETS! :D voel me kiplekker....

Edit : Was ik vergeten, al die buiken die ik gezien heb... Joehoeee ik wil ook een buik... !

Deel Deze Pagina