hey meiden hoe is het hier? hier nog steeds blegh. ging net op de weegschaal staan en ben in 3 dagen tijd 2.5kilo afgevallen. heb me ziek gemeld en denk dat ik de rest van de week thuis blijf. eerst maar eens aansterken en om mezelf gaan denken en dat kleine garnaaltje in me. gr sabrina
haha nou worst kijk uit met wat je vraagt ... haha staks heb je me toch een pens ... en idd of het nu de floradix is of omdat we toch al naar onze piek met hcg ( zou bij 10 weken zijn .. maar aangezien ik zo overdreven veel heb volgens de gyn .. ) gaan en je jezelf dan weer wat beter gaat voelen ... maar ik merk dat het beter gaat !! savonds nog wel moe hoor en slaap als een paard .. maar het gaat echt vooruit de kids wilde net niet slapen .. dus ook die rennen al weer 2 uur rond ... zo eten maken voor ons 3e .. man werkt op maandag tot 9 .. heb de belastingaangifte gegevens bij elkaar gesprokkeld ... kunnen die ook weg ... hmmm idd doe toch al weer aardig wat op een dag !!
Bekijk bijlage 131990 hoop dat dit lukt !! mijn mega buik bij mijn zoon !! hij was zooooo groot krijg de foto echter niet normaal ... volgens de gyn een tweelingbuik dus worstje !! kijk uit met wat je wenst
@ dora die 2de vind ik erg mooi! Mag ik vragen waar je die hebt gezien? Ik heb zelf deze gezien maar aangezien we het heel klein houden vind ik hem te duur! (vind wel dat het model erg stom staat) Ik heb hem zelf ook al aangehad en stond er mooi wel erg strak Nu al hihi
Maantje, dat is een hele leuke jurk, heb er nog wel 20 gezien die ik ook vond met dat model. Maar ik wil dat de jurk onder de borst wijder gaat lopen (soort a-lijn), want met die jurk van jouw krijg ik mijn 17-weken buik er niet in gepropt. Model staat idd niet helemaal snugger. Fiet, twijfelde je aan het feit dat je wel genoeg deed dan?????Jeetje, kan beter vragen of je weleens stil zit. Sabrina, jeetje....iedereen komt aan en jij valt af. Vervelend meissie, heel veel beterschap en goed dat je thuis blijft, even goed uitzieken. Worst, ik mis ook de echo-dames....ze zijn nog niet geweest. Ik hoop dat ze snel komen. Een van de dames (weet niet meer wie) moest eerst werken en zou zich pas vanavond melden. Als je de poetsdrift goed kwijt moet, dan ben je hier van harte welkom.
Sabrina, veel beterschap! Hee dames, mooie jurken komen er voorbij!Ik bedenk me nu dat ik eind juni een bruiloft heb waar ik daggast ben, mooi excuus om daar een leuk positiejurkje voor aan te gaan schaffen tegen die tijd (ben dan ruim 20 weken). Hopelijk vanavond goed nieuws van de echo-dames.
Oja Maantje, dan moet je echt even op Heine kijken. Wij doen het ook klein en ik wil niet alleen niet een dure jurk, maar ook geen TE ZOETE jurk, dus dan is die site een uitkomst. Heel veel jurken tussen de 100 en 200 euro. Mijn nicht had daar ook de jurk van, was werkelijk prachtige kwaliteit en elk willekeurig naaiatelier kan het aanpassen en op maat maken (net zo goed als de bruidswinkel) en daar ben ik dus niets aan kwijt.
DANK JE DANK JE DANK JE!!!! Dit is precies wat ik nodig heb!!! Ik ben dan 21+5 weken en had al zoiets van die jurk gaat nooit passen!!! plus hij is 1200 euro! en dat voor een paas uurtjes vind ik zonde! ik heb idd een budget van ong 200 euro voor mijn jurk. Maar hier ga ik hem denk ik van bestellen....
@Fiet, nou heb even genoeg gedaan voor een anderhalf uur.. De keuken is schoongepoetst, trap gang gepoetst en gestofzuigd, toilet-rollen aangevuld. Gestofzuigd, oud papier en plastic opgeruimd. Nu ik een begin gemaakt hebt en mezelf wat beter voel, heb ik het gevoel alsof ik de wereld aankan. Ik ga zelfs vanavond weer koken sinds een half jaar haha.. Lekker pannenkoeken met spek voor vriendje en voor mij pannekoek met kaas. Thx voor jouw energie en WOW wat een buik van de eerste ! Als ik zo grote buik krijg dan kan ik niet meer lopen denk ik dan val ik om met mijn 1,53 meter haha... @sabrina heel veel beterschap, hoop echt dat je snel beter bent. @de rest ben ik alweer vergeten haha... @de trouwjurken.. ik zit op dit moment echt in de babyfase dus liever niet teveel aan trouwen denken.. ! En lieke1979 moest eerst werken, dus ik wacht nog geduldig af. Mocht het slecht nieuws zijn dan zou ze thuis blijven dus dat is vast en zeker goed nieuws.
@dora ow thx voor die Heine, ik heb hem meteen toegevoegd aan mijn favorieten, daar staan wel leuke dingen bij voor van de zomer..
Mooie jurken heb ik gezien!! Ik vind die A-lijn erg mooi... Ik ben in mn vorige zwschap int totaal 4 kilo aangekomen (met kind en alles er bij in he) en na de bevalling was ik 10 kilo lichter dan voor de zwsch hihihi. Maar nu weer 6 kg zwaarder dus als ik nu WEER 10 kg afval zit ik helemaal oke qua BMI hihihihi
Jeahhhh (ff ego): ik had een goede echo. Mooi kloppend hartje in een klein garnaaltje. 1,7 cm en zou dan uitkomen op 30 september. Maar dat bepalen ze later preciezer; ik weet in ieder geval zeker dat dat niet klopt. Helemaal happy. Ik zal zo ff een fotootje uploaden. foto's zijn niet zo goed als we het zelf hebben gezien...
@lieke, Super.. fijn dat je echo zo mooi was! niks ego hoor! Hoor graag positief nieuws op zp. @ trouwjurken. mooie jurken voor bij zien komen. Is precies zoals ik het ook zou willen.. niet teveel frummeltjes en dingetjes. vind vooral de tweede van Dora erg mooi! Super chic! @klachten Hier ongelooflijk moe, dagje op werk gelukkig doorgekomen. Heb wel de hele middag lopen gapen. Morgenochtend maar even bijslapen. Ga vanavond voor het eerst weer even naar Zumba, ben benieuwd hoe ik dat ga volhouden. Heb er wel ongelooflijk zin in, denk alleen dat ik niet meer in m'n sport bh pas. Was altijd al een beetje krapjes. Volgens mij nog steeds niet meer buik dan anders. Zijn alle foto's van buikjes van nr 2 of 3. en wanneer konden jullie een buik zien bij 1e zwangerschap?
Lieke, een heel fijn ego bericht Daar zaten we met zijn alle op te wachten.. ! En wat een mooie echo, ik zie al echt een beebje erin... ! Wat zul je blij zijn...
wouwwwwwwwwwww lieke wat mooi !!!! van harte sorry verder geen tijd moet helpen op zolder de plinten zetten .. hoor mijn pa vloeken dus zal toch maar gaan helpen ..
bedankt voor de leuke reactie. Heb inmiddels bijgelezen en een paar hele mooie trouwjurken voorbij zien komen. gewicht: bmi van 23-24 dus er mag wel wat vanaf. Toch 2 kilo aan de vorige zwangerschap overgehouden... Och ja komt wel weer na deze zwangerschap. Ik wil nu ook ff genieten. Nog een echo van dichtbij: