Lakristal is overal te krijgen! Ook bij tankstation Ik eet deze week iedere dag al salmiak das mn verslaving. Misschien ben ik daarom niet misselijk hahahaha! Wel aan de diarree
Las ook dat het niet zo goed is.....nouja mams is vandaag aan het werk bij onze benzinepomp, kan ze gelijk meenemen
Nu wil ik dus dolgraag die salmiakpastilles! NU NU NU NU NU.....want het is weer een pretje hoor. Zelfs mijn dochter zegt al, "ben je weer misselijk". En heel ranzig, maar ik boer de gehele dag......
Ik heb vanmorgen Rang zuurtjes bij paps en mams gepit (zwarte bes en appel) en moet zeggen dat die ook best helpen Moest vanmorgen lachen om die kleine smurf van ons. Hij zegt nu alles na...........na de blunder in de auto gisteravond begon hij vanmorgen weer. Wijst ie mijn buik aan en dan zegt ie "buik" daarna wees hij een keer mijn (.)(.) aan en zei weer buik. Dus ik zeg, nee dat zijn mama d'r tieten dus hij ook tiete tiete. Gelukkig heeft ie het daarna niet meer gezegd. Zou wat zijn als ie dat ineens op het kdv gaat zeggen
Jannie, wat erg, sterkte! Dames met misselijkheid, hopelijk helpen de salmiaksnoepjes, bij AH hebben ze ook van die witte rolletjes (bij de kassa) met dat soort snoepjes. Of Italiano dropjes uit een rolletje? LM, kun je niet gewoon borsten zeggen, haha. Ik twijfel heel erg of ik bij de gyn zal blijven of naar de vk zal gaan. Heb er al een topic over geopend en veel reacties gekregen, maar ik ben er nog niet uit.
Wat fijn, al die mooie echo's. Helaas ook weer een miskraam ertussen. Erg naar: sterkte meid!!! Gisteren had ik het zo gehad bij mijn schoonouders. Ik moet elke keer van mijn schoonmoeder aanhoren hoe moeilijk ze het vind om het stil te houden. Zo vervelend. Iedere keer weer. Ze moet gewoon nog even haar mond houden. En zij is niet zwanger, maar ik, dus wat zeurt ze nou. Bah. En ik was zo moe en dan krijg je ook nog te horen 'wat ben je toch stil'. laat me toch! Volgende keer blijf ik lekker thuis. Kon echt wel janken. En vanmorgen had mijn vriend de melk opgedronken kwam ik net achter. Kan ik zo boos om worden, bewaar dan wat voor mij! Ik kan echt niet tegen fris op de ochtend bij het brood, en daarbij was er ook al geen sapje. :x Ik zal wel zwanger zijn
Hihihihihi doet Finn ook! Alleen nog erg onduidelijk allemaal. Vooral klanken.. komt goed. Bijv olifantje is odionte. Maar jouw kleine man (weet niet of ik naam mag zeggen hihi) en Finn zijn even oud toch?
klopt Finn, onze zoon is van 1 juni Sommige letters kan hij nog niet zeggen hoor, klinkt wel heel leuk hahaha
kom hier ook even buurten. Heb een hele tijd meegekletst bij de december 2010 mama's, totdat ik een miskraam kreeg. toen heb ik heel lang op de NOD forums gekletst, maar doordat ik er zoveel mee bezig was, ben ik even gestopt met forums bezoeken. We hebben er de laatste maanden weinig over nagedacht, want het lukte allemaal niet zo best. en toen had ik vanmorgen een positieve test in handen!!! Ik was al 4 dagen overtijd, bij een cyclus van tegenwoordig 35 dagen, dus half oktober (volgens internet 21/10) zal er hier een kleintje komen, als alles goed gaat. ik mag 9 maart al voor de echo, om 7.30 's ochtends
helemaal mee eens meid. wij waren anders niet eens getrouwd. wij zijn getrouwd dat ik zwanger was van naomy. ik heb geen contact meer met beide ouders. en om het zo goed mogelijk te regelen zijn wij klein getrouwd. ook thuis gewoon een feestje gehad en verder niks.
Goedemorgen! Jannie: wat naar voor je meid, veel sterkte! Sahi: gefeliciteerd! Ik hou niet alles bij, maar dames die een goede echo hadden, gefeliciteerd! Ik hoop dat ik 3 maart ook een mooie echo krijg met een kloppend hartje. Ik vind het wel spannend in ieder geval. Het is al mijn derde maar toch denk ik: wat nou als ik daar ga liggen en er zit niks in? Of het is niet goed? Dat lijkt me zo verschrikkelijk. Ik heb al eens een miskraam gehad met precies 7 weken, maar toen had ik nog niets gezien op een echo. Dat was natuurlijk vreselijk maar het voelde wel als iets wat de natuur zo had gewild. Maar goed, ik moet natuurlijk maar gewoon afwachten. ik las over salmiak tegen misselijkheid. Bij mij helpt cola erg goed!
Sahi, gefeliciteerd en welkom. Oeh, heb geen cola in huis.....net even gezocht.Ik heb mannetje gesmst of hij salmiakpastilles mee wil nemen na het werk. Ik sms bijna nooit, dus kreeg terug "je bent echt zwanger, wattes moet ik halen? Waar ligt dat? Hoe ziet het eruit? Van welk merk? En hoeveel?" Nou winkelen we bij de c1000, dus dames help even.....van welk merk zijn die salmiakdingen? Ik haal dat nooit....
Je kunt hem Lakrisal laten halen, dat zijn kleine rode rolletjes (met zwarte letters) die bij de kassa liggen!
Heey worst, veel succes en plezier met de echo! Sabrina, hier soortgelijke reden en een ziekte dat het zolang geduurd heeft. Ik ben namelijk de laatste 3 jaar niet zwanger geweest, dus had ook in die tijd kunnen doen Leuk he dat papegaaien lm, dan moet je ineens gaan opletten. Ik kan me over het algemeen goed inhouden, maar in de auto....ai ai ai,af en toe schrik ik van mezelf. Ik vind het vooral schattig als me dochter mijn uitspraken verkeerd herhaald....vorige week nog "ik ben er zat van dat ik geen snoepje mag".