Dat kan misschien 1 van de dames die last heeft van misselijkheid beter beantwoorden? Ik durf het niet te zeggen.
@Sahi van harte gefeliciteerd, hopelijk blijft het deze keer goed gaan! @misselijkheid, heb gehoord dat gember ook erg goed moet werken tegen misselijkheid. Heb zelf voor de zekerheid alvast gemberthee in huis gehaald. Even geprobeerd maar vind dit echt niet lekker. Gemberkoekjes gaat er trouwens wel in! @zwanger van de eerste, ben zelf ook 34 dus een van de oudjes voor de eerste, voel dit ook inderdaad wel zo. Al m'n vrienden hebben al 1 of zelfs 2 kinderen. Soms het gevoel dat ik achter de feiten aan loop. Voor mij allemaal zo nieuw maar voor de rest al zo bekent. Het wacht maar wij praten nog wel eens met je, komt me soms de keel uit.
Bij mij werken op dit moment de Rang zuurtjes dus nog even geen salmiak voor mij Maar ik zou zeggen 4/5, moet toch genoeg zijn
@fleurop, hier moet ik de bananen in de gaten houden! Bewaak ze met m'n leven. Laat je nog wel wat voor mij over schat?. Vervelend van je schoonmoeder, ga het zelf dit weekend vertellen, ben benieuwd hoe mijn familie zal reageren. @namen, stiekem vinden we allebei al een aantal namen erg mooi voor zowel een meisje als een jongen. Maar wil me er nog niet op vastpinnen. Misschien dat we voor die tijd nog wel een mooiere naam vinden.
Meisjesnaam hebben wij al, maar die hadden we al voor ik zwanger werd Of ik moet nu een veeeeeeeeeeeeeel mooiere naam tegen komen. Jongensnaam wordt wat lastiger
Wij hebben juist de jongensnaam al, maar de meisjesnaam wordt hier zo lastig. Ik twijfel heeeeeel erg tussen een aantal namen
Gember kan vruchtafdrijvend werken en foetale groeiachterstand veroorzaken. Als je een beetje in je eten gebruikt is dit niet direct gevaarlijk, maar ik zou nu niet aan de gemberthee gaan. Salmiak, lekker, maar let op dat er geen glycyrrhizinezuur, dit veroorzaakt gedragsproblemen bij het kind! oke dat was mijn '2 cents', doe er mee wat je wil Snap ook wel dat je niet de hele dag misselijk wil zijn, maar gebruik het plies met mate! Namen: Heb een hele lijst, maar nog niks verder gekomen. Erg lastig, want het moet nu ook bij de andere 2 namen passen. Was bij de eerste een stuk makkelijker, je kan dan alle kanten op. Heb net pindakoeken gemaakt, dachte er zo'n zin in te hebben, maar bah! De combinatie zout en zoet is zo goor
namen... ik vind het ook lastig. Heb 1 meisjes naam die ik heel leuk vind, maar mannetje kent weer iemand met zo'n naam die niet leuk is. Jammer dat je altijd namen gaat vergelijken met de mensen die al zo'n naam hebben Zeg... hebben jullie ook zin om in bed te kruipen en er pas over 5 weken weer uit te komen?
@zippie, wist niet dat gember vruchtafdrijvend zou zijn. Heb tip uit een boek "het negen maanden kookboek" ga er toch maar iets voorzichtiger mee zijn!
Vanavond gelijk voorstellen aan vriendlief, laat hij m'n werk maar bellen. Trouwens lastig met die namen, deel past niet bij de achternaam. Is de naam mooi maar in combinatie met achternaam, neuh doe maar niet. Daarnaast hebben veel van onze vrienden al kleintjes met mooie namen. Ga toch niet dezelfde naam gebruiken. In mei gaat m'n zusje en een vriendin bevallen. De een een jongetje en de ander een meisje, zul je net zien dat onze namen gekozen worden.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mag ik mee? Gaan we gewoon zo'n kingsize bed kopen en met z'n allen een winterslaap houden. Ik kan wel 100 redenen bedenken waarom het super zou zijn!
Thanx voor de felicitaties. namen hebben we nog niet hoor, maar na ruim een jaar oefenen hebben we al zoveel over kindjes gepraat, dat dit kindje overspoeld gaat worden met liefde, blijdschap en vooral alle goede adviezen weten we inmiddels, dus aan onze inzet kan het niet liggen!! symptomen vallen nog mee, al had ik van het weekend last van mn bil (bandenpijn). had ik bij mn vorige zwangerschap ook al heel snel en zelfs nog nadat de bloedingen begonnen waren. Dus dat wordt wat... Nu dus alweer last van... misselijkheid met vlagen, trek in vis sinds gisteren, gespannen borsten hoort ook bij ongi, dus was niet eens meteen een symptoom voor mij. Ga me lekker laten vertroetelen de komende tijd!
Inderdaad waar kan ik boeken? heerlijk! M'n man bringt me elke avond al boterhammetjes op bed. Maar dit klinkt nog vele malen beter!
Jaa, wat een goed idee, met 12 weken wil ik er wel weer uit komen! Sahi, is dat bandenpijn? Ik had dat vorige week ook, van die steken onderaan mijn rug/bovenaan mijn bil. Ik dacht dat ik gewoon last van mijn onderrug had. Kan geen kwaad verder toch?
nee hoor, is alleen vervelend. het zit echt binnen in mn bil, beetje lastig uitleggen, maar dat komt omdat je heupen zich moeten voorbereiden op de uitbreiding. hopelijk hebben we er allemaal niet te veel last van, het maakt alles zo zwaar enzo...
Ik wil mij ook even aanmelden voor de winterslaap van 5 weken..want ohohoh wat ben ik moe! @Zippie..heel wat pagina's terug las ik dat jij misselijk werd van groenten. Ik wordt dus echt zwaar misselijk van gekookte groenten. Gadver alleen het idee al..ik eet dus alleen maar wok nu. Of ovenschotels. Hebben er nog meer last van Rabobank internetbankieren? Kan er nu al sinds zondag niet meer op..en begint nu zwaar irritant te worden! Las dat het probleem al opgelost was..behalve voor Tele2 klanten, en laat ik nou net Tele2 hebben :x
meiden willen jullie na die 5 weken dan nog even zachtjes doen. Ik ga voor een winterslaap van 6 weken
Cherry: Nou groenten wil nou wel weer redelijk, maar alleen met heel veel ongezonde saus erover heen Bandenpijn: Ik dacht dat dat altijd bj de liezen was...weet ik het