Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @zippie ik zie dat je een nieuwe banner hebt, gaaf hoor..

En ja die baby ziet er nog wel uit als een wormpje maar wel met beentjes en armen heeeeel klein haah..

Ik ga hier afsluiten, ogen beginnen naar half 11 te zakken..
    Bedankt voor jullie leuke reactie's op mijn echo.. :)

2. Zippie

Zippie Niet meer actief

pom pom pom piedie dom

pom pom pom ;) ik heb lekkere trek...

pom piedie pom pom pom

POM POM POM!

Waar blijft ie nou toch?

POM!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    hihi, ik lees chips en ik krijg ook trek. Maar ik ga me inhouden.
    Ik lees hier over gember en ik hoorde dat het vruchtafdrijvend werkt. Dus ik snap er niks meer van, dat een verloskundige dat dan weer aanraadt :(

Wij hebben nog echt niet zover nagedacht, zoals sommigen hier hoor! Alle tijd van de wereld nog, voor erkennen, kraamzorg, kinderopvang, namen, pffff maak me niet nog gestresster dan ik al was :p ;)
    eerst allemaal maar eens een goede echo en die 12 weken voorbij!!
    Nou heb ik een client begeleid in haar zwangerschap, dus ik weet ook precies hoe en wat en maak me daarom totaal niet druk... Fijn, want ik ben een behoorlijke stress kip!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Maantje en wordt; gefeliciteerd met de mooie echo's!!!

Welkom Sjoon!

5. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden wat een SUPER echo's !!!!
    echt mooi en .. maantje je woont vlak bij mij zie dat je in langedijk bent geweest zit ik ook ...
    klein wereldje !!

nieuwe meiden van harte gefeliciteerd !!
    wat een super nieuws ...

Mk meis een hele dikke knuffel wat een verlies .. heel veel sterkte

verder .. vergiet
    na 12 uur werken ben ik er klaar mee !!

6. Zippie

Zippie Niet meer actief

Pff, ja er moet veel geregeld worden he!? Lekker rustig aan doen idd, je hebt de tijd!

Manlief is er nog niet :(

Ik voel fluppie de hele tijd bewegen. Ik denk dat ik gewoon echt gek aan het worden ben :D Echt het kietelt zo erg, en de hele tijd op dezelfde plek. Rarara, is het de beeb of niet? Heb het zo'n 4x per dag, en alleen wanneer ik echt helemaal stil zit. ;) Had ik maar een echo, dan wist ik waar fluppie zat en kan ik tenminste weten of ik gelijk heb.

Slaap lekker iedereen!

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Wauw !
    dames wat een mooie echo's hebben jullie :D

Ow het kriebelt nu helemaal,kan niet wachten tot ik 1 maart ook mag hihi.

@ Jannie,
    jeetje meid :(
    Wat verschrikkelijk,
    heel veel sterkte de komende tijd.
    Ik ga heel hard duimen voor een mooi plakbeebje de volgende ronde.

Dames ik heb ff een vraagje,
    ik heb vanavond om half 7 een goedkoop dirxtest gedaan.
    Maar dit streepje was wel roze maar vrij licht vergeleken met de kruidvat 2v5 testen.

Kan dit omdat je al voorbij de 7 weken bent en je hcg weer naar beneden gaat?of is het omdat het een andere test is en hem savonds heb gedaan,
    ik maak me nu weer een beetje druk omdat dit een lichtroze streepje was,en geen donkere test zoals die van de kruidvat merk :(

Pfff ik moet me trouwens bedwingen om nu geen zak chips open te trekken haha of drop te eten.

Hebben jullie savonds ook meer honger dan overdags?

Zippie?
    dat kietelen wat je hebt,dat heb ik dus ook op 1 plek dat is in het midden maar dan wel helemaal onderaan vaan mijn buik,
    net of iemand je aan het kietelen is met een veertje.

Ik denk dat het mijn darmen zijn,ik weet vanaf 1 maart pas hoever ik echt ben.

ik ga ff douchen dames,ik lees het straks weer ff bij.

groetjes bianca

8. Zippie

Zippie Niet meer actief

Bianca: Zie dat dit ook jouw 3e zwangerschap is, klopt dat? Ja ik heb veel gelezen over de baby nu al voelen. Zo ongeveer alle VK zeggen dat het niet kan, maar ik lees toch best wel wat over dat het wel kan. Ik voelde het voor het eerst ongeveer een week geleden, en het kietelen is nu al een stuk sterker dan toen. Hoe vroeg voelde jij je andere 2 kindjes?

Ik zou morgen weer een testje doen. M'n testen zijn nog steeds niet super knal. Drink je veel overdag? Is de urine knalgeel of vrij licht? Scheelt allemaal.

Mannetje is al anderhalf uur weg voor een zak chips, juist jah! :( Wat een zeur ben ik he!?

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    aaaaarrrrrggg me dochter wil niet slapen. sliep netjes om 7 uur om 9 uur gaat mama na bed half 10 word ze wakker.
    heb der nu beneden manlief moet er over 2 uurtjes uit.
    dus zo nog maar een poging wagen met der.
    word er niet goed van IK WIL SLAPEN EN WEL NU!!!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anderhalf uur voor een zak chips??!!!

lijkt me niet dat je de beeb nu al kan voelen, het is nog net een frummeltje, misschien 2 mm groot, ik denk niet dat je dat kan voelen. maar ik ben geen expert, dus ik weet het ook niet ;)

hier volop misselijk, dat had ik vorig jaar bij mn miskraam niet. zou het betekenen dat het nu wel goed zit? wil zo graag zekerheid!!

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Gaaaaap

Nou uiteindelijk is ze om 1 uur in slaap gevallen na 15 min huilen.

en om 8 uur werd ze weer wakker hoop dat vannacht beter gaat want dit ken ik niet van der.

vandaag krijg ik me nieuwe telefoon.
    die word vanmiddag geleverd.

helaas is hier de ochtend misselijkheid weer terug.
    vond het zo heerlijk zonder misselijkheid wakker worden.

x sap

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Goeiemorgen dames..

@sahi ja die onzekerheid is niet fijn, hoop dat je snel de eerste 13 weken voorbij bent, kan je ook lekker genieten. Wanneer heb je de eerste echo ?
    Ik moet zeggen dat voor mij gevoel alles echt goed zit, ook dankzij de goede woorden van alle dames hier ;) !
    Ik geniet met volle teugen... ook ondanks mijn bloedverlies wat ik heb gehad en nog steeds een heel klein beetje verlies.

Tis nog rustig hier zo vroeg in de morgen, had wel een vermoeden dat de augustusmama's voorbij gekletst zouden worden vandaag.. haha...

Er zijn trouwens nu al 3 topic's met oktobermama's.
    Ga ze straks allemaal eens tellen heb ik wat te doen haha..

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @sahi dat is lekker dus dat je misselijk bent.
    alleen is het nooit zekerheid.
    maar komt vast goed bij je.

@kindje voelen met naomy voelde ik met 14 weken.
    geweldig mooi gevoel.

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    worst verveel je je????

15. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @sabrina, pfff dat is vermoeiend ja!! misschien van middag ff een uurtje gaan liggen?

@sahi,ja moeilijk he die onzekerheid... nog even doorbijten!!

hier vanmorgen na t douchen heel licht in mn hoofd, alsof je bijna flauw gaat vallen, vorige week ook al eens gehad toen ik aan het wandelen was. Bij de vorige zwangerschap had ik dat ook,maar niet zo vroeg al... hmmm dat wordt nog wat.
    Vandaag eerst maar op zoek naar iets salmiakerigs.....jij zijn heel erg met al dat geklets over salmiak!!

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat een gave echo's zag ik voorbij komen :) Echt super. Kan zelf ook echt niet wachten tot volgende week donderdag. En dan kan ik ook pas 's avonds... pfff.

ik had gisteren nog even zo'n fles van ah gekocht met versgeperste sap! Echt super lekker. En dan voel ik me nog een beetje gezond naast alle Sn*peep*p :p

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    WHAHAHAHA die heb ik nu dus ook in huis gehaald!!!!!

Ik lif echt dubbel om dit hele s gedoe! LOL

18. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Oude kletsdozen!

Ik zou gister avond nog even langs komen maar voelde me zo mega min... dus lag om 9 uur erin!

Nu weer misselijk.... bleh!!!! Ik heb nu (naast de snoepies) ook druppels van VSM, homeopatisch, maar schijnt te werken, dus meiden, misschien een aanrader!

Echo's: wat een prachtige frummeltjes zag ik voorbij komen!!! En worst die van jou heeft gewoon al benen! hihi (en armen aleen minder zichbaar lol) Ik kan niet wachten tot ik weer mag! 9 maart!!!!!

Ik ga even wat doen, heb net man lief en mees weggestuurd omdat ik dan kon douchen haha en nu zit ik alweer te beppen achter de pc!

LIEFS

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha een beetje... :D

20. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Salmiakdingen helpen geen ene r**t...grrrrr.

Deel Deze Pagina