Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Hihihihi Thanks meiden! Oh en toen mn eigen zus zwanger was in 2009 had ik dat ook gedroomd de nacht voor ze me belde!!!:$
    Echt zooooo bijzonder. En bij Finn droomde ik 3 keer dat ik een jongetje kreeg en Voila!!:D:D:D

2. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    Hey hallo allemaal!!

Ik zie dat hier ook een forum over okt 2011 is...

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Ik mag me bij jullie voegen!!! Wij zijn ook in verwachting en uitgerekend rond 18 okt...

Het is ons eerste kindje dus heel spannend allemaal. zelf heb ik last van mijn borsten en pijn rug en af en toe krampjes in mijn onderbuik... ook ben ik een tijdje duizelig geweest... maar gelukkig niet miss en overgeven!! maar wat niet is kan altijd nog komen!!

Leuk jullie te leren kennen!!

17 maart Intake
    24 maart 1e Echo

3. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    @ hellow: welkom en gefeliciteerd!

4. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Hm, heb heerlijk uitgeslapen tot 10:30u. Had het ook echt nodig want was kapot gisteravond van het werken!!!
    Daarbij was er ook nog eens een client best wel boos/kwaad. Normaal heb ik daar nooit problemen mee, maar nu ik zwanger ben en niemand weet dit nog is het wel erg vervelend. Ik heb namelijk geen zin in een schop tegen mijn buik. Heb daarom heel subtiel mijn collega het woord laten doen met mij op de achtergrond. Gelukkig is het (net) niet geescaleerd.
    Ik hoop dat ik snel mijn contract kan tekenen (die loopt eind maart af). Dan mag iedereen het weten.

Verder welkom aan hellow86!!

Schoonmaken: weinig zin in, maar dat heb ik sowieso nooit. Gelukkig voel ik me nog net goed genoeg om wat te doen. Maar mijn vriend zei ook al heel lief; 'als ik wat meer in het huishouden moet doen, moet je het gewoon zeggen'. Hoe fijn is dat ! :) Toen heb ik hem gezegd dat ik alleen maar hoop dat hij het niet erg vind dat ik wat minder doe :)

mvm + plassen: ik doe nog altijd mee met mvm. Ik plas overdag echt niet veel. Sinds ik zwanger ben moet ik er alleen 's nachts uit en dan is het wel veel! Alleen dan heb ik de puf/zin niet om het dan in een kannetje te plassen en over te gieten. Ik plof dan juist gewoon lekker neer op de wc. 's ochtends heb ik nog wel genoeg plas over :p Heb trouwens een armbandje gekozen, over een tas heb ik niets gehoord.

5. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    hoi meiden,

ik zou me graag bij jullie willen aansluiten.
    heb woensdag en donderdag positief getest na 10 dgn overtijd te zijn. vorige week donderdag en zondag ook getest maar waren negatief.
    ben heel voorzichtig met blij zijn, afgelopen november is het vroegtijdig misgegaan.
    nu dus het vertrouwen krijgen dat het wel goed zit, dit vind ik nog wel moeilijk.

zal me meteen even voorstellen: Ben Marleen, 27 jaar, woonachtig in de buurt van Purmerend NH, heb een zoon van ruim 2,5. hij wordt in juli 3 jaar.
    ben 23 oktober (als het goed is) uitgerekend. mag 17 maart om half 10 voor het eerst naar de VK. Dan spreken we meteen een echo datum af, ws de week daarna, omdat ik graag zekerheid wil...

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hoi dames,

nieuwe dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik heb vanmorgen een mk gekregen,echo gehad en had bijna 9 weken zwanger geweest nu.
    Het vruchtje is dus afgestoten door mijn lichaam :(
    Ben erg verdrietig nu :(

Ik heb daarna bloed laten prikken en krijg vanmiddag nog de bloeduitslag hoeveel hcg ik nog in mijn bloed heb zitten.

8 maart krijg ik een nieuwe echo om te kijken of alles schoon is.:(

Ik wens jullie allen een super goede zwangerschap toe.

Veel liefs Bianca

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Och Bianca, wat ontzettend verdrietig nieuws!
    Ik heb zo geduimd dat het goed zou zitten. Heel veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Dikke knuffel lieverd!

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Heel veel sterkte meid!

en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
    liefs

9. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

oooh wat verdrietig BiancaMV2... Ik hoop dat je snel verder kunt en een kindje in jullie armen mogen sluiten. Heel veel sterkte met dit verlies...

10. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Hellow en Marleen, welkom. Erg dubbel allemaal na het droevige bericht van Bianca, maar van harte proficiat.

Hellow, ik heb je de link gestuurd, je moet alleen nog even jouw hyvesnaam doorgeven, zodat ik weet wie ik moet accepteren....
    En als je hulp nodig hebt op deze site, dan hoor ik het graag. Het lijkt nu heel complex, maar je zit er zo helemaal in hoor.

11. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Bianca wat naar! :( Heel veel sterkte!!

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    heel veel sterkte meid.
    x sap

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    @finnefant heeft ze nog getest???

x sap

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    BLance, heel veel sterkte meid!

Hier gisteravond MvM op bezoek gehad. Ze hoefde mij niet veel uit te leggen, haha (weet heel goed waarvoor het is)!
    Heb gekozen voor de armband en de tas zou via de post komen zei ze.
    Had 's ochtends al in een klein potje urine moeten opvangen, dit kon er gelijk in zei ze. Ook de avond en ochtend urine zit er al in! Ben echt blij dat ik nu andere vrouwen kan helpen!
    Ik hoef trouwens ook niet echt meer te plassen. Aan het begin nog wel, maar nu niet opvallend meer. Waarschijnlijk is m'n lichaam nu alle nieuwe hormonen gewend. Heb ook geen last meer van maagzuur gelukkig. Alleen moe in de avond. Vroeg naar bed en vanmorgen best uitgeslapen opgestaan.

Nog drie uurtjes en dan vakantie!!! Man moet gewoon werken, lekker alleen thuis dus, heerlijk doen waar je zelf zin in hebt.

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bianca, heel veel sterkte meis!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh nee Bianca, wat verschrikkelijk meid. Heel veel sterkte *knuffel* Waarom is het soms zo oneerlijk...

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
  18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Sterkte Bianca!!!

19. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    bianca meis heel veel sterkte met jullie verlies ...

nieuwe meiden welkom !!!
    en nog van harte gefeliciteerd

hier ....
    gesloopt na 4.5 uur huishouden doen ... zondag groot feest dus alles en dan ook alles heeft een grote beurd gehad in huis
    nu de was nog en dan klaar er mee
    moet ff zitten want de vloer is gedweild om me heen en aan het opdrogen haha
    nouja ben blij dat het af is morgen ff niks doen en dan zondag de grote dag !!

20. Daantje1979

4 feb 2011
    16
    0
    0
    @Bianca, meis wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte en een enorme dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina