Ja, ik ga het bevestigen.....cola helpt. Alleen als ik honger krijg, dan ben ik nog misselijk, maar anders helpt de cola. Ben wel benieuwd hoe mijn gebit er na de zwangerschap uitziet...... Mieni, mooi gedaan, thnx! Dames, ik heb het bij de favourieten neer gezet, hoef je het ook niet telkens te zoeken....tip van flip.....
@bianca: vreselijk zeg! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! @mvm: vreemd ik heb niks over een tas gehoord. Ik ben benieuwd of ik hem wel krijg na 16 weken deelname. Alhoewel ik vond de vorige keer het fotolijstje heel erg tegen vallen... @cola: ja goede tip hè dora Bij mij hielp en helpt het echt goed! @nieuwe meiden: proficiat!!!
@bianca, sterkte hoor, een dikke knuffel van mij. @nieuwe dames Welkom en Gefeliciteerd. Erg dubbel weer... Hier eerder vrij gekregen van mijn werk, kost me wel 2 uurtjes van mijn vakantie maar ik had echt zin in weekend haha... @dora mooi zo dat de cola goed werkt, bij mij werkt het ook prima Zojuist even een broodje frikadel gesmikkeld..
@ Bianca. Super veel sterkte!!! Verder een super dag vandaag Nog totaal niks van misselijkheid gevoeld, echt heerlijk. Aan de andere kant ben ik nu wel een beetje bezorgd of het geen slecht teken is, aangezien ik er de afgelopen weken super veel last van had..... Even afwachten dus maar.. Heb er wel gebruik van gemaakt door het huishouden te doen, lekker bij m'n moeder op de koffie te gaan en lekker met m'n hond de bossen in te zijn geweest. @mvm; Ik heb gekozen voor de armband, super mooi. Heb ook niks gehoord over een tas of iets dergelijks..
hier ook geen tas voor mvm ... raar eigenlijk !!! ga nu ff langs de apotheek .. weer lactose halen maar echt werken .. neuh .. nie echt ... en dan zoon ophalen die is zoals elke vrijdag bij opa en oma.. daar lekker gezellig eten mijn zus is er ook met de kleine !! ben straks weer terug !!
oh en ff echt complimenten voor de mensen van alcoholvrij.com gister gebeld of de wijn al onderweg was aangezien we zondag feest hebben.. die man heeft het gelijk verstuurd .. netjes een mail gestuurd .. en vanmiddag om 3 uur ging de bel !! echt keurig ... morgen maar eens een fles open maken !! ben zo benieuwd
Hoi, Nee hier ook geen tas bij Mvm. Dat is geloof ik niet standaard. Wel een doosje voor melktandjes overigens, dat is volgens mij ook niet standaard. En ik koos de ketting. Alcoholvrij.com...leuk ga ik zo eens even kijken... Ach Bianca, wat rot! Heel veel sterkte! Verder....dames....ik kan het allemaal echt niet onthouden. Niettemin...ik lees erg graag mee
leuke site maar ik heb normaal de witte wijn van de aldi pfff denk denk denk hoe heet ie ook alweer. Spatlese dat was het is er ook een die daar op lijkt??? wil wel wijn hebben lekkerrrrrr
Ja!! Met K2v5 en WEER een streepje! Nu gelooft ze het wel hihihihi!! Hier vandaag weinig klachten.... Verder ben ik het vergeten... oh ja: Welkom nieuwe meiden! hahaha ben zelf ook vrij nieuw hihihi
hahahah en anders had je der ff in mijn album moeten laten tuuren. heb echt van de lekkere tuur testen gehad. gefeliciteerd iig. gr sap
ik heb van moeders voor moeders een armband gekregen, mocht ook de ketting kiezen. die tas zei ze niks over, maar mn vriendinnetje krijgt m na de 16 weken, dus ik wacht wel even af. de test was gelukkig weer positief (vond het zo spannend). verder lekker geshopt met vriendinnetje, hartstikke gezellig!
Ik ben nu hutspot aan het maken, lekker met rookworst! Ik heb net eerst bij de supermarkt een ander ambi-pur ding voor in de wc gekocht. Ik werd echt misselijk van het geurtje dat er nu in hangt!
@ de rest aan mij hebben jullie vanavond niks ben echt dood moe Ik weet niet wat ik nou fijner vond, de vorige keer moest ik alleen maar overgeven, maar kon nog fuctioneren. Maar nu ben ik zo moe dat ik niet eens meer kan fuctioneren... Echt niet normaal!!! Morgen weer een echo ben best nieuwsgierig... Vriendlief gaat nu voor het eerst ook mee
Daar heb ik ook last van ja Ondanks dat ik elke keer het kannetje netjes uitspoel met water en de blauwe flessen op de gang heb staan... Of misschien ruik ik ineens heel sterk
Hebben de meiden die nu best veel 'klachtjes'. Hebben ook last van hun menstruatie??? Ik begin weer eens te twijfelen, voel me heel goed. Maar aan de andere kant heb ik tijdens m'n menstruatie eigenlijk ook nooit kwaaltjes gehad. Zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben?
Hier wel: Zware menstruaties (lees: 10 dagen waarvan eerste 4 heeeel heftig), maar qua kwaaltjes NOG niet veel alleen onderbuikpijn...
Dag meiden! Bianca: we waren er denk ik allemaal al bang voor na je berichtjes... meid sterkte hiermee, wat ontzettend naar. Reuk: Ik kan dus niet meer over vlees, vooral rauwvlees, brrrrrr STINKT!!!! Ik eet nu bijna geen vlees meer, vind het echt vies, en ook eieren! BAH! haha Ik had dit bij Mees ook dus herken het heel erg! MvM: ik wil even zeggen dat ik het heel goed vind dat er hier zoveel meiden mee doen! Ik heb bij Mees pregnyl nodig gehad,en weet dus waar jullie het voor doen! Dus SUPER! Cola: ik hou gewoon niet van cola! Dus hou me bij mijn snoepjes, druppels en lolly's!