Lieve zeehond, maak jezelf nu niet helemaal gek van onzekerheid. Het zegt werkelijk niets....ik heb met de menstruatie nergens last van en nu behoorlijk wat kwaaltjes. Maar vergeet niet dat de menstruatie kunstmatig was door de hormonen. Dat kun je echt niet met elkaar vergelijken. Kan je wel zeggen, dat ik bij mijn dochter nergens, maar dan ook echt nergens last van heb gehad. Met ditzelfde lichaam en dezelfde menstruaties. Dus zegt echt niets! Liefie, houdt moed, hoe moeilijk dat ook is. Knuffie!
Elke zwangerschap is anders meid, bij Mees voelde ik me tiptop! En nu voel ik me belabbert... ik snap dat dit je aan het twijfelen brengt, maar probeer het van je af te zetten meid.... komt goed!
Drink het ook niet voor de lol, maar tegen de misselijkheid heb ik alles over. Moet wel zeggen dat ik nog steeds veel boer, maar nu van de prik....
Beide sucks....maar morgen weet je weer voor wie je het allemaal over hebt. Aangezien je niet meer productief bent vanavond, wens ik je nu alvast veel plezier en succes morgen met de echo.
lees wel mee hoor anders mis ik te veel ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zo moe ben geweest in mijn leven. Ik heb ooit 1 x een nacht overgeslagen, en nog ben ik nu moeier... (zo lekker ff klagen, heb mijn dag niet vandaag) heb heel ongezond net lekker shoarma besteld, ik ben te moe om te koken. Dus ze hebben het net lekker bezorgt
@maantje, heel veel plezier morgen met vriendjelief tijdens de echo! Geniet ervan... En balen van de vermoeidheid, maar misselijkheid is ook niet alles ! .. Nog ff en dan zijn we die belabberde weken hopelijk voorbij... @zeehondje, ik heb nu redelijk veel klachten, tijdens ongesteldheid bijna niet. Elke zwangerschap is anders. Dus mijn advies, niet twijfelen en jezelf lekker goed voelen. Misschien komen de kwaaltjes nog dat weet je natuurlijk niet van te voren..
GOAL!!!!!!!!!!!.... Jeetje wij wonen vlak bij een voetbal standion, en de wind staat onze kant op.... GGGRRRRR MIJN KIND LIGT TE SLAPEN!!!!!!!!!!
Dora ik zat vandaag op het werk en liet ook ineens per ongeluk een boer... Zat ik met een flesje cola in mijn hand iedereen keek .. SCHAAM SCHAAM.. ... Maar ik ben niet misselijk.
Tot nu toe altijd in ons gehucht besteld maar daar is elke keer wel wat mis, dus vanmiddag bij yavuz een foldertje gehaald.. Haha... Ow en kent iemand dit, zoja wat zijn de ervaringen ? : Preggie Pops ?
Nee, ken het niet....maar als jij ze nou even uitprobeert.... Ik weet ook niet hoe ik dat volgende week moet doen, kan moeilijk om 9.00 op het werk met een flesje cola gaan zitten, dan gaan ze echt wel vragen stellen. Denk gewoon dat ik af en toe stiekem onder het buro een slok neem.....oeh, ben een beelddenker. Dan melden ze me misschien wel aan bij de AA. Maar om nou de hele dag met een lolly in m'n kanus te gaan zitten....en dan een oudergesprek erbij voeren....neuj,ook geen optie. Lieve zwangere en misselijke kippetjes, hoe doen jullie dat?
dora: ik stop tussen de behandelingen door van alles in mijn mond! haha, en dan snel weer door met de behandelingen.... Tjah het blijft moeilijk.... als ik vieze voeten onder mijn neus heb dan heb ik de neiging om naar de wc te sprinten!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/106422-wie-ervaring-preggie-pops-lollys-tegen-misselijkheid.html
Ik wil niet weten wat je allemaal in jouw mond stopt.... *visualiseert met de volgende alinea over vieze voeten* Wat voor werk doe je? En heb je collega's dicht in jouw buurt? Want mijn collega's zitten echt tegenover mij,als ik die cola-fles aan de lip zet, dan gaan ze me heel vreemd aankijken....idem met een lolly.