gooooeeeeeddddeeee morgen lady's! zo heb lekker uitgeslapen naomy werd pas om half 10 wakker. heerlijk dus. al kwam ze dan wel 3 keer vannacht ze is een beetje ziek denk dat ik der aangestoken heb van de week. x sap
@CakeChick en Sabrina1980 Welkom en Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @sap ow wat fijn uitgeslapen tot half 10, wel vervelend dat ze ook een beetje ziekjes is, hoop dat jullie snel weer lekker beter zijn.. Hier ook heerlijk geslapen, ging om half 7 naar de toilet en vriendlief lag nog niet in zijn bed.. Die was dus in de bank in slaap gevallen en uiteindelijk om 7 uur in bed gekropen.. Deze zwangere vrouw gaat hem zodadelijk wakker maken hahah..
Goedenmorgen, ik mocht ook blijven liggen vanochtend,na een waardeloze nacht. Ik was echt om het uur wakker...grrr. Nieuwe dames, welkom en proficiat. Vandaag op de planning:boodschappen doen, nieuwe bh halen en zolder verder opruimen. En daarna zal ik wel weer gesloopt zijn.
Goeeeeedemorgen!!! Hier liggen de tenten bog veilig verstopt hahahaha! Komen ook pas weer na de bevalling tevoorschijn hihihihi! Finn was al om 7:30 wakker, dus helaas geen uitslapen hier Dit is mijn buik met 37 wk... En het is een dik 8 ponder!!!
Goedemorgen dames, Hier waren we rond half 8 wakker en we zitten nu nog allemaal in de pyjama! Zo maar lekker onder de douche! Ik zag een mooie buikfoto voorbijkomen van een vorige zwangerschap. ik heb er ook nog wel eentje. Hier was ik 41 weken zwanger van m'n tweede. http://i823.photobucket.com/albums/zz151/tientje26/41week-1.jpg
Hier staat ook genoeg op de planning, best een ego bericht.. maar wil het wel ff kwijt Vandaag gaan we ons oude huis leeghalen, hetgeen wat verkocht kan worden op de foto zetten voor marktplaats, hetgeen wat wegkan apart zetten voor de sloop. Dan morgen een best wel emotionele dag voor me, ik ga de baby uitzet die ik voor de eerste beeb had gekocht uitzoeken, kijken wat we willen gebruiken voor onze beeb nu, en kijken wat ik weer terug in de doos stop, of misschien dat ik wel wat kleertjes te koop aan ga bieden. Het was verschrikkelijk, het VGZ kraampakket werd afgeleverd op de dag van de crematie, terwijl het ziekenhuis toch echt de VGZ had ingelicht dat het kindje was overleden... PFFFF... Al die herinneringen komen weer boven.. Toch geniet ik met volle teugen van onze beeb nu, zo dubbel allemaal..
@Finnefant: hoe kan ik een foto direct in beeld krijgen, zonder link? Sorry hoor, ben echt een computernitwit.
Pffft wat heftig zeg.... Ik kan me voorstellen dat dat heftige emotionele herinneringen met zich meebrengt... En wat verschrikkelijk van het VGZ zeg Dat kan echt niet. Meid, heel veel sterkte met deze heftige dag...
Zo een fotootje van mijn buik bij 38,5 week. Onze ruime 8 ponder (bij 40.5) was al lekker ingedaald... Worst, ik krijg gewoon kippenvel van je verhaal. Knap dat je er nu zo positief in staat. Veel sterkte vandaag!!
Als je de reactie typt staat er een roze button met <beheer bijlagen> als je daarop klikt kun je een foto uploaden en dan staat ie in je bericht Succes!!! Je kunt ze later weer verwijderen bij gebruikersinstellingen -> bijlagen
@finnefant jee wat een buik naomy was ook 4140gram maar was echt een en al beeb wat in me buik zit. @worstenbrood jee meid wat een verhaal zit met tranen in me ogen hier. kan me voorstellen dat het heel erg dubbel was. mooie buik foto's allemaal. hier heb ik ook een pakje liggen die ik in het begin van de zwangerschap de vorige keer had gekocht. weet ook niet of ik die ga gebruiken. hier in de planning schoonmaken en met dochter spelen. helaas is het hier blegh weer wilde ff na buiten met der. verder in de stress zitten of manlief slaagt. die zit nu in examen en vanmiddag nog 1tje. x
Worst, jeetje, wat heftig allemaal. Dat zal niet makkelijk worden, maar ik neem aan dat jullie het samen gaan doen? Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel.
Goedemorgen dames! Cakechick en Sabrina, welkom en gefeliciteerd! Worst, wat een verhaal zeg!!! Ehhh buik..........ik heb er wel 1 toen was ik net met verlof.....ff zoeken Deze was van 20 oid, misschien iets verder. Ik had met 20 weken pas een zw-broek gekocht.
Ik was slechts 7 kilo aangekomen in mn zwangerschap (ja met DIE buik) en na de bevalling 10 kilo lichter! Dus echt 17 kilo aan kind, placenta(was heel groot!) en vruchtwater...