@pompeloesje: oo nee, he bah, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte gewenst! @fiet: dan heb ik ook zo'n man. Die vindt het ook onzin, maar ik heb net bij de kv toch lekker weer testen gekocht maandag en donderdag (heb ik me voorgenomen maar misschien wordt het wel morgen en overmorgen ) @aowyn: hihi heeeel herkenbaar, ik had het tijdens m'n eerste zwangerschap ook zo erg, nu nog geen last van *even afkloppen* @nieuwe dames: welkom @zippie: jij ook sterkte met de vergeetachtigheid ik zit nu op m'n werk, is erg rustig. Hadden een peutervoorstelling dus dat was wel erg leuk. Verder heb ik vandaag voornamelijk last van m'n maag, niet echt misselijk, maar voornamelijk een hongergevoel terwijl ik na 2 happen alweer vol zat. Heel vaag in elk geval. Maar m'n reukvermogen is flink vooruit gegaan, ik reed het dorp in en al ruim 100 meter verder rook ik de viskraam al en m'n collega zat daarstraks een kaasbroodje te eten en die rook ik ook van verre.
Fiet hahahaha nee hij niet Maar hij vond zichzelf wel zielig van de week Maar ik durf dát niet... wil alles vermijden wat een kans op kan geven. Klinkt mssn onlogisch en ik weet het ook wel maar toch...
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - zh Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? Maedra - 1e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh - sterretje 6. Axioma - 2e - geen idee wat het word - zh 7. Dora- 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik) Maia - 2e - ? - ? 8. Soepkip - 1e - chinees kalender zegt meisje - thuis 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 22 waarvan 1 sterretje Afsprakenlijst: 31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 24-2 krumeltje intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo 3-3 Fleurop 1e echo + intake vk 4-3 Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. Maedra toegevoegd. Leuk dat je hier mee komt kletsen.
bernbotje sjeee dan ben je wel lang ziek geweest !! hoop dat het nu beter mag gaan en poets ze .. maia tja het is toch ook echt.. mannen komen van mars en vrouwen van venus ... haha hier is een doosje dus binnen 2 dagen op .. heb mijn rij net aan mijn moeder laten zien die zat ook zo te kijken van huh dat zijn er veel maar ohhhhhhhhhh zo mooi die steeds dikker wordende streep jaaaaaa je bent straks net zo'n "drugshond" met je neus he !! soms leuk maar vaak idd minder .. brrr Aowyn hier dezelde ervaring hoor !! ik ben ook zooo bang ... ik neem hoe dan ook 0% risico !! en wij zijn ook huiverig bij de zwangerschap van zoon had ik een voorliggende pracenta .. die echoscopist lekker droog niet sjouwen geen sex bla bla anders kan het mis gaan dat blijft lekker hangen in mijn gedachten !! we dragen nu kostbaar goud mee he
Hello ladies.. ik denk dat ik mij bij jullie mag aansluiten Mijn NOD is morgen pas..of maandag, dat weet ik niet helemaal zeker, maar heb nu al 2 x positief getest, dus kan er wel vanuit gaan dat het goed zit hoop ik.. al maak ik mij wel bijna de hele dag zorgen Maar zolang ik die branderige pijn in mijn lies blijf voelen en geen bloed zie..hou ik moed Als alles loopt zoals ik hoop dan zou mijn bevaldatum 10-10 zijn.
Pompelmoesje, bah zeg, dat is echt vreselijk nieuws. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat je snel een positieve test in de handen hebt en dat de volgende beeb blijft plakken. Testen;mijn man vindt het ook wel onzin dat ik morgen weer wil testen en woensdag de cb. Hij heeft zoiets van "je weet dat je zwanger bent, dan is het toch klaar met testen". Ik leg hem het maar niet teveel uit en doe het gewoon. Aowyn, zo herkenbaar! Ik ben er ook niet met mijn hoofd bij. Collega geeft antwoord op mijn vraag en nog geen 5 min. later stel ik dezelfde vraag. Nadat ze mij 5 min. ongelooflijk zat aan te staren, viel pas het kwartje..... Zippie, dat je nu al een buik ziet zeg....lijkt me wel geweldig! Hormonsters; oooooh, jaaaaa, zooooo'n last van. Ben echt lichtgeraakt de laatste dagen. Ik hoop dat dat niet zo blijft is niet zo geweldig voor mijn naasten. Nieuwe dames:welkom! Anz, dat was best vroeg dan vanmorgen. Nee, in de regel slaapt ze tot ca. 9 uur. Maar jouw tijd is meer het gemiddelde dan de mijne. We genieten daar dan ook heel erg van. Als het goed is, dan zitten we over 9 maanden met heeeeeel wat minder slaap. Fiet, nog een beetje voor Picasso gespeeld? Nee, niets bijzonders, alleen de uitgroei bij laten werken. Elke keer ga ik voor die tijd allemaal plaatjes bekijken van kapsels, maar uiteindelijk houd ik hetzelfde model....ben een mietje.... Hier dus naar de kapper geweest, even fruit op de markt gehaald en toen weer naar huis. Zometeen een beetje poetsen, maarhebniezinnie.....
doradiego .. fijn dat het weer top zit ! en ik ben ook geen held bij de kapper .. zal ik een een klein schoppie onder je kontje geven zodat je aan de poets gaat !! cherry van harte !! nogmaals haha zag je posi test ook al staan .. geweldig hoor ! en idd geen bloed geeft moed zeggen wij maar !!
nou dat wil ik wel maar dat durf ik nog niet .... alhoewel .... je vraagt er om he !! SCHOP SCHOP SCHOP SCHOP
Welkom nieuwe dames en er zijn trouwens nog meer oktober mama's op het forum, ik zag ze bij de zwangerschaps clubs, een stuk of 10 dacht ik.. @lolly dikke knuffel meis @aowyn whaha je sokken, heb je er charmant bijgelopen heel de dag, hoop voor je dat niemand het heeft gezien. @berenbotje nog steeds lekker aan het poetsen? En dat is vervelend van week 8 tot het einde ziek, maar ik begrijp het, voor je beeb heb je alles over.. In het ergste geval moet ik bedrust hebben ( hoop het echt niet ) is ook niet leuk voor mij, maar ook dat neem ik 100% voor lief.. @aowyn neen ik kan echt niet in je fotoalbums kijken.. Heb even bij iemand anders gekeken en daar kom ik er zonder moeite in.. Weird hoor ik ga wel contact opnemen met de beheerder. @doradiego haha mijn vriend dacht hetzelfde met die testen, maar toch net een test gekocht van clearbleu, hij stond bij de kassa en ik zei ow deze ben je vergeten.. Ik doe maar 1 test extra, en wat werkt is zeggen ow schat is leuk voor in het foto album haha.. @zippie wat leuk zeg dat je al een buikje ziet! Ik kan niet wachten tot we met zijn alle mooie grote buiken hebben. Heb net lekker patat op als tussendoor, hebben jullie lekkere trek dames ?
Nee hoor, worstenbrood.......8) Helemaal geen last van.... Alleen jouw naam al doet me het kwijl in de mond lopen. Oh, ik heb echt mega zin in vette hap. Dus jij hebt een lekker patatje op! Hier is manlief bami aan het maken. Die cb heb ik ook gehaald. Denk dat ik het woensdag ga doen. En de reden van het foto-album heb ik a) al gebruikt en b) daar had ik mijn cb nu voor gekocht.... Ik ga even David de Kabouter afkijken met mijn dochter en dan lekker eten...
Hoi Allemaal, Zo hé...ik dacht even bij te lezen wat jullie allemaal al getypt hebben maar dat was al best veel. Dus ik spring hier even in als jullie het goed vinden. Ik heb dus gisteren positief getest...Yej!!! Wel vroeg al maar ik voelde allemaal symptoompjes dus ik dacht waarom niet... En positief dus! (vanmorgen inderdaad ook nog een cb-tje er tegen aan gegooid .). Ik Princi, 34 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik was eerder al een november 2009 mamma. Met dat cluppie hebben we nog steeds contact. Erg leuk. Dus eens kijken of we er hier ook eits leuks van kunnen maken Oja ik ben zoals het er nu uitziet uitgerekend op 10 oktober.
@princi: welkom! @worstenbrood: nou jouw naam is al erg lastig voor mij maar wij hadden vandaag shoarma op dus ja, heb ook lekkere trek. Al merk ik wel dat ik nu een rem heb, m'n maag zegt het als hij vol zit en daar had ik voor ik zwanger was geen last van @aowyn: ik zal even kijken!
Aowyn: nee, ik kan je album niet zien. Moet je vriendjes worden vermoed ik voor anderen het kunnen zien.
@DoraDiego, lekker hoor naar de kapper! hihi succes met poetsen MORGEN @Anz87, oei dat is wel vroeg hoor! ben wel verwend met die van mij, gemiddeld is het 7.30-8.00 @Pompelmoesje, he wat naar meid, heel veel sterkte gewenst!!! @zippie, wow nu al zo'n dikke buik, tja dan is het moeilijk stil houden he! @Maedra, Gefeliciteerd! Sterkte met de vermoeidheid!!! hier ook moe hoor, maar ik kan juist niet snel in slaap vallen.. @Fiet, en schiet het al op met schilderen...hihi ik heb mn vader ook al gevraagd of hij van de zomer de babykamer wil schuren enzo @EllenK, nou gefeliciteerd met je zwangerschap, kan me je voorzichtigheid wel voorstellen met jouw ervaringen! @berenbotje, ook al zo vroeg op dus... pff, oei zo lang ziek, hopenlijk gaat het deze zwangerschap anders!!! @Maia, een peutervoorstelling?! ben wel benieuwd wat voor werk je doet? hihi dat testen hoort erbij hoor! @Cherry27, gefeliciteerd!! Ach die zorgen hebben we allemaal wel hoor, die eerste maanden zijn gewoon spannend! @worstenbroodje, manlief was zo aardig om patat te halen voor avondeten... heerlijk... en ik hoefde niet te koken! @princi, yey gefeliciteerd hoor!! Hier een februari2009 mama, wij hadden toen ook een leuke groep! zo hier een rustig dagje, ff naar de stad geweest. brrr wat koud. verder lekker bezig geweest met een vestje wat ik voor de baby aan het breien ben.... hihi kon het niet laten! Vanmiddag last van mn rug, brr dan krijg ik wel de kriebels hoor, blijf je alsjeblieft plakken baby!!! maar misschien kwam het wel doordat ik de stad mn dochtertje veel gedragen heb!?
@axioma: ik werk bij een bibliotheek en daar zijn nog wel eens voorstellingen. vandaag hadden we in het kader van het poppentheater een voorstelling gebaseerd op Fiet voor kindjes van 2,5 - 5 ongeveer. Het was een groot succes. ik (we) heb trouwens een t-shirt besteld bij simplycolors met daarop voorop psssst.... en op de achterkant ik word grote zus... zodra we het binnen hebben gaan we het volgende week ongeveer aan onze ouders vertellen, de vorige keer hadden we het ook al snel aan de beide ouders verteld.