Hallo mag ik ook meekletsen ? Ik ben ook zwanger en voor de 3e keer uitgerekend in oktober vraag me niet hoe ik t voor elkaar krijg maar t schijnt alleen te lukken in januari bij ons haha Ik ben volgens de eerste echo nu 7 weken zwanger dus eind okt uitgerekend preciese datum weet ik nog niet omdat de frummel nog zo klein was krijg 16 mrt weer een echo om te kijken
Nikkie83: welkom en gefeliciteerd! Is 83 je geboortejaar? Het mijne wel! En ik ben ook zwanger van de derde.
@nikkie gefeliciteerd met je zwangerschap.. @marooz volgens mij verdien jij een dikke knuffel... @Fiet hoe was je feestje ?? Hoe hebben ze gereageerd ?? En nog beter heeft het glaasje nonalcholvrij gesmaakt @tina ik kom ook uit 83.. @anz ben je de nacht doorgekomen zonder paracetamol ? Ik voel me wederom kiplekker... Alleen ontzettende last net boven mijn stuitje.. Geen idee wat ik heb gedaan, misschien verkeerd gelegen of gestaan, maar ik verga van de pijn.. + kan iemand mij vertellen hoe ik dan nu voortaan de lijst kan opzoeken ? Begrijp het niet helemaal nu, ik ben een blondje
Worstenbrood; nee niet helemaal heb gisteravond toch maar 1 pilletje genomen.. Ga nu niks meer nemen hoor de pijn nu valt me alles mee!
In het bevallingslijstforum waar wij ook te vinden zijn staat het topic oktoberlijst http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a.html
Graag gedaan las net ook pas je pb dus wou t meteen ff erbijzetten... T gaat alleen voor geen meter met mn telefoon!! grrr.. Heb er zo de schurft in als t niet meteen lukt hahah De imac is hier niet aangesloten (verhuist natuurlijk) dus kan t ook niet ff daarop doen
Zat trouwens ffies naar je onderschrift te kijken maar ik heb op 23.2 een echo gehad toen was mn uk 1.54 cm en uitgerekend op 29-09 volgens haar... Als jou uk al 1.9 cm was ben je dan niet al verder??
Euhm geen idee eigenlijk, ik dacht vraag aan de gyn hoe groot hij/zij is en dat was het antwoord. Ze heeft de datum ook uitgerekend 3 oktober.. Als iemand geen verstand heeft van dit soort dingen ben ik het wel haha.. Ik ga het 8 maart opnieuw vragen.. Kijken wat ze dan zegt. Ik hoop toch niet dat ik een 9 ponder krijg hoor .. Dat trekt mijn lichaam niet denk ik haha..
Ow anz, ik heb even gekeken hier op zp van week tot week. Ik was bij de echo 8 weken 1 dag. Bij 8 weken staat de lengte op 2 cm 0 gram.. Dus ik denk dat het wel klopt.. Nu ben ik geen wetenschapper ofso he ..
Haha, geeft niet hoor, was er al bang voor dat je me hier weg wilde hebben ! .. Maar het zullen de hormonen wel zijn..
Ik heb 19 feb een echo gehad.. Niet op 23. .. hormonen hahah ik krijg dan waarschijnlijk een hele kleine(>) ik had de echo met 8weken precies.. Kan me niet voorstellen dat t 3 mm in een dag groeit >In kleine oventjes worden geen grote broden gebakken heb jij ff mazzel haha
Hello, ben weer heerlijk misselijk opgestaan.....dus er staat een colaflesje voor mijn neus. Ik had gister weinig last, dus had even het idee dat het over was....maar neuj, grapje van mijn lichaam. Vandaag even de administatie opruimen in de mappen en een beetje poetsen. Vanmiddag nog even naar het graf van het dochtertje van mijn vriendin. Ze was vandaag uitgerekend.
Ja nou als het zou kunnen mag het hoor zit het liefste morgen nog aan de 40 weken, onze baby groeit nu gemiddeld een cm per week, dus dat gaat best hard. We komen hier trouwens niet op gang, gisteren senseo ontkalkt nu niet meer te drinken, ding is nog geen half jaar oud met melk voor cappuchino en late.. Vriend staat te balen in de keuken..
Goedemorgen meiden @nikki welkom en gefeliciteerd. @anz balen dat je er zon last van hebt. hoop dat de pijn snel weg is voor je. @worstenbrood waarmee heb je je senseo ontkalkd? moet je anders ff hem 2 of 3 keer latens dooor lopen. reservoir vullen en dan 1 en 2 kopjes tegelijk indrukken dan kan het zijn dat ie weer goed smaakt had ik ook. wel een grote bak eronder zetten anders word het een zooitje in de keuken. @dora ow dat is niet leuk nou lekker aan de cola meid. sterkte vanmiddag zijn de minder leuke dingen in het leven. vandaag ff nieuwe planten in de nieuwe potten doen (gister intratuin leeg gekocht hier) en vanmiddag na schoonzusje en zwager en daar eten. x sap