WHAHAHAHAHAHAHAHA nou dan is mijn zaakje ontzettend smerig, want ik heb echt GEEN geduld hahaha Maar 22 maart is echt nog lang hoor hahahaha
Ik zwaai even! Heb hier een kereltje die al de hele dag vieze dunne luiers heeft. Ben dus meer aan het verschonen dan even rustig zitten
Ja dat wachten tot de eerste echo....hoewel de vorige zwangerschap vond ik het nog veeeel moeilijker dan nu. Gek hoe dat kan verschillen. Anyway....nog twee nachtjes en dan heb ik echo....dinsdag dus om 19.10.
*zwaai* Dames, ik denk dat ik pas weer terug kom als ik een goede echo goede echo gehad heb. Is pas over anderhalve week. Ben zo onzeker..
Finnefant; Ja 22e duurt nog 3 weken pfff... Ik mag gelukkig woensdag weer lovingmom; hij wordt toch niet ziek he? mn baarmoeder is vandaag nog hoger gaan staan(ook weer kramp, voelt als harde buiken) met zoontje had k dit groeien pas rond week 13 volgens mij en toen ging het geleidelijker...
Bijzonder; als de echo goed is (vast wel duim duim! )kom je dan ook weer lekker meekletsen? ondanks je stalker?!
Aaaaaah LM beterschap met je mannetje... Finn heeft ook 2 dg diarree gehad en knalrode billen, maar nu gaat het weer!
Alowa dames,, Bijzonder ik hoop dat je ook weer snel komt meekletsen.. Je word gemist hier . @berebotje heel veel succes en plezier morgen met de echo, duim zeker voor een kloppend hartje. @sap, koffie is weer te drinken, 7 x doorgespoeld, duurde ff maar dan hebt ie ook wat.. @de rest ben ik weer vergeten, hehe.. Ik heb de spulletjes van mijn vlindertje uitgezocht, eigenlijk gebruik ik alles wat aangekocht is opnieuw, behalve het shirtje en de speen met I love dad erop heb ik weggedaan. Dat is dus een deel wat ik wil vergeten hehe,.. Ben gebroken zal er op tijd inliggen vanavond.. Doegies...
Ja absoluut. Er zijn veel belangrijkere dingen in mijn leven. Mijn gezin, mijn ouders en mijn vriendinnen. Ben volop aan het genieten.
Hey lieve meiden. Ben gesloopt net terug van schoonzusje. Ze had het ff moeilijk. Ze is ook bezig met zwanger worden maar heeft een onregelmatige cyclus. Ze gaan dus na de ha voor advies. Worst meid een dikke knuffel en blij dat je senseo het weer doet. Dus ik heb punten gescoord bij je? Iedereen die nog moet wachten op een echo knuffel ik weet hoe het is nog 1 lange week wachten. Degene die morgen een echo hebben succes!!!! Weltrusten voor straks meiden. X x x x x
Worden jullie aub even lid van de club: http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2011-mama-s.html
Lieve schatten ik duik mijn bedje in! Dank jullie wel voor jullie lieve woorden, gelukkig mag ik me hier ook gewoon even rot voelen! Helaas vandaag weer hele minne dag dus totaal geen puf meer! Hele dikke knuff voor iedereen, wachten is moeilijk meiden maar jullie zullen zien dat het het wachten waard is! Ohh en worst... wat een heftige dag... nog een extra dikke kus voor jou
hoiiii Ik heb geprobeerd om het topic te lezen maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat ik niet alle 344 delen ga lezen ?? Ik heb 16mrt weer een echo , kan niet wchten heb vorige week maandag een echo gehad en een kloppend hartje gezien heel inimini wassie nog en eerst niet te zien , ik dacht dat ik gek werd . en zoizo dat ik verder was maar omdat mijn cyclus zo'n rommel was en niets bij mij gaat zoals t hoort viel t toch wel even tegen . mijn laatste ongi was 1-1-2011 mooi begin van t nieuwe jaar haha maar de cyclus heeft 51 dagen geduurd dus ja .maar goed frummel doet t ben ik allang blij om de uitgerekende datum vind ik iets minder haha 15 okt mijn jongste zoon is 17okt 2008 geboren en de oudste 25-10-2004 haha wat n grap dan wil ik wel 6 dagen overtijd lopen als ie dan op 21-10 geboren word zit ie precies tussen de grote broers in en ben ik n week kwijt aan feestjes maar wel de rest van t jaar klaar hahaha . ik ga morgen een beetje lezen van de laatste dagen en hopelijk ben ik dan bij en kan ik ook meekletsen slaap lekker allemaal
@dames met een echo vandaag, heel veel plezier.. Ben benieuwd naar de mooie fotootjes die we te zien krijgen vanavond .. Duim hier voor kloppende hartjes. @finnefant ik ben lid geworden . @sap ja jij hebt zeker punten gescoord haha.. Thx namens mijn vriend,. @nikkie ik begrijp het dat je niet alles terugleest.. zijn wel heel veel pagina's hehe.. Hier vandaag de eerste keer sinds 3 maanden weer een volledige dag werken. Ik heb er zin in. @Fiet, ik heb je gisteren niet meer gelezen, hoe is het met je ???
goedemorgen iedereen! Heb een drukke dag voor de boeg dus k moet morgen maar proberen alles bij te lezen degene met echos vandaag heel veel succes en geniet ervan! Byeeee
hallo dames, ik ben het weekend altijd druk met van alles, dus moest een hoop terug lezen! Heb wel gelezen, maar ga niet overal op reageren, beetje te veel hier gaat het goed, veel klachtjes, maar dat lijkt me een goed teken, bij mijn miskraam had ik nergens last van. gisteren aan mn broertje verteld, we hebben een hele goede band, mn ouders zitten in een scheiding, dus die ga ik inlichten als alles goed is. iedereen die een echo heeft, succes en veel plezier!!