Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden toch wordt ik hier ook wel weer heel erg onzeker van... is toch alweer 2 weken geleden dat ik kleine doedel gezien heb.... brrrrr.... nog 1 week wachten!

Morgen moet ik voor het eerst naar de vk!... heel misschien hartje luisteren, mijn bm is inmiddels boven het schaambot uit namelijk dus met beetje mazzel! haha Dat zou me wel rust geven maar weet dat ze eigenlijk voor de 10 weken hartje niet latene horen...

Misselijkheid ging vandaag iets beter.... dus ben benieuwd!

2. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Berenbotje, jee meid, wat een verschrikkelijk nieuws!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Hoe gaat manlief ermee om?
    Hele dikke knuffel en heel veel sterkte met de curretage.

3. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ellen, hoe dubbel weer..... maar van harte met de goede echo.

4. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Oooooh ik word ook wel erg onzeker van alle dames die een vlindertje/sterretje hebben gehad... En ik moet echt nog wachten tot 22 maart, dat is wel heel lang... Ik ben bang dat ik even wat minder moet gaan meelezen, omdat ik mijn positiviteit verlies...

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worst je mag me noemen wat je wil hoor ... ik luister toch wel naar je

dora bedankt voor het accepten op hyves heb een heel verhaal verteld !!

marooz ik heb het ook hoor .. ben je toch weer onzeker ... maar we zijn al zo veel meiden "kwijt" het moet gewoon goed blijven gaan !!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    finnefant gewoon me blijven lezen !!
    morgen kom ik hier vertellen hoe geweldig de echo was en hoe mooi ons ukkie al is .... net al zeehondje !!

dat geeft dan ook weer hoop he !!

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Berenbodje, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte!

Verder, ik trek het slecht vandaag dus ik duik de bank op, drink ff iets en vertrek naar boven.

Dus naar alle andere dames: zwaaaaaaaaai

8. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ik las het :D....leuk, want zo houdt het hyves ook levendig!

Alle onzekere meiden, dat zijn we allemaal, maar laten we elkaar alsjeblieft door de slopende weken heen helpen.
    Helaas zijn berichten van Berenbotje (en alle andere vlindermama'a) verschrikkelijk confronterend, het is wel de realiteit.
    Maar als het te confronterend is en het blijft malen, dan kan afstand nemen (hopelijk voor even) ook goed zijn.
    Knuffie!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    dora ik ben het helemaal met je eens
    nou ben ik zelf nogal van het "we trekken elkaar er wel doorheen" omdat het zo op kan luchten om de posi dingen er uit te halen

dit is ook het engste gedeelte van de zwangerschap he meiden .. er zullen er nu ook steeds minder en minder af gaan vallen .. ook dat gaat zo meer opvallen !!

over de hyves hier is het natuurlijk te doen maar idd je hebt daar lekker je prive !! niet alles komt hier openbaar te staan ... dat wil ik gewoon niet

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @berenbotje: wat erg zeg. Veel sterkte de komende tijd.

@ellen: fijn hè zo'n goede echo. Lekker genieten!!!!

@meiden met morgen een echo: veel succes!

Nog 18 dagen en dan heb ik de 12 weken echo en dan mag iedereen het weten!!! Ik kan niet wachten...

Verder heel weinig fut want een heel ziek meisje hier: 2 dagen al 40 graden koorts, hangerig, overgeven... Maar volgens de dokter geoon een griepje. Ik hoop maar dat ze snel beter is. Het wordt tijd dat het voorjaar wordt!

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lieke... gatsie... beterschap!

12. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    hoi!

Wat staat vreugde en verdriet toch altijd dicht bij elkaar!
    @berenbotje: veel sterkte! het is de nachtmerrie van ons allemaal en jou moet het nu ook overkomen. ik vind het heel erg voor jullie en hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Veel sterkte bij de currettage.
    @ellen: gefeliciteerd met je goede echo!
    @Emma: morgen veel succes bij je echo, ik hoop dat de beeb lekker is gegroeid!

Ik ben echt nerveus over donderdag. Ik hoop dat alles goed is.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@berenbotje, heel veel sterkte toegewenst.
    hopelijk mag je snel weer zwanger zijn! liefs.

@de rest: ik voel nu mijn buik heel veel. kan me niet herinneren dat ik dat bij de zwangerschap van zoontje ook zo had in het begin.
    maar goed. 15 maart heb ik de eerste afspraak bij de vk.
    eerst komend weekend leeker carnavallen in het branbantse land.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    **** inbraak****

Doradiego dankjewel schat!! Ik duim ook maar goed we zien wel waar het schip strandt. Als ik ongi wordt dan mag ik op dag 10 de gyn bellen en ik krijg FM en de daarbij horende onderzoeken. Gyn verwacht niet dat er iets uitkomt maar doet het om mij minder onzeker te maken. Erg lief! Ik was al blij geweest als mijn progesteron waardes gemeten zou worden, want daar beld eik ook voor!

Ik hoop dat alles goed gaat hier met "mijn meiden". Emma tis het zover ;) heb je toegevoegd!!

****uitbraak****

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey neee :( aw :( weet hoe dat is, wist ook een week van te voren dat ik geen hart zou zien (MA in april2010) maar je wilt zo graag anders doen geloven en dat jouw gevoel niet klopt... ik ben er als je jouw ei kwijt wilt!! knuffs!!!!!

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh meis, wat verschrikkelijk! :(
    Ik weet precies hoe je je voelt nu.
    Een curretage is zeker geen pretje, en ik wens je veel sterkte!

Liefs Jusi die in december 2007 ook een curretage heeft ondergaan..

17. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    @ berenbotje Heel veel sterkte Dikke knuf voor jou!!

even ego.
    Ik heb de griep te pakken, ben snot verkouden en voel me niet lekker:(
    Zit nu voor de 3de week ziek thuis, voelde me zo "zwak" dat ik niet ben gaan werken. En nu ging het net een BEETJE beter, krijg ik die stomme griep!!:(

Ik ben zaterdag voor mijn echo geweest en onze frummel doet het SUPER!!! We hebben geen hartslagje gehoord maar ze heeft het gemeten? en frummel heeft 111 slagen per min. Prima voor een termijn van 7 weken zei ze! Super opgelucht!
    Gelijk s'avonds onze taart besteld mijn ventje is zaterdag jarig en dit word de onthulling:D Allen onze ooienvaar heeft 1 beebje vast natuurlijk;)

Sorry voor deze ego poost na 2 dagen spoorloos te zijn geweest hiet maar voel me echt niet lekker, ik zal het niet meer doen;)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wat een mooie taart! Leuk zeg!

19. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    berenbotje: wat erg! :( En wat zwaar allemaal! Ik hoop dat je veel steun hebt om je heen.

Ik sluit me aan bij andere dames die hier onzeker van worden. Maar we komen er met z'n allen doorheen!!!

Mooie taart zeg! Hmmm.

Dames met goede echo's: gefeliciteerd!!!:) Ik mag over 2 dagen!

20. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    maantje: rot dat jij je zo ziek voelt, maar wat een mooie taart! Is misschien wel leuk om zo'n taart in de koffiekamer op m'n werk neer te zetten, mmmmmmmmmm even over nadenken ;)
    In ieder geval beterschap!

Fleurop: ik doe met je mee 3 maart! Moet je overdag of 's avonds? Ik pas om 20.15 uur.

Deel Deze Pagina