Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    slaap;tot zn eerste jaar sliep de uk altijd tot half 10.. Maar nu ie weet dat hij sochtends lekker beneden kan spelen is ie na half 7 niet meer in bed te krijgen.. Hij kijkt wel vaak nog ffies een uurtje tv bij ons in bed.. Weekendritme haha

testen;hier een kerel die de eerste 3 testen zelf voor heeft gesteld omdat ie t zeker wilde weten.. En de cb's vind ie ook super! maar nu er eenmaal 3+ heeft gestaan vind ie t denk ook niet meer nodig.. Ik trouwens ook niet:)

nieuwe meiden;gefeliciteerd t word nu echt gezellig..

Wist trouwens niet dat er nog meer oktobermama topics waren.. Dit is de enige die in het 'bevallingslijstenforum' staat..

@All; misschien wel ffies leuk om te weten waar iedereen vandaankomt en de leeftijd?!
    ik ben 23 en komt uit alkmaar e.o. :)

2. Maia

Maia Niet meer actief

@ans: ja bij de clubs is nog zo'n topic. Ik dacht trouwens dat dat niet mocht? (in elk geval, niet toen ik van Fleur zwanger was) maar ze zullen de regels wel versoepeld hebben denk ik.

ik ben 27 en woon in Hoofddorp (bij Schiphol)

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik ben 27 en ik woon in gemeente Moerdijk!

@anz ik heb je nu een vriendjesverzoek gestuurd en ineens kan ik in je album! Mooie testen hoor!

Misschien dat ik me ongerust moet maken, ik hoop dat het spierpijn is maar kweet het niet zeker. Het is een zeurend gevoel zeg maar op de bovenkant van waar je schaamhaar ophoud ( als je dat hebt tenminste, anders daar waar het normaal zou ophouden als je het wel zou hebben :p )..

Kent iemand dit ?? Echt frustrerend ben zo blij dat ik dinsdag al naar de gyn mag, ik heb zoveeel vragen..
    Manlief staat trouwens nu bami te maken jummie jummie!

4. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Nee, kan er ook niet in.....

Jullie bij mij dan?

5. Maia

Maia Niet meer actief

@worst: ja ik herken het wel, bij mij is het licht constant aanwezig dus ik ga er bij mezelf vanuit dat het een zwangerschapskwaaltje is.

@dora: ik kan je testen zien in je album, dus die van jou staat openbaar ingesteld.

6. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Worstenbrood,da's ws gewoon de druk die de groter-wordende baarmoeder veroorzaakt.
    Ik heb ook een drukkend gevoel van mijn baarmoeder (soort ongi-gevoel) en steekjes ter hoogte van mijn schaambeen. Ik herken het van de eerste zwangerschap. Gaat straks over in bandenpijn, ook errug fijn (NOT).
    Zou me er niet te druk om maken....klinkt makkelijk he???
    Dinsdag naar de gyn en dan een hele vragenlijst afvuren meid en anders een willekeurige vlos bellen, krijg je ook antwoord op dit soort vragen.
    Laat je ons alle antwoorden even weten, want da's misschien voor anderen ook geruststellend.

Maia, wij hebben exact hetzelfde idee. Ik had het gisteren al klaar, maar heb net niet op bestellen gedrukt. Wil toch nog even 2 weken afwachten. Maar echt exact dezelfde tekst....

Axioma, laat je ons straks het eindresultaat zien? Ben heel benieuwd.
    Ik ben bezig met het haken van een bolero-vestje. Ik ben ook een breier en haker. Dit klinkt mega suf, maar ik ben echt heel hip....een ware happy hooker!
    Mensen moesten in het begin heel hard (uit)lachen, maar sinds ze hebben gezien wat ik allemaal maak, zijn ze helemaal om. Heb zelfs sommige mensen bekeerd.

En ik

zit maar weer eens op de bank......

Oja, halloooooooo ik bin "Dora" uut tweeente. Ik ben 33 jaar en werk in het speciaal onderwijs. We hebben dus al een peuterdochter.
    Tja, wat is verder nog interessant....

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee dat is als je het instelt op prive.. ik heb mijn test albums gewoon openbaar dus ik snap het écht niet. Ik ga weer kijken en anders pb ik een mod hoe en wat..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ok ik heb iets veranderd in de privacy, nu MOET het gewoon zichtbaar zijn lol anders weet ik het echt niet meer :p

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Maia ok thx... Dan is het toch spierpijn denk ik!

En ow ow ow wat ben ik zwanger, ik kon er bij aowyn er niet in, nu zit ik bij Anz te kijken en denk ik dat ik erin kon bij aowyn haha...
    Snappen jullie hem nog ?

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedenavond meiden, net een heel bericht getypt, verkeerde druk op de knop, en weg was alles..... en daar word je niet blij van!!!!
    Ik ga er maar een verkorte versie van maken dan he ;)

Als eerste Pompelmoesje... heel veel sterkte!!!! Vreselijk.

Erg dubbel om de nieuwe zwangere te verwelkomen en te feliciteren, maar doe het toch.
    Gefeliciteerd meiden.

Laten we met zn allen hopen dat er zo min mogelijk van die berichten zoals die van pompelmoesje komen.

Lees dat er al vollop kwaaltjes aanwezig zijn. Hier niets anders als menstruatiepijn!
    Had dat bij Tijn ook, maar word er zo onzeker van.
    Wil morgen weer testen eigenlijk, maar ben al bijna door mn voorraad heen, en moet nog anderhalve week.

Vandaag waren hele goeie vrienden van ons hier, en wij vertelde dat we vakantie geboekt hebben, en ze zegt: O lekker, en gaan jullie gewoon met z'n 4tjes, uhm ik bedoel 3tjes.
    Waarop wij zeggen... nee we gaan met z'n 4tjes, alleen eentje zit goed verpakt!!
    hahaha.... was erg leuk. Vriendin in tranen omdat ze ook zo blij was dat het hele ivf gebeuren ons dit keer bespaard blijft.

Zelf nog geen traan gelaten... zal bij een evt. goeie echo wel komen.

Ik ben trouwens 31 jaar, en kom uit Heemskerk (Noord Holland)

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Jaaaa mysterie opgelost :D !

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dag meiden.............mag ik mij hier ook voorzichtig melden :D
    Komende donderdag zou ik ongeveer mijn NOD moeten hebben en heb net posi getest :D

13. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Yep, ik kan een "paar" ;) testen zien....whoehoeeeee

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Maia ik wou hetzelfde doen, met de shirt... maar manlief wilt het niet... ach op mijn verjaardag zien ze het duidelijk wel als ze binnenkomen :p

Ik ben 27, bijna 28 maar ik kan nog niet zeggen waar ik vandaan komt ivm mogelijker meelezers.
    Wat we wel kunnen doen is een hyves aanmaken? Dit is dan privé en alleen wij de members kunnen lezen wat er is allemaal? Dit gebeurt heel vaak, een hyves of een aparte forum. Ik weet alleen niet of het mssn iets te vroeg is om aan te maken?

Die zeur gevoel kan ook soms steken zijn, schijnt bandenpijn te zijn. Het oprekken en plaats maken van alles. Ik heb ook soms een zeur gevoel. Maar ik snap de onzekerheid ook wel. HAd ik bij mijn dochtertje ook maar nu na de mk's word je gewoon onzekerder van :/

15. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ik ben ook hartstikke zwanger, want vreemd genoeg snap ik jou ook nog :p

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Aowyn; ik kan doordat we 'vrienden' zijn je albums zien.. De testjes zijn openbare albums de rest niet.. Maar kon voor onze connectie ook helemaal geen fotos zien....?!
    Vreemd.. Oplossing; masaal vrienden worden haha

ik zal trouwens ook ffies wat fotos in mn album zetten staan nu alleen testjes..

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Zou ik persoonlijk wel graag willen.
    Heb wel iets wat ik met jullie wil delen, maar graag prive.8)

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yeeey mijn albums zichtbaar :p

Worstenbrood sorry ik volg het niet helemaal :p

Nathalie3004 welkom meid en gefeliciteerd!!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @nathalie3004 Welkom en gefeliciteerd het word steeds gezelliger.

@kweet niet meer wie, maar het spookt al bijna 2 jaar in mijn hoofd om te gaan breien maar ik weet nooit wat? Wat voor coole dingen kan je breien dan ?

@aowyn vind dat hyves wel een leuk idee, niet voor nu, maar zeker als ik verder ben.. Maar dan wel een afgesloten hyves voor oktobermama's!..

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dank je wel meiden!!!

Een hyves is wel leuk, maar mensen kunnen dat toch ook zien of niet?

Deel Deze Pagina