Goedemorgen lady's! Bloemetjes: welkom, en spannend meid! Lekker genieten! Sab: jij ook een hele dikke kus en knuffel, vind het wel heel speciaal dat we weer samen zwanger zijn!!!! Worst: dat had ik bij Mees ook, was ischias, en komt wel vaker voor, lekker warm houden, dat hielp bij mij! Broeken: ja hoor ik draag alweer positiebroeken, pas echt niets meer! En is toch raar omdat ik alweer 2 kilo kwijt ben ipv aankom! Maar ja ik vind het prima, zit veel beter, en aan het einde van de dag hijs ik me gelijk in mijn joggingbroek! hihi Ik ga vandaag me eens even kwaad maken op mijn huishouden! Meesje weg gebracht naar de oppas, man aan het werk, en nu aan de slag! Het is hier echt een puinhoop, en omdat ik nu veel beter ruik, vind ik het hier gewoon stinken! BLEGH!!!!! Meiden fijne dag, en ik weet niet of er vandaag echo's zijn maar ik vind dat we deze trend van mooie echo's gewoon door moeten zetten dus hopelijk veel plezier!!!!! KUS
ff gekopieerd: 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk, Tina23 1e echo + intake vk, Doradiego 1e echo + intake vk Veel plezier dames! Hoop dat jullie allemaal een mooie echo krijgen!
Hoi allemaal, Ik zou me graag bij dit clubje willen voegen... Ik ben 26 jaar oud en net zwanger van ons 3e kindje. We hebben al een gezonde zoon (bijna 4 jaar) en een dochter (2 jaar). Ik was in december al zwanger maar helaas is dat eind dec. uitgelopen op een MK (6 wk). Gelukkig voel ik me deze keer veel beter. De testen blijven niet licht maar al al vanaf 4 weken KNAL positief en de eerste uitslag hcg (geprikt op 5 weken) was boven gemiddeld! Dus hopelijk blijft alles goed gaan en kan ik er van blijven genieten. Onze kers op de taart....!
@Bloemetjes: Welkom en gefeliciteerd wat is het een wonder he. @Marooz:Super goed nieuws meid wat heerlijk als alles gewoon klopt. @zwangerschapsbroeken: Hier nog niet hoor ik loop in broeken die eigenlijk een maat te groot zijn dus daar kan ik nog wel ff in groeien. Heb gisteren de echo met die van mijn zoontje vergeleken. Daar was ik 7w2d en hij was 10.70mm dus ze lopen bijna gelijk met grootte dat is weer een geruststelling want dat knulletje ligt nu lekker op de bank te koekelen met zijn beer. @Goldduke: Hoe gaat het meid al wat kwijt. @Worstenbrood: Gaat het al iets beter. Ik herken het hoor. Ik heb het altijd alleen tijdens mijn zw wordt het erger. Bij mij houden ze het op BI. Maar het kan van alles zijn. Het kan een zenuw zijn die knel zit zeker omdat jij uitstraling heb naar je bil. Het kan je SI gewricht zijn of ISCHIAS.Dus mijn conclusie als ik jou was zou ik naar de dokter en die zal je wel naar de Fysio sturen denk ik. Sterkte meid
Welkom nieuwe dames! Female je 3e kindje al, gaaf! Fleurop, Tina & Dora veel plezier & succes vandaag! p**p update: ik ben al behoorlijk wat kwijt. Nog niet alles, maar ik moest het drie dagen geven. Voor de zwangerschap woog ik 57kg, afgelopen week 59kg (!) vanochtend 58kg.. 1kg p**p is gone Pijn van stuitje/onderrug naar bil? Heb ik de afgelopen jaren ook gehad, was bij mij een ischias. Veel bewegen, lopen wandelen, rondje kantoor... koffie halen brengen, deed wonderen.
Ff snel vanaf me werk. Ben blij dat ik niet de enige ben die al zwangerschapsbroeken draag. Het leek me zo stom ben bijna7 weken en nu al aan. Maar gelukkig dus. Meiden met echo vandaag success
Worstenbrood.. Pijn (gemene steken ) bij je stuitje komt doordat je banden losser worden... Had t vorige keer en nu weer ( vaak ook in linkerbil) de dokter kan hier niks aan doen, hoort erbij... Zie je wel dat de hormonen flink bezig zijn ook al merk je er verder weinig van bloemetjes en female welkom! Broeken; nog nooit echt zwangerschapskleding gedragen.. Kon vorige keer gewoon tot t eind mn spijkerbroeken aan met een elastiekje aan de knoop hoop dat dit keer weer en anders ga k een hoop leggings verslijten!! Vind het trouwens ook bokirritant dat buikbanden vanaf maat s/m gaan.. Heb in de laatste week een keer eentje omgehad en toen zat ie pas een beetje goed :S heb t opgelost met straplesstops in kleine maatjes
Goldduke goed dat je al weer een beetje leegloopt Nieuwe meiden.... welkom! Meiden die mogen spieken vandaag Succes en veel plezier ik verwacht net zulke goede berichten als gister Toch stiekum gaat het wel snel. zaterdag al weer 10wk exact en ga ik dus mijn 11e week in. Nu wordt het dus pas echt spannend voor mij!
Gisteren belde de verloskundige of ik een half uurtje eerder kon vanavond en of we de intake een andere dag konden doen. Dat vind ik prima. Ik zei al; 'zolang ik die echo maar krijg morgen'. Toen zei ze, die krijg je zeker, en dan doen we er volgende week gewoon nog een bij de intake! Dus vanavond een echo om 18:30u en volgende week vrijdag nog een! Maar goed, nu dus de hele dag vrij en maar wachten. Pffff. Worst: dat gevoel van het niet zwanger zijn heb ik momenteel ook. Dat is echt naar. Ik voel ook niet zoveel. Vermoeidheid is minder, misselijkheid is minder. Alleen mijn huid jeukt. Misschien is dit allemaal normaal na 9 weken? Dat we gewoon van de ergste kwaaltjes af zijn. Laten we het daar maar op houden. Zwangerschapsbroeken: nog niet! Maar als de echo goed is dan haal ik er een. mijn broeken zitten gewoon net niet lekker genoeg. Net te strak waardoor ik zo'n zwembandje krijg.
Bedankt voor jullie welkom-berichtjes @ Ansz; Wat luxe zeg, je eigen kleren de hele zwangerschap aankunnen . En die buikbanden vond ik ook maar niks hoor. Ze bleven niet zitten en zitten b ijna altijd te los bij mij... @ Fleurop; veel succes en plezier op de echo, spannend zeg! Zwangerschapskleren: nog niet maar ga zo vast even online bij H&M enzo spieken wat er allemaal is. Want heb mezelf beloofd dat ik wat nieuwe dingen mag kopen, vooral omdat dit waarschijnlijk de laatste zwangerschap is (heb bijna niks meer aan kleren). Extra van genieten...
nieuwe dames: gefeliciteerd!! goede echo's:TOP!!! heb zo veel last van brandend maagzuur, had ik voor de zwangerschap ook al, maar wil nu niet steeds rennies nemen. dus nu aan de droge kaakjes, hihi. nog 6 nachtjes tot mn echo, echt super spannend!!
bloemetjes en female van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En welkom bij de oktober mama's. @broeken hier nog niet. M'n buik begint nu wel te groeien dus het zal niet heel lang meer duren. Op m'n buik slapen lukt niet meer dat ligt gewoon niet lekker. @echo alle meiden die vandaag een echo hebben heel veel plezier. Ik mag morgen voor de 1e echo ik kan echt niet wachten. Met d 1e zwangerschap al met 6+5 de eerste echo gehad en nu pas met 9+6. Gelukkig moet ik vanavond werken van 14.30 tot 23.00 dan heb ik even afleiding.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a-2.html#post9374738 voor de nieuwe meiden hier kun je de lijst vinden van oktober mama's. Wil je op de lijst stuur dan even een pb-tje.
Bij deze de beloofde foto van de echo gister. Snap alleen niet waarom hij zo klein blijft, aangezien op mijn pc hij een stuk groter is Maar goed, gaat om het idee.