Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Morgen meiden!

Nou, nadat zoonlief gisteravond uiteindelijk 2x mij en 3x z'n bed ondergespuugd had, is hij bij mij in het grote bed in slaap gevallen. Rond 00.00u heb ik hem in zijn eigen bedje gelegd en heeft hij tot 7u geslapen.
    Inmiddels heeft ie een boterham op en gedronken en hij lijkt verder niks (meer) te mankeren. Gelukkig maar.

@ Berenbotje: veel sterkte vandaag!

@ Finnefant: ik heb deze: destijds bij Kijkshop gekocht.

@ Sahi: ja, ze zeggen eigenlijk ook dat je de Angelsound niet eerder dan met een week of 13 moet proberen om onzekerheid te voorkomen, maar ja, eigenwijs hè:D. Daarbij komt dat ik van mezelf weet dat ik redelijk nuchter ben en ik dus ook heel goed wist dat ik evengoed niks had kunnen horen (zoals 2 dagen eerder ;)).
    Net wat je zegt, als je van jezelf weet dat je er onzeker van wordt, moet je het zeker niet doen zo vroeg!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    @berenbotje, sterkte vandaag!!!

3. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Berenbotje: Wat een heftig dagje voor je:(. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe...

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Ik kom ook gezellig meeschijven met de oktober mama's !
    Ben nu 6 weekjes zwanger en volgens mijn berekeningen ben ik 28 oktober uitgerekend...

Liefs Sushi

5. Funnyfant

Welkom Sushi!! We schelen niet veel:) Wanneer heb jij je eerste echo?

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Berendbodje.... heel veel sterkte vandaag!

Sushi, welkom

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    berenbotje meid heel veel sterkte !!

sushi welkom en van harte gefeliciteerd ...
    gaat het goed ??

meiden wat een PRACHTIGE echo's .. echt super !!

lolly tim heeft van ons een groot bed gehad voor zijn verjaardag .. en van zijn verjaardagsgeld kopen we een fiets .. ook aan iedereen geld gevraagd om bij de fiets bij te leggen zodat we idd niet weer heel intertoys binnen krijgen .. de bofkont had 100 euro en nog 70 euro aan bonnen ... en dan nog een heeeeeeele hoop speelgoed !!
    gister op de dag zelf naar de dierentuin geweest en voor het eerst met de trein .. dat was zo'n leuke ervaring .. toen nog mac ! nou het feest kon niet op
    vanmiddag carnaval op de psz en trakteren .. en ik mag gezellig de hele middag blijven !!
    weer feest dus ..

zo ik ga snel boodschappen doen die ik moet doen ..

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Finnefant: Ik heb de vk nog niet gebeld... ga ik maandag doen. Schelen inderdaad niet veel, wanneer heb jij je echo ?
    Emma: Voel me nog prima, jij ook ?

Berenbotje: Heel veel sterkte meis, ik las het net...

9. Female

Female Niet meer actief

@ Lolly; dankje voor het bijzetten!

@ blinq; wauw zeg wat een mooie foto's! Onvoorstelbaar he dat je met nog geen tien weken al zo duidelijk een mensje kunt zien....! :)

@ Worstenbrood; ja ik had gekeken bij H&M en ik vond dat nog wel oke hoor. Zag een leuke broek enzo. Maar de rest is vaak idd veel tuttiger. Ik vond de vorige zwangerschappen ook al dat positiekleding echt tegenvalt, zeker vlotte kleding, als je er geen honderden euro's aan wilt spenderen...
    Ik spring natuurlijk zo in in dit topic, maar toch goed te lezen dat het weer wat beter met je gaat ;). Ben je in huis aan het behangen? Of al op de babykamer :D

@ Emma; gefeliciteerd met je zoontje. Gezellig dagje zeg :)

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Gefeliciteerd met je zoontje !

Zo ik stop nu met het veranderen van mijn ticker hahaha zie steeds andere mooie voorbij komen maar nu is het klaar....

Ga nog maar een lekker bakkie koffie halen en daarna dan maar echt huisje schoonmaken.....

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Emma, van harte met je zoontje!!!

12. Female

Female Niet meer actief

Drukte al op enter en was nog niet klaar :):D

@ doradiego; Yes, alles goed! Gefeliciteerd! :)

@ Polly; nog een mooie echo, wat heerlijk die geruststelling he. Gefeliciteerd!

@ Kaatje; och zo zielig he als die kleintjes ziek zijn :(
    Beterschap!
    PS Wat gaaf zeg dat het lukte met de angelsound! Ik heb nog nooit zoiets gedaan...

@ Berenbotje; wat jammer zeg dat je een mk hebt gehad :(
    Veel sterkte morgen, hopelijk snel een goede zwangerschap!

@ Tina; gefeliciteerd met je goede echo!! Ben benieuwd naar de foto...

@ Fleurop; jeetje zeg, het regent mooie echo's vandaag :). Mooi hoor, echt een klein mensje te zien al.. Hoe bijzonder... Gefeliciteerd!

@ Sushi; Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

@ ECHO'S: ik ben wel een beetje jaloers op jullie met al die vroege echo's. Ik moet nog even wachten, 7 april heb ik de eerste... (ben dan bijna 12 weken). Kan nu al bijna niet meer wachten als ik al die mini-mensjes zie...

Zo ga de spullen pakken en Celeste naar de onthaalmoeder brengen en dan een paar uurtjes hobby-en in het ziekenhuis (vrijwilligerswerk bij de oude mensen :D)

Fijne dag allemaal, geniet van de zon!

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo... vk even gebeld, en 4 april de echo !

14. Funnyfant

Ik heb 22 maart mijn 1e echo. Ben zoooo benieuwd :D
    Ik heb alleen gevoelige (.)(.) en in de ochtend wat misselijk. Zo rond 17:30 ben ik doodop, echt kapotmoe:). Verder gaat het wel. Van de week wel wat depri momenten gehad,maar het gaat nu erg goed:D

15. Funnyfant

:)Oh bijna vergeten:)

Mooooie echo's voorbij zien komen wauw! Gefeliciteerd meiden!!!:D;)

16. Maia

Maia Niet meer actief

berenbotje: heel veel sterkte vandaag!!!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    berenbotje sterkte!! ik vond het lichamelijk meevallen, mentaal is het soms nog steeds heftig, zeker nu ik dus in spanning zit tot de eerste echo. heel veel sterkte!!

voor de meiden met een goede echo: gefeliciteerd!!

ik ben hier echt super erg in spanning, droom heel de nacht over de slechte echo van vorig jaar en over de curettage en over de aankomende echo, pfff... maar die paar dagen laten ze me vast niet eerder komen, omdat ik toevallig zo gestressed ben... bah!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden,
    kon hier vanmorgen me bed niet uitkomen. Had opeens niet meer zo'n positief gevoel. Maar nu ik al die goede verhalen lees en mooie echo's zie gaat het al iets beter!
    Het is pas drie dagen geleden dat we de echo hadden, maar toch lijkt het al veel langer geleden en ga ik me al weer zenuwachtig maken voor dinsdag (derde echo). Echt stom. Maar gelukkig voel ik me steeds anders en het positieve neemt gelukkig de overhand!

Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!
    Echo-meiden gefeliciteerd met de goede echo's!

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Finnefant: Hier ook gevoelig (.)(.) en beetje misselijk in de ochtend. Eet meteen als ik wakker ben 2 crackertjes en dat werkt top. Jij hebt al lekker vroeg je echo zeg ! Ik moet wachten tot 4 april :(
    Sahi: Sterkte meis, ik begrijp dat je zenuwachtig bent... komt vast goed ! Knuffel !
    Zeehondje: Ook voor jou een knuffel !

Zo net heerlijk een tosti gegeten, had ik ineens zin in ! Wel gezond met bruin brood :p

Moppie ligt lekker op bed, dus mama kan nu even stoffen en stofzuigen.

Vraagje: Ga vanavond tapas eten en mag ik eigenlijk aioli ? Weet ik niet eens meer van de vorige keer, stom he !?

20. Funnyfant

Het komt goed meid!!! Dit is jouw plakbeebje en je krijgt een prachtig kindje!!!:):):)

Deel Deze Pagina